Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Airbox simota carbon
Dmj
post Wed, 27 May 2015 - 18:05
Post #1


Frequent User
Dołączył: Sat, 13 March 2010





Witam
Czy ktos uzywal carbonowych airboxow simoty? Chce poprawic dolot w swoim samochodzie, gdzie stozek lapie bezposrednio cieple powietrze. Planuje zalozyc taka puszke i podłączyć rurę do zderzaka aby lapal tylko zimne powietrze. Boxy itg czy bmc są kilka razy droższe dlatego pytanie czy montując to ustrojstwo niczego nie popsuję?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 27 May 2015 - 18:05
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Dmj
post Wed, 27 May 2015 - 18:15
Post #2


Frequent User
Dołączył: Sat, 13 March 2010





306 2.0 16v
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Wed, 27 May 2015 - 19:13
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Raczej względem nieosłoniętego stożka popsuć nie dasz rady, natomiast czy będzie lepiej niż na serii to nie byłbym pewien.


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dmj
post Wed, 27 May 2015 - 19:36
Post #4


Frequent User
Dołączył: Sat, 13 March 2010





Problem w tym ze w moim przypadku oryginalnej puchy nie da sie zamontowac, a dolot z gti6 czy xsary vts z ktorych mam przepustnice chyba nie wystepuje w przyrodzie:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Al Ed Upek
post Wed, 27 May 2015 - 22:19
Post #5


Super User
Dołączył: Tue, 11 January 2011





Ten airbox dławi przepływ powietrza. lepiej działa goły ztożek umieszczony w chłodnym miejscu.


--------------------
Z pozdrowieniami,
Szymon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Wed, 27 May 2015 - 22:57
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Moim zdaniem wszystko zależy od doboru odpowiedniej wielkości do silnika - z resztą to nie tylko dotyczy wyrobów Simoty, ale każdego innego tego typu filtra/dolotu.


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dmj
post Wed, 27 May 2015 - 23:25
Post #7


Frequent User
Dołączył: Sat, 13 March 2010





Wlasnie glownie chodzi mi o to czy nie dlawi przeplywu. Silnik nie bedzie zbyt wyzylowany- ok 180km
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Wed, 27 May 2015 - 23:47
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





ten dolot to ryzyko wtopy kasy


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Wed, 27 May 2015 - 23:59
Post #9


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





MiP - w przypadku silników N/A każdy tuning dolotu/wydechu to "ryzyko wtopy kasy" niestety.


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dmj
post Thu, 28 May 2015 - 00:27
Post #10


Frequent User
Dołączył: Sat, 13 March 2010





MiP- jeśli to nie tajemnica, czy mógłbyś powiedziec jak masz teraz rozwiazany dolot w xsarze? Zastanawiam sie jeszcze nad tym czy nie dać sobie spokoju z dlubaniem serii, i moze pojsc w itb
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Thu, 28 May 2015 - 00:28
Post #11


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





wiem, sam się zajmuję wolnossacymi silnikami, a tutaj widzę spore ryzyko wtopy kasy, na szczęście niewielkiej, ale ja nie chciałem próbować nawet


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Thu, 28 May 2015 - 14:12
Post #12


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Proponuję się tylko zastanowić czy samochód po przejściu na ITB nie stanie się zbyt uciążliwy w codziennej eksploatacji. Bo to przecież nie tylko ITB - trzeba jeszcze czymś to zestroić, przy okazji z uwagi na słabsze podciśnienie serwo mniej efektywnie wspomaga hamulce...


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
post Thu, 28 May 2015 - 15:26
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 December 2004
Skąd: Warszawa





Mialem ten airbox i to po prostu nie ma prawa dobrze dzialac skoro przykladowo u mnie pucha filtra byla pojemnosciowo 2x wieksza. ja cetralnie czulem ze gorzej chodzi od opcji z bdb dolotem powietrza do puchy. Poprawdz cuś na złączkach w zimne miejsce i będzie lepiej niż stożek w klaustrofobicznym owalu.


--------------------
Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior
Bilstei Wolf Suspension
ex rst :) 2.0 16v zetec in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Al Ed Upek
post Thu, 28 May 2015 - 15:45
Post #14


Super User
Dołączył: Tue, 11 January 2011





No nie do końca tak jest. Przez ten klaustrofobiczny box filtr nie pracuje całą powierzchnią.

CYTAT(tjwasiak @ Wed, 27 May 2015 - 22:57) *
Moim zdaniem wszystko zależy od doboru odpowiedniej wielkości do silnika - z resztą to nie tylko dotyczy wyrobów Simoty, ale każdego innego tego typu filtra/dolotu.



--------------------
Z pozdrowieniami,
Szymon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Thu, 28 May 2015 - 17:07
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





przekrój wlotu do puszki ma znaczenie, jak jest maly, bedzie dlawil.


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dmj
post Fri, 29 May 2015 - 16:14
Post #16


Frequent User
Dołączył: Sat, 13 March 2010





Nie bede sie bawil z puszkami, zdecydowalem ze bedzie itb. W zwiazku z tym pytanie, jakiej srednicy przepustnic szukac, czy 40 mm bedzie ok do silnika 2.0 16v czy jednak szukac czegos ze srednica 42 badz 46 mm?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Fri, 29 May 2015 - 16:26
Post #17


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Wyważasz otwarte drzwi. Poszukaj na forum.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dmj
post Fri, 29 May 2015 - 17:03
Post #18


Frequent User
Dołączył: Sat, 13 March 2010





Oczywiscie MIP czytalem Twoje tematy, wiem ze miales 46mm z zx12r, jak wiesz kanal ssacy i rura dolotowa ma 40 mm dlatego zastanawiam sie czy nie mozna by jednak zastosowac przepustnic np z cbr 929, dlatego ze srednice wewnetrzne i zewnetrzne od strony dolotu sa identyczne i odpada rzezba ze spawaniem flansz itd.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Fri, 29 May 2015 - 18:10
Post #19


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





a co z przepustnica i wałkiem?


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dmj
post Fri, 29 May 2015 - 18:26
Post #20


Frequent User
Dołączył: Sat, 13 March 2010





O co konkretnie pytasz z tymi przepustnicami? Walek mam rewarowy- 270st/0.1mm i 220st/1.27mm i 9,1 mm wzniosu. Wiekszego nie bedzie bo to max jezeli chodzi o regrind seryjnego walka. Obecnie przy cr 11.5 jest 168koni, i max moc przy 6400rpm. Auto nie strojone pod obecny setup i afr kiepski. Przypominam seria to 132km
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 17:32