![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
MODEL: Audi S4 B6 Avant 2004 rok
Modyfikacje Silnik: orginal, zajechany jak starego dziada rower out, ABZ in Modyfikacje głowicy: nowe uszczelniacze zaworowe i nowe uszczelki pod glowice ![]() Modyfikacje bloku: hmmmmmmm, nic, bez sensu dotykac. A nieee, dostał nowy rozrzad. ![]() Układ dolotowy: FMIC 550x230x65 , przepustnica 80mm, bov 50mm, dolot alu, zlaczki niebieskie - wsio z FMIC.pl ![]() Układ wydechowy: Turbo T76 od K64, wastegate 60mm od FMIC, wydech jakis gotowy szwajcar dostarczony przez wlasciciela. Kolektory custom by ja ![]() Układ wtryskowy: 8x siemens deka od Neona, bosch 044 w bak po drobnym modzie ![]() Elektronika: EMU + CAB-bus Układ chłodzenia: chłodnica seria, 3 wentylatory - jeden ori, 2 od estd.pl ![]() Układ napędowy: koło zamachowe mojego pomyslu, sprzeglo - spiek i podwojny docisk od Radzika - audi S2 ![]() Zawieszenie:seria Hamulce: tył seria, przod Brembo ZR/ZL 18 na tarczy 345 BODY KIT: tylny zderzak zespawany ze zderzaka od s4 b6 i rs4 b7 - zeby bylo ladnie i z pazurem ![]() PODZIĘKOWANIA: Dla wlasciciela za anielska cieprliwosc w oczekiwaniu na auto. Sezon z Alberta S2 skutecznie odwlekł plany oddania samochodu, i teraz trzeba nadrabiac. Z ciekawszych patentow: pedał gazu od 80 coby linka dzialala: ![]() sprezarka klimy od zupelnie innego silnika (musiala byc nowego typu, bez elektrosprzegla, ale pasowac do lapy z ABZta. Wiec jest. Kolo pasowe z tlumikiem drgan mojego pomyslu: ![]() Turbo sie zmiescilo tak: ![]() Woda: ![]() W trakcie okrajania seryjnej wiazki: ![]() I ciekawostka - bez zderzaka przedniego jak sie naponawiesza chlodnice i intercoolery to wydawac by sie moglo ze bedzie trzeba przedluzac przod o kilka cm: ![]() jednakowoz wszystko jest tak wymierzione zeby zderzak sie zamknal i z zenwtrz nic nie bylo widac: ![]() Auto odpala, jezdzi - zostalo odpowietrzyc heble, doskladac przod, dorobic pare wezy od klimy. Z wlascicielem umówiony jestem na 600hp. Za to z Krisem z CP-tuning chcemy dmuchnac tyle ile wyda sprezarka ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 21 January 2009 ![]() |
najwyzsza pora zeby to zagadalo
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
moze za tydzien. Dzisiaj padl alternator
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
fajny projekt - końcówki wydechu trochę krzywo, ale to pewnie poprawicie.
Dlaczego single turbo ? często wskazujesz, że biturbo jest lepszym rozwiązaniem dla tego silnika ;-) mało miejsca ? jak będzie z ECU ? choinka ? Pokaż a8 d3 w turbo ;-) |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Wydech tak pasuje na fabryczne wieszaki szwajcarskie. Bedzie podniesiony i wyrownany. Jak skoncze to pykne jakas ladna sesje za dnia.
Bo 2 turbiny wychodza sporo drozej przy tej mocy. Nigdzie nie pisalem ze biturbo jest lepsze. do 40v jest na pewno tansze - wystarczy zawiesci zestaw z RS6* *) chyba ze jest to A8 D3 - to wtedy jest makabra. A8 D3 pokaze jak beda kreski -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 28 February 2005 Skąd: ozorków ![]() |
Fajna maszynka:) hehehe
Jaki to ma stopien sprężania?? -------------------- http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
ales opis walnal
![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 07 November 2013 Skąd: Limanowa ![]() |
T76 na jakiej dupce ?
-------------------- ET 10.6 @ 220 KM/H
E36 Coupe Drag 1/4 Mili |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
0.8x
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 ![]() |
ta turbina do jakiej mocy wystarcza ?? takie projekty lubię duża pojemność duża turbina. po Krakowie to będzie jeździć??
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Tak. 800-900
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
guzior a mówiłeś że S4 B6 jest bez sensu. Rozumiem że to sie tyczy serii z motorownią BBK?
![]() -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Seria jest bez sensu
![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Dokladnie
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 06 May 2009 Skąd: Jelenia Góra ![]() |
Fajnie to siadło, do kresek przydałby się filmik z dzwiękiem jak to gada. Pozdro
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Bedzie filmik jak jedzie
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów ![]() |
co się nie chwaliłeś że temat założony
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 28 January 2012 Skąd: Siedlce ![]() |
guzior a mówiłeś że S4 B6 jest bez sensu. Rozumiem że to sie tyczy serii z motorownią BBK? ![]() tak jeżdzi S4 z zaturbioną motorownią BBK... https://www.youtube.com/watch?v=HiHtXROJvEg |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
komentarz guziora do tego filmiku już był: http://www.racingforum.pl/index.php?s=&...t&p=1158014
To najpierw powiedzmy sobie ile zostalo włożone w silnik.
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 28 January 2012 Skąd: Siedlce ![]() |
a co niby masz na mysli ? dolozone turbo i tyle, zrobil ktos szybkie bbk w pl ? Wysokie powtarzalne 10 to juz chyba jedzie co ?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 20:45 |