![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Pacjent ten co zawsze. Doładowanie 1.2 bara, tyle, że przepływy większe. Icek odmówił współpracy po kilku upalankach. Nie mam hajsu na rozwiązanie problemu w pro firmie. Wszelkie sugestie mile widziane. Icka rozsadziło na łączenu rdzenia z end tankiem na wejściu. Wygląda to tak:
![]() ![]() -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 02 May 2012 Skąd: Poznań ![]() |
Jesli chcesz drutowac to moze sprobuj doklepac ten falc i obklej dookola poxipolem,moze zda to egzamin
-------------------- My hobby, my hole life - Astra GSI Turbo
Przemieszczacz - Audi A4 1.8 Avant |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
A czy 500zl to juz za duzo na Twoj budzet? za 300 kupisz fajnego chinola, pare kolanek i sobie to zamontujesz.
Mialem cos podobnego w saabie, przy 1.4-1.5 bara seryjny icek niby dawal rade na 10 sek, pozniej puchl. Jak go wymienilem, to sie okazalo,ze wygial sie w banan od cisnienia i tylko kwestia czasu, jakby zaczal puszczac powietrze bokiem. Naprawde warto zainwestowac w icka, szczegolnie przy takiej pogodzie i wlaczonej klimie. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
ewentualnie jak ładnie wyczyścisz te łapki i dorobisz sobie z aluminum "tanki" to ktoś ci to może pospawać, koszt aluminium jest niewielki, niewiem jak koszty spawania
-------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
A cooler z jakiegoś dostawczaka?? Turbo daily, może z jakiejś małej ciężarówki ... Wszelkie przeróbki według mnie w dobie coolerów od żółtków za 350pln się nie kalkulują zupełnie.
-------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Panowie, na początku myślałem wystrugać taaaaaaaki IC - cały aluminium, tylko szerszy o chłodnicę klimy, którą wyrzucam:
![]() Niestety pionowy rdzeń w polandii jest nieosiągalny, przynajmniej gościu robiący takie rzeczy na codzień, firma sporttig, tak uważa. Dospawanie aluminiowych końcówek do seryjnego IC też ćwiczył w volvo i lipa, bo cienka alu blacha a icek opity oleju i ogólnie się narobił a wyszło nieszczelnie. Pytałem na mieście i za chińczyka z montażem u mnie 2 tysie krzyczą w pro firmach, bo trzeba orurowanie dorobić nowe. Sam bym pewnie też dał radę ale jestem mega zarobiony zawodowo i mam zero wolnego czasu na dłubanie w garażu a żal dupe ściska, że bolid uziemiony. Rozmyślam żeby platikowe końcówki seryjnego IC wzmocnić szkieletem z blachy aluminiowej zalanym masą poliuretanową ale boję się, że to będzie walka z witrakami... -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: świdnik ![]() |
Poprzewiercaj każdą zagiętą blaszkę wiertłem 3mm, a plastik 1-1,5mm i w każdą wkręć jeden, albo dwa małe wkręty.
Można spróbować zalać to do okoła klejem do szyb. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: Pd ![]() |
Seryjne IC w D5 juz nie wytrzymywaly stockowego doladowania 1.3b bodaj... BTW - dziwny ten cooler - budowa bardziej przypomina chlodnice wody. Jak to ma dobrze chlodzic powietrze przy takiej budowie? Nie rozumiem, czym rozni sie rdzen pionowy od poziomego? Ze ktos go obrocil o 90 stopni w lewo lub prawo? Kup nowy cooler lub uzywany, na allegro jest ich milion, bardzo czesto zwymiarowane. Odetnij/odegnij boczki, kup ceowniki alu pasujace do tej chlodnicy, jedz do tokarza, zeby dotoczyl krocce, a potem do tig, co Ci to wszystko pospawa i po sprawie. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Jeżdżenie po spawaczach, grzebanie w tym gównie itd zabierze tyle samo kasy i czasu co wstawienie w pełni aluminiowego chińczyka. Alu nikt za 5 zł nie pospawa szczególnie że to nie jest 3 minuty spawania. Widziałem że sporo robiłeś sam przy aucie więc poświęć niedziele, wtedy kiedy nie masz roboty i poskładaj sobie dolot
![]() ![]() Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
DOHC, Bóg wybaczy ale żona mnie zabije...
-------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
Wręcz tą kasę, którą chciałeś dać na spawania itp żonie i wyślij na łażenie po sklepach.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Miało być tanio/zdrutować, to za mocno sobie żona nie poszaleje
![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Drutowanie in progres...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
Teraz to ten plastik rozsadzi, a tej masy nie ruszy
![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Łączenie poprawione więc powinno trzymać ale predzej wywinie żeberko niż rozsadzi tanka
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Odezwij się tutaj :
http://www.chlodnice.net.pl/tuningukladuchlodzenia.htm rdzeń pionowy, mozna stworzyć przez połączenie dwóch lub trzech mniejszych rdzeni do kupy. ![]() -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Rafciu, pisałem do nich do chlodnic-pol.pl też i mnie zlali a dodzwonić się tam nie szło więc odpuściłem, może mają urlop, itp...
Jak żeberko puści to mi nic nie pomoże ale jakby plastiki miały ochotę się powyginać w babana albo rozsadzić to będzie im trudniej... Odwiedziłem sklep z metalami kolorowymi, wydałem 15PLN i drutuję dalej... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Po co w ogóle to robisz, skoro ten intercooler i tak jest z dupy? Mówisz, że nie masz hajsu, to akurat rozumiem, mam więc proste rozwiązanie - nie tankuj 3 razy (gdyby auto jeździło, to i tak byś je tankował, a ekonomiczne nie jest), będzie na normalny intercooler. Turbo Ci podziękuje, a silnik w końcu odetchnie jak trzeba.
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
!Markos, mam lepszy pomysł. Kup odemnie turbo TD05HR-16G 10.5
http://www.racingforum.pl/TD05HR-16G-105T-t121370.html Bedę miał hajs na fmica i wszysto będzie po bożemu zamiast drutowania. -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Super User Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: Pd ![]() |
Mowisz, ze nie masz czasu, a zajmujesz sie takim ulepem, z ktorego g i tak bedzie. Nie wiem jakie masz stawki, ale pewnie zamiast zajmowac sie tym, zarobilbys w podobnym czasie pracujac zawodowo juz dawno na przynajmniej chinczyka. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 02:44 |