![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Busko-Zdrój ![]() |
Zamieszczam ten post na prosbe Rafiego, poniewaz ma on jakies problemy z wejsciem na forum. Mysle ze warto go przeczytac, zeby zdac sobie sprawe jakie rzeczy dzieja sie w "firmach tuningowych":
CYTAT("rafi":3et02425) Opisuje to po to ...żeby komuś z WAS nie przytrafiła się jakakolwiek przygoda z AGMĄ...
Zaczęło sie pięknie... Po zlocie w Wiśniowej Górze,kiedy to padł silnik w Cali,zacząłem się rozglądać za czymś nowym, mocniejszym ,większym (chodzi o silnik) Zadzwonił Maciej z AGMY z propozycją... Doprowadza mi Cali do stanu przed utratą silnika ... dodatkowo: -wzmacnia dól silnika -wzmacnia góre silnika -wstawia nowy kolektor + turbine garett T35 -montuje SMT5 (za dopłatą) -montuje zawór upustowy Greddy (za dopłatą) -mocniejsze wtryski (za dopłatą) -mocniejsz pierścienie(podobno do 550KM) (za dopłatą) -montuje duuuży INTERCOOLER + przewody oraz umówiliśmy sie (ZA DOPŁATĄ) na: -zrobienie progów...bo miałem brzydkie (według Macieja) -zrobienie dziury w "atrapie" wlotu -kompletny wydech (3 cale) -kompletne zawieszenie specialnie strojone pod ten egzemplarz Calibry -rozkłada mi część ZAPŁATY na RATY (na 6 miesięcy) w zamian obkleja autko duuuuuuuużą(cały bok) naklejką AGMA TUNING po obu stronach... zgodziłem się i Cali miał pojechaćdo Agmy... przez cały sierpień ...wrzesień...październik...listopad Maciej zastanawiał się co mi tam jednak innego wrzucić... padały propozyjce od MV6... przez SAABA po silniki VOLVO podobno nawet kompletował zestaw z VOLVO,ale jak już miał wszystko to nie mógł znaleźć kompa (PODOBNO SPRAWDZIŁ 10 KOMPÓW I WSZYSTKIE BYŁY WALNIĘTE) ...co za pech wkurzyłem sie i w listopadzie oznajmiłem mu że albo Cali jedzie do poznania i robi mi porządnie tego LET'a albo ja rezygnuje (miałem już dość tego czekania) i wstawiam autko do KORASZEWSKIEGO (baaardzo solidny pan) Maciej zdecydował -przyjeżdżać!!! Oki,wynająłem autko i lawete ...wziałem EWE(Cali_neczka) i JARKA(Ashen) i na POZNAŃ !!!!!! Na miejscu ugadaliśmy sie jeszcz raz co do wszystkiego i Maciej określił termin 2 TYGODNIE !!!!!!!!! oki...pomyślałem sobie... może do lutego zdąży ,i pojedziemy Cali na zlot urodzinkowy.... to było 17 listopada 2003... No i zaczęło sie... Maciej zaczął coś tam wspominać o pieniażkach mimo że nie miałem ŻADNEGO dowodu że cokolwiek jest zrobione w Cali... 18 grudzień 2003 "No własnie nie wiem jak to jest! Chcesz towar to zapłać. rafi ja przez to stoje w miejscu!Calibra była by na połowe stycznia. a tak ??? zrób coś!!!" Byłem na tyle naiwny a raczej UFNY że Maciej dostał sporą część ZALICZKI... kolejny SMS po moich dziesięciu i pary telefonach: 9 luty 2004 "Zostało: synchronizacja,wymiana śrub od głowicy,maska ... 2 wtryski w reklamacji" co za pech z tymi wtryskami !!! Nowe z Bosha i zepsute... Cena 2800PLN według AGMY ...ja wiem ze kosztują w 280EURO (1400pln) Biedny Maciej musiał jechać z nimi z reklamacją do niemiec do siedziby Bosha... (no coment) i znowu minęły 2 tyg. 19 luty 2004 "Rafi krótko i zwięźle: tylko w twojej sprawie siedze w hamburgu..wspólnik ciągnie sam 3 auta z pracownikiem..." ojjj...nadal te nieszczęsne wtryski... pozatym jednak mieli czas na inne autka 27 marzec 2004 "wszystko oki ,problem chłodzenia rozwiązany.Pracował zajebiście dopóki nie jebła spręzynka napinacza rozrządu..." ten problem AGMA rozwiązywała jakieś 3 dni... chodziło o wyjście z chłodnicy do turbiny ,ciekło z tego ... a jak cieknie najlepszy na wszystko jest silikon...więc zakleili...a przy okazji przepływ między chłodnicą a turbiną... Dodam że u mnie na miejscu dałem to do pospawania (plasik też spawają) i gościu zrobił ten "problem chłodzenia" w 25 minut i wziął za to 20 pln... AGMA nie mogła widocznie sobie z tym poradzić i po drodze z poznania straciłem jakieś 8 litrów płynu na dolewanie... kolejny SMS.... 29 marzec 2004 "Nr Konta: Maciej Haremski ......................................................" rozśmieszył mnie tym SMSem... trzeba mieć tupet... ZACZĄŁEM NACISKAĆ MOCNIEJ !!!! 2 kwiecień 2004 "odpala,pracownik który miał ustawiać poszedł w długą-nie wiem co się dzieje z nim i prubuje sam. Jestem w kontakcie z TT. Walcze bo się podjąłem..." 3 kwiecień 2004 "rafi synchronizuje. Firma się kończy i zamiast ją ratować robie TWÓJ SAMOCHÓD..." Ciekawe co synchronizował... skoro SMT5 NIGDY nie zostało podłączone do CALI... 4 kwiecień 2004 "no iczekam na lawete.Znowu w silniku coś pierdolnęło... G tech przy zadanej masie 1,5T (a jest mniej) wykazał 342 KM !!!!! Sprzęgło się ślizga... jutro bedzie mój nauczyciel..." buuhehehehhehehhehehehheheheh ...... 342 KM !!!!!!!!!!!!!!!!! Dlaczego mi tak wesoło??? ...zobaczycie niżej na jakich PRZEWODACH do turbo MAciej to uzyskał .... buhehehhehehehhehehehhehehhehehehehhehehehhehehehheheheheeeeeeeeeeeeeee Sprzegło się ślizga ??? i dziwne jakieś ??? ojjjjj Macieju ... to jest SPORTOWY DOCISK...ale pewni o tym nie słyszałeś.... 5 kwiecień 2004 "składamy. Jebnął NOWY napinacz , 2 zawory ...wszystkie klamoty mam..." no tak... z mojego drugiego silnika... 7 kwiecień 2004 "sprzęgło tylko spiekowe...jeszcze musze przemyśleć jedną kwestie z mocą związaną.Chodzi o ułożenie całego silnika..." ooooooo, po 4 miesiącach od nowa ??? zmieniamy położenie silnika ??? no cóż..... no coment o tu jest dobre !!!! Może firma INTERCARS się wypowie!!! żeby nie było wątpliwości... że zawory GREDDY się psują!!! 7 kwiecień 2004 "zawór upustowy się zjebał. Poszło 2.2bar.zawiozłem go do Intercarsu.kurde fatum czy jak ? Cali nie robi tsyt,tsyt, prawie wszystko nowe się psuje..." buhehehhehehehheheheheehhee - 2,2 BARA ??????? tsyt,tsyt ??? powiem jeszcze raz ,jak zobaczycie przewody (na fotkach) od TURBO też się uśmiejecie... i ciekawe jak do tego ptrzewodu Maciej wpiął zawór upustowy...??? 13 kwiecień 2004 "Nie przyszedł upustowy z Wawy.Byłem w Intercars i dupa nie ma... załatwiam teraz z TT żebym dostał jak najszybciej..." i tu również prosił bym INTERCARS i TT o stanowisko w tej sprawie w piątek przed odebraniem CAli... MACIEJ "próbował" jeszcze trzy zawory GREDDY z INTERCARSU i wszystkie były według niego zepsute 15 kwiecień 2004 "na ten moment nic nie ma. szukam własnymi żródłami..." chodzi oczywiście o zawór upustowy Greddy!!! poleciłem mu że ewentualnie może być z Promotora lub ostatecznie z V.T.G 15 kwiecień 2004 "znalazł sie zawór,testują własnie w lublinie czy działa płynnie i czy utrzymuje ciś...ah te moje kontakty..." 16 kwiecień 2004 "zawór ten używany jest płynnie regulowany do 1.2 bar. powyżej 1.4 puszcza, ma uszkodzoną spreżyne.Złom i tyle, szukamy dlej" ojjjjjjj , co za pech , znowu popśute .... a i na moją propozycje Promotora lub V.T.G , Maciej odpowiedział: 16 kwiecień 2004 "tam jeszcze nie pytałem...dostałem dzisiaj jedną uzywke 15 min. temu. Jutro testy i INFO. Wszystko rozbija się o zawór..." 17 KWIECIEŃ .... MIJA 5 MIESIECY JAK AUTKO STOI W AGMIE i 9 od momentu planowania przeróbek !!! o moje kolejne telefony i smsmy w sprawie zaworu o którego wszystko się rozbija (podobno-buhehehheheheheh) dostałem smska: 19 kwiecień 2004 "ok.w piątek mam dostać GREDDY, Najwyżej go dośle,Zdemontuje SMT5 i dostaniesz go razem z programem !!!" oooooooo, synchronizacja na odległość ??? buhehehhehehe SMT5 zamontowane ??? buhehehhehe , te urządzonko NIGDY W ŻYCIU nie było podpięte... to widaćpo końcówkach kabelków... i NIE RUSZONYM kompie i reszcie elektroniki.... 25 KWIETNIA POJECHAŁEM Z EWĄ PO ODBIÓR POTWORA... to co zobaczyłem... przeraziło mnie !!!!! , zdołowało ...wkurzyło... i kompletnie załamało !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gdyby nie EWA (dziekuje CI !!!) i zdrowy rozsądek... niewiem co by było... tak wyglądał INTERCOOLER (CZERWONA STRZAŁKA) superwydajny ,dopasowany do Cali ,bardzo gruby.... Okazało się że do z RENAULT'a jakiegoś... Nieprzykręcony ...(zresztą chłodnica też trzymała się TYLKO na przewodach) baaaardzo cienki i jak wszyscy widzą ...baaardzo brzydki !!!!!!!!! i nie dopasowany (a ja głupi swój fajny INTERCOOLER sprzedałem....) na NIEBIESKO jest zaznaczona super siatka tuningowa!!! z której Maciej się śmiał...jak oddawałem CALI, tyle że wtedy pasowała (wycięcia) ona do wystających rur z IC i była ładnie przyklejona, Maciej zostawił tak jak było...przyznacie ze ładnie ? ![]() Teraz ELEMENTY STYLINGU!!! Ponieważ Maciej stwierdził że progi są nichlujne , a maska źle zrobiona powiedziałem mu zeby to zrobił PROFESIONALNIE!!! jak dzwoniłem do niego (szkoda że rozmów nie nagrywałem) mówił że Maska ... Progi ... i wszystko co chciałem jest ładnie pomalowane!!! i ładnie wycięty WLOT ...bo przedtem była atrapa ponieważbałem sięo wzmocnienia w masce... ![]() AGMA próbowała zerwać,wyciać... stary wlot (czerwona strzałka) no bo było ŹLE przyklejone... jednak klej chyba za baaaardzo trzymał i obcieli go wyżej (NIEBIESKIE STRZAŁKI) Dodam że zacięcia były do gołej blachy i pojawiła się tam teraz RDZA !!! a mówił że AUTKO po LAKIERNIKU jak juz mówiłem bałem się o wzmocnienia maski... przy wycinaniu wlotu żeby nie uszkodzić, oraz o wode która leci prosto na turbine. Maciej odpowiedział: Spokojnie zrobimy to profesionalnie !!! oto efekty !!! Wzmocnienia HAMSKO WYCIETE , a pod spodem nic nie ma żeby uchronić rozgrzaną turbinę przed wodą przy gwałtownej ulewie !!! ![]() Tutaj (na CZERWONO) mamy SUPER ZROBIONE i SUPER POMALOWANE progi by Agma Tuning !!! ![]() a (NA NIEBIESKO) super niskie sportowe zawieszenie BLINSTAIN'a (sorki niewiem jak sie pisze) ale o tym niżej napisze... czas na WYDECH DUO !!! Troszke krzywo... ![]() a tu SUPER SPAWY !!! i pierwszorzędna jakość wykonnaia!!! niemoże być przecież ŻADNEJ STRATY mocy !!! Myślałem że firma która jest EKSPERTEM od wydechów ( no nie Necro;) ) zrobi to fachowo... dodam że z prawej strony nic sie nie wydobywa ... ![]() ![]() teraz KOLEKTOR ssący ... zawiozłem 3 sztuki Maciejoiwi i mieli wybrać najlepszy ... no i wybrali ... na CZERWONO są pozostałości (dziury zatkane na chwilke śrubami) po NITRO... widać te śrubki dodają MOCY .... ![]() ![]() a na fotce powyżej kolorem NIEBIESKIM jest zaznaczony jeden z 10 POMYLONYCH przewodów PODCIŚNIEŃ !!!!!!!!!!!!! wszystko było kompletnie pozamieniane i przy wyzszym ciśnieniu silnik by chyba wyleciał w powietrze ....razem z turbiną... poniżej mam NOWĄ TURBINE HYBRYDE która miała mnie obdarować ciśnieneim doładowania 1.8bara niestety wyglada i dmucha tak samo jak moja poprzednia ... no ale podobno ma w środku wszystko pozmieniane na TYTANOWE ... i takie tam ..... (buhehehhehehhehehhehehhehehheheeehhehehehehhehehehehehhehheheee) ![]() i tu ABSOLUTNY HIT SEZONU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! super wytrzymały wąż gumowy ...plastikowy... czy sam niewiem jaki... Jak to zobaczyłem to mnie mało krew nie zalała... [img]http://calibra-team.pl/agma/11.jpg[/img] Jakim cudem AGMA TUNING podpięła do tego czegoś zawór upustowy ???? przecież to RURA Z ODKURZACZA !!!!!!!!! i to miało wytrzymać 1,8 bara ??? strzeliła mi przy o,5 bara jak pierwszy dzień po Poznaniu jechałem do pracy... dla niewtajemniczonych pokaże jak to ma wygladać (i jak KIEDYŚ wyglądało u mnie...) [img]http://calibra-team.pl/agma/12.jpg[/img] Pozwoliłem sobie wstawić fotke CiVICA COUPE od baaardzo dobrego kumpla który pojechał do PROMOTORA i Turbo założyli mu w ciagu tygodnia... niestety w moim przypadku zabrakło 9 miesiecy... To tyle jeżeli chodzi o fotki i smski ... SMSki mam WSZYSTKIE ZAPISANE w komórce ,więc w razie wątpliwości bedę robił kolejne fotki (mojego telefonu) PODSUMOWANIE: Z AGMY ODEBRAŁEM CALI W następującym stanie: -zaczęte i nie pomalowane progi... -pocięte wzmocnienie maski , poniszczona powierzchnia maski (blacha) nie pomalowana... -silnik STUKAŁ (świadkowie: Ewa,Przemcio i pół Wodzisławia )jak go odbierałem... Maciej tylko powiedział : a"a niewiem , wczoraj tak zaczęło" z poznania jechałem 60km/h bo się bałem o auto..., pojechałem do pracy nastepnego dnia... i szcelił mi super przewód do turbo (ten od odkurzacza - buhehehhe) ...a kolejnego dnia ,przestało stukać w silniku ... a silnik przestał ŻYĆ.................... -zawieszenie !!! i tu się ciekawie robi MACIEJ próbował mi wcisnąć że mam NOWE zawieszenie BLINSTAINA. Amorki i sprężynki wymienione... nacisnąłem na tył i mięciutko jak w mietku którum przyjechaliśmy do Poznania... nacisnąłem przód i niedość że mieciutko... to jeszcze się kołysze Cali przez pół minuty... Maciej dalej twierdzi że BLINSTAIN Pytam w takim razie o moje amorki ... Maciej zmienia strategie ... twierdzi że środki amorów są z Blinstaina oki ... pytam o moje stare sprężyny... a on nie może ich znaleźć i OBIECUJE że wyśle je zaraz w poniedziałek oki... n oto czekam ... twierdzi że wysłał wszystko spedpolem... no ale po tygodniu nadal nic nie ma... Maciej oczywiście się nie odzywa ... po paru dniach przychodzi smsek "Sumienie dziekuje dobrze . ja swoje wykonałem,doszukujesz się wszystkiegoco możliwe. Mam na wszystko faktury VAT także na wtryski... Paczka poszła spedpolemwe wtorek -MAM DOWÓD" pytałem go jak się miewa jego sumienie...dlatego o ty wspomniał.... Niestety dowodu wysłania ani nr.listu przewozowego do dzisiaj nie dostałem ...paczki też nie ,ani jednej faktury... mimo wpłacenia sporej zaliczki ..... Cali trafiła do MOJEGO MECHANIKA !!! pierwsze jego słowa to " .....%#$%@%^*&&(^%@!$%$#@!^&^% bierz te rury z odkurzacza i powieś go na nich za JAJA !!!!!" u mechanika okazało się że AMORKI były nie ruszone ... a moje spreżynki (które idą w paczce...) są nadal nie ruszane na miejscu w Calibrze !!! PIERDOLONY OSZUST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...Maciej oczywiście -Turbinka też wkrótce zostanie rozebrana i sprawdzona !!!! -Zawór upustowu nigdy do mnie nie dotarł,wiec zamówiłem w PROMOTORZE!!! -ukł. wydechowy został stary... bo Maciej wstawił większy (75mm) ale okazało sięże to tylko 2 km więcej i nie opłaca się go zostawiać ... buhehehehheheeh ...nie słyszałem większe bzdury, zrobić ukł. wydech. ,zmierzyć go ,stwierdzić za daje za mały przyrost i go wyalić z Calibry ??? no coment........... -źle podłączone podciśnienia ... co to może spowodować??? każdy wie !!!! -jak dzwoniłem któregos dnia to maciej się podniecał jakie to mam fajne AFR ...itd i jaki fajnny zegar z ciśnienai oleju jak to fajnie wygląda... Niestety ZEGARY były zapakowane w folie jeszcze tak jak je przywiozłem do Poznania ,a zapeniał że są podłączone nie dostałem spowrotem (i pewnie nigdy nie dostane) : -jednego kolektora ssącego -kabel od SMT5 który jest w komplecie razem z oprogramowaniem -zawór upustowy biorąc pod uwage wszystkie te oszustwa i krętactwa zakładam że SILNIK NIE BYŁ WZMOCNIONY a TURBINA została nieruszona ... co wkrótce i tak wyjdzie na jaw... bo kłamstwo ma krótkie nogi na koniec z CAŁĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIA KARNĄ ... STWIERDZAM PUBLICZNIE że MACIEJ i jego firma tuningowa AGMA TUNING to: OSZUST... KŁAMCA... PARTACZ... i KAWAŁ SKUR........... !!!!!!!! Napisałem to wszystko po to ...żeby przestrzec przed firmą AGMA TUNING ,żeby nie spotkało Was to co mnie spotkało... Mnóstwo straconych nerwów ...pieniążków na telefony...wynajęcie auta... i zliczke dla Macieja... może bym i zapomniał powoli...ale nienawidze oszustwa ,a tak postąpił Maciej twierdząc że wysłał mi moje spreżynki... nie wysyłając mi zaworu upustowego o stanie Caliberki nie wspominam....silnik padnięty... pokiereszowana Powoli bedzie reanimowana po spotkaniu z AGMĄ TUNING... Dziekuje EWIE (Cali_neczka) za wsparcie mnie w tych ciężkich chwilach ...za pomoc w ratowaniu tego co kiedyś było CALI a co w przyszłości bedzie "POTWORKIEM"... p.s. dlaczego zdecydowałem się na AGMA TUNING ??? przysłoniła mi oczy oferta Macieja który oferował robocizne gratis ( za te najdroższe części płaciłem) wzamian za LOGO agmy na Cali... o którym nawet nie wspomniał ... a szkoda bo chciałem jechać "obklejony" prosto na modlin ... tym co zrobił Maciej z Cali... ale była by reklama ...... |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
kolo jest lepszy niż Duda Madafaka Powinno sie upi...lać takim ręce. Dobrze że ci jeszcze kolektora z rurek od kibla nie zmontował, rura od odkurzacza jest powalająca ten człowiek widzial silnik turbo kiedyś -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
OOOO fuck ...
Wyrazy wspolczucia -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 20 October 2002 Skąd: Natolin ![]() |
Masakra. Współczuję.
A takiego kolesia na tych rurach od odkurzacza za jaja... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: z Reguły ![]() |
O kur...a
Rafi możesz śmiało stawać w konkury z Bullittem jeśli chodzi o przeżycia z tjunerami zawsze mnie zastanawia motywacja takich ludzi - czy oni sądzą że na takim wciskaniu kitu daleko zajadą ? |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Konin ![]() |
wspolczuje
-------------------- Pozdrawiam
Piotrek |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 02 February 2003 Skąd: Lublin ![]() |
Cholera współczuje.Jakby mi tak fure załatwili , to bym ich chyba w powietrze wysadził.
-------------------- Pozdrawiam Hugo
[url=http://www.a4-klub.pl:k5pz3aev]KLUB AUDI A4[/url:k5pz3aev] |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 02 May 2004 ![]() |
dramat
juz wiem czego na przyszlosc unikac.... -------------------- open Ur eyes to see the reality...
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 29 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja pierd...!!!
Normalnie przebrnąłem przez wszytsko i kopara mi opadła! Nic tylko z tym warsztatem jedno wielkie BOOM zrobić! Współczuje... -------------------- RS4 powered by MT&Sportmile 3070/6046szt. :D
Do zobaczenia Jasięty, do zobaczenia....................... ['] |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
rafi: z info wiem ze ranking Bullita bedzie niebawem opublikowany ... a ze swojej strony powiem że jest mi bardzo przykro ...
Licze ze ranking zmusi naszych kochanych tunerów do pracy a nie do !@#$%^&* -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 22 November 2003 Skąd: \/\/ /-\ \/\/ /-\ ![]() |
ja pitole.... dasz rade!! bedzie ok
-------------------- skoda felicia zwana "wyszerzem"
i to wszystko.. chcesz więcej? dawaj chajs |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 14 September 2003 ![]() |
Dzięki za ten tekst. Wielka przestroga dla innych i dla mnie na przyszłość. Zgroza, mnie szlak trafił od samego czytania tego postu - jak to można zrobić z takiego pieknego samochodu takie nie wiadomo co
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 26 March 2004 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Brak słów.
PS. Czy ten tiuner porusza się jeszcze o własnych siłach?? |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 29 January 2004 Skąd: Wawa / ursynow ![]() |
pozal sie boze
uspic u weterynarza ranking musi powstac i zostac opublikowany na dniach zeby przestali krasc i szpecic samochody bezkarnie bo to co oni wyprawiaja sie nie miesci w glowie -------------------- |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Fajna dokumentacja.
Ale tak przy okazji, o Koraszewskim to słychać takie opowieści, że mózg staje. Nie mam Audi i tylko słyszałem, za to ładnie to było opowiedziane... (ukłony dla Volkiego). -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
User Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: PL ![]() |
Jezu Normalnie szok... A gdzies nazwa tej firmy obila mi sie o uszy i ktos ze znajomych cos tam robil...Ale juz nawet nei pamietam-w kazdym badz razie myslalem ze to cos porzadnego Nic tylko takich ****** Wspolczuje...
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
z tego co slyszalem podczas ostatniej rozmowy z poznanskimi tunerami AGMA juz nie istnieje...
ale to chyba male pocieszenie, z pewnoscia ten "tuner" wyplynie za czas jakis w innej firmie... znam sprawe tylko z opisuy jednej ze stron, ale to, co przeczytalem lezy wlos na glowie.... |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 22 November 2003 Skąd: WF ![]() |
Ładnie skąd ja to znam.........
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 29 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("hwojtek":1kk54rbg) Ale tak przy okazji, o Koraszewskim to słychać takie opowieści, że mózg staje. Nie mam Audi i tylko słyszałem, za to ładnie to było opowiedziane... (ukłony dla Volkiego).
Chyba nie chcesz powiedzieć, że On też odwala druciarstwo w podobnym stylu? Pozdro... -------------------- RS4 powered by MT&Sportmile 3070/6046szt. :D
Do zobaczenia Jasięty, do zobaczenia....................... ['] |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 01 July 2003 ![]() |
DŻIZAS KRAJST, ręce mu uciąć! Dajcie mi baseball bata i się z nim rozprawię... Rura od odkurzacza?!
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 23 June 2025 - 22:47 |