Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> golf IV 1.8T AUQ 180 PS pytania dotyczące dalszej modyfikacji
Fastener
post Sun, 18 May 2014 - 10:26
Post #1


User
Dołączył: Sat, 17 May 2014
Skąd: Częstochowa





Witam mam kilka pytań dotyczących modyfikacji mojego silnika otóż na chwilę obecną jest to seria AUQ. Palnuje podnieść mu moc na około 250 PS i to by mnie zadawalało w zupełności. Co planuje zrobić:
- sztywny TIP + większa przepływka z s3 225 PS lub vr6 204 PS ( moja zaniża i nie chcę wymieniać teraz na tą która jest montowana oryginalnie a potem znowu na większą, tylko od razu założyć coś co mi się przyda w przyszłości przy okazji programu ). Jednak mam wątpliwości czy przy seryjnym programie będzie to ze sobą grało i pokazywało tak jak jest w oryginale ?
włożyłbym TIP 3 cale sztywny potem tą przepływkę od s3 i na końcu stożek
co o tym myślicie ?
- DP 3 cale ( jeśli ktoś ma to chętnie kupię ) potem reszta 2,5 wszystko w kwasie.
- regeneracja turba k03s bo lekko puszcza olej chce zostać przy orgynalnej turbinie.
- fmic + połączenie
- zwieńczyć to programem proszę o polecenie dobrych firm jestem ze śląskiego jednak dojazd nie gra roli słyszałem o GTO, CTR, R-Perfomance

Wszystko chcę robić stopniowo z uwagi na $. Czy osiągnę przy seryjnych wtryskach i pompie 250 PS czy trzeba zmianiać na wydajniejsze ? Silnik w dosyć dobrej kondycji najechane niecałe 200 tys. Proszę o pomoc w temacie, jakieś sugestie mile widziane.


--------------------
Sprzedam:
_http://www.racingforum.pl/CzAeci-18T-wtrys...da-t123831.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 18 May 2014 - 10:26
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
marszall
post Sun, 18 May 2014 - 12:05
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Sun, 08 July 2012





Wtryski i turbo napewno sie skoncza, moze jakis fimc by se jeszcze pzydal.

Z przeplywka robi sie tak ze jezdzisz na seri ale wsystko przygotowane pod 3" dopiero na strojeniu zmieniasz sobie przeplywke na 3" i tak stroisz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marszall
post Sun, 18 May 2014 - 12:05
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Sun, 08 July 2012





Wtryski i turbo napewno sie skoncza, moze jakis fimc by se jeszcze pzydal.

Z przeplywka robi sie tak ze jezdzisz na seri ale wsystko przygotowane pod 3" dopiero na strojeniu zmieniasz sobie przeplywke na 3" i tak stroisz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Sun, 18 May 2014 - 13:50
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(Fastener @ Sun, 18 May 2014 - 13:26) *
Witam mam kilka pytań dotyczących modyfikacji mojego silnika otóż na chwilę obecną jest to seria AUQ. Palnuje podnieść mu moc na około 250 PS i to by mnie zadawalało w zupełności.

Obawiam się że te 250 koni wystarczy... na bardzo krótko, ale do rzeczy:

CYTAT(Fastener @ Sun, 18 May 2014 - 13:26) *
(...) - sztywny TIP + większa przepływka z s3 225 PS lub vr6 204 PS ( moja zaniża i nie chcę wymieniać teraz na tą która jest montowana oryginalnie a potem znowu na większą, tylko od razu założyć coś co mi się przyda w przyszłości przy okazji programu ). Jednak mam wątpliwości czy przy seryjnym programie będzie to ze sobą grało i pokazywało tak jak jest w oryginale ?
włożyłbym TIP 3 cale sztywny potem tą przepływkę od s3 i na końcu stożek

1. TIP tak, ale po co 3" do takiej niskiej planowanej mocy
2. Przepływomierz seryjnego rozmiaru spokojnie starczy na planowane moce. Przy seryjnym programie jeśli założysz większy to zaniżysz wskazania. Wymień na sprawny oryginał.
3. Stożek przyspiesza zużywanie się przepływomierza

CYTAT(Fastener @ Sun, 18 May 2014 - 13:26) *
- DP 3 cale ( jeśli ktoś ma to chętnie kupię ) potem reszta 2,5 wszystko w kwasie.
- regeneracja turba k03s bo lekko puszcza olej chce zostać przy orgynalnej turbinie.

K03S jest za mała na planowaną moc, potrzebujesz minimum K04. 3" DP to za dużo na planowaną moc, spokojnie wystarczy cały wydech 2.5".

CYTAT(Fastener @ Sun, 18 May 2014 - 13:26) *
- fmic + połączenie

Zdecydowanie tak, szkoda tylko że w Golfie nie ma tyle miejsca co np. w Octavii 1.

CYTAT(Fastener @ Sun, 18 May 2014 - 13:26) *
Wszystko chcę robić stopniowo z uwagi na $. Czy osiągnę przy seryjnych wtryskach i pompie 250 PS czy trzeba zmianiać na wydajniejsze ?

Wtryski musisz wymienić, choćby na takie z 1.8T 210/225KM. Niestety ciężko tu robić coś stopniowo - no chyba że oddzielnie FMIC, wydech bez DP, a resztę to już niestety chyba razem trzeba.


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fastener
post Sun, 18 May 2014 - 14:37
Post #5


User
Dołączył: Sat, 17 May 2014
Skąd: Częstochowa





Kurczę nie chciałbym wymieniać turbawki na k04 bo wtedy inne DP i grzebania od cholery... Wtryski benzynowe jak i gazowe wymienię wraz z reduktorem i pompą paliwa, ale to dopiero na miejscu. Z przepływką rozumiem już, dziękuję za wyjaśnienie. Jednak jak rozmawiałem z ludźmi którzy piszą programy wspominali o DP 3 calowym wymianie przypływki na większą i moc rzędu 250 koni na zregenerowanej turbawce k03s dałoby radę osiągnąć. Teraz to jestem trochę zmieszany proszę o wyszczególnienie co trzeba wymienić na wydajniejsze aby osiągnąć moc rzędu 250 PS. Myślałem jeszcze o zaworze n75 od audi s2 czy wymiana go teraz bez programu przyniesie przyrost i nie narobi problemów ? Przepływka ori wystarczy do tych planów ? większych mocy nie zamierzam rozwijać. Jakie rozmiary fmica ?


--------------------
Sprzedam:
_http://www.racingforum.pl/CzAeci-18T-wtrys...da-t123831.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ame
post Sun, 18 May 2014 - 15:31
Post #6


Rookie
Dołączył: Tue, 23 July 2013





ori turbo , maf + DP 2.5 +fmic +wtryski 380 ... można uzyskać w granicach 240KM ........także blisko tego co Chciałeś osiągnąć,koszty też nie będą kosmiczne ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
norbivr6
post Sun, 18 May 2014 - 15:43
Post #7


Super User
Dołączył: Tue, 14 June 2005





Na K03 tzw. s moim zdaniem realne 230-240 (ja miałem 230 na wydechu 2,5, FMIC, TIP 2,5, 4ro barowy reg. paliwa i seryjnym osprzęcie AUM). Ja jestem przeciwny regeneracji, wolałbym kupić używaną w bdb stanie. Chyba, że jakiś mega pewniak regeneracja... Gaz kiepski pomysłw takim aucie, trochę gorąco może się zrobić. Kolega wyżej wszystko opisał co i jak... Żeby przeskoczyć 250 potrzebujesz K04, wtrysków 380cc, pompy paliwa mocniejszej, przepłwykę 3'... Jak coś to mam flansze DP do K03 na 2,5 cala.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fastener
post Sun, 18 May 2014 - 16:56
Post #8


User
Dołączył: Sat, 17 May 2014
Skąd: Częstochowa





Czemu jesteś przeciwny regeneracji skoro uszczelniacze powoli puszczają a ma prawie 200 tys to się regeneruje jak każdą inną i tak jak każdy inny ... pęknięć nie przewiduje bo pompować pompuje bez strat. Pewnie wirnik już ma dosyć wyraźne luzy. Nie regeneruje się dwumasówki... Koszt nowej turbawki jest bardzo duży... wtryski 380cc nie dają rady przy 3barowym regulatorze ? Hmm gaz mam w tym aucie już jakiś czas i wszystko jest wystrojone na tip top kolega też jeździ na zagazowanym 1.8T i nie widzę ku temu przeszkód jedynie same plusy. DP włożę 3 cale, ale teraz to mnie zmieszaliście bardzo myślałem, że 250 da radę wytworzyć z tych gratów które wymieniłem... jakie rozmiary fmica dać ? i jakie są jego przybliżone koszty wraz z oruowaniem ? max moment przy 240 - 250 PS to będzie coś w granicach 380 ? dodam, że nowe sprzęgło i nie ma problemów z przeniesiem napędu.


--------------------
Sprzedam:
_http://www.racingforum.pl/CzAeci-18T-wtrys...da-t123831.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakub1t
post Sun, 18 May 2014 - 18:59
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 April 2007
Skąd: Karczew





http://www.rperformance.pl/projekty.php?id=44
A jak chcesz regenerować turbinę to może zapodać jej większe wirniki ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fastener
post Sun, 18 May 2014 - 19:15
Post #10


User
Dołączył: Sat, 17 May 2014
Skąd: Częstochowa





większe wirniki tzn. jakie ? też o tym myślałem, żeby zrobić jakąś hybrydę. Może podaj jakieś konkrety i jaki zysk mocy z tego będę miał ?


--------------------
Sprzedam:
_http://www.racingforum.pl/CzAeci-18T-wtrys...da-t123831.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakub1t
post Sun, 18 May 2014 - 21:02
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 April 2007
Skąd: Karczew





A to już się pytaj ludzi którzy tym się zajmują , ja to tylko były właściciel 1.8t smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Sun, 18 May 2014 - 21:51
Post #12


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Też chętnie się dowiem gdzie się z pytaniem skierować o większe wirniki do K03. Może ssący od K04 by podszedł?
Nie chcę zmieniać turbiny, a troszkę zapasu by się przydało.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sun, 18 May 2014 - 23:13
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Odnośnie hybryd k03s do 1.8T -PW. Pompują po 1.5bara lekką ręką.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Mon, 19 May 2014 - 00:52
Post #14


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(GREGOR10 @ Sun, 18 May 2014 - 23:13) *
Odnośnie hybryd k03s do 1.8T -PW. Pompują po 1.5bara lekką ręką.

Ale przy jakich obrotach te 1.5 bara? Bo jak przy 3000 to mało męsko biggrin.gif Zwłaszcza jak przy okazji jest 100*C w dolocie...


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
norbivr6
post Mon, 19 May 2014 - 02:06
Post #15


Super User
Dołączył: Tue, 14 June 2005





Jestem przeciwny bo większość firm źle wykonuje tą usługę. Ja miałem wtedy wtryski 320, czyli seria AUM, 4ro barowy regulator, wydajność niby ok 370. K03 klepie dołem strasznie góry mu brakuje... FMIC sprawdź jaki Ci się zmieści, jak będziesz robił wszystko sam to zmieścisz się w tysiaku... Ja miałem na starym rdzeniu nie pamiętam wielkości dokładnie ale przy kacie temp. w dolocie maks 15 stopni wyższa niż na dworze.

W trójce przy masie ~1250kg nawet to sobie radziło jakoś https://www.youtube.com/watch?v=WeFCUQcF2Ss smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zgredd
post Mon, 19 May 2014 - 02:13
Post #16


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 March 2012
Skąd: Oborniki Śląskie





Aligator ognanie Ci strojenie na wysokim poziomie, również GTO zrobiło to tak samo. Więc w tych tunerach bym wybierał. Ogólnie to chyba lepiej kupić K04 i mieć spokój, ale to twój projekt i Ty wybierasz drogę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grabekwwy
post Mon, 19 May 2014 - 09:04
Post #17


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





CYTAT(pinin @ Sun, 18 May 2014 - 21:51) *
Też chętnie się dowiem gdzie się z pytaniem skierować o większe wirniki do K03. Może ssący od K04 by podszedł?
Nie chcę zmieniać turbiny, a troszkę zapasu by się przydało.



może napisz do użytkownika miszna, może coś wymyśli do k03 ciekawego
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 18:04