![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Tue, 21 February 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Witam.
Padł mi zacisk tylny na tarczy 245mm i zmuszony byłem kupić używkę, bo tłoczek zapiekł się na amen. Kupiłem z Psska i jest ok. Ale męczy mnie jedno: czy tylko z Passata i Audi B5 pasują te zaciski... I teraz pytanie: z jakich aut będzie jeszcze pasował tylny aluminiowy zacisk do A4 B5 1.8T fwd? W większości aut które wymieniłem poniżej, zaciski wyglądają tak samo, a numery OEM są bardzo podobne, w sumie to różnią się literką na końcu i czasem początkiem w zależności od marki... Na każdym forum jest inna opinia i już zgłupiałem, podpowiecie??? 1. A6 C5, 2. A4 B6, 3. Passat B5/B6, 4. Golf IV, 5. Skoda Octavia, 6. Bora, 7. Seat Leon, 8. A3 8L. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
A jakie problem poszukać z 1.8T FWD. Jest tego od zarąbania i nie trza się spinać na coś z innego modelu.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Tue, 21 February 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Ciekawość, po prostu. Na różnych forach znalazłem inne opinie... A fajnie czasem jest wrzucić coś z NOWSZEGO auta do np B5 co pasuje p&p lub prawie.
![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Śmiem twierdzić że to te same zaciski, ew mogą się różnic średnicą śrub na jarzmie, które według potrzeb było przesuwane. A może i to całkiem to samo. Niestety Etka tego nie powie, sypie tylko numerami.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 24 December 2006 Skąd: 3CITY ![]() |
Śmiem twierdzić że to te same zaciski, ew mogą się różnic średnicą śrub na jarzmie, które według potrzeb było przesuwane. A może i to całkiem to samo. Niestety Etka tego nie powie, sypie tylko numerami. Wszystkie "golfopodobne" maja linke hamulca recznego wchodzaca od dolu, passat od gory. To ze nr jest podobny nic nie znaczy, czesci moga byc zupelnie inne. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Tue, 21 February 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
A jeśli chodzi o B6/B7? To podejdą do B5?
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 24 December 2006 Skąd: 3CITY ![]() |
A jeśli chodzi o B6/B7? To podejdą do B5? Nie wiem jak z rozstawem srub ale tam juz chyba jest modul elektroniczny. Do wymiany klockow musisz podpiac kompa i wprowadzic w tryb serwisowy zeby cofnac tloczek. Po co Ci to ? Bedziesz dokladal elektronike ? Malo Ci klopotow ? Kombinujesz jak kon pod gore. ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Tue, 21 February 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
To B7 odpada w takim razie jak są zaciski elektroniczne.
Jak padł mi zacisk, to miałem w dobrej cenie dwie sztuki od 1.8T A4 B6 BEX, bo komuś zalegały i nie wziąłem iż na pewnym forum mi podpowiedział kolega, że nie podejdą... no i kupiłem z Passata za cenę prawie trzy razy większą. Heble ogarnięte, ale pytam z ciekawości, bo jakby nie było lepiej coś wrzucić z auta 2004 do auta z roku np 1999. Zawsze to mniej zajechane tak. ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 28 June 2010 Skąd: Mogilno ![]() |
jarzma są takie same w B5, B6, B7, C4 C5, każdy zacisk alu pasuje, nawet z Golfa IV różnią się tylko dźwigienkami od ręcznego, są różne rodzaje i czasem linki mogą być za krótkie, B6/B7 nie ma elektronicznych zacisków, mam takie w 100/C4, gwint mają M12x1, stare żeliwne mają M10x1, więc jak ktoś chce założyć alu zamiast żeliwa musi zmienić jeszcze przewody
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Tue, 08 April 2008 ![]() |
Audi A4 B6 i B7 ma z tyłu zaciski zwykłe, nie elektryczne.
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Tue, 21 February 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Dzięki Panowie za zainteresowanie tematem.
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 11:01 |