Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> N55B30 - np. 535i F10 - czy ktoś ruszał?
Joker
post Tue, 25 Feb 2014 - 14:06
Post #1


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Witam,

Jak w temacie, czy ktoś ma informacje odnośnie kolejnej generacji silnika BMW (N54), o symbolu N55B30 - da się modyfikować program? Czy sterownik się zmienił? Dzwoniłem do Rogalottiego, on póki co nie miał takiej sztuki na widelcu także nie chciał zająć stanowiska, są jakieś sprawdzone info na ten temat?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 25 Feb 2014 - 14:06
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
dobrus
post Wed, 26 Feb 2014 - 06:46
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





http://www.44tuning.pl/chip-tuning-bmw-535...o-6-cyl.-306-km

opcja 'super VIP' biggrin.gif to zdaje się nie jest box, tylko indywidualny program. bo widzialem ze na 5er o to pytałeś

pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SzybkiKuba
post Wed, 26 Feb 2014 - 07:17
Post #3


Super User
Dołączył: Mon, 02 August 2010





Ivan z Profituning ma na stronie już w ofercie. W PL możesz jego soft dostać w Best Performance.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Wed, 26 Feb 2014 - 07:54
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Dzięki za odpowiedzi,

Skoro inni ruszyli to i Witek ruszy smile.gif Mam mały dylemat, 535d vs. 535i...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Wed, 26 Feb 2014 - 08:02
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





przejedź się jednym i drugim, jak dla mnie zdecydowanie 535i smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Wed, 26 Feb 2014 - 08:22
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Jeździłem smile.gif Tylko 535d mam pewniaka na wypasie z przebiegiem prawdziwym, a 535i musiałbym szukać i to loteria co się trafi, chyba że nówkę delikatnie stukniętą z USA żeby przebieg był realnie prawdziwy.

Oczywiście ciągnie mnie do 535i, bo taką mam w E60, 535d nie ma jak zachipować i miałbym niedosyt. Jeżdżę z resztą tą F10 535d na co dzień i na zmianę moją....no diesel to niby nie to smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Wed, 26 Feb 2014 - 13:11
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





Ja bym jednak szukał, pojeździł i pooglądał smile.gif wkońcu nie kupujesz auta za 20 tyś , tylko za sporą kasę więc dobrze by było jakby Ci w pełni spasowało wink.gif żebyś potem sie nie zastanawiał czy nie lepiej było jednak wziąć benzynę.. ja z diesli się już wyleczyłem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
texet
post Wed, 26 Feb 2014 - 14:09
Post #8


User
Dołączył: Thu, 04 September 2008





Moge wiedziec dlaczego 535d F10 nie da sie zawirusowac?

Czy to oznacza ze zadnej 3 litrowki w dieselu nie bedzie mozna ruszyc?

Czy po prostu jeszcze nie wiedza jak?

Pytam bo na razie mam dlubniete e60 530d i nie wyobrazam sobie zeby przymierzajac sie do F10 musial jezdzic seria.

Bo roznica jest kolosalna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SzybkiKuba
post Wed, 26 Feb 2014 - 15:22
Post #9


Super User
Dołączył: Mon, 02 August 2010





W zeszłym roku jak tata mój wybierał auto zastanawialiśmy się czy wziąć x3 35i czy 35d... Zamówiliśmy 35i i decyzja była słuszna. Mamy auto niecały miesiąc, zrobiliśmy nim 4500km i silnik jest fanatstyczny. Do F10 tymbardziej pasuje N55. wink.gif
Ja mam pomimo ponad 260 km w 123d już awersje do diesli. Niby to zapiernicza, ale co zi to zi. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Wed, 26 Feb 2014 - 16:31
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





texet - chodzi chyba o sterownik, czy wszystkie nie wiem...

Kuba - Dla mnie wszystko po przesiadce z mojej E60 wydawać się będzie wolniejsze, dlatego musiałem wiedzieć, czy N55 da radę chipować, bo jeśli nie, to chyba wziąłbym pewnego diesla...ale dlatego że znam historię, niski przebieg i mega wypas...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SzybkiKuba
post Wed, 26 Feb 2014 - 21:00
Post #11


Super User
Dołączył: Mon, 02 August 2010





To spytaj Ivana myślę że pomoże. Generalnie N55 w E82 czy E92,90 etc można spotkać po sofcie. Nie wiem czym się różni sterownik N55 w F10, a raczej czym się różnią zabezpieczenia. Np na stronie turner motorsport można znaleźć info o sofcie. ESS też ma na stronie dla ESS pokazane przyrosty.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jannek
post Wed, 26 Feb 2014 - 21:59
Post #12


User
Dołączył: Wed, 07 January 2004
Skąd: wawa






Hartge ma w ofercie soft do F10, ale tylko do modeli wyprodukowanych do 08/2012.

http://www.birdsauto.com/tuning/search?s=16907

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Thu, 27 Feb 2014 - 07:55
Post #13


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





No to zobaczymy, to jeszcze odległy termin, tylko mam Klientów na E60 (a nigdzie nie wystawiałem biggrin.gif ) i chciałbym wiedzieć co dalej. Jeżeli wyjdzie tak, że tych po 2012 nie da się chipować to E60 zostawię sobie jeszcze na 2-3 lata i postaram się wyrwać jakiś ostatni wypust F10 535i przed nowym modelem 2015, chociaż ta poliftowa F18 mi się nie podoba :/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 27 Feb 2014 - 12:14
Post #14


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(texet @ Wed, 26 Feb 2014 - 16:09) *
Moge wiedziec dlaczego 535d F10 nie da sie zawirusowac?

Czy to oznacza ze zadnej 3 litrowki w dieselu nie bedzie mozna ruszyc?

Czy po prostu jeszcze nie wiedza jak?

Pytam bo na razie mam dlubniete e60 530d i nie wyobrazam sobie zeby przymierzajac sie do F10 musial jezdzic seria.

Bo roznica jest kolosalna.

twoje e60 530d to ver 230km? na ike podciagles? czy w tych silnikach jest podobna sytuacja jak w m57 3.0 204 a wiec pod 300?


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
texet
post Thu, 27 Feb 2014 - 13:06
Post #15


User
Dołączył: Thu, 04 September 2008





Moja miala miec w serii 218 koni

seria byla zdrowa miala 230, teraz po wywaleniu egr, zmianie 2 kolektorow i wycieciu dpf jest 282/620

gdzies mam w domu wydrukowane kreski od kompotow

//edit

o mam http://piter.unreal.pl/hamownia_txt.jpg

slabo widac, ale co nieco jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jannek
post Thu, 27 Feb 2014 - 23:37
Post #16


User
Dołączył: Wed, 07 January 2004
Skąd: wawa





CYTAT(Joker @ Thu, 27 Feb 2014 - 09:55) *
No to zobaczymy, to jeszcze odległy termin, tylko mam Klientów na E60 (a nigdzie nie wystawiałem biggrin.gif ) i chciałbym wiedzieć co dalej. Jeżeli wyjdzie tak, że tych po 2012 nie da się chipować to E60 zostawię sobie jeszcze na 2-3 lata i postaram się wyrwać jakiś ostatni wypust F10 535i przed nowym modelem 2015, chociaż ta poliftowa F18 mi się nie podoba :/


F10 po faceliftingu to nadal F10 tylko LCI (Life Cycle Impulse).

F18 to seria 5 ze zwiekszonym rozstawem osi na rynek chinski, wiec znalezienie do niego softu rzeczywiscie byloby wyzwaniem wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Fri, 28 Feb 2014 - 07:59
Post #17


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





O widzisz, dzięki. Na BMW Store widziałem jakby inny przód od polifta, nie zwróciłem uwagi, że to może być ta chińska 5-tka smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Fri, 28 Feb 2014 - 10:52
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





2012/2013 można chipować ztcw.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kmink
post Thu, 12 Feb 2015 - 01:01
Post #19


Super User
Dołączył: Wed, 20 September 2006
Skąd: Poznań





Odgrzeje kotleta tongue.gif
F22 M235i


--------------------
Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
https://www.facebook.com/TuneFORCE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kywak
post Thu, 12 Feb 2015 - 21:42
Post #20


Frequent User
Dołączył: Wed, 21 September 2011





Masakryczny przyrost samym softem ohmy.gif . Jakie to kręci czasy, czy na razie niemierzalne z powodu warunków atmosferycznych?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 13 August 2025 - 15:01