Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Zawieszenie gwint BC Racing Suspension, Plusy, minusy, opinie?
CrazyMax
post Mon, 25 Nov 2013 - 14:05
Post #1


Rookie
Dołączył: Tue, 24 August 2010





Witam,

co prawda jest kilka wzmianek na forum o zawieszeniu BC Racing, ale nigdzie nie ma nic konkretnego. Dlatego też proszę użytkowników takiego zawieszenia o wypowiedzi w temacie. Potrzebuję konkretnych informacji, jakie to ma wady, a jakie zalety, na co zwrócić uwagę przy kupnie itd.? Czy sprawdzi się na torze, czy będzie wystarczająco sztywne w zakrętach?

Pozdrawiam,
Max smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 25 Nov 2013 - 14:05
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
rychulja
post Mon, 25 Nov 2013 - 14:09
Post #2


Super User
Dołączył: Mon, 13 September 2010
Skąd: Rzeszów





Mam w e30 BC inverted. To jest taki lepszy K-Sport. tongue.gif


--------------------
Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa
BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Mon, 25 Nov 2013 - 21:33
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Jesli do amatorskich potrzeb to bedzie ok.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CrazyMax
post Tue, 26 Nov 2013 - 10:54
Post #4


Rookie
Dołączył: Tue, 24 August 2010





CYTAT(rychulja @ Mon, 25 Nov 2013 - 15:09) *
Mam w e30 BC inverted. To jest taki lepszy K-Sport. tongue.gif


Inverted? W czym różni się jego budowa od tego do E36?
Co mam rozumieć poprzez lepszy K-Sport? Jakie dokładnie ma zalety i wady twoim zdaniem?

CYTAT(freebsd @ Mon, 25 Nov 2013 - 22:33) *
Jesli do amatorskich potrzeb to bedzie ok.


A biorąc pod uwagę profi ściganie, dlaczego twoim zdaniem się nie sprawdzi?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gusiew
post Tue, 26 Nov 2013 - 11:03
Post #5


Super User
Dołączył: Sat, 29 September 2007
Skąd: Łosice





Mam w e36 328 załozone to zawieszenie i jestem zadowolony. Według mnie jezeli masz mozliwosc to zrezygnuj z camberów(jezeli obniza cene) które są w zestawie, ponieważ nie maja regulacji w dwóch płaszczyznach tylko w jednej. Lepiej dokupic cos takiego:
http://allegro.pl/camber-plates-bmw-e36-e3...3721084458.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Tue, 26 Nov 2013 - 11:16
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





CYTAT(CrazyMax @ Tue, 26 Nov 2013 - 10:54) *
A biorąc pod uwagę profi ściganie, dlaczego twoim zdaniem się nie sprawdzi?

Bo dopiero seria ER ma osobna regulacje dobicie/odbicie i zewnetrzne zbiorniczki.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Tue, 26 Nov 2013 - 11:30
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





NA miasto zawieszenie K-sport w wersji street nie nadaje się, co pół roku pękał po kolei amor. Zdjąłem to zawieszenie
Na to pewnie było by dobre, ale na ulice nie.


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Tue, 26 Nov 2013 - 14:55
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





CYTAT(CrazyMax @ Tue, 26 Nov 2013 - 10:54) *
Inverted? W czym różni się jego budowa od tego do E36?
Co mam rozumieć poprzez lepszy K-Sport? Jakie dokładnie ma zalety i wady twoim zdaniem?



A biorąc pod uwagę profi ściganie, dlaczego twoim zdaniem się nie sprawdzi?

Dokladnie to co napisal Kras, jesli np to kjs lub jakies krotkie odcinki czy miasto bedzie ok, ale np do jazdy po torze lub rajdy gdzie zawias dlugo bedzie pracowal lepsze bedzie zawieszenie z zewnetrznymi zbiorniakmi.
Nie bede opisywal dlaczego bo nie chce pokrecic ale bylo to wiele razy opisywane na forum ze olej mniej sie nagrzewa itd.
Ale takie zawieszenie to od 10kpln wiec musial bys patrzyc za jakims np AST.
A kjs lub jakies amatorskie imprezy gdzie zawias nie bedzie obciazany godzinami tylko taki zawias wystarczy.
Pozatym zeby wykorzystac potencial takiego profesjonalnego zawieszenia najpierw trzeba duzo potrenowac, poustawiac, wiec zakup takiego profi zawiasu na poczatek jest bez sensu. Nie mowiac o kosztach w przypadku jakiegos uszkodzenia.
Jesli mozna np znalesc jakiegos teina do Ciebie to poszedl bym w tym kierunku bo ma wszystkie czesci dostepne i wymienne bez problemow.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
g.mario
post Tue, 26 Nov 2013 - 17:14
Post #9


Frequent User
Dołączył: Thu, 25 March 2010





mam BC Racing BR w swoim aucie, niewiele jeszcze na nim przejechałem, ale w pełni mnie zadowala. Miałem też wcześniej teina w celice w zasadzie nie widzę większych różnic, ale na korzyść BC przemawia sposób regulacji wysokości.


CYTAT(freebsd @ Tue, 26 Nov 2013 - 14:55) *
Jesli mozna np znalesc jakiegos teina do Ciebie to poszedl bym w tym kierunku bo ma wszystkie czesci dostepne i wymienne bez problemow.


do BC też są dostępne wszystkie częsci wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rychulja
post Tue, 26 Nov 2013 - 22:32
Post #10


Super User
Dołączył: Mon, 13 September 2010
Skąd: Rzeszów





Inverted ma odwrócone tloczysko regulacja twardości jest z dołu


--------------------
Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa
BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Tue, 26 Nov 2013 - 23:19
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





To nie kwestja regulacji tylko inaczej wtedy dziala zawieszenie, ale to niech ktos madry opisze mamy paru specow.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Wed, 27 Nov 2013 - 07:13
Post #12


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





Nizsza mase nieresorowana, zwiekszona sztywnosc przy obciazeniach bocznych, mniejszy transfer ciepla z hamulcow do oleju w amortyzatorach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kabanv70
post Sun, 04 Jan 2015 - 17:08
Post #13


User
Dołączył: Sat, 11 August 2012
Skąd: wpr





Odgrzewam kotleta, mam tylko takie opcje do swojego auta:
1. dedykowane B8 + springi pokroju V-maxx, Jamex, lub BSR (tuner Volvo)
2. Gwint BC Racing BR Series
3. customowe gwinty które po przesyłkach kosztują więcej niż nowe KW.
4. na pewno są jeszcze jakieś Ta Technixy biggrin.gif

cena B8 ze sprężynami będzie zbliżona do tego gwintu BC. Szarpałbym ten gwint, ale boję się o jakość i kiepskie właściwości. Auto waży niecałe 1,5t i może zdarzyć się jakiś wypad na tor, raz, dwa do roku. Resztę czasu spędzi na ulicy robiąc przebiegi rzędu 8tys km rocznie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pietrek.L
post Mon, 05 Jan 2015 - 16:08
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Sun, 08 July 2012
Skąd: Mordor (W-ch) / Opole





CYTAT(kabanv70 @ Sun, 04 Jan 2015 - 17:08) *
Odgrzewam kotleta, mam tylko takie opcje do swojego auta:
1. dedykowane B8 + springi pokroju V-maxx, Jamex, lub BSR (tuner Volvo)
2. Gwint BC Racing BR Series
3. customowe gwinty które po przesyłkach kosztują więcej niż nowe KW.
4. na pewno są jeszcze jakieś Ta Technixy biggrin.gif

cena B8 ze sprężynami będzie zbliżona do tego gwintu BC. Szarpałbym ten gwint, ale boję się o jakość i kiepskie właściwości. Auto waży niecałe 1,5t i może zdarzyć się jakiś wypad na tor, raz, dwa do roku. Resztę czasu spędzi na ulicy robiąc przebiegi rzędu 8tys km rocznie.


Jaka marka i model?

Z "tanich" gwintów, to nawet nawet ISC, i AP (tania marka KW, jeździ na tym Mowad).


--------------------
Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Mon, 05 Jan 2015 - 16:52
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Sądze że najlepsze wyjście to Bilstein B8 i dobra spreżyna opcja najwytrzymalsza, co do BC sie nie wypowiem nie miałem okazji używać
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kabanv70
post Tue, 06 Jan 2015 - 16:47
Post #16


User
Dołączył: Sat, 11 August 2012
Skąd: wpr





Dlatego też ryzykował nie będę i wpadnie B8. BC wymaga spawania w moim przypadku. AP chętnie, ale nie występuje... Dzięki!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Tue, 06 Jan 2015 - 20:53
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





W jacky był oferowany zestaw zawieszeń firmy Cobra bodajże. W pełni regulowane (z zewnętrznym zbiornikiem) kosztowało coś koło 5-6k pln jeśli dobrze pamiętam. Firma brytyjska z tego co wiem. Mało popularna u nas w kraju. Może w tym kierunku popatrzcie?? Są i mniej zaawansowane zestawy za mniejszą kasę.


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
g.mario
post Tue, 06 Jan 2015 - 21:17
Post #18


Frequent User
Dołączył: Thu, 25 March 2010





jeśli chodzi to BC to powiem, że nie musisz się bać o jakość, trochę na nim jeżdżę i nie ma żadnych problemów
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZbyszekAE86
post Fri, 04 Mar 2016 - 20:53
Post #19


Frequent User
Dołączył: Wed, 12 November 2008
Skąd: Bydgoszcz





Teraz ja odgrzewam.

AE jest po raz kolejny, tym razem mam nadzieje że na porządnej odbudowie blacharki.
i teraz chcę kupić gwint BC Racing BR.

Wstępnie nie chcę wstawiać klatki i boję się żeby mi nie pogięło budy.
Do wyboru mam dwie twardości sprężyn 8/6 lub 6/4.5.
Które wybrać aby było optymalnie?
8/6 i wtedy zmniejszyć na amorkach twardość?
czy 6/4.5 i wtedy optymalnie na amorkach?

Pozdrawiam
Zbyszek.


--------------------
Z cyklu: Keep AE86 Alive!

_http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=86682
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@bLO
post Fri, 04 Mar 2016 - 22:11
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2011





Zależy do czego używane auto. Zawsze te twardsze zadedykowane na tor, a te miękkie fun car. Bierz te miękkie przy tak lekkim aucie. W BC możesz ustawić preload sprężyny więc miękka też utwardzisz, a dodatkowo regulacja dobicia w amorku zrobi swoje


--------------------
Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 15:20