![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 08 November 2013 ![]() |
Witam, mam problem z autkiem pacjent to audi a4 b6 1.8 T BFB 163 KM. Problem polega na tym , że auto nie ciągnie żwawo z dołu i ogólnie jest troche przymulony. Oczywiście mam logi do wglądu . Pomoże ktoś?
Dzięki |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 08 November 2013 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
turbo wstaje normalnie od dołu jak na używane auto , nie wiem czego oczekiwałeś ? 0.5bara przy 1600rpm ? to nie diesel.
generalnie jesli chciałbyś żeby lepiej wstawało , dolot do sprawdzenia kompresorem to raz. dwa turbo do regeneracji/przegladu pod kątem pękniec strony gorącej. gruszka do wymiany na nowa. bedzie wtedy osiągac 0.5bara przy ok 2000rpm. 0.5bara przy 2300rpm to nie jest zly wynik, widzzialem gorsze. choc po powyzszej kuracji bedzie tak jak pisze ok 0.5bara @2000rpm. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 08 November 2013 ![]() |
A ta przepływka nie mierzy zbyt mało ?
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
133g/s ma byc dla bfb.
zrob loga 033+002. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 08 November 2013 ![]() |
Chwilowo nie mam jak ale podejrzewam ze chodzi o lambde i czas wtrysku. To mam takie logi z grubpy 031
http://vaglog.rtnet.pl/robek_88_127425.html |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 22:29 |