Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> BMW e36 328 kompresor 320KM - TANIO !!!
powerdyne
post Sat, 24 Aug 2013 - 17:19
Post #1


Rookie
Dołączył: Sun, 20 May 2012





Witam, na sprzedaz posiadam Bmw e36 328 z kompresorem. Orginalnie bylo to 325, silnik zostal zmieniony z anglika 2 lata temu, pojezdzil troche w wersji wolnossacej i zostal sciagniety z usa i zamontowany NOWY amerykanski, bardzo duzy kompresor odsrodkowy firmy POWERDYNE.
Jest on bardzo czesto montowany w amerykanskich e36 m3 i 325, 328... etc... i w tym wypadku za wzor posluzyly wlasnie amerykanskie e36 z tym kompresorem. Charakteryzuje sie on bardzo duza wydajnoscia w porownaniu do vortech'a nie wspominajac o eaton'ach, jest na wewnetrznym pasku zebatym, co eliminujue problemy zwiazane ze smarowaniem i ingerencje w magistrale olejowa silnika.
W przyszlosci do regeneracji wystarczy wymiana tylko lozysk na nowe i mamy dalej NOWY kompresor !
Na ebayu mozna zakupic jeszcze wydajniejszy wirnik, jeszcze mocniejszy kevlarowy pasek zebaty wewnetrzny i lozyska ceramiczne, a te wszystkie elementy charakteryzuja sie jeszcze wieksza wytrzymaloscia i mozliwoscia uzyskania wyzszej predkosci obotowej, co owocuje wiekszym doladowaniem i moca.
Auto zostalo zbudowane dla siebie, bez oszczedzania i druciarstwa, doinwestowane do codziennej jazdy i dawania przyjemnosci z niej, nie bralo udzialu z zadnych zlotach, spotach, czy innych paleniach gumy...

W takim setup'ie z kompresorem uzywane od roku bezawaryjnie i zrobione grubo ponad 20 tys. km.

Z wyposazenia posiada klimatronik, elektryczne szyby, lusterka, szyberdach, xenony, ABS, skory, pelen M-Pakiet, sportowe zawieszenie i wydech, instalacje gazowa sekwencyjna w pelni sprawna, jak najbardziej wbita w dowod z dokumentami, ktora jest podlaczona do silnika, ale nie uzywana, z racji nie wystrojenia jej pod kompresor, a dzieki ktorej, jesli ktos zechce, moze sie tanio poruszac.


A teraz po kolei, co zostalo zmienione, zmodyfikowane:


silnik:

- zmieniony z M50B25 na M52B28 z anglika o przebiegu 180 tys. mil (teraz)
- kolektor ssacy z M50 o wiekszej srednicy gardzieli
- duzy amerykanski kompresor POWERDYNE
- wtryskiwacze 320ccm przy 3 barach, a 2.8 ma 3,5 bara na listwie, wiec ich wydajnosc jest jeszcze troche wieksza
- swiece irydowe DENSO stopien zimniejsze
- filtr powietrza HKS
- zawor upustowy blow off HKS
- laczniki silikonowe
- korek wlewu oleju AC SCHNITZER
- kolo zamachowe lekkie
- nowa pompa wody, termostat, chlodnica i przeplywomierz
- wystrojony na 98pb ECU master'em DET3 na doladowaniu 0,5, w peak'u 0,6 bara i zhamowany niestety na paliwie 95pb z wynikiem ok. 305KM i ponad 350NM, wiec z pewnoscia na 98pb wynik oscylowalby ok. 320KM, a mozna jeszcze zwiekszyc doladowanie, podlaczyc intercooler w uklad, bo teraz jest krotki dolot i moze byc jeszcze ciekawiej...


uklad wydechowy:

- kolektory wydechowe "barany" HARTGE
- ostatni tlumik HARTGE
- uklad przelotowy


zawieszenie:

- zawieszenie gwintowane
- rozporka przednia
- wszystkie silentblocki w samochodzie wymienione na poliuretanowe czerwone, wraz z poduszkami silnika i skrzyni
- nowe koncowki drazkow i lozyska kol z tylu
- felgi HARTGE 18 o szerokosci 8,5 i 10 cali z polerowanymi rantami


nadwozie:

- nadwozie w bardzo dobrym stanie bezwypadkowe, polakierowane na czarny mat
- pelen M-Pakiet, zderzaki, progi, listwy, lusterka, podsufitka, skory
- lampy z ringami w xenonie
- kierunkowskazy "clear"
- tylne nadkola poszerzone
- blenda/daszek tylnej szyby


wnetrze:

- tapicerka skorzana SPORTSITZE ladnie utrzymana wraz z calym srodkiem czarnym M-Pakiet, podsufitka, slupki, fotele, boczki, kierownica...
- duzo dodatkow wykonanych w CARBONIE, prawdziwym wloknie weglowym a nie oklejone folia 3D, jak popielniczki, tunel/obudowa lewarka, obudowa wlacznikow podswietlenia zegarow i ustawiania wys. swiatel, listwa pasazera, wewnetrzne zaslepki/trojkaty lusterek, tylna blenda nad rejestracja, znaczki przod tyl, listewka w kieronicy, zaslepki/kapsle otworow centralnych w felgach i w listwach na drzwiach zmaiast znaczkow M...
- dodatkowe zegary BOOST i AFR szerokopasmowy
- komputer pokladowy pelny 18 przyciskowy OBC
- dywaniaki M3
- galka zmiany biegow HARTGE
- roleta tylej szyby


Do auta nowemu wlascicielowi dokladam:

- komplet amortyzatorow sportowych JAMEX
- naba do sportowej kierownicy
- dodatkowe kolka do kompresora do roznych doladowan na kompresor i wal korbowy

Radio nie znajduje sie komplecie ze sprzedawanym autem.
Auto do delikatnej kosmetyki.
Zapraszam wszystkich konkretnych i zdecydowanych klientow, dysponuje cala historia zdjeciowa budowy auta, od zmiany silnika, poprzez wszystkie przeprowadzone modyfikacje.
Pilnie sprzedam z powodu powiekszenia sie rodziny.

15499zl. - CENA DO UZGODNIENIA

Kontakt 505 309 904 w razie gdybym nie mogl odebrac, to prosze pozostawic wiadomosc na poczcie glosowej, badz sms.


Link - http://allegro.pl/bmw-e36-328-kompresor-32...3492443549.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 24 Aug 2013 - 17:19
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 07:11