![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 15 February 2013 ![]() |
Witam serdecznie wszystkich
![]() Jak dotąd jeździłem jedynie japończykami, stąd serce nadal ciągnie mnie do nich. Niebawem przymierzam się do kupna kolejnego auta, tym razem coś w sedanie w przyzwoitymi osiągami. Na uwadze mam m.in Mitsubishi Galant 2.5 V6, które w serii ma 160-163KM. Chciałem zapytać jakie są możliwości i jak te auto jest podatne na wzrost mocy. Nie chodzi mi o Turbo ani Kompresor. Poprostu w N/A. Ma to być auto na codzień, dupowóz z wystarczającymi osiągmi do toczenia się ![]() Mam kilka dylematów, gdyż np. dane mówią o 0-100 w manualu 8.5s, a trafiłem np. na taki filmik na Youtube, gdzie robi w 7s podobno w serii. http://www.youtube.com/watch?v=HKv6-UgYTB0 Nie chodzi mi o wielkie wzrosty mocy. Trafiłem na stronie jednej z firm, które zajmują się strojeniem, na temat jednego z projektów gdzie mieli Galanta 2.5V6 160KM i ponoć po tylko wstojeniu (reszta cała seria) wypluło 178KM. Może dodając wydech i dobry dolot dało by radę osiągnąć mi wystarczające 180-185KM. Prosiłbym o wszelkie informacje na ten temat ![]() Pozdrawiam serdecznie ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Mitsubishi na filmach są bardzo szybkie, czyżby liczniki wyskalowane bardziej optymistycznie niż w innych markach?
http://www.zeperfs.com/fiche3091-mitsubish...lant-2-5-v6.htm Źródło Autopista, nie wiem czy można temu wierzyć ale 8,4 a 7 sek do setki to zauważalna różnica. -------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 15 February 2013 ![]() |
Dokładnie
![]() która w papierach ma niby 0-100 9.4s a zarówno mi jak i innym właścicielom tych aut były zawsze czasy w okolicach 8-8.5s Ciekaw jestem też właśnie podnoszenia mocy w tym Galancie.... |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
tematy o tuningowaniu wolnossaków V6 zazwyczaj na tym forum trafiają do kosza... czy to słuszne? to juz nie mnie oceniac....
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 15 February 2013 ![]() |
Mam nadzieję, że tak nie będzie bo przecież nic złego nie napisałem...
jeśli natomiast zły dział to proszę o przeniesienie do "Japan Performance" ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 15 July 2007 Skąd: Radom ![]() |
Wydech, dolot, strojenie, dobry zawias, dobra opona i może sie uda. Osobiście nie wiem, po co walczyć o sekunde do 100ki, bo za w/w modyfikacjie zabulisz na oko jakieś 5k pln. Zostaw tak jest, wyścigówki i tak z tego nie zrobisz, a przyjemny dupowóz już masz.
-------------------- Kobieta gruba nie może być ładna, bo nawet jak jest ładna, to i tak wciąż jest gruba
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
tematy o tuningowaniu wolnossaków V6 zazwyczaj na tym forum trafiają do kosza... czy to słuszne? to juz nie mnie oceniac.... Taaaaa ![]() Przyjemnie się odpycha na hamownie z tym ![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Zgodnie z doktryną albo grubo albo wcale, proponowałbym:
- zostać przy tym co jest, - kupić inne, szybsze auto, - zeswapować 4G63T :> r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 15 February 2013 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Przełożyć Legnuma VR4?
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 21:25 |