Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> MITSUBISHI GALANT 2.5V6, podnoszenie mocy w Galancie N/A
GPablo
post Fri, 15 Feb 2013 - 12:05
Post #1


Rookie
Dołączył: Fri, 15 February 2013





Witam serdecznie wszystkich smile.gif
Jak dotąd jeździłem jedynie japończykami, stąd serce nadal ciągnie mnie do nich.
Niebawem przymierzam się do kupna kolejnego auta,
tym razem coś w sedanie w przyzwoitymi osiągami.
Na uwadze mam m.in Mitsubishi Galant 2.5 V6, które w serii ma 160-163KM.
Chciałem zapytać jakie są możliwości i jak te auto jest podatne na wzrost mocy.
Nie chodzi mi o Turbo ani Kompresor. Poprostu w N/A.
Ma to być auto na codzień, dupowóz z wystarczającymi osiągmi do toczenia się smile.gif
Mam kilka dylematów, gdyż np. dane mówią o 0-100 w manualu 8.5s,
a trafiłem np. na taki filmik na Youtube, gdzie robi w 7s podobno w serii.
http://www.youtube.com/watch?v=HKv6-UgYTB0

Nie chodzi mi o wielkie wzrosty mocy.
Trafiłem na stronie jednej z firm, które zajmują się strojeniem,
na temat jednego z projektów gdzie mieli Galanta 2.5V6 160KM
i ponoć po tylko wstojeniu (reszta cała seria) wypluło 178KM.
Może dodając wydech i dobry dolot dało by radę osiągnąć mi wystarczające 180-185KM.

Prosiłbym o wszelkie informacje na ten temat smile.gif
Pozdrawiam serdecznie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 15 Feb 2013 - 12:05
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
GIB
post Fri, 15 Feb 2013 - 12:28
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Warszawa WJ





Mitsubishi na filmach są bardzo szybkie, czyżby liczniki wyskalowane bardziej optymistycznie niż w innych markach?
http://www.zeperfs.com/fiche3091-mitsubish...lant-2-5-v6.htm
Źródło Autopista, nie wiem czy można temu wierzyć ale 8,4 a 7 sek do setki to zauważalna różnica.


--------------------
cztery koła i silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GPablo
post Fri, 15 Feb 2013 - 14:29
Post #3


Rookie
Dołączył: Fri, 15 February 2013





Dokładnie smile.gif dlatego też pytam, bo miałem już przypadek, wcześniej miałem Mazdę 323F 2.0V6,
która w papierach ma niby 0-100 9.4s a zarówno mi jak i innym właścicielom tych aut były zawsze czasy w okolicach 8-8.5s
Ciekaw jestem też właśnie podnoszenia mocy w tym Galancie....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Fri, 15 Feb 2013 - 14:32
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





tematy o tuningowaniu wolnossaków V6 zazwyczaj na tym forum trafiają do kosza... czy to słuszne? to juz nie mnie oceniac....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GPablo
post Fri, 15 Feb 2013 - 14:39
Post #5


Rookie
Dołączył: Fri, 15 February 2013





Mam nadzieję, że tak nie będzie bo przecież nic złego nie napisałem...
jeśli natomiast zły dział to proszę o przeniesienie do "Japan Performance" smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krzyku
post Fri, 15 Feb 2013 - 14:58
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Sun, 15 July 2007
Skąd: Radom





Wydech, dolot, strojenie, dobry zawias, dobra opona i może sie uda. Osobiście nie wiem, po co walczyć o sekunde do 100ki, bo za w/w modyfikacjie zabulisz na oko jakieś 5k pln. Zostaw tak jest, wyścigówki i tak z tego nie zrobisz, a przyjemny dupowóz już masz.


--------------------
Kobieta gruba nie może być ładna, bo nawet jak jest ładna, to i tak wciąż jest gruba
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Fri, 15 Feb 2013 - 18:56
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





CYTAT(Frolik @ Fri, 15 Feb 2013 - 14:32) *
tematy o tuningowaniu wolnossaków V6 zazwyczaj na tym forum trafiają do kosza... czy to słuszne? to juz nie mnie oceniac....


Taaaaa rolleyes.gif

Przyjemnie się odpycha na hamownie z tym smile.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Fri, 15 Feb 2013 - 22:00
Post #8


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





Zgodnie z doktryną albo grubo albo wcale, proponowałbym:
- zostać przy tym co jest,
- kupić inne, szybsze auto,
- zeswapować 4G63T :>

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GPablo
post Fri, 15 Feb 2013 - 23:06
Post #9


Rookie
Dołączył: Fri, 15 February 2013





CYTAT(k11 @ Fri, 15 Feb 2013 - 22:00) *
Zgodnie z doktryną albo grubo albo wcale, proponowałbym:
- zostać przy tym co jest,
- kupić inne, szybsze auto,
- zeswapować 4G63T :>

r.

To też jest jakaś myśl tongue.gif
Ale to już raczej na inny temat smile.gif
A tutaj może się coś rozwinie więcej biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GIB
post Fri, 15 Feb 2013 - 23:46
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Warszawa WJ





Przełożyć Legnuma VR4?


--------------------
cztery koła i silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 21:25