![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
mam pytanie czy śruby ARP do głowicy z silnika 2,8 /2,9 VR6 12v o nr: 204-4075 będą pasować do silnika R32 (oznaczenie BUB z golfa V) ? niewiem z kąd wziąść takie info z góry dziękuje za odpowiedź i od razu jeżeli niepasują to czy ktoś ma namiar na takie które będą pasować?
zmieniłem tytuł tematu żeby niezakładać kolejnego. -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 December 2012 Skąd: Nasielsk ![]() |
W VR6 masz M11 a w R32 M10
-------------------- Daewoo Lanos C20XET ---> 249KM 329NM
Daewoo Leganza X25XE ---> 209KM 243NM |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
raceware robi śruby do r32
-------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
a czy ktoś ma dokładne wymiary śrub do R32 ? Może bym dorobił parę zastawów szpilek...
-------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
to te M10 czy M11 bo są 4 pozycje?
-------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
BDE 2.8L 24V 204KM ma M11
a mocniejsze R32 BFH 3.2L 24V 241KM mają M10, nowsze BUB 250KM tez mają M10 moze dlatego że głowa w 3.2 ma wieksze kanały i stąd mniejsze sruby ... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
Kupic raceware za chora kase ponad 2tys za 20srob, lub kupic ARP do 2.8 i zrobic upgrade glowicy pod m11 jak to ma sie w przypadku wkladania glowy r32 do 2.8 24V. Jest jeszczejedna opcja. Na ebay.de idzie kupic sroby do r32 niemieckiej firmy podobno jakosciowo to samo co ARP i koszt ok 350Euro.
Jakbym odprezal kanapka wsadzalbym raceware badz te niemieckie, a jezeli bedziesz odprezal tlokami to ori sroby. Powinny wytrzymac 1,5B -------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 29 August 2006 Skąd: Szczecin ![]() |
raceware ch... warte ! Oem wystarczą
Powód Edycji: nie przeklinamy na forum !
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
tez jestem zdania zeby pakować ori śruby, przeciez tam jest 20 srub co daje 3,33 sruby na cylinder
jak ktos planuje grube mody to jednak lepiej odpręzyc tłokami niz kanapką -------------------- |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
Ja zastosowalem OEM dlatego ze silnik odprezony tlokami to raz, a 2 ze jest ich wlasnie 20 a nie 10 jak w silnikach 1,8-2,0:)
-------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
zmieniłem tytuł tematu i zapytam o więcej kwestii, powiedzmy że chciałbym 700/800koni z r32 oznaczenie BUB, co powinienem zmienić w silniku żeby wytrzymał taką moc przez dłuższy czas? wiem że jest tutaj sporo znawców od vr'a wiec z góry dziękuje za odpowiedź
-------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 28 January 2013 ![]() |
800 KM to będzie pewnie z 1000Nm , czyli zostanie Ci z serii goły blok z wałem i goła głowica. No i metanol/etanol jako paliwo.
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
mysle ze 800 koni to moze być 800Nm kwestia strojenia..
jezeli sporo inaczej wygląda 700/700 to prosze o rozróżnienie -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Plany masz grube. Takiego jeszcze nie widzialem
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
Ja miałem przekładkę i ori śruby.
-------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Chcesz zostac przy ori wale czy odprezyc motor po przez zmiane jego pojemonosci ? Zostajac przy pojemnosci 3,2 l musisz zmienic sporo . Zmieniajac pojemnosc sprobowalbym pokusisic sie o zrobienie takiej mocy na seryjnych tlokach , seryjnej glowicy ,a nawet na seryjnym walku . W przypadku zostania przy pojemnosci 3,2 litra , trzeba by kupic porzadne tloki , zeby odprezyc silnik plus inne walki , zeby zakrecic ten silnik min do 7500rpm , spiac silnik z glowica jednak na ARP , no i ja bym sie zastanowil nad zmiana zaworow w przypadku zmiany walkow .
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
to jest taki wał?
http://allegro.pl/vw-vr6-wal-i2925809295.html http://allegro.pl/blok-wal-korbowy-tloki-w...2924511432.html rozumie że pasuje bez żadnych przeróbek? zmniejszenie pojemności redukuje potrzebe zmiany wałków, zaworów i tłoków? czy te ostatnie to założenie że przekładka jest zła (niespotkałem sie żeby coś sie z nimi działo w innych silnikach ale tego sie ucze dopiero) ile w takim razie mozna bezpiecznie uzyskać na wale z 3,2 kutej korbie, seryjnym tłoku, seryjnej głowicy? -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Czyzby calibra R32 miala powstac?
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
ja mysle ze bezpieczny zestaw przy mocy 800PS i pojemnosci 3.2 to:
-kute korby -kute tloki 8,5:1 -Sroby korbowodow ARP -Wzmocnione panewki korbowodowe -Sroby walu ARP -Sroby glowicy wzmocnione raceware badz te niemieckie. Albo zrobic w ARP na zamowienie -Zawory inconel wydechowe, a ssace azotowane -Zapinki tytanowe -Glowice wyremontowac. W wiekszosci glowic z r32 gniazda sa juz pozapadane. Wiec wymiana gniazd zaworowych. Z prowadnicami gorzej. Chyba nikt w PL nie jest w stanie wyminic prowadnic w r32 ze wzgledu na dlugosc;/ i dostepnosc nowych prowadnic zerowa. Przynajmniej jak ja skladalem swoja rok temu. -Girdle Plate -------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 24 August 2025 - 18:37 |