Shoutbox 0 nowych PW 

2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Audi A4B5 Q 1.8T do upalania
iceman_n
post Sun, 19 Aug 2012 - 20:11
Post #1

Frequent User

Cześć

W związku z tym, że fundusze teraz i w najbliższej przyszłości nie pozwalają mi nawet myśleć o SI albo Evo a zawsze marzyłem o mocnym AWD to wpadł mi do głowy taki pomysł jaki widnieje w tytule tematu.

Generalnie auto miałoby być bardziej Rally niż Racing czyli od czasu do czasu dziurawy asfalt i jakieś szuterki na popularkach więc lekkiego życia nie przewiduje.
Taki setup by mnie satysfakcjonował:

- ok. 300ps (w zależności od kosztów i awaryjności, jeżeli 250 będzie o wiele mniej awaryjne od 300 to może być)
- klatka, kubeł i wybebeszone wnętrze, hydrołapa
- jakieś dobre opony i zawias

Jako, że nie mam żadnego doświadczenia z mocnymi AWD to mam kilka pytań.

1. Czy można okolice 300ps w 1.8t osiągnąć bez potężnego laga? Trzeba już zakuć motor?
2. Co na to napędy? Czy można/trzeba posadzić napędy np. od S4 przy takiej mocy?
3. Można dostać szperę np. na tył do B5?
4. Jak myślicie jest w ogóle sens się w takie coś bawić, może to bezsensu, bo np. auto będzie słabo się prowadzić?

Pozdrawiam : )
Go to the top of the page

+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 19 Aug 2012 - 20:11
Post #

Dotacja

Dotacja na forum

Quote Post
kiwi
post Sun, 19 Aug 2012 - 21:36
Post #2

Forum Homee

Szukałbym wersji z ok. 99 roku 180 KM seryjnie
-napędy wytrzymają
-na tył można most z b4 z blokadą mechaniczną -tylko na szutry,śnieg rozwiązanie ...ew spróbować wrzucić torsena z V8
-Auto wg mnie mniej podsterowne niż b4 - w sprawnych rękach i z odpowiednią konfiguracją zawieszenia ..każde b2-b4 potrafiło być nadsterowne
( negatyw z przodu ,"0" na tyle pomaga takiej charakterystyce prowadzenia ,Torsen z tyłu tym bardziej )
To co można do przerzucenia między osie : akumulator ( mimo ,że jest na podszybiu),zbiornik spryskiwaczy itp do środka ,lżejsza maska
Masa silnika jest jak najbardziej na +