![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 29 December 2010 Skąd: Dzierżoniów ![]() |
Witam, posiadam Audi b4 coupe 2.8Q, silnik aah- odmówił posłuszeństwa:) z racji tego szybciej zrealizuję
zaplanowany swap na 2.2t(aan) i już zbieram graty. Pytania: 1. da radę posadzić ten silnik p&p na saniach od aubi b3 z silnikiem 2.3? 2. sanie muszą być od coupe czy może być sedan/avant? wersja quattro czy może być od ośki? (zawieszenie, pólosie i dyfer zostają) 3. skrzynia biegów będzie 6stka E01, czy jest potrzebna wymiana dyfra na taki o przełożeniu głownym 4.11? 4. jako dawca zakupiona bedzie audi c4 100 s4 i z niego bedą wszystkie graty? czy coś trzeba dokupić? 5. co z kołem zamachowym? zostaje seria czy jakieś rezanie? 6. wydech 3 z dwoma przelotowymi da radę czy jakieś inne rozwiązanie? nie chcę żeby było za głośno... na początek:) 7. schemat wiązki elektrycznej do B4 coupe 2.8Q oraz audi S4 aan2.2tQ potrzebuję, ma ktoś i chce pomóc?:] 8. o czymś zapomniałem? Prace bąda wykonywane w gronie przyjacielskim z nutą fachowca:) dlatego wszelkie wskazówki, rady itp. mile widziane. O stronę mechaniczną nie obawiam się ale przydałby się kontakt do osoby (najlepiej dolnośląskie) która ogarnęła by podłączenie wiązki oraz ecu (tak na wszelki wypadek gdyby nam się to nie udało:D) Projektów takich wiele już było więc liczę że z Waszą pomocą pójdzie gładko, Pozdrawiam ![]() -------------------- Quattro ABZ
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
dyfer masz 3,89 wiec jak załozysz 01E to musisz zmienić dyfer na 4.11
btw: chetnie kupie taki dyfer jakby Ci juz był zbędny -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 29 December 2010 Skąd: Dzierżoniów ![]() |
po swapie wszystkie częsci pozostałe z 80 b4 i 100 s4 bedą do sprzedania, więc nie ma problemu. Najpierw jednak swap, a więc ponawiam pytanie: czy wozek(sanie) od 80 2.3 NG plus łapy od 2.2t to dobre rozwiązanie? jakiś inny pomysł bez zbędnego spawania?
-------------------- Quattro ABZ
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Co do zawieszenia silnika ....V6 i R5 wisi na podłużnicach więc najlepiej jak byś kupił kawałki podłużnic z mocowaniem i wspawał w Swoje ( Ci co mieli R5 a w szczególności 7a i Nm mieli łatwiej ) ,fajnie jest to pokazane na motogeek-u projekt audi 90 V6 US-spec ze swapem na 2,5 TDI R5 ( sorry ,że nie daje linka ,ale siedze na mazurach i blueconect chodzi jak chodzi
![]() Dodatkowo przy okazji takiego zakupu możesz kupić mocowanie chłodnicy która jest z boku ...jeżeli swapujesz AAN do będziesz miał po ukosie ,dlatego przyda się dodatkowa chłodnica między reflektory z 7A lub 3B ,ABY ,ADU ...... Jeżeli skrzynia 01e będzie 6 biegowa to potrzebujesz krótszy wał Jeżeli będzie to faktycznie AAN ..dobrze przespawać wyscie przepustnicy ,żeby nie kombinować z chłodnicą Akumulator do bagażnika ( jest miesce =prawy tył zamiast schowka ) lub pod kanape ..jak w s2 ..trzeba tylko dorobić wnękę na akumulator ...później spawanie ,albo nitowanie ( wnękę można wykonać z blachy stal. lub alu) Przy 3" wydechu jest ciasno przy przejściu między silnikiem a podłużnicą i z tyłu nad półośką ...ale jest to wykonalne ...jak nie celujesz w duże moce ..wystarczy 2,75" Bazą może być też audi 200 2,2 20VT z silnikiem podobnym do 3B ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
(...) Bazą może być też audi 200 2,2 20VT z silnikiem podobnym do 3B ![]() i z milionem przebiegu ![]() -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
To co rok albo 2 lata różnicy między audi 200 a s4 spowoduje ,że 200-tka będzie bardziej zużyta ??
-------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
3B z 200tki mają słabsze głowice, to raz, a dwa są mniej idiotoodporne na kręcenie śrubką przez użytkowników, i parę innych rzeczy.
Łatwiej trafić trupa niezaprzeczalnie, a w dodatku AAN już jest w pełni diagnozowalny po blokach. i tak, będzie bardziej zuzyta. -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 29 December 2010 Skąd: Dzierżoniów ![]() |
Mocowania które wspawam w B4 można wykorzystać ze 100? nie znalazłem tego projektu na motogeek-u, więc kiwi jakbyś był łaskaw to proszę o linka. Krótszy wał to cięcie, spawanie, wyważanie czy były b3/b4 z krótszym wałem pod tą skrzynię? Czy to będzie faktycznie aan? ...nie wiem, S4 po które miałem jechać już nie na sprzedaż, więc szukam innego. Moce planowane grube ale raczej nie w tym roku, więc wolałbym odrazu 3"
-------------------- Quattro ABZ
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
-------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 27 January 2009 Skąd: stolyca ![]() |
olej 2,2 wkładaj 4,2
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 18:18 |