![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
Witam.
Panowie w temacie Hond jestem laikiem. Mam okazję kupić samochód jak w temacie, Hondę Accord Type-S z 2004 roku. Auto ma rzeczywistego przebiegu 197tyś km. Serwisowane, założony rok temu Eibach pro kit, dwa miesiące temu Falkeny ZE912, miesiąc temu wymienione sprzęgło. Zalewane regularnie co 8tyś km Motulem, silnik suchy jak pieprz. Właściciel jest w stanie dać mi pisemną pół roczną gwarancję na samochód. Czy miał ktoś styczność z takim samochodem? Na forum zbyt wiele nie znalazłem. Auto ma służyć jako DD. Wg. właściciela w mieście spokojnie w 10l się zamyka w trasie przy przelotowych prędkosciach 150-160kmh ok 8l. Co do modyfikacji, podobno wydechem, dolotem i programem okolice 220bhp można atakować. Za każdą opinię z góry dziękuję i prosze moda o nie kasowanie tematu ![]() Pozdrawiam. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Poczytaj na temat hebli. Nie wiem jak w tym modelu ale w poprzednim byly fatalne. Wlasciciele civicow ufo tez bardzo narzekaja.
Spalanie raczej mocno optymistyczne -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Zgadza się- zrobisz dolot, wydech i masz coś szybszego od Civic Type-R, zwłaszcza z zawieszeniem Eibach.
Spalanie 10 w mieście osiągalne ale jak sobie wciśniesz to raczej 12-13. Hamulce to słaby punkt Hond, ale "fatalne" to gruba przesada. Po prostu zwyczajne, cywilne. Ewentualna mina to przebieg- nie znam dokładnie programu serwisowego Accorda, ale może być wymagany duży serwis silnika z ustawianiem zaworów włącznie. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Dolot, wydech i hondate. Wtedy faktycznie 215-220 jest do zrobienia.
Majac hondate mozesz generalnie bawic sie w klocki lego, a do K24 tych klockow jest masa. Auto zawieszeniowo ma DUZO wiekszy potencjal niz EP3, trzeba tylko zainwestowac - amorki, sprezyny, tylny stab whiteline i bedzie naprawde niezle. Heble w Type-S to klasyczne hondowskie 300mm na jednym tloczku. Mozna zalozyc grubsza tarcze 300mm i dwutloczkowe z Accorda Type-R, ewentualnie z obecnego 2.4 - dwutloczek i solidne 320x32. Mozliwosci jest multum. -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Fri, 03 April 2009 Skąd: Łochów ![]() |
Jeśli ten przebieg jest naprawdę rzeczywisty i silnik był dbany to naprawdę bym to olał.
Fajnie sprawuje się kombinacja zawieszenia eibach pro kit plus do tego żołte koni sport. Dobra opona i maska się cieszy. Również są inne opcje, ale już trochę droższe np gwint tein'a Regulacja zaworów to groszowa sprawa. Wykonuje się ją co 40tyś. Heble jak kolega Kras nakreślił już da się pokombinować. Spalanie w mieście 10l realne, ale przy spokojnej jeździe. Trasa, jeśli jest robiona płynnie bez pompowania gazem też może zaskoczyć. Sam użytkuje słabszego brata (240tyś przelotu) k20 i od 16 miesięcy nic się nie zepsuło żadna elektryka, mechanika czy coś innego. Rocznie robię około 25tyś km. Grunt to kupić nie kombinowaną sztukę i dobrze serwisowaną (nie koniecznie w serwisie, bo tutaj bywa różnie) a najlepiej od fana marki. Noi gaz ja nie uznaję takich doplaczy, ale to już jak kto uważa. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa-Anin ![]() |
Mieliśmy w domu takiego accorda - spalanie po mieście normalnie jezdzac w granicach 12l. Mieliśmy sprężyny eibach + jakieś twardsze amortyzatory - prowadził sie bdb. Co do przebiegu, nasz miał 180k, przed sprzedaza skonczylo sie sprzeglo i sonda lambda, poza tym olej + benzyna
![]() Hamulce - raz tylko udało mi się przypalić klocki i zmiękczyć pedał hamulca - można poprawiać, ale przeważnie wystarczają ![]() -------------------- EP3 k20 Rotrex 320/285
A45 492/650 |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 07 October 2007 Skąd: cała polska ![]() |
witam,
nie zakładając kolejnego watka mały offtop, mianowicie 2.4 benzyna automat 2008r accord. Możecie coś poradzić na poprawę osiągów? Obecnie 200KM/225 Nm ... brakuje jednak trochę i gdzie można wyrwać taki kit Eibach ? Polecacie jakies firmy co się zajmują od początku do końca Hondami, najbliżej Śląsk? pzdr Maciek |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
-------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 07 October 2007 Skąd: cała polska ![]() |
nic o moim modelu z tą skrzynią kolego moderatorze. Nie jestem leniwy, korzystam z okazji wątku i osób co wiedzą coś więcej. pozdrawiam edit: bardziej liczyłem też na to, że ktoś ma podobny rocznikowo Accorda z tą skrzynią. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
Dziękuję bardzo za wszystkie odpowiedzi w temacie.
Ogólnie widzę,że raczej negatywnych opinii nie ma, a samo auto paliwożerne też raczej nie jest ![]() Rozwojowe nawet też Jedno czego się obawiam to eksplatacja, nie o koszta części,itp, a o spalanie, ja jestem zwolennikiem diesla raczej, lpg nie wchodzi w grę, nie jestem zwolennikiem instalki w aucie ![]() Aktualnie posiadam jako DD A4 B6 avant w pełnym S line z pazdziernika 04' AVF (1.9 131bhp) i chciałbym coś innego, Acco mi się po prostu podoba, ciekawszy design niż VAG, boje się jednak trwalosci,ale widze, że nie potrzebnie ...Honda bedzie chyba dawała wiecej radochy niż Passat B6 tdi który przeszedł mi przez myśl ![]() robię autem ok 5tyś km miesiecznie wiec własnie koszta paliwa mnie interesują najbardziej, jednak jeśli by się to nie psuło to nie byłoby źle Biorę pod uwagę jeszcze E39, polift w pełnym M pakiecie 2.5i, wiem,ze tematów o BMW było tutaj od groma, wiem,ze e39 stare jednak to moje młodzieńcze marzenie i również biore pod uwage, jednak musiała by być naprawdę idealna. dzięki wielkie, pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Jesli ten Accord to prosta zasada - NIGDY automat.
A co Ci sie bardziej podoba to juz sam musisz zadecydowac. -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
Kras - a dlaczego nie automat? ( w ogóle w Type-S wystepował automat??)
Wydaje mi sie,że tylko w zwykłym Acco był automat, jest awaryjny czy powolny? (pytam z ciekawości) |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 29 December 2002 Skąd: Trójmiasto ![]() |
Stary, jak masz A4 B6 i przesiądziesz się na Accorda to uważaj, żeby plastik Ci oczu nie wyżarł
![]() -------------------- Pozdrawiam,
Maciek |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Bez przesady, zle w tym Accordzie z plastikami nie jest. Moze nie poziom premium ale oczu nie wypala, to nie Mondeo
![]() Automat nie bo jest niewyobrazalnie wolny. W PL oczywiscie automatu w wersji Type-S nie bylo ale to nie znaczy, ze nigdzie nie bylo. -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
gość_pontony_* |
![]()
Post
#15
|
![]() |
Moj znajomy nabyl dokladnie taki samochod z bardzo podobnym przebiegiem po autostradach w wersji Type-s, silnik 2.4VTEC. Uzytkuje go juz okolo rok. Wstawiony ma kit Eibacha (-30mm). Spalanie w miescie bedzie wieksze niz te 10 litrow, trasa, zalezy od predkosci...Jesli auto bylo uzytkowane z glowa pojezdzi dlugo i jest praktycznie bezawaryjne, warto by sadze wymienic rozrzad, oleje i reszta to standard. Jesli chodzi o mody, to dolot+wydech i strojenie i 20-30KM mozna ugrac. Z tym, ze to juz kosztuje pare zlotowek. Brac i sie nie zastanawiac;) Hondy sie nie psuja...
![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
O spalaniu 10 litrów w mieście zapomnij, moim zdaniem nie da się nim tak jeździć, by tyle wziął, albo po prostu nie potrzebujesz 200-konnego auta.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 07 October 2007 Skąd: cała polska ![]() |
11,4 spokojnie do osiągnięcia, bez "zamulania"
|
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#18
|
![]() |
miałem accorda 2,4 i w mieście palił dosyć stałe 12,5l niezależnie od warunków
co ciekawe później mazda mająca ponad 110 koni więcej paliła podobnie a co jeszcze ciekawsze teraz evo normalnie jeżdząć też mi pali te okolice ![]() stąd przełamując klasyczne tu powiedzenie o bmw polecam: KUP EVO ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Frajdy? Przy spalaniu 12 litrów?!?
![]() I po co komu EVO jeśli trzeba nim jeździć jakbyś miał jajko pod pedałem gazu? Bo inaczej nie ma mowy o 12 litrach w mieście. Kolega miał. Szybko sprzedał, zszokowany spalaniem. W Hondzie 12 litrów to niezłe pałowanie, przy jakim EVO spali co najmniej 2 razy tyle. Nie ma w ogóle porównania. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Stara prawda - turbo żyje, turbo pije.
-------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 11:52 |