![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 July 2003 Skąd: Niedaleko...całkiem niedaleko ![]() |
Początkowo f10 530d wychodziło z mocą 245 KM, obecnie podniesiono do 258 KM. Czy różnice są tylko w sofcie? Jeśli tak to czy mogę w ASO wgrać upgrade softu?
Programu do tego auta nikt jeszcze nie robi? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
cschyba robi do wersji 245
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=432...e=1&theater Robiliśmy takie auta na gwarancji i ligt softem wychodzi ok 290 ps bezpiecznie.
-------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 July 2003 Skąd: Niedaleko...całkiem niedaleko ![]() |
guluwroc robiliście na gwarancji, tzn. że gwarancja producenta jest nienaruszona po modyfikacji?
Cytuje z facebooka: "EcuProject Wrocław F10 jest nie do przejscia,w sterowniku silnika trzeba odkleic z drugiej strony plyte od obudowy co grozi jej zlamaniem i uszkodzeniem calego sterownika silnika29 maja o 22:16" czyli jednak się nie da? |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Tue, 31 January 2006 Skąd: wRo ![]() |
CS albo Masters moga dac rade...
-------------------- AMG
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 April 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 December 2003 Skąd: Gliwice ![]() |
Po modzie w takim aucie o gwarancji mozna zapomniec - pierwszy przegląd i wszystko wyjdzie.
-------------------- WWW.CINSOFT.PL
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
CS albo Masters moga dac rade... Nikt nie da raczej rady bo trzeba odkleić płytę główna od obudowy z drugiej strony a są przypadki ze się łamią,nikt nie zaryzykuje uszkodzenia sterownika za ok 6 tyz zł. Tak naprawdę wyjdzie wszystko jak auto przyjedzie jaki ma sterownik.Wszystkie nowe BMW aby zrobić trzeba rozkleić sterownik,gwarancja oczywiście znika.Klient decydując się na modyfikacje podejmuje ryzyko że może utracić gwarancje albo i nie. -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 18 November 2004 Skąd: Lublin ![]() |
A ja bym radził jednak zadzwonić jeszcze do mastersa
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 July 2003 Skąd: Niedaleko...całkiem niedaleko ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 May 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Nikt nie da raczej rady bo trzeba odkleić płytę główna od obudowy z drugiej strony a są przypadki ze się łamią,nikt nie zaryzykuje uszkodzenia sterownika za ok 6 tyz zł. Otwieramy i modyfikujemy te sterowniki. Na ten typ sterownika można trafić nie tylko w F01 i F10 ale nawet i w niektórych dwulitrowych E90-tkach itp. Sprawa jest rzeczywiście bardzo trudna i ryzykowna ale do zrobienia. Ryzyko ewentualnego uszkodzenia sterownika oczywiście bierzemy na siebie ale w przypadku uszkodzenia sterownika niestety trzeba liczyć się z oczekiwaniem na nowy w ASO BMW od 1 do 4 tygodni ![]() W ten sposób da się zmodyfikować BMW wyprodukowane do połowy 2011 roku. W sterownikach produkowanych od połowy 2011 nie ma możliwości odczytu hasła dostępu, przez co na dzień dzisiejszy nie ma możliwości modyfikacji. -------------------- DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników
www.dynosoft.pl |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
W salonie bmw są chyba jakieś cudowne gotowce sygnowane m performance power kit... przynajmniej spotkałem się z takim zestawem do f10 2.0d gdzie w zestawie był IC sterownik silnika i odpustowe naklejki;p
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 July 2003 Skąd: Niedaleko...całkiem niedaleko ![]() |
Z tego co wiem, do 3.0 nie ma power kit'ów
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
w Lipsku na targach BMW w dostepnych akcesoriach miało coolery i softy do wiekszosci oferowanych diesli
-------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Te power kity to jedna wilka ściema Ic z zestawu rożni się tym że seryjny ma 10 rzędów a ten iny lepszy aż uwaga 11 czyli jest wyższy o max 1 cm.... A tak poza tym dupo hamownia różnicy nie czuje... za to kieszeń tak bo ubywa ok 7tyś... chyba wolał bym się udać do mastersa czy innego renomowanego tunera nawet jeśli jest ryzyko uwalenia sterownika...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 July 2003 Skąd: Niedaleko...całkiem niedaleko ![]() |
mammoth podejrzewam że polskie ASO nie mają w ofercie power kitów poza tym do 2.0. Ale jak wrócę z urlopu to podzwonie.
mihas66 Piszesz z doświadczenia odnośnie hamowni? IC może jest grubsze? |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 17 March 2003 Skąd: lublin ![]() |
Polskie aso maja pelna palete power kit-ów
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Super User Dołączył: Wed, 20 September 2006 Skąd: Poznań ![]() |
A ja bym radził jednak zadzwonić jeszcze do mastersa i Marek zaczaruje samochód... ![]() tak czy siak ECU trzeba rwać ![]() -------------------- Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl www.dpfserwis.pl https://www.facebook.com/TuneFORCE |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Pisze z doświadczenia bo widziałem ten power kit sygnowany przez M PERFORMANCE ogólne IC ma takie same rozmiary jedynie jest o 1 cm wyższy i w zestawie jest drugi sterownik silnika z wgranym gotowcem. Ogólnie szału nie ma dupy nie urywa jeśli mamy zapłacić 7tys za kilka naklejek lepsze samopoczucie i identyczny IC... Tak pozatym wyciągnięcie sterownika zajmuje 10 min przynajmniej w f10 2.0d ponieważ jest on przy samym silniku po lewej stronie więc to nie jest żadna filozofia w odróżnieniu do rozebraniu go i ewentualnym rwaniu pamięci...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 15 July 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Można sklonować takie ECU jeżeli walnie płyta i to bez większych kosztów , jak MPC jeszcze żyje to wystarczy przelutować na inną płyte , a jak nie dycha to 1797 można dostać niezabezpieczone .
Co do rozklejania idzie zrobić to bez śladu i bez ryzyka , jak będzie potrzebna pomoc to pisać na maila. Potwierdzam 290-300KM idzie z 245KM zrobić delikatnym softem. -------------------- ChipTuning Wrocław tel.607455637 tel.503343304 www.autoseba.pl
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 19:14 |