Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> 1.9 tdi nie odpala jak jest zimny
lukas313
post Sun, 12 Sep 2010 - 19:57
Post #1


Super User
Dołączył: Tue, 06 November 2007
Skąd: Siem-ce śl.





Witam wszystkich
Mam mały problem z moim golfem IV,jak jest zimny to nie chce wogule odpalić.Po sprawdzeniu całego układu paliwowego i kompresi silnika okazało się że pompa jest uszkodzona a mianowicie padła głowiczka.Dziwne jest to że jak zapale samochód na samostart i się rozgrzeje to auto odpala potem bez problemów dopiero jak ostygnie nie zapala.Czy faktycznie jest to wina głowiczki w pompie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 12 Sep 2010 - 19:57
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
michalekvrs
post Mon, 13 Sep 2010 - 19:31
Post #2


User
Dołączył: Thu, 04 February 2010
Skąd: Warszawa





może być też walnięta któraś świeca żarowa....


--------------------
350/460 by R-PERFORMANCE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukas313
post Mon, 13 Sep 2010 - 20:20
Post #3


Super User
Dołączył: Tue, 06 November 2007
Skąd: Siem-ce śl.





CYTAT(michalekvrs @ Mon, 13 Sep 2010 - 19:31) *
może być też walnięta któraś świeca żarowa....



swiece sprawdzone wszystkie dobre
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiurielSR
post Mon, 13 Sep 2010 - 20:30
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Sat, 17 November 2007
Skąd: Łódź







Podłączam się do problemu, mam dokładnie to samo. Jak na zewnątrz temp. spada poniżej 10*C (jak ostatnio w nocy) to rano gnoja muszę chechłać. Też golf IV 1.9TDI AHF. Swiece gitez, kompresja i układ paliwowy również git.
Jak odpali to siwy dym jest.
Jak było ciepło nie zanotowałem problemu-palił na dotyk.

Ps. Auto seria 200kkm przelotu.


--------------------
╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Mon, 13 Sep 2010 - 20:45
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, a załączają się w ogóle świece? Może przekaźnik kaput?
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tyrkal
post Mon, 13 Sep 2010 - 20:56
Post #6


User
Dołączył: Mon, 31 August 2009
Skąd: Kraków





Właśnie smile.gif To, że świece są ok, to nie wszystko.
Sprawdz napiecie na każdej świecy po przekręceniu kluczyka w stacyjce: jaka jest wartość napiecia i jak długo trwa impuls.
Jak dlugo swieci sie kontrolka świecy żarowej w liczniku?
Jest jeszcze czujnik temperatury, ktory odpowiada za czas grzania świec, jeśli podaje zawyżoną temperature w stosunku do rzeczywistej, wówczas impuls napięciowy trwa zbyt krótko i jest problem z odpaleniem.
Po podłaczeniu VAGa jest jakiś błąd?


--------------------
2,7biT 450+ KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michalekvrs
post Mon, 13 Sep 2010 - 22:29
Post #7


User
Dołączył: Thu, 04 February 2010
Skąd: Warszawa





kolejne co to któraś pompka może niedomagać, przez to na zimnym auto nie odpala


--------------------
350/460 by R-PERFORMANCE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mariusz-kat
post Mon, 13 Sep 2010 - 22:31
Post #8


User
Dołączył: Fri, 27 April 2007





Pompek próżno tu szukać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubik_CDTi
post Mon, 13 Sep 2010 - 23:37
Post #9


Super User
Dołączył: Fri, 18 May 2007
Skąd: Białystok





CYTAT(PiurielSR @ Mon, 13 Sep 2010 - 20:30) *
Podłączam się do problemu, mam dokładnie to samo. Jak na zewnątrz temp. spada poniżej 10*C (jak ostatnio w nocy) to rano gnoja muszę chechłać. Też golf IV 1.9TDI AHF. Swiece gitez, kompresja i układ paliwowy również git.
Jak odpali to siwy dym jest.
Jak było ciepło nie zanotowałem problemu-palił na dotyk.

Ps. Auto seria 200kkm przelotu.

Ustawienie rozrządu w przypadku aut na VP.


--------------------
Szczęśliwi paliwa nie liczą ;)
Chipped by MR Motors
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukas313
post Tue, 14 Sep 2010 - 06:29
Post #10


Super User
Dołączył: Tue, 06 November 2007
Skąd: Siem-ce śl.





CYTAT(tomek 1980 @ Mon, 13 Sep 2010 - 20:45) *
Witam, a załączają się w ogóle świece? Może przekaźnik kaput?
Pozdrawiam.



U mnie swiece i czujnik są dobre przekaźnik też się uruchamia od świec. Pobór świec na zimnym 60A przez 20 sekundprzy temp.10 st.c. temperaturana czujniku taka sama jak temperatura powietrza.
Mnie cały czs nurtuje ta głowiczka czy napewno to ona jest przyczyną nie palenia na zimnym silniku. W golfach VI zawsze był problem z odpaleniem na ciepłym silniku a nie na zimnym
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiurielSR
post Tue, 14 Sep 2010 - 09:18
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Sat, 17 November 2007
Skąd: Łódź





tyrkal:

Na vagu zadnych bledow. Bylem u chlopakow z compsportu i ten typ tak ma laugh.gif

Swiece sie swiecą, kazda z osobna byla sprawdzona z czujnikiem angry.gif


--------------------
╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Wed, 15 Sep 2010 - 09:22
Post #12









kompresja sprawdzona ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Wed, 15 Sep 2010 - 15:49
Post #13


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





nie masz tak ze na poczatku zapałby jak jak na 3 garki a potem zaskakuje na 4 gar. co do bialego dymu to znika ci on jak np przejedziesz 300m-400m??


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiurielSR
post Wed, 15 Sep 2010 - 17:00
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Sat, 17 November 2007
Skąd: Łódź





Kompresja sprawdzona - w normie. Siwy dym jest tylko w momencie odpalenia, tzn jak zapali to zadymi - trwa to ok 2-5s. i dymu nie ma. W czasie jazdy czysto, nawet w chwili butowania nie zaobserwowałem nic w lusterku.

Generalnie autko jest zdrowe tylko to odpalania jak jest zimno dry.gif


--------------------
╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Wed, 15 Sep 2010 - 17:04
Post #15









Widziałem taki problem, to przyczyną była świeca żarowa uszkodzona dość nietypowo... bo sama końcówka nie grzała.
Dopiero po wyjęciu i podpięciu bezpośrednio do akumulatora widać było defekt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiurielSR
post Wed, 15 Sep 2010 - 17:28
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Sat, 17 November 2007
Skąd: Łódź





CYTAT(bezduszny @ Wed, 15 Sep 2010 - 17:04) *
Widziałem taki problem, to przyczyną była świeca żarowa uszkodzona dość nietypowo... bo sama końcówka nie grzała.
Dopiero po wyjęciu i podpięciu bezpośrednio do akumulatora widać było defekt


Kurcze, ale świece żarowe już wykluczyliśmy dry.gif


--------------------
╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Thu, 16 Sep 2010 - 08:29
Post #17









czujnik temperatury ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiurielSR
post Thu, 16 Sep 2010 - 17:03
Post #18


Forum Killer
Dołączył: Sat, 17 November 2007
Skąd: Łódź





A co ma do rzeczy?? Gdyby był walniety to by wyszło na vagu, ale nie wyszło.


--------------------
╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Thu, 16 Sep 2010 - 19:17
Post #19









no to skoro wszystko opierasz na vag'u.. to masz zdrowy silnik tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiurielSR
post Fri, 17 Sep 2010 - 18:08
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Sat, 17 November 2007
Skąd: Łódź





CYTAT(bezduszny @ Thu, 16 Sep 2010 - 19:17) *
to masz zdrowy silnik tongue.gif


Tak twierdzą w Compsporcie.


--------------------
╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 04 July 2025 - 11:45