![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Tue, 06 November 2007 Skąd: Siem-ce śl. ![]() |
Witam wszystkich
Mam mały problem z moim golfem IV,jak jest zimny to nie chce wogule odpalić.Po sprawdzeniu całego układu paliwowego i kompresi silnika okazało się że pompa jest uszkodzona a mianowicie padła głowiczka.Dziwne jest to że jak zapale samochód na samostart i się rozgrzeje to auto odpala potem bez problemów dopiero jak ostygnie nie zapala.Czy faktycznie jest to wina głowiczki w pompie? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 04 February 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
może być też walnięta któraś świeca żarowa....
-------------------- 350/460 by R-PERFORMANCE
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Tue, 06 November 2007 Skąd: Siem-ce śl. ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Podłączam się do problemu, mam dokładnie to samo. Jak na zewnątrz temp. spada poniżej 10*C (jak ostatnio w nocy) to rano gnoja muszę chechłać. Też golf IV 1.9TDI AHF. Swiece gitez, kompresja i układ paliwowy również git. Jak odpali to siwy dym jest. Jak było ciepło nie zanotowałem problemu-palił na dotyk. Ps. Auto seria 200kkm przelotu. -------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, a załączają się w ogóle świece? Może przekaźnik kaput?
Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Właśnie
![]() Sprawdz napiecie na każdej świecy po przekręceniu kluczyka w stacyjce: jaka jest wartość napiecia i jak długo trwa impuls. Jak dlugo swieci sie kontrolka świecy żarowej w liczniku? Jest jeszcze czujnik temperatury, ktory odpowiada za czas grzania świec, jeśli podaje zawyżoną temperature w stosunku do rzeczywistej, wówczas impuls napięciowy trwa zbyt krótko i jest problem z odpaleniem. Po podłaczeniu VAGa jest jakiś błąd? -------------------- 2,7biT 450+ KM
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 04 February 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
kolejne co to któraś pompka może niedomagać, przez to na zimnym auto nie odpala
-------------------- 350/460 by R-PERFORMANCE
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Fri, 27 April 2007 ![]() |
Pompek próżno tu szukać.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Fri, 18 May 2007 Skąd: Białystok ![]() |
Podłączam się do problemu, mam dokładnie to samo. Jak na zewnątrz temp. spada poniżej 10*C (jak ostatnio w nocy) to rano gnoja muszę chechłać. Też golf IV 1.9TDI AHF. Swiece gitez, kompresja i układ paliwowy również git. Jak odpali to siwy dym jest. Jak było ciepło nie zanotowałem problemu-palił na dotyk. Ps. Auto seria 200kkm przelotu. Ustawienie rozrządu w przypadku aut na VP. -------------------- Szczęśliwi paliwa nie liczą ;)
Chipped by MR Motors |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Tue, 06 November 2007 Skąd: Siem-ce śl. ![]() |
Witam, a załączają się w ogóle świece? Może przekaźnik kaput? Pozdrawiam. U mnie swiece i czujnik są dobre przekaźnik też się uruchamia od świec. Pobór świec na zimnym 60A przez 20 sekundprzy temp.10 st.c. temperaturana czujniku taka sama jak temperatura powietrza. Mnie cały czs nurtuje ta głowiczka czy napewno to ona jest przyczyną nie palenia na zimnym silniku. W golfach VI zawsze był problem z odpaleniem na ciepłym silniku a nie na zimnym |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
tyrkal:
Na vagu zadnych bledow. Bylem u chlopakow z compsportu i ten typ tak ma ![]() Swiece sie swiecą, kazda z osobna byla sprawdzona z czujnikiem ![]() -------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#12
|
![]() |
kompresja sprawdzona ?
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
nie masz tak ze na poczatku zapałby jak jak na 3 garki a potem zaskakuje na 4 gar. co do bialego dymu to znika ci on jak np przejedziesz 300m-400m??
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Kompresja sprawdzona - w normie. Siwy dym jest tylko w momencie odpalenia, tzn jak zapali to zadymi - trwa to ok 2-5s. i dymu nie ma. W czasie jazdy czysto, nawet w chwili butowania nie zaobserwowałem nic w lusterku.
Generalnie autko jest zdrowe tylko to odpalania jak jest zimno ![]() -------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#15
|
![]() |
Widziałem taki problem, to przyczyną była świeca żarowa uszkodzona dość nietypowo... bo sama końcówka nie grzała.
Dopiero po wyjęciu i podpięciu bezpośrednio do akumulatora widać było defekt |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Widziałem taki problem, to przyczyną była świeca żarowa uszkodzona dość nietypowo... bo sama końcówka nie grzała. Dopiero po wyjęciu i podpięciu bezpośrednio do akumulatora widać było defekt Kurcze, ale świece żarowe już wykluczyliśmy ![]() -------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#17
|
![]() |
czujnik temperatury ?
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
A co ma do rzeczy?? Gdyby był walniety to by wyszło na vagu, ale nie wyszło.
-------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#19
|
![]() |
no to skoro wszystko opierasz na vag'u.. to masz zdrowy silnik
![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
-------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 04 July 2025 - 11:45 |