![]() ![]() |
Sun, 18 Apr 2010 - 13:41
Post
#161
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża |
k11, mysle ze na nic nie ustawionym. Nie jestem specjalista od pneumatyki, ale mysle ze przedzial 500 - 1000Nm jest dla takiej maszunki osiagalny. bez przesady, 500 to urywa srube bezstresowo.. -------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Sun, 18 Apr 2010 - 13:41
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Mon, 19 Apr 2010 - 16:57
Post
#162
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Łódź |
Gorzej jesli sruba solidna, o tu przyklad http://www.poboczem.pl/filmiki/video,vId,1...vSort,1,vTime,3
-------------------- EJ20G, EJ253, C16SE
|
|
|
|
Mon, 19 Apr 2010 - 18:55
Post
#163
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory |
Zapraszam do mnie. I patrz dokładnie jak dokręcamy koła.
-------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
|
Mon, 19 Apr 2010 - 20:00
Post
#164
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Łódź |
Czacza, mnie? Fajnie, wezme browary, tylko dokad?
-------------------- EJ20G, EJ253, C16SE
|
|
|
|
Mon, 19 Apr 2010 - 20:09
Post
#165
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory |
Źle to ująłem. Do nas do warsztatu, Albo i do mnie.
Warsztat - Gliwice ja - Żory Broware mile widziany. Mam też kilka(naście) po ostatnie wizycie u rodziców w Cieszynie z wypadem do sąsiadów. -------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
|
Tue, 05 Feb 2013 - 19:46
Post
#166
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK |
czytam ten topic i dalej nie ma wyraznej odpowiedzi co zapodac jezeli chodzi o hamulce. Bede instalowal do swojego auta brembo 6 tloczkowe. Jakie zapodac tarcze. nie chce isc w koszta w aso bo cena jest dosyc wysoka. Zastanawiams ie nad gladka tarczą do wyboru mam glownie ate oraz zimmermana ktoregonie jestem fanem, mialem wierconego kiedys. moze ktos ma inny pomysl co zapodac. Ponadto dostałem wraz z zaciskami klocki marki jurid i nie wiem co to takiego. co proponujecie jezeli chodzi o gladka tarcze
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
|
Tue, 05 Feb 2013 - 20:20
Post
#167
|
|
|
Super User Dołączył: Fri, 15 January 2010 Skąd: Łowicz |
W E39 znajomego sprawdziły się Textar Pro.Inne Ate,Brembo i TRW nie wytrzymywały za długo.Krzywiły się szybko.
Mowa oczywiście o tarczach gładkich.Jurid bardzo porządna firma.W BMW i wielu innych idzie na pierwszy montaż obok Textara. |
|
|
|
Tue, 05 Feb 2013 - 20:28
Post
#168
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK |
jakie tarcze bmw pcha na 1 montaz ??.
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
|
Tue, 05 Feb 2013 - 21:49
Post
#169
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 15 December 2005 Skąd: Tarnobongo |
ja katuję zimmermanna sport z klockiem ferrodo ds performance juz przez ponad trzydzieści tysięcy kilometrów i musze przyznać że to bardzo dobry zestaw (jesli osiągnie temperaturę roboczą)
do tego niezła oponka i jest bajka! |
|
|
|
Tue, 05 Feb 2013 - 23:22
Post
#170
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice |
Pany! tarcze na pierwszy montaż, do aso oraz do sklepow i na allegro to nie te same tarcze, nawet jak wychodzą z tej samej fabryki i sa z logo tego samego producenta.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
|
Wed, 06 Feb 2013 - 11:20
Post
#171
|
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 |
Polecam Brembo. Miałem MAX-y 300 mm w E36 230 KM i nie pokrzywiły się przy hamowaniach z ponad 200 i serii hamowań z ponad 100 km/h.
-------------------- Sprzedam części do E36, E39.
|
|
|
|
Thu, 04 Apr 2013 - 19:30
Post
#172
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 03 April 2013 |
Witam Kolegów
czytam Wasze posty i zastanawiam się dlaczego katujecie swoje tarcze jakimiś wynalazkami (mam na myśli klocki). Kiedyś poprawiałem zestaw Wilwooda w fajnie zrobionej Hondzie. I co z tego, ze były 4 tłoki w zacisku i czerwone EBC. Wszystko spalone i zeszkliwione. Wymieniłem roboczą częśc tarczy (była dwuczęściowa), wykonałem odpowiednie wiercenie, takie nie dla estetyki, ale żeby zapobiegoło m.in. krzywieniu tarczy, włożyłem klocki cywilne dobrej firmy i wszystko działało ja trzeba. Fizyki nie da zastąpic się marketingiem. Kluczowa rolę odgrywa poprawny montaż tarczy i pierwszy okres eksploatacji. Bicie osiowe montowanych u mnie tarcz nie przekracza 0,03 mm. Każdorazowo jest to sprawdzane. Dzięki temu wiem co jest dobre. Klocek wyczynowy najłatwiej rozpoznaje się po cenie. Jesli chodzi o tarcze to wszystkie są podobne pod warunkiem, że nikt nie oszukał na wadze (chłonnośc cieplna), ilości żeberek, materiale (musi spełniąc normy składu i twardości) oraz poprawności wykonania (geometria i wyważenie). Delphi, Bosch, Brembo, TRW to w zasadzie to samo. Każdą tarczę można zniszczyc. A penięcia, o których piszecie wynikają z małej odporności żeliwa na szoki termiczne. Najwięcej ich spotykam w karetkach pogotowia, które maja przecież tarcze OE. Najlepsze efekty jesli chodzi o zapobieganie deformacjom tarcz uzyskuje się poprzez odpowiednie wiercenie. Ale to w innym odcinku. Pozdrawiam Janusz -------------------- G4 Racing- Hamulce na każdą okazje.
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 07 November 2025 - 00:32 |