Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Tarcze hamulcowe Zimmerman - kompletny shit
Gr00bY
post Mon, 21 Jul 2008 - 11:55
Post #101


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Z natury nie zaglądam ludziom do portfela, ale.... kupujesz auto za 100.000zł, a szkoda Ci na klocki 500zł?


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 21 Jul 2008 - 11:55
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
adamtower
post Mon, 21 Jul 2008 - 12:26
Post #102


User
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: Kępno





Gr00bY, nie w tym rzecz....mam inne wydatki wink.gif

Chodzi mi o to czy różnica w cenie ponad 300zł między Premier, a Performance jest adekwatna do zachowania się tych klocków na tarczach Zimmermanna. A pewnie padnie pytanie - po co zakładam wiercone sporty zamiast gładkich - odpowiedź = częściowo dla wyglądu, częściowo oczywiście dla lepszego hamowania.


--------------------
NewBlackSeatLeonII2.0TDISport-UpCupraLook
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Mon, 21 Jul 2008 - 12:32
Post #103


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Musisz odpowiedzieć sobie na zajebiście ważne pytanie - jak często hamujesz kilka razy pod rząd z prędkości autostradowych (160-240) i wtedy masz odpowiedz czy potrzebujesz mocniejsze klocki.


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adamtower
post Mon, 21 Jul 2008 - 12:40
Post #104


User
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: Kępno





ooo widzisz, dobry tekst, w takim razie chyba wystarczą mi "zwykłe" klocki do bardziej "miejskiej" jazdy


--------------------
NewBlackSeatLeonII2.0TDISport-UpCupraLook
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapix
post Sat, 26 Jul 2008 - 16:33
Post #105


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





Co do ATE POWERDISC miałem je razem z klockami ate w golfie III i tak przejezdziłem 9 tys km (faktem ze klocki były ciekie 13mm) było ok bez problemu. Po tem skonczyły sie klocki i zakupiłem Ferodo Premier na poczatku zrobiłem 700km spokojnej jazdy ostatnio trasa 300km i jak zaczełem hamowac z wiekszych predkosci zaczeło sie bicie na kierownicy.... Wydaje mi sie ze tarcze sa pogiete... tak wiec nie wiem czy sa takie super....


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sat, 26 Jul 2008 - 17:53
Post #106









jakiej średnicy masz tarcze ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Just
post Sat, 26 Jul 2008 - 20:14
Post #107


Forum Homee
Dołączył: Sun, 27 August 2006
Skąd: zza węgła





Jakis czas temu pisalem, ze mi telepie mi kiera przy hamowaniu przy przechodzeniu przez predkosc 80-110 km/h. Zrzucilem wine na tarcze Zimmermann Sport, bo to byl pierwsza przyczyna ktora sie nasuwala.

Teraz wracam im "honor" bo po zmianie opon na nowe to bicie ustalo. Przestalo mi tez sciagac auto w lewo.

A opony nie byly jakos specjalnie zjechane, wlasciwie tylko kanty.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapix
post Sun, 27 Jul 2008 - 02:22
Post #108


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





Tarcze mam 280, a opony sa napewno ok po za tym czy gdyby to było przez opony kierownica by nie biła cały czas? A nie tylko przy hamowaniu?


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sun, 27 Jul 2008 - 12:54
Post #109









Może po takim hamowaniu z większej prędkości nie odpuściłeś pedału hamulca po zatrzymaniu.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ravaglia
post Wed, 06 Aug 2008 - 10:29
Post #110


Frequent User
Dołączył: Wed, 10 December 2003
Skąd: Radom





jałowa to dyskusja bo wszystkie tarczce sie krzywią przy sportowej jeżdzie
a te nawiercane czy nacinane szybciej się odkształcają
kwestia tylko,które wolniej to zrobią biggrin.gif
ja mogę polecić komplet EBC TG+RED STUFF -całkiem wytrzymałe,tarcza wytrzymuje dwa komplety klocków,musi mieć tylko dobre chłodzenie czyli np.ażurową felgę lub kanał nadmuchu


Najlepszy był tekst ,żeby po hamowaniu pojechać na karchera i przepłukać dziurki...
mam nadzieje,że kierowcy nie chodziło o te w tarczach rolleyes.gif


--------------------
M3 E30 Sport Evolution 1990 with A gruppe motor -ex
MB W140 600 SEL 1992 AMG 441PS 600 Nm-now
Ferrari 512 TR Testarossa Koenig Special 1991 500 PS 570 Nm-now and foreve
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ravaglia
post Wed, 06 Aug 2008 - 10:43
Post #111


Frequent User
Dołączył: Wed, 10 December 2003
Skąd: Radom





jałowa to dyskusja bo wszystkie tarcze sie krzywią przy sportowej jeżdzie
a te nawiercane czy nacinane szybciej się odkształcają
kwestia tylko,które wolniej to zrobią biggrin.gif
te na wylot przewiercane są narażone właśnie na pękanie,nie wytrzmują naprężeń powstających przy skrajnych zmianach temperatury materiału
gładkie są najsztywniejsze ale z kolei wolniej odprowadzają zeszkliwioną okładzinę klocka
z tym,że ma to znaczenie tylko przy naprawde ostrej jeżdzie i wielokrotnym hamowaniu

dobra tarcza to połowa sukcesu,druga połowa to odpowiednio dobrane klocki
ja mogę polecić komplet EBC TG+RED STUFF -całkiem wytrzymałe,tarcza wytrzymuje dwa komplety klocków,musi mieć tylko dobre chłodzenie czyli np.ażurową felgę lub kanał nadmuchu


Najlepszy był tekst ,żeby po hamowaniu pojechać na karchera i przepłukać dziurki...
mam nadzieje,że kierowcy nie chodziło o te w tarczach rolleyes.gif


--------------------
M3 E30 Sport Evolution 1990 with A gruppe motor -ex
MB W140 600 SEL 1992 AMG 441PS 600 Nm-now
Ferrari 512 TR Testarossa Koenig Special 1991 500 PS 570 Nm-now and foreve
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adamtower
post Wed, 06 Aug 2008 - 12:05
Post #112


User
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: Kępno





Założyłem Zimmermanna Sport 312mm z klockami Saxid biggrin.gif Po zrobieniu 500km zaczyna wszystko bardzo ładnie łapać. Jeszcze je oszczędzam, układam, nie próbowałem ostrych hamowaniań, ale jak narazie jestem zadowolony. Zobaczymy co będzie dalej.


--------------------
NewBlackSeatLeonII2.0TDISport-UpCupraLook
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Wed, 06 Aug 2008 - 12:10
Post #113









Jakie Saxid'y masz założone ?
Czy słychać jakieś dźwięki przy hamowaniu ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adamtower
post Wed, 06 Aug 2008 - 15:18
Post #114


User
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: Kępno





CYTAT(bezduszny @ Wed, 06 Aug 2008 - 11:10) *
Jakie Saxid'y masz założone ?
Czy słychać jakieś dźwięki przy hamowaniu ?

Muszę dokładnie sprawdzić, ale są to zwykłe (powiedzmy cywilne) Saxidy.

Żadnych dźwięków narazie nie ma. smile.gif


--------------------
NewBlackSeatLeonII2.0TDISport-UpCupraLook
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Mon, 10 Nov 2008 - 18:45
Post #115









samochód: Vectra C 1.9 CDTI
masa: 1600 kg
opony: Bridgestone Potenza RE 040 95Y XL 225/45/18
przewody hamulcowe: w oplocie Goodridge
płyn hamulcowy: ATE Typ 200

tarcze : Zimmermann Sport 314mm
klocki : Ferodo Premier

Na tym zestawie zrobiłem już ponad 7000km i same pozytywne odczucia.

W stosunku do serii jest o wiele mniejsze pylenie na felgach. Przy mocnym ale nie awaryjnym hamowaniu z prędkości 160 do 100 słychać bardzo delikatne szumienie... ale o wiele mniejsze niż w przypadku ATE PD.
Przy próbie awaryjnego hamowania z prędkości 120 bardzo szybko (praktycznie natychmiast) zostały zablokowane koła i zadziałał ABS. Nie zauważyłem utraty skuteczności hamowania w trakcie kilku hamowań pod rząd z prędkości 160 do 100 ani w normalnym lub trochę bardziej agresywnym użytkowaniu samochodu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Tue, 11 Nov 2008 - 17:10
Post #116


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





kolego poiedz nami kiedy ci popekaja zimermanny. mi popekaly nawet tarcze z tyly po przelocie ok 25oookm. dodam ze ja mam w ibize z tyu tarcze 256mm. zimmerman total szjas.


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Tue, 11 Nov 2008 - 17:12
Post #117









ok, jak popękają to dam znać wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Just
post Tue, 11 Nov 2008 - 17:17
Post #118


Forum Homee
Dołączył: Sun, 27 August 2006
Skąd: zza węgła





A ja zrobilem 50 tys na dziurkowanych Zimmermannach Sport 325 mm + ferodo performance i NIC. Gdzieniegdzie ryski na obwodzie dziurek po pare mm.

A w tym byly tez wyjazdy na tor gdzie ciagle gaz albo hamulec w podlodze.

Jak pisalem wyzej cos bilo ale okazalo sie ze to opony sie krzywo poscieraly.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Tue, 11 Nov 2008 - 17:19
Post #119


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





to te ryski swiadcza o tym ze sa popekane..... heh


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Just
post Tue, 11 Nov 2008 - 17:24
Post #120


Forum Homee
Dołączył: Sun, 27 August 2006
Skąd: zza węgła





2 mm... bez przesady.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 17:41