![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Z natury nie zaglądam ludziom do portfela, ale.... kupujesz auto za 100.000zł, a szkoda Ci na klocki 500zł?
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
User Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: Kępno ![]() |
Gr00bY, nie w tym rzecz....mam inne wydatki
![]() Chodzi mi o to czy różnica w cenie ponad 300zł między Premier, a Performance jest adekwatna do zachowania się tych klocków na tarczach Zimmermanna. A pewnie padnie pytanie - po co zakładam wiercone sporty zamiast gładkich - odpowiedź = częściowo dla wyglądu, częściowo oczywiście dla lepszego hamowania. -------------------- NewBlackSeatLeonII2.0TDISport-UpCupraLook
|
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Musisz odpowiedzieć sobie na zajebiście ważne pytanie - jak często hamujesz kilka razy pod rząd z prędkości autostradowych (160-240) i wtedy masz odpowiedz czy potrzebujesz mocniejsze klocki.
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#104
|
|
User Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: Kępno ![]() |
ooo widzisz, dobry tekst, w takim razie chyba wystarczą mi "zwykłe" klocki do bardziej "miejskiej" jazdy
-------------------- NewBlackSeatLeonII2.0TDISport-UpCupraLook
|
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
Co do ATE POWERDISC miałem je razem z klockami ate w golfie III i tak przejezdziłem 9 tys km (faktem ze klocki były ciekie 13mm) było ok bez problemu. Po tem skonczyły sie klocki i zakupiłem Ferodo Premier na poczatku zrobiłem 700km spokojnej jazdy ostatnio trasa 300km i jak zaczełem hamowac z wiekszych predkosci zaczeło sie bicie na kierownicy.... Wydaje mi sie ze tarcze sa pogiete... tak wiec nie wiem czy sa takie super....
-------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#106
|
![]() |
jakiej średnicy masz tarcze ?
|
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: zza węgła ![]() |
Jakis czas temu pisalem, ze mi telepie mi kiera przy hamowaniu przy przechodzeniu przez predkosc 80-110 km/h. Zrzucilem wine na tarcze Zimmermann Sport, bo to byl pierwsza przyczyna ktora sie nasuwala.
Teraz wracam im "honor" bo po zmianie opon na nowe to bicie ustalo. Przestalo mi tez sciagac auto w lewo. A opony nie byly jakos specjalnie zjechane, wlasciwie tylko kanty. |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
Tarcze mam 280, a opony sa napewno ok po za tym czy gdyby to było przez opony kierownica by nie biła cały czas? A nie tylko przy hamowaniu?
-------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#109
|
![]() |
Może po takim hamowaniu z większej prędkości nie odpuściłeś pedału hamulca po zatrzymaniu.....
|
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 10 December 2003 Skąd: Radom ![]() |
jałowa to dyskusja bo wszystkie tarczce sie krzywią przy sportowej jeżdzie
a te nawiercane czy nacinane szybciej się odkształcają kwestia tylko,które wolniej to zrobią ![]() ja mogę polecić komplet EBC TG+RED STUFF -całkiem wytrzymałe,tarcza wytrzymuje dwa komplety klocków,musi mieć tylko dobre chłodzenie czyli np.ażurową felgę lub kanał nadmuchu Najlepszy był tekst ,żeby po hamowaniu pojechać na karchera i przepłukać dziurki... mam nadzieje,że kierowcy nie chodziło o te w tarczach ![]() -------------------- M3 E30 Sport Evolution 1990 with A gruppe motor -ex
MB W140 600 SEL 1992 AMG 441PS 600 Nm-now Ferrari 512 TR Testarossa Koenig Special 1991 500 PS 570 Nm-now and foreve |
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 10 December 2003 Skąd: Radom ![]() |
jałowa to dyskusja bo wszystkie tarcze sie krzywią przy sportowej jeżdzie
a te nawiercane czy nacinane szybciej się odkształcają kwestia tylko,które wolniej to zrobią ![]() te na wylot przewiercane są narażone właśnie na pękanie,nie wytrzmują naprężeń powstających przy skrajnych zmianach temperatury materiału gładkie są najsztywniejsze ale z kolei wolniej odprowadzają zeszkliwioną okładzinę klocka z tym,że ma to znaczenie tylko przy naprawde ostrej jeżdzie i wielokrotnym hamowaniu dobra tarcza to połowa sukcesu,druga połowa to odpowiednio dobrane klocki ja mogę polecić komplet EBC TG+RED STUFF -całkiem wytrzymałe,tarcza wytrzymuje dwa komplety klocków,musi mieć tylko dobre chłodzenie czyli np.ażurową felgę lub kanał nadmuchu Najlepszy był tekst ,żeby po hamowaniu pojechać na karchera i przepłukać dziurki... mam nadzieje,że kierowcy nie chodziło o te w tarczach ![]() -------------------- M3 E30 Sport Evolution 1990 with A gruppe motor -ex
MB W140 600 SEL 1992 AMG 441PS 600 Nm-now Ferrari 512 TR Testarossa Koenig Special 1991 500 PS 570 Nm-now and foreve |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
User Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: Kępno ![]() |
Założyłem Zimmermanna Sport 312mm z klockami Saxid
![]() -------------------- NewBlackSeatLeonII2.0TDISport-UpCupraLook
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#113
|
![]() |
Jakie Saxid'y masz założone ?
Czy słychać jakieś dźwięki przy hamowaniu ? |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
User Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: Kępno ![]() |
Jakie Saxid'y masz założone ? Czy słychać jakieś dźwięki przy hamowaniu ? Muszę dokładnie sprawdzić, ale są to zwykłe (powiedzmy cywilne) Saxidy. Żadnych dźwięków narazie nie ma. ![]() -------------------- NewBlackSeatLeonII2.0TDISport-UpCupraLook
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#115
|
![]() |
samochód: Vectra C 1.9 CDTI
masa: 1600 kg opony: Bridgestone Potenza RE 040 95Y XL 225/45/18 przewody hamulcowe: w oplocie Goodridge płyn hamulcowy: ATE Typ 200 tarcze : Zimmermann Sport 314mm klocki : Ferodo Premier Na tym zestawie zrobiłem już ponad 7000km i same pozytywne odczucia. W stosunku do serii jest o wiele mniejsze pylenie na felgach. Przy mocnym ale nie awaryjnym hamowaniu z prędkości 160 do 100 słychać bardzo delikatne szumienie... ale o wiele mniejsze niż w przypadku ATE PD. Przy próbie awaryjnego hamowania z prędkości 120 bardzo szybko (praktycznie natychmiast) zostały zablokowane koła i zadziałał ABS. Nie zauważyłem utraty skuteczności hamowania w trakcie kilku hamowań pod rząd z prędkości 160 do 100 ani w normalnym lub trochę bardziej agresywnym użytkowaniu samochodu. |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
kolego poiedz nami kiedy ci popekaja zimermanny. mi popekaly nawet tarcze z tyly po przelocie ok 25oookm. dodam ze ja mam w ibize z tyu tarcze 256mm. zimmerman total szjas.
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#117
|
![]() |
ok, jak popękają to dam znać
![]() |
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: zza węgła ![]() |
A ja zrobilem 50 tys na dziurkowanych Zimmermannach Sport 325 mm + ferodo performance i NIC. Gdzieniegdzie ryski na obwodzie dziurek po pare mm.
A w tym byly tez wyjazdy na tor gdzie ciagle gaz albo hamulec w podlodze. Jak pisalem wyzej cos bilo ale okazalo sie ze to opony sie krzywo poscieraly. |
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
to te ryski swiadcza o tym ze sa popekane..... heh
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: zza węgła ![]() |
2 mm... bez przesady.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 17:41 |