Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Koło zamachowe
Bogdan9999
post Sun, 22 Feb 2009 - 01:28
Post #41


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





W fabryce tego nie robią tylko wyważają każdy element oddzielnie z tego co słyszałem więc będzie ok. Ale do sportu powinno sie wyważać wał z kołem pasowym, kołem zamachowym z dociskiem. Pozdrawiam


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 22 Feb 2009 - 01:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
tsss
post Sun, 22 Feb 2009 - 02:35
Post #42


Frequent User
Dołączył: Mon, 25 August 2008





czy może mi się stać jakaś krzywda jeżeli nie wymienię sprzęgła? chce założyć po prostu samo wyważone oddzielnie koło do auta na ulicę. czy to tylko kwestia podwójnej roboty jak sprzęgło pójdzie? dzieki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 22 Feb 2009 - 07:37
Post #43


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Tylko kwestia roboty. Nic sie nie ma prawa stac od niewymienionego sprzegla bo to sa 2 oddzielne rzeczy


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tsss
post Sun, 22 Feb 2009 - 11:05
Post #44


Frequent User
Dołączył: Mon, 25 August 2008





a tak swoją drogą ile można zejść na kole zamahowym które waży troche ponad 8 kg. I zarówno odczuć jakąś różnicę i żeby to się jeszcze nadawało do jazdy po ulicy? Z góry dzięki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 22 Feb 2009 - 11:43
Post #45


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
a tak swoją drogą ile można zejść na kole zamahowym które waży troche ponad 8 kg. I zarówno odczuć jakąś różnicę i żeby to się jeszcze nadawało do jazdy po ulicy? Z góry dzięki

Zalezy od budowy kola. Najlepiej zejsc jak najwiecej - bo szczypac sie po kilogramie to nie ma najmnejszego sensu. Nalezy jedynie pamietac o tym, zeby nie zbierac towaru przy wale (bo moze sie urwac), tylko najbardziej na zewnatrz koła.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Sun, 22 Feb 2009 - 13:05
Post #46


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





To prawda u mnie koło ważyło ponad 11 KG i gość zszedł mi do niecałe 6,5 KG więc dosć sporo smile.gif


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kefirsky
post Mon, 23 Feb 2009 - 11:17
Post #47


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2003
Skąd: Niepolska





Istotne jest też jakie będzie sprzęgło. Sam Mr.Otoczak radzi, że przy zastosowaniu bardzo mocnego dicisku należy podejść inaczej. Trzeba uważać żeby nie podebrać koła za bardzo.
Szykuję właśnie do niego paczkę z sześcioma kołami i mocnym dociskiem. Zobaczymy co stworzy. Jadą dwa rodzaje kół z R5 20V turbo (Audi) i jedno pod R4 (VW)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Mon, 23 Feb 2009 - 22:15
Post #48


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
Jadą dwa rodzaje kół z R5 20V turbo

Czyli od 3B i?

A odnosnie sprzega to prawda - nawet mu pisałem ze bede brał podwójna sprezyne od Radzika i czy to cos zmienia, i napisal ze inaczej podbiera.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kefirsky
post Mon, 23 Feb 2009 - 23:32
Post #49


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2003
Skąd: Niepolska





3B...to takie trochę uproszczenie. Jedno z 7A, bo skrzynia, ale idzie do AANa, a reszta to koła z MC2 ale idą i do 3B i do AANów i jednego MC1. I 16tka. Wszystkie na dociskach od Radzikowskiego na podwójnej sprężynie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Tue, 24 Feb 2009 - 01:05
Post #50


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





Po lewej odchudzone po prawej seryjne. U mnie tez jest podwójny docisk i pod taki zostało zebrane koło smile.gif Z tym ze docisk sam robiłem piękna sprawa ale noga troszkę boli jak dłużej sie potrzyma biggrin.gif Jak dla mnie robota tego człowieka jest profesjonalana. Pozdrawiam



--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Tue, 24 Feb 2009 - 08:13
Post #51


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





CYTAT(Bogdan9999 @ Tue, 24 Feb 2009 - 01:05) *
Z tym ze docisk sam robiłem piękna sprawa ale noga troszkę boli jak dłużej sie potrzyma


Cos wiecej nt?


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tsss
post Tue, 24 Feb 2009 - 20:52
Post #52


Frequent User
Dołączył: Mon, 25 August 2008





mam jeszcze pare pytań:
1. Ile to kosztuje i gdzie w wawie najlpiej zrobić odelżenie + wyważenie?
2. Piszecie o wybieraniu koła pod konkretne sprzęgło. Czy musze oddać sprzęgło razem z kołem? czy fakt że mam zamach sprzęgło seryjne już wystarczy żeby osoba która robi wiedziała o co chodzi?
3. O co chodzi z tym że cięzko się jedzdzi pod górkę? dzięki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 24 Feb 2009 - 22:11
Post #53


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
1. Ile to kosztuje i gdzie w wawie najlpiej zrobić odelżenie + wyważenie?

Dzwon do Marka Radzikowskiego i pytaj.

CYTAT
2. Piszecie o wybieraniu koła pod konkretne sprzęgło. Czy musze oddać sprzęgło razem z kołem? czy fakt że mam zamach sprzęgło seryjne już wystarczy żeby osoba która robi wiedziała o co chodzi?

Wystarczy ze powiesz, jaka bedzie sprezyna - seria czy podwojna.

CYTAT
3. O co chodzi z tym że cięzko się jedzdzi pod górkę? dzięki

We wszystkih autach z odelzonymi zamachami jakimy jezdziłem ten mit sie nie sprawdza.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Tue, 24 Feb 2009 - 23:05
Post #54


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





Wkleje zdjecie swojego koła, też u Otoczaka robione
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Tue, 24 Feb 2009 - 23:05
Post #55


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





Z 7.5kg na 4.8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tsss
post Wed, 25 Feb 2009 - 00:13
Post #56


Frequent User
Dołączył: Mon, 25 August 2008





a jak to jest ze stratą momentu która ma podobno nastąpić? bo takie opinie wyczytałem na necie. że dobrze jest to robic w autach raczej mocniejszych.
Jak to ogolnie oceniacie? warto w aucie: 149 KM i 166Nm i 1250 kg wagi??? ma to sens? czytam opinie po róznych forach i wszędzie jest coś innego. podobno 30-40 procent jest dobrze zmniejszyć masę? to prawda? nie chce żeby auto było szybkie tylko na pierwszych 2 biegach a potem odpychanie się nogą
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Wed, 25 Feb 2009 - 02:45
Post #57


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





CYTAT(Zibi122 @ Tue, 24 Feb 2009 - 08:13) *
Cos wiecej nt?



Tak więc wklejam fotki zrobionego przeze mnie docisku. Docisk jest testowany u mnie teraz w aucie chodzi tak jak powinien czyli bardzo dobrze. Teraz po wymontowani zostanie poddany wyrównaniu powierzchni i złożony z nowym lekkim kołem zamachowym i do tego będzie wyważony wał z kołem pasowym zamachowym i dociskiem smile.gif
A jakie odczucia hmm same pozytywne oprócz jednego ciężko jest wcisnąć sprzęgło (twardy pedał) jak dłużej troszkę autem sie pojeździ szczególnie po mieście to trochę czuć lewe kolano smile.gif Ale to przynajmniej jedna mogę na siłowni nie musze trenować biggrin.gif
Nie ma wrażenia ze sprzęgło się uślizguje szczególnie jest to odczuwalne na 2-3 pierwszych biegach gdzie puszczając pedał sprzęgła koła tracą przyczepność natychmiast. Pozdrawiam




A pomalowanie docisku mocy nie daje to dla tych co może tak pomyślą tongue.gif Pomalowałem bo tak chciałem smile.gif


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tsss
post Tue, 05 May 2009 - 22:47
Post #58


Frequent User
Dołączył: Mon, 25 August 2008





witam
przepraszam za odkop ale jedyna firma która produkuje koła zamachowe do alfy 156 TS, podaje u siebie wagę 3.8 kg. Seria waży 9 kg. To nie jest przesada? Auto jest raczej ciężko i nie szaleje póki co z nadmiarem momentu. Ponieważ koło będzie staczane z seryjnego ciekaw jestem jaką wartość ogólnie przyjmuje się za bezpieczną przy staczaniu? dzieki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ictus
post Tue, 05 May 2009 - 23:32
Post #59


FotoPstryk
Dołączył: Wed, 02 March 2005
Skąd: Olsztyn





wez pod uwage ze odchudzajac kolo odchudzasz jeden element ukladu korbowo tlokowego w korego sklad wchodza korby, tloki no i przedewszystkim wal


--------------------
www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Wed, 06 May 2009 - 07:01
Post #60


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Bezpieczna granica to taka przy której zamach nie wylatuje z auta samoczynnie wink.gif
A na powaznie toczyłbym na 5 kilo ale poszukałbym jak wpucharówkach robili.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 15:12