![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
W fabryce tego nie robią tylko wyważają każdy element oddzielnie z tego co słyszałem więc będzie ok. Ale do sportu powinno sie wyważać wał z kołem pasowym, kołem zamachowym z dociskiem. Pozdrawiam
-------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 25 August 2008 ![]() |
czy może mi się stać jakaś krzywda jeżeli nie wymienię sprzęgła? chce założyć po prostu samo wyważone oddzielnie koło do auta na ulicę. czy to tylko kwestia podwójnej roboty jak sprzęgło pójdzie? dzieki
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Tylko kwestia roboty. Nic sie nie ma prawa stac od niewymienionego sprzegla bo to sa 2 oddzielne rzeczy
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 25 August 2008 ![]() |
a tak swoją drogą ile można zejść na kole zamahowym które waży troche ponad 8 kg. I zarówno odczuć jakąś różnicę i żeby to się jeszcze nadawało do jazdy po ulicy? Z góry dzięki
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT a tak swoją drogą ile można zejść na kole zamahowym które waży troche ponad 8 kg. I zarówno odczuć jakąś różnicę i żeby to się jeszcze nadawało do jazdy po ulicy? Z góry dzięki Zalezy od budowy kola. Najlepiej zejsc jak najwiecej - bo szczypac sie po kilogramie to nie ma najmnejszego sensu. Nalezy jedynie pamietac o tym, zeby nie zbierac towaru przy wale (bo moze sie urwac), tylko najbardziej na zewnatrz koła. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
To prawda u mnie koło ważyło ponad 11 KG i gość zszedł mi do niecałe 6,5 KG więc dosć sporo
![]() -------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2003 Skąd: Niepolska ![]() |
Istotne jest też jakie będzie sprzęgło. Sam Mr.Otoczak radzi, że przy zastosowaniu bardzo mocnego dicisku należy podejść inaczej. Trzeba uważać żeby nie podebrać koła za bardzo.
Szykuję właśnie do niego paczkę z sześcioma kołami i mocnym dociskiem. Zobaczymy co stworzy. Jadą dwa rodzaje kół z R5 20V turbo (Audi) i jedno pod R4 (VW) |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT Jadą dwa rodzaje kół z R5 20V turbo Czyli od 3B i? A odnosnie sprzega to prawda - nawet mu pisałem ze bede brał podwójna sprezyne od Radzika i czy to cos zmienia, i napisal ze inaczej podbiera. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2003 Skąd: Niepolska ![]() |
3B...to takie trochę uproszczenie. Jedno z 7A, bo skrzynia, ale idzie do AANa, a reszta to koła z MC2 ale idą i do 3B i do AANów i jednego MC1. I 16tka. Wszystkie na dociskach od Radzikowskiego na podwójnej sprężynie.
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Po lewej odchudzone po prawej seryjne. U mnie tez jest podwójny docisk i pod taki zostało zebrane koło
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Z tym ze docisk sam robiłem piękna sprawa ale noga troszkę boli jak dłużej sie potrzyma Cos wiecej nt? -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 25 August 2008 ![]() |
mam jeszcze pare pytań:
1. Ile to kosztuje i gdzie w wawie najlpiej zrobić odelżenie + wyważenie? 2. Piszecie o wybieraniu koła pod konkretne sprzęgło. Czy musze oddać sprzęgło razem z kołem? czy fakt że mam zamach sprzęgło seryjne już wystarczy żeby osoba która robi wiedziała o co chodzi? 3. O co chodzi z tym że cięzko się jedzdzi pod górkę? dzięki |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT 1. Ile to kosztuje i gdzie w wawie najlpiej zrobić odelżenie + wyważenie? Dzwon do Marka Radzikowskiego i pytaj. CYTAT 2. Piszecie o wybieraniu koła pod konkretne sprzęgło. Czy musze oddać sprzęgło razem z kołem? czy fakt że mam zamach sprzęgło seryjne już wystarczy żeby osoba która robi wiedziała o co chodzi? Wystarczy ze powiesz, jaka bedzie sprezyna - seria czy podwojna. CYTAT 3. O co chodzi z tym że cięzko się jedzdzi pod górkę? dzięki We wszystkih autach z odelzonymi zamachami jakimy jezdziłem ten mit sie nie sprawdza. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
Z 7.5kg na 4.8
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 25 August 2008 ![]() |
a jak to jest ze stratą momentu która ma podobno nastąpić? bo takie opinie wyczytałem na necie. że dobrze jest to robic w autach raczej mocniejszych.
Jak to ogolnie oceniacie? warto w aucie: 149 KM i 166Nm i 1250 kg wagi??? ma to sens? czytam opinie po róznych forach i wszędzie jest coś innego. podobno 30-40 procent jest dobrze zmniejszyć masę? to prawda? nie chce żeby auto było szybkie tylko na pierwszych 2 biegach a potem odpychanie się nogą |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Cos wiecej nt? Tak więc wklejam fotki zrobionego przeze mnie docisku. Docisk jest testowany u mnie teraz w aucie chodzi tak jak powinien czyli bardzo dobrze. Teraz po wymontowani zostanie poddany wyrównaniu powierzchni i złożony z nowym lekkim kołem zamachowym i do tego będzie wyważony wał z kołem pasowym zamachowym i dociskiem ![]() A jakie odczucia hmm same pozytywne oprócz jednego ciężko jest wcisnąć sprzęgło (twardy pedał) jak dłużej troszkę autem sie pojeździ szczególnie po mieście to trochę czuć lewe kolano ![]() ![]() Nie ma wrażenia ze sprzęgło się uślizguje szczególnie jest to odczuwalne na 2-3 pierwszych biegach gdzie puszczając pedał sprzęgła koła tracą przyczepność natychmiast. Pozdrawiam ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() A pomalowanie docisku mocy nie daje to dla tych co może tak pomyślą ![]() ![]() -------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 25 August 2008 ![]() |
witam
przepraszam za odkop ale jedyna firma która produkuje koła zamachowe do alfy 156 TS, podaje u siebie wagę 3.8 kg. Seria waży 9 kg. To nie jest przesada? Auto jest raczej ciężko i nie szaleje póki co z nadmiarem momentu. Ponieważ koło będzie staczane z seryjnego ciekaw jestem jaką wartość ogólnie przyjmuje się za bezpieczną przy staczaniu? dzieki |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() FotoPstryk Dołączył: Wed, 02 March 2005 Skąd: Olsztyn ![]() |
wez pod uwage ze odchudzajac kolo odchudzasz jeden element ukladu korbowo tlokowego w korego sklad wchodza korby, tloki no i przedewszystkim wal
-------------------- www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Bezpieczna granica to taka przy której zamach nie wylatuje z auta samoczynnie
![]() A na powaznie toczyłbym na 5 kilo ale poszukałbym jak wpucharówkach robili. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 15:12 |