![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT Moze ktos wkleji tutaj wyres z hamowni auta z przed i po modyfikacji TYLKO zamachu. Przeciez sie nie zmieni, wiec co pokaze taki wykres? Kompel w astrze 20SEH ma zdjete kilka kilo z zamachu i zarowno przed jak i po odelzeniu v-max to ok 220km/h. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 01 February 2006 Skąd: Białystok ![]() |
tez mi sie wydaje, ze nie powinno sie zmienic zachowanie przy wiekszych V samochodu.
jednak sam tego doswiadczylem i ktos juz o tym napisal wczesniej i mnie to zacikawilo. -------------------- Audi 200 turbo quattro
Pastuch B5 2.8 "quattro" |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
No właśnie kolo do którego wysłałem koło też o tym wspominał że na pierwszych biegach auto masakrycznie zyskuje ale traci podobnież na V max. Mówi że nie tyle co spada prędkość maksymalna co dłużej do niej dochodzi ostatnie km/h. Dlatego tez zdecydowałem sie zejść z masy zamachu do 9 KG. Zobaczymy jak to będzie sam jestem ciekawy. Pozdrawiam
-------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT Mówi że nie tyle co spada prędkość maksymalna co dłużej do niej dochodzi ostatnie km/h. Jest chyba jednak odwrotnie - dochodzi do niej szybciej, bo silnik nie musi niepotrzebnie napedzac wirujacej masy. Znam wiele auto z odelzonymi zamachami, i zadne nie sraciło wigoru, niezaleznie od predkosci. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Na nizszych biegach jest lepiej a z tym mniejszym V-max jest juz roznie. Jedni mowia ze nic sie nie zmienilo a drudzy ze jednak przy wyzszych predkosciach nie ciagnie tak jak powinien. Prawdpodobnie wynika to z roznic w masach kol, przebiegu momentu obrotowego i predkosci jaka jest w stanie osiagnac samochod oraz jego aerodynamike. Nie chodzi tutaj o to ze samochod nie osiagnie v-max ale moze sie dluzej do niej napedzac bo kazdy nawet niewielki podmuch wiatru bedzie bardziej hamowac samochod z lzejszym kolem niz jak by mial ciezkie.
Guzior, najwieksza roznica w przyspieszeniu jest na niskich biegach gdzie przyrosty obrotow silnika sa najszybsze, przy wyzszych biegach obroty silnika juz tak szybko nie rosna i masa zamachu nie odgrywa takiej roli. Nie liczac mojej wczesniejszej teorii. |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT Guzior, najwieksza roznica w przyspieszeniu jest na niskich biegach gdzie przyrosty obrotow silnika sa najszybsze, przy wyzszych biegach obroty silnika juz tak szybko nie rosna i masa zamachu nie odgrywa takiej roli. To jest oczywista oczywistosc, ale ja nie zauwazyłem jeszcze w zadnym aucie "niecheci" do wiekszych V-maxów. Nie mówie tylko o swoim, bo jest jednak troche mocniejsze niz taki np. 20SEH czy turboŁada. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
To co daje wlasciwie ciezki zamach? Przeniesienie częstotliwości rezonansowej drgań skrętnych wału w inny (IIRC wyższy) zakres. r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
i poprawienie stopnia niewyrównoważenia prędkości obrotowej, czyli większą kulturę pracy.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 08 June 2003 Skąd: w nim ta moc ? ![]() |
No dobra a jak to wszystko ma się do podjazdów pod górę? Może ktoś wie czy w samochodach do wyścigów górskich ściągają tyle samo kg z koła zamachowego co w płaskich?
-------------------- Be smart. Drive safe. Stay legal.
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Panowie jeśli zdecydował bym sie na lekki zamach z seryjnej wagi przed chwilą ważyłem 11 KG na 7-6 KG koło gość zamachowe wyważa z dokładnością do 20 000 obrotów na minutę. Teraz też mam silnik w modach będzie wyważany wał z kołem pasowym i kołem zamachowym z dociskiem do tego ja wyrównam wagę korbowodów z tłokami pierścieniami to chyba nie straci na kulturze pracy a zyska ? Jak myślicie ? Nie na widzę jak silnikiem telepie ;/ Musi chodzić jak szwajcarski zegarek
![]() ![]() -------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Namiary na tego człowieczka z allegro skoro daje rade please
![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Balszoje spasiba
![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
gość_kubasiek_* |
![]()
Post
#34
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 04 November 2008 ![]() |
Bardzo merytoryczna stronka... Jedna z zamieszczonych tam teorii głosi np: "Drugim sposobem poprawy osiągów samochodu jest stosowanie bardziej energetycznego paliwa, pozwalającego uzyskać końcowe wyższe ciśnienie. Naenergetyzować paliwo można za pomocą magnetyzerów. Te niepozorne urządzenia powodują nadanie cząstkom paliwa (oraz ewentualnie powietrza) jednoimiennych ładunków" ![]() |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
-------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Masakra to ja nie wiedziałem że planować można szlifierka kontową
![]() -------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
a co sadzicie o lekkim kole do driftu ?
![]() -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 25 August 2008 ![]() |
mam prośbę o informacje czy koło zamachowe trzeba wyważać razem z wałem? dzięki
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Z zasady powinno sie to robic, ale przewaznie odelzanie zamachu robi sie podczas wymiany sprzegla i wywaza sie samo kolo.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 01:44 |