Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> z3 coupe kompresor by FWmotorsport
Mario
post Thu, 15 Apr 2010 - 09:59
Post #41


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Szkoda trochę projektu nie mówiąc o kłopotach w firmie.

Silniki BMW kręcą sie w prawą stronę czyli zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara (clockwise)
Muszle kompresorów typu Clock wise też mają wylot z muszli kompresora skierowany w prawo.
Kompresory typu counter clockwise mają wylot skierowany w lewą stronę.
Poszukuję obecnie meskiego wink.gif kompresora Vortech V1 lub V2 SQ do swojego M3 E46 bo wreszcien chcę cos zrobić dla siebie.

I chcę sie zapytać czy to co napisałem o kompresorach jest zgodne z prawdą bo są to moje obserwacje i nie wiem czy mam rację.


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 15 Apr 2010 - 09:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Wojtek
post Thu, 15 Apr 2010 - 11:08
Post #42


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Daniel szkoda bardzo auta chyba najladniejsze z3 jakie widizalem wink.gif
Mario ostatnio na allegro byl jakis kompresor za 9500 z wszystkim niby prawie do montarzu


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel325
post Thu, 15 Apr 2010 - 21:29
Post #43


Super User
Dołączył: Thu, 26 October 2006





Kluczem do jednoznacznego rozpoznania typu kompresora jest zidentyfikowanie przekładni w nim zastosowanej (koła zębate np.Vortech itp.-zmienijące kierunek ) do silników obracających się w prawo muszla kompresora skierowana w lewo, (przekłądnia pasowa np. Paxton niektóre modele ) muszla skierowana w ta samą stronę z jaką obraca się koło napędowe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdserek
post Fri, 16 Apr 2010 - 09:04
Post #44


Super User
Dołączył: Tue, 25 April 2006
Skąd: DW-city





CYTAT(Mario @ Thu, 15 Apr 2010 - 09:59) *
Poszukuję obecnie meskiego wink.gif kompresora Vortech V1 lub V2 SQ do swojego M3 E46 bo wreszcien chcę cos zrobić dla siebie.

http://www.allegro.pl/item989708773_ford_m...resor_1994.html

moze taniej bedzie kupic cale auto..

mozliwe ze taki lub wiekszy bedzie jeszcze jeden do sprzedania gdyz wlasciciel wlozyl vortech v7r do swojej m3 e46
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Fri, 16 Apr 2010 - 23:01
Post #45


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





CYTAT(daniel325 @ Thu, 15 Apr 2010 - 21:29) *
Kluczem do jednoznacznego rozpoznania typu kompresora jest zidentyfikowanie przekładni w nim zastosowanej (koła zębate np.Vortech itp.-zmienijące kierunek ) do silników obracających się w prawo muszla kompresora skierowana w lewo, (przekłądnia pasowa np. Paxton niektóre modele ) muszla skierowana w ta samą stronę z jaką obraca się koło napędowe

Co do muszli to chyba pomyliłeś wyloty chyba że podajemy kierunek wylotu patrząc na kompresor od tyłu czyli od koła pasowego
To przykład kompresora Counter Clock wise czyli silnik kręcocy się w lewo
http://i.ebayimg.com/11/!Bl74c2!BW...j-kKIg~~_12.JPG
CYTAT(tdserek @ Fri, 16 Apr 2010 - 09:04) *
http://www.allegro.pl/item989708773_ford_m...resor_1994.html

moze taniej bedzie kupic cale auto..

mozliwe ze taki lub wiekszy bedzie jeszcze jeden do sprzedania gdyz wlasciciel wlozyl vortech v7r do swojej m3 e46

Przepraszam że robię OT ale gdzie znajdę więcej info ma temat tego projektu oraz kompresora?


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdserek
post Fri, 16 Apr 2010 - 23:27
Post #46


Super User
Dołączył: Tue, 25 April 2006
Skąd: DW-city





info..hmm wlasciciel ogolnie nie jest chetny do dzielenia sie info o aucie...szkoda bo wpakowal duzo pieniedzy i autko przyjemnie naprawde jezdzi mialem okazje sie juz przekonac... posiadaczem jest mieszkaniec pod wroclawskiej miejscowosci... byl kiedys opisywany projekt w maxi tuning na duzo slabszym zestawie.obecnie graty z tego auta sa na sprzedaz bo silnik jest calkowicie nowy i przerobiony bardzo kompleksowo. a to m3 to bylo pomalowane lakierem standox silver magic obecnie body kit asuka carbon. foty nie moge znalesc nigdzie na kompie... jak bede wiedzial jaki byl wczesniej kompressor to dam znac na priv pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel325
post Sat, 17 Apr 2010 - 22:29
Post #47


Super User
Dołączył: Thu, 26 October 2006





mario dokładnie opisywałęm sytuację z zamontowanym kompresorem na silniku patrząc od strony paska klinowego , mam zapytania na pw. o cenę i specyfikację auta więc daje ogólnie dostępna informację http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12582901 pozdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 22 July 2025 - 20:32