![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 ![]() |
nooo ciekawy potworek sie buduje
![]() gratki i powodzenia w dalszych modach -------------------- Ford Fiesta MkIII N7A 238km 244 nm przeszlosc
Vauxhall Astra GTC Vauxhall Vectra 1.9CDTI |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Trzymam kciuki za projekt.
V2 to stary ale jary kompresor. Swojego czasu sam taki miałem założyc do mojej M3 S50B30 ale zabrakło czasu. Jestem ciekaw rozwoju projektu. Pozdrawiam -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Winowrocław ![]() |
Możecie napisać co potrzeba do swapa Z3 Coupe 2.8 na M3 3.0 lub 3.2 ? Oprócz silnika z wiązką, stacjką itp. Planuje kupić sobie Z3 i wsadzić ///M bo różnica cenowa między Z3 2.8 a ///M to jakieś 30 000 zł, więc to chyba warte zastanowienia.
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 December 2003 ![]() |
różnica cenowa między Z3 2.8 a ///M to jakieś 30 000 zł :-O Chyba raczej 15-20 tys roznicy . Jak juz chcesz wsadzac i tak S50 to kup 1.8 lub 1.9 one sa ZNACZNIE tansze od 2.8 (srednio o 10 tys zl) .Chyba ze zalezy Ci na szerokim tylku . Ale Twoja prosbe popieram ![]() -------------------- z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Winowrocław ![]() |
Nie moge kupić 1.8 lub 1.9 bo w gre wchodzi Coupe, a nie cabrio
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 26 October 2006 ![]() |
będziesz potrzebował
_silnik _skrzynia _zegary _chłodnice _wydech trzeba zbódowac od podstaw bo z e36 nie podejdzie a mcoupe tez nie bo trzeba ciąc podłoge parę pierdół i w sumie tyle piotres - chłopak szuka coupe a nie cabrio więc tańsza opcja nie wchodzi w grę jeżeli różnica pomiędzy 2,8 a mcoupe wynosiła by 20 tysięcy to nie zastanawiał bym się tylko kupił oryginał 1. mcoupe idzie w ślady m3 e30 i cena tych modeli staje się już sztywna, jeżeli nie ulegniesz wypadkowi prawdopodobieństwo że sprzedasz ją za tyle za ile kupiłeś jest bardzo duże 2. wiadomo ze oprócz silnika są tam inne hamulce zawieszenie a przede wszystkim zupełnie inny most piasty półosie, jeżeli wymienisz to wszytko zbliżysz się do 20tysięcy i nadal będzie to 2,8 z gratami od mcoupe jeżeli będziesz chciał ją upodobnić do oryginału -lusterka zderzaki wydechy i cięcie podłogi przekroczysz sporo 20tysięcy, wyjdziesz na zero a różnica będzie taka że włożysz dużo pracy w przypadku e36 sprawa jest piękna kupujesz taniego anglika przekładasz wszystko i jest -w przypadku mcoupe tylko silnik pochodzi tak naprawdę z e36 reszta jest już delikatnie inna jest jeszcze jeden aspekt jeżeli kupisz całe auto to masz do sprzedania z niego graty które wyciągasz np silnik 2,8 jeszcze 2 lata temu wziął byś za niego 4 tyś które można by przeznaczyć na heble i tylne zawieszenie wraz z dyferencjałem, jednak na dzień dzisiejszy silniki te nie są bardzo rozchwytywane ja swój sprzedałem za 900zł bo szkoda było mi patrzeć na niego jak rdzewieje (czyli ten aspekt też można pominąć) |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 December 2003 ![]() |
ja swój sprzedałem za 900zł bo szkoda było mi patrzeć na niego jak rdzewieje (czyli ten aspekt też można pominąć) ![]() Racja Panowie, nie zauwazylem ze VTEC pisze o Coupe, przepraszam . -------------------- z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Winowrocław ![]() |
Ale, żeby Z jezdziło z silnikiem ///M to potrzebuje tylko :
_silnik _skrzynia _zegary _chłodnice _wydech trzeba zbódowac od podstaw bo z e36 nie podejdzie a mcoupe tez nie bo trzeba ciąc podłoge parę pierdół i w sumie tyle Tak ? Potem mogę sobie sukcesywnie dokupywać zawias, piasty itp itd ? |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 26 October 2006 ![]() |
tak -a w wersji minimum obejdziesz się nawet bez tych zegarów i skrzyni, obrotomierz będzie trochę niżej wyskalowany a i skrzynia z 2,8 podchodzi bez problemów
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 December 2003 ![]() |
tak -a w wersji minimum obejdziesz się nawet bez tych zegarów i skrzyni, obrotomierz będzie trochę niżej wyskalowany a i skrzynia z 2,8 podchodzi bez problemów Mowisz o skrzyni z silnika M52TUB28 czy M52B28 ? Podchodzi zarowno do S50B30, jak i S50B32 ? -------------------- z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 25 July 2004 Skąd: radzymin ![]() |
gratki projektu, wg. mnie jedno z ladniejszych bmw ever.
jak wyglada sprawa z miejscem w komorze w przypadku m50/m52 ? jest duzo mniej niz w e36? szczegolnie interesuje mnie prawy przod,czyli upmount sprezarka.. -------------------- e36 320iA coupe -> 329iT by SLG - 400+
e36 325i convertible golf |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 26 October 2006 ![]() |
bloki silników 6 cylindrowych w bmw są praktycznie identyczne więc praktycznie każda skrzynia tam podchodzi, miejsca jest niby sporo -powinno być go wiecej niż w e36 ale próbowałem upchnąć vortecha w miejsce kp. klimy i nie dałem rady
powoli do przodu, wakacje się przedłużyły i ciężko wrócić do pracy ;0 |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 26 October 2006 ![]() |
budowa kolektora ssącego, bez problemu można było zastosować oryginalny ale lubimy sobie utrudniać życie
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() coś tam poszło do przodu, nie mam jednak dostępu do aparatu więc zdjęcia bedą jak wróci do mnie dziś zrobiłem wydech,3" jedna puszka(miał być z tytanu ale miałem problem z kolankami więc został wykonany tradycyjnie z kwasówki-waży 1/2 oryginału) zostało mi jeszcze przyspawać końcówki (będą w stylu dtm) ![]() ![]() ![]() zrobiłem i zamontowałęm sprzęgło ; -koło jednomasowe z m30 z 635 7kg -tarczę 240mm z tłumikami drgań i wzmocniłem docisk (wygląda solidnie i myślę że nie łatwo będzie go zabić , ale docisk jest tak k.. mocny że wciśniecie sprzęgła wymaga nie lada wysiłku, być może konieczne będzie zastosowanie pompki sprzęgła wraz z serwem) |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa ![]() |
Daniel, trzymam kciuki.
O sprzęgle pamiętam. Świetny kolektor! Profi robota. Będzie wodny IC? ![]() Rozpoznawałeś jakoś temat trąbek (jak daleko mają być wysunięte wewnątrz kolektora? co to zmienia?) - ja mam kolektor z trąbkami "na płasko". Pozdr! -------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 26 October 2006 ![]() |
tak ma być wodny ic
ze sprzęgłem na spokojnie przy okazji co do trąbek szukałem trochę opinij na ten temat ale jest sporo materiałów opracowanych dla silników n/a mówiących o wpływie długości trąbki na moment w określonym zakresie obrotów jeżeli chodzi o doładowane jednostki ciężko znaleźć jednoznaczną opinie zrobiłem więc tak jak zrobił bym w n/a |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Piekne auto fajnie ze prace posuwaja sie do przodu
dlaczego piszesz ze potrzebuje licznik ? wiadomo ze predkosciomiez itd ale obroty chyba beda pokazywan normalnie bez problemow ja w e36 zrobilem swap na s50b30 z m50 i wydaje mi sie ze obrotomierz pokazuje obroty ok -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 26 October 2006 ![]() |
jeżeli silnik przed swapem był 6 cylindrowy to obroty będą ok chodzi tylko o to że jest wyskalowany wyżej
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 17 June 2008 ![]() |
witam,
jak sprawa z3 ma sie ?? zmieniono cos wiecej, zrobiono ?? bo kibicuje temu projektowi, a zadnych nowych wiesci nie ma |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 26 October 2006 ![]() |
witam, jak sprawa z3 ma sie ?? zmieniono cos wiecej, zrobiono ?? bo kibicuje temu projektowi, a zadnych nowych wiesci nie ma a sporo nowych decyzji ale niestety nie są to optymistyczne nowiny, po rozstaniu się ze wspólnikiem zapadła decyzja o sprzedaży auta co ułatwiło by zatrzymanie warsztatu, dlatego zdemontowany został kompresor i elementy z nim związane silnik zaś został wymontowany w celu doprężenia :wink: ehhhh (postanowiłem sprzedać auto jako N/A ponieważ pozwoli to znacznie zredukować koszt auta co prawdopodobnie powinno zwiększyć zainteresowanie samochodem) planuję sprzedać auto z silnikiem s50b30 ze zwiększona pojemnością do 3,1 + airbox+ program z odcięciem obrotów przy 8200 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://img687.imageshack.us/i/image00007n.jpg/ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 19 January 2006 ![]() |
śliczna
![]() hamownia by sie przydala ![]() -------------------- BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL 2008 - 12,4 street fwd rekord PL 2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D 2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 22 July 2025 - 21:19 |