Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> z3 coupe kompresor by FWmotorsport
Terror
post Tue, 18 Aug 2009 - 22:39
Post #21


Super User
Dołączył: Mon, 13 October 2008





nooo ciekawy potworek sie buduje biggrin.gif

gratki i powodzenia w dalszych modach


--------------------
Ford Fiesta MkIII N7A 238km 244 nm przeszlosc

Vauxhall Astra GTC
Vauxhall Vectra 1.9CDTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 18 Aug 2009 - 22:39
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Mario
post Tue, 18 Aug 2009 - 22:43
Post #22


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Trzymam kciuki za projekt.
V2 to stary ale jary kompresor.
Swojego czasu sam taki miałem założyc do mojej M3 S50B30 ale zabrakło czasu.
Jestem ciekaw rozwoju projektu.
Pozdrawiam


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VTEC
post Sat, 29 Aug 2009 - 00:04
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Winowrocław





Możecie napisać co potrzeba do swapa Z3 Coupe 2.8 na M3 3.0 lub 3.2 ? Oprócz silnika z wiązką, stacjką itp. Planuje kupić sobie Z3 i wsadzić ///M bo różnica cenowa między Z3 2.8 a ///M to jakieś 30 000 zł, więc to chyba warte zastanowienia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piotres
post Sat, 29 Aug 2009 - 00:08
Post #24


Super User
Dołączył: Sat, 06 December 2003





CYTAT(VTEC @ Sat, 29 Aug 2009 - 00:04) *
różnica cenowa między Z3 2.8 a ///M to jakieś 30 000 zł


:-O Chyba raczej 15-20 tys roznicy .

Jak juz chcesz wsadzac i tak S50 to kup 1.8 lub 1.9 one sa ZNACZNIE tansze od 2.8 (srednio o 10 tys zl) .Chyba ze zalezy Ci na szerokim tylku .

Ale Twoja prosbe popieram biggrin.gif .


--------------------
z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VTEC
post Sat, 29 Aug 2009 - 09:12
Post #25


Forum Killer
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Winowrocław





Nie moge kupić 1.8 lub 1.9 bo w gre wchodzi Coupe, a nie cabrio smile.gif W miare zadbane Z3 to koszt 35 tys zł polskich zresztą, dobrze szukajac można kupić za 30. ///M w dobrym stanie to jakieś 55 tys. Nie bede sie kłócił, że można taniej, bo można napewno, tak samo M3 można kupić i za 35 000 i za 20 biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel325
post Sat, 29 Aug 2009 - 09:31
Post #26


Super User
Dołączył: Thu, 26 October 2006





będziesz potrzebował
_silnik
_skrzynia
_zegary
_chłodnice
_wydech trzeba zbódowac od podstaw bo z e36 nie podejdzie a mcoupe tez nie bo trzeba ciąc podłoge
parę pierdół
i w sumie tyle
piotres - chłopak szuka coupe a nie cabrio więc tańsza opcja nie wchodzi w grę

jeżeli różnica pomiędzy 2,8 a mcoupe wynosiła by 20 tysięcy to nie zastanawiał bym się tylko kupił oryginał
1. mcoupe idzie w ślady m3 e30 i cena tych modeli staje się już sztywna, jeżeli nie ulegniesz wypadkowi prawdopodobieństwo że sprzedasz ją za tyle za ile kupiłeś jest bardzo duże
2. wiadomo ze oprócz silnika są tam inne hamulce zawieszenie a przede wszystkim zupełnie inny most piasty półosie, jeżeli wymienisz to wszytko zbliżysz się do 20tysięcy i nadal będzie to 2,8 z gratami od mcoupe jeżeli będziesz chciał ją upodobnić do oryginału -lusterka zderzaki wydechy i cięcie podłogi przekroczysz sporo 20tysięcy,
wyjdziesz na zero a różnica będzie taka że włożysz dużo pracy

w przypadku e36 sprawa jest piękna kupujesz taniego anglika przekładasz wszystko i jest -w przypadku mcoupe tylko silnik pochodzi tak naprawdę z e36 reszta jest już delikatnie inna

jest jeszcze jeden aspekt jeżeli kupisz całe auto to masz do sprzedania z niego graty które wyciągasz np silnik 2,8 jeszcze 2 lata temu wziął byś za niego 4 tyś które można by przeznaczyć na heble i tylne zawieszenie wraz z dyferencjałem, jednak na dzień dzisiejszy silniki te nie są bardzo rozchwytywane ja swój sprzedałem za 900zł bo szkoda było mi patrzeć na niego jak rdzewieje (czyli ten aspekt też można pominąć)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piotres
post Sat, 29 Aug 2009 - 10:35
Post #27


Super User
Dołączył: Sat, 06 December 2003





CYTAT(daniel325 @ Sat, 29 Aug 2009 - 09:31) *
ja swój sprzedałem za 900zł bo szkoda było mi patrzeć na niego jak rdzewieje (czyli ten aspekt też można pominąć)


huh.gif Widzialem ze dlugo sie meczyles z jego sprzedaza ale taka cena to juz kupa smiechu . Dziwne ze nikt tego nie chcial za wiecej przy obecniej ilosci swapow na 2.8 .

Racja Panowie, nie zauwazylem ze VTEC pisze o Coupe, przepraszam .




--------------------
z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VTEC
post Sat, 29 Aug 2009 - 11:19
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Winowrocław





Ale, żeby Z jezdziło z silnikiem ///M to potrzebuje tylko :

_silnik
_skrzynia
_zegary
_chłodnice
_wydech trzeba zbódowac od podstaw bo z e36 nie podejdzie a mcoupe tez nie bo trzeba ciąc podłoge
parę pierdół
i w sumie tyle

Tak ?

Potem mogę sobie sukcesywnie dokupywać zawias, piasty itp itd ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel325
post Sat, 29 Aug 2009 - 12:33
Post #29


Super User
Dołączył: Thu, 26 October 2006





tak -a w wersji minimum obejdziesz się nawet bez tych zegarów i skrzyni, obrotomierz będzie trochę niżej wyskalowany a i skrzynia z 2,8 podchodzi bez problemów
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piotres
post Sat, 29 Aug 2009 - 13:11
Post #30


Super User
Dołączył: Sat, 06 December 2003





CYTAT(daniel325 @ Sat, 29 Aug 2009 - 12:33) *
tak -a w wersji minimum obejdziesz się nawet bez tych zegarów i skrzyni, obrotomierz będzie trochę niżej wyskalowany a i skrzynia z 2,8 podchodzi bez problemów


Mowisz o skrzyni z silnika M52TUB28 czy M52B28 ?

Podchodzi zarowno do S50B30, jak i S50B32 ?


--------------------
z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
Go to the top of the page
 
+Quote Post
makaveli
post Sat, 29 Aug 2009 - 13:44
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Sun, 25 July 2004
Skąd: radzymin





gratki projektu, wg. mnie jedno z ladniejszych bmw ever.
jak wyglada sprawa z miejscem w komorze w przypadku m50/m52 ? jest duzo mniej niz w e36?
szczegolnie interesuje mnie prawy przod,czyli upmount sprezarka..


--------------------
e36 320iA coupe -> 329iT by SLG - 400+
e36 325i convertible
golf
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel325
post Sat, 29 Aug 2009 - 18:37
Post #32


Super User
Dołączył: Thu, 26 October 2006





bloki silników 6 cylindrowych w bmw są praktycznie identyczne więc praktycznie każda skrzynia tam podchodzi, miejsca jest niby sporo -powinno być go wiecej niż w e36 ale próbowałem upchnąć vortecha w miejsce kp. klimy i nie dałem rady
powoli do przodu, wakacje się przedłużyły i ciężko wrócić do pracy ;0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel325
post Sun, 27 Sep 2009 - 00:37
Post #33


Super User
Dołączył: Thu, 26 October 2006





budowa kolektora ssącego, bez problemu można było zastosować oryginalny ale lubimy sobie utrudniać życie smile.gif





coś tam poszło do przodu, nie mam jednak dostępu do aparatu więc zdjęcia bedą jak wróci do mnie

dziś zrobiłem wydech,3" jedna puszka(miał być z tytanu ale miałem problem z kolankami więc został wykonany tradycyjnie z kwasówki-waży 1/2 oryginału) zostało mi jeszcze przyspawać końcówki (będą w stylu dtm)




zrobiłem i zamontowałęm sprzęgło ;
-koło jednomasowe z m30 z 635 7kg
-tarczę 240mm z tłumikami drgań
i wzmocniłem docisk (wygląda solidnie i myślę że nie łatwo będzie go zabić , ale docisk jest tak k.. mocny że wciśniecie sprzęgła wymaga nie lada wysiłku, być może konieczne będzie zastosowanie pompki sprzęgła wraz z serwem)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PMN
post Sun, 27 Sep 2009 - 21:01
Post #34


Moderator
Dołączył: Thu, 27 November 2003
Skąd: Plateau/Warszawa





Daniel, trzymam kciuki.
O sprzęgle pamiętam.

Świetny kolektor! Profi robota.
Będzie wodny IC? smile.gif
Rozpoznawałeś jakoś temat trąbek (jak daleko mają być wysunięte wewnątrz kolektora? co to zmienia?) - ja mam kolektor z trąbkami "na płasko".

Pozdr!



--------------------
BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel325
post Sun, 27 Sep 2009 - 22:43
Post #35


Super User
Dołączył: Thu, 26 October 2006





tak ma być wodny ic
ze sprzęgłem na spokojnie przy okazji

co do trąbek szukałem trochę opinij na ten temat ale jest sporo materiałów opracowanych dla silników n/a mówiących o wpływie długości trąbki na moment w określonym zakresie obrotów jeżeli chodzi o doładowane jednostki ciężko znaleźć jednoznaczną opinie zrobiłem więc tak jak zrobił bym w n/a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Mon, 28 Sep 2009 - 08:56
Post #36


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Piekne auto fajnie ze prace posuwaja sie do przodu
dlaczego piszesz ze potrzebuje licznik ? wiadomo ze predkosciomiez itd ale obroty chyba beda pokazywan normalnie bez problemow ja w e36 zrobilem swap na s50b30 z m50 i wydaje mi sie ze obrotomierz pokazuje obroty ok


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel325
post Mon, 28 Sep 2009 - 20:59
Post #37


Super User
Dołączył: Thu, 26 October 2006





jeżeli silnik przed swapem był 6 cylindrowy to obroty będą ok chodzi tylko o to że jest wyskalowany wyżej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ac_schnitzer
post Sun, 08 Nov 2009 - 12:26
Post #38


Rookie
Dołączył: Tue, 17 June 2008





witam,

jak sprawa z3 ma sie ??

zmieniono cos wiecej, zrobiono ?? bo kibicuje temu projektowi, a zadnych nowych wiesci nie ma
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel325
post Thu, 15 Apr 2010 - 00:53
Post #39


Super User
Dołączył: Thu, 26 October 2006





CYTAT(ac_schnitzer @ Sun, 08 Nov 2009 - 12:26) *
witam,

jak sprawa z3 ma sie ??

zmieniono cos wiecej, zrobiono ?? bo kibicuje temu projektowi, a zadnych nowych wiesci nie ma


a sporo nowych decyzji ale niestety nie są to optymistyczne nowiny, po rozstaniu się ze wspólnikiem zapadła decyzja o sprzedaży auta co ułatwiło by zatrzymanie warsztatu, dlatego zdemontowany został kompresor i elementy z nim związane silnik zaś został wymontowany w celu doprężenia :wink: ehhhh (postanowiłem sprzedać auto jako N/A ponieważ pozwoli to znacznie zredukować koszt auta co prawdopodobnie powinno zwiększyć zainteresowanie samochodem) planuję sprzedać auto z silnikiem s50b30 ze zwiększona pojemnością do 3,1 + airbox+ program z odcięciem obrotów przy 8200





http://img687.imageshack.us/i/image00007n.jpg/





Go to the top of the page
 
+Quote Post
czarna mamba
post Thu, 15 Apr 2010 - 08:54
Post #40


Forum Homee
Dołączył: Thu, 19 January 2006





śliczna biggrin.gif

hamownia by sie przydala rolleyes.gif


--------------------
BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL
2008 - 12,4 street fwd rekord PL
2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D
2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 22 July 2025 - 21:19