Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Unibole
Azrael
post Tue, 10 Jan 2006 - 17:15
Post #41


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("radar":106q49fl)
CYTAT("Azrael":106q49fl)

...ale znam wiele aut które przejechały dziesiątki tysięcy mil po ulicy na uniballach i nic się nie dzieje...


nie wiem czy właśnie tu nie mają przewagi, bo jak wiadomo drogi mierzone w milach są "trochę" równiejsze od naszych polskich..


A jak te mile robią po Ringu?


CYTAT
czasem bywam w warszawie i faktycznie nie tak źle u Was z drogami, ale jakbyś sie przejechał po bydgoszczy na takim zawieszeniu to mógłbyś plomby zgubić, serio..


Co mają plomby do Uniballi?? Bo ja nie widze związku. Możesz miec auto na unibalach, a zawias na miękkich śniegowych nastawach...


CYTAT
i właśnie dlatego wcześniej pisałem, że z mojego punktu widzenia nie jest to dobra inwestycja do dupowozu..


Do dupowozu to w ogóle tuning nie jest dobrym pomysłem. (poważniejsze przeróbki)


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 10 Jan 2006 - 17:15
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
REN
post Tue, 10 Jan 2006 - 19:50
Post #42


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa





Nie wiem czego Azrael oczekujesz, ze przedstawie wyniki badan niezaleznego laboratorium? Jezdzilem na zwyklych gumach, na unibolach i na pouliretanach i uwazam, ze na tych ostatnich jezdzi mi sie najlepiej. To sa tylko i wylacznie moje odczucia poparte takimi samymi argumentami jak Twoje o tym, ze unibole sa lepsze.


--------------------
2:05.534 Tor Poznań - zwykłe Combo na SP9000
2:26.273 - seria Combo 1.3CDTI
następnym razem testuję Vivaro 1.9
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Tue, 10 Jan 2006 - 19:56
Post #43


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





REN - chodzi mi o to że jeżeli jakieś rozwiązanie jest stosowane w motorsporcie i powoduje że autqa prowadzą się PRECYZYJNIEJ, to jakim cudem akurat w Twoim aucie miałoby to się przekładac na mniej precyzyjne prowadzenie? Dlatego jestem ciekaw na czym polegało to gorsze prowadzenie.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
REN
post Tue, 10 Jan 2006 - 20:06
Post #44


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa





pewnie roznica polega na tym, ze motorsport nie jezdzi po ulicy

jak bym krecil sie tylko na torze poznan to pewnie lepiej by mi bylo na unibolach, ale na ten tor jeszcze trzeba dojechac i to bynajmniej nie na lawecie

tak jak sam napisales na uni jest bardziej nerwowo i dla mnie to bardziej wykracza juz po za akceptowalny zakres, uwazam ze pouliretany do doskonaly kompromis na ktorym da sie stosunkowo komfortowo poruszac takze po ulicach


--------------------
2:05.534 Tor Poznań - zwykłe Combo na SP9000
2:26.273 - seria Combo 1.3CDTI
następnym razem testuję Vivaro 1.9
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Tue, 10 Jan 2006 - 20:22
Post #45


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





OK czyli za nerwowo i teraz już coś wiemy.


Ja nie stwierdziłem nadmiernej nerwowosci (auto jest i tak cholernie nerwowe) ale pewnie niedługo regulowany tył dojdzie to zobaczymy.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radar
post Tue, 10 Jan 2006 - 22:27
Post #46


Super User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT("Azrael":2affa88y)
A jak te mile robią po Ringu?


tzn. że niby po większych dziurach??

CYTAT("Azrael":2affa88y)
Co mają plomby do Uniballi?? Bo ja nie widze związku. Możesz miec auto na unibalach, a zawias na miękkich śniegowych nastawach...


a nie jest czasem tak jak z niskoprofilowymi oponami?? że mimo miękkiego zawiastu stukają na małych nierównościach, typu studzienki??

CYTAT("Azrael":2affa88y)
Do dupowozu to w ogóle tuning nie jest dobrym pomysłem. (poważniejsze przeróbki)


i tu się zgadzam, bo niestety nie da się pogodzić tych dwóch rzeczy..

edit: przepraszam, ale nie umiem opanować tych cytatów
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Tue, 10 Jan 2006 - 22:37
Post #47


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("radar":1qkjdl6g)
CYTAT("Azrael":1qkjdl6g)

A jak te mile robią po Ringu?


tzn. że niby po większych dziurach??


No Ring to nie jest autostrada. Zresztą po szutrach, czy OEsach różnych tez pomykają chłopaki z takimi samymi prduktami jak ja np. mam, czyli uniballami ralydesigns.


CYTAT
CYTAT("Azrael":1qkjdl6g)

Co mają plomby do Uniballi?? Bo ja nie widze związku. Możesz miec auto na unibalach, a zawias na miękkich śniegowych nastawach...


a nie jest czasem tak jak z niskoprofilowymi oponami?? że mimo miękkiego zawiastu stukają na małych nierównościach, typu studzienki??


Nie stwierdziłem różnicy w stosuku do Powerflexa.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pol
post Thu, 19 Jan 2006 - 12:27
Post #48


Super User
Dołączył: Mon, 26 May 2003
Skąd: Wrocław





wracajac do tematu uniballow, czy ktos ma koncepce na polaczenie
wahaczy (oryginalnego i dorobionego) zakreslone czerwonym kolkiem?
czy wstawinie w wahacz lozyska sferycznego zda egzamin?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Thu, 19 Jan 2006 - 13:05
Post #49


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





CYTAT("pol":2b92exsb)
wracajac do tematu uniballow, czy ktos ma koncepce na polaczenie
wahacz'ow (oryginalnego i dorobionego) zakreslone czerwonym kolkiem?
czy wstawinie w wahacz lozyska sferycznego zda egzamin?



Cofnij się do pierwszej strony i zobacz, jak to jest zrobione u Azraela w Fordzie.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr Red Devil
post Thu, 19 Jan 2006 - 13:07
Post #50


ProRacingTechnology
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Marki k/Warszawy





CYTAT("pol":25y936y8)
wracajac do tematu uniballow, czy ktos ma koncepce na polaczenie
wahacz'ow (oryginalnego i dorobionego) zakreslone czerwonym kolkiem?
czy wstawinie w wahacz lozyska sferycznego zda egzamin?



Z łożyskiem będzie kłopot, bo tam są duże siły, z którymi łożysko może sobie nie poradzić.


--------------------
UNIT Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PietereQ
post Mon, 03 May 2010 - 14:47
Post #51


Super User
Dołączył: Tue, 15 February 2005
Skąd: Poznań





Odgrzeje kotleta. Mam taki problem, potrzebuje takiego łożyska sferycznego ale z większą wartością "B". Uniball ma naturalnie zastąpić seryjną tuleję gum-met łączącą górny wahacz z nadwoziem.


Uploaded with ImageShack.us

Rozchodzi mi się o takie "przedłużenie"


Chodzi mi o to, aby obciążenie było rozłożone na większym odcinku śruby. W serii jest to 50mm, w takim łożysku zaledwie 12 mm. Boję się, żeby w związku z tym śruba mi się nie wygięła. Nigdzie u "mainstreamowych" producentów nie mogę znaleźć takiego łożyska co by mi pasiło. Pozostaje tylko "special order"? Czy znacie jakieś "manufaktury", które mają takie coś?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Mon, 03 May 2010 - 19:08
Post #52


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





Glownym zadaniem sruby jest scisniecie tego w calosc zeby sie trzymalo to na silach tarcia.
Jak dasz odpowiednie dystanse z jednek i drugiej strony to sie bedzie trzymac i obciazenia powinny sie rozkladac na troche wiekszej powierzchni niz uniball.
Pozatym sruba jest dosc twarda i ciezko bedzie jej cos zrobic. Jezeli sie o nia boisz do daj 12.9 i spij spokojnie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LuiG
post Wed, 05 May 2010 - 01:03
Post #53


Uno Racing
Dołączył: Fri, 19 September 2003
Skąd: Opole





Tak jak pisze Feluke, trzeba dotoczyć takie stożki centrujące łożysko w mocowaniu. Możesz też dać większe łożysko jeśli masz wątpliwości co do nośności i większą śrubę albo stożki centrujące z redukcją na mniejszą śrubę.


--------------------
Be smart, drive safe, stay legal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K@mill
post Tue, 27 Aug 2013 - 10:23
Post #54


Frequent User
Dołączył: Sat, 28 October 2006
Skąd: Wa-wa





Odkopuje, gdzie w polsce kupie unibole z przeznaczeniem do motorsportu, lub coś co trochę pojeździ.
Najlepiej Warszawa, ale może być też wysyłkowo.
Interesuje mnie konkretnie główka cięgna z męskim gwintem M16, koniecznie lewym. Na allegro niby mają fluro motorsport w niezlej cenie po ok 115zł/szt ale nie mają lewych gwintów ohmy.gif
Te które mam teraz, przejechały 5 imprez asfaltowych i poległy na fso żerań, były to jakieś zwykłe przemysłowe końcówki po ok 40zł/szt.

Tak mniej więcej wygląda to czego szukam.


--------------------
e36 328i - Poznań 1.49
Race4Fun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 27 Aug 2013 - 10:30
Post #55


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





nie pytaj na allegro tylko u dystrybutorów FLURO, np albeco

http://www.albeco.com.pl/data/catalogueb/Motorsport.pdf


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K@mill
post Tue, 27 Aug 2013 - 10:38
Post #56


Frequent User
Dołączył: Sat, 28 October 2006
Skąd: Wa-wa





Sprawdziłem skrzynke i rzeczywiscie do nich też pisałem, ale nie odpisali, bede dzwonił !
EDIT: Nie maja nic z motorspotu


--------------------
e36 328i - Poznań 1.49
Race4Fun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 27 Aug 2013 - 10:52
Post #57


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





czyli nie mogą sprowadzic nic z katalogu motorsoprtowych koncówek na zamowienie ?

to po co mają katalog na stronie www ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K@mill
post Tue, 27 Aug 2013 - 11:05
Post #58


Frequent User
Dołączył: Sat, 28 October 2006
Skąd: Wa-wa





Pytałem czy na zamówienie bo mogę poczekać, powiedzieli że nie.
Jestem jeszcze w kontakcie z firmą ze Szczecina, czekaja od kilku dni na odpowiedz z fluro de.

Reszta przedstawicieli zaproponowała mi zwykle fluro - nie motorsport od ręki.

Jest też Adam Kozak, tam też nie ma od ręki akurat mojego rozmiaru, ale może sprowadzić, natomiast cena 310zł/szt trochę dla mnie za wysoka, tym bardziej ze na allegro ten sam produkt tylko prawy gwint jest 3x taniej.


--------------------
e36 328i - Poznań 1.49
Race4Fun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr Red Devil
post Tue, 27 Aug 2013 - 12:11
Post #59


ProRacingTechnology
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Marki k/Warszawy





Albeco sprowadza końcówki na zamówienie, mi jeszcze ani razu nie odmówili, tylko standardowo trzeba poczekać 2 tygodnie. Ale mają dostępną cała ofertę z serii Fluro Motorsport, może trafiłeś na jakąś niekompetentną osobę. Lewy gwint zawsze jest dużo droższy od prawego, ale to może na allegro jest promocja i stąd taki rozmach cen.


--------------------
UNIT Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jano86
post Wed, 19 Nov 2014 - 13:03
Post #60


Super User
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: Wwa





Podbijam temat. Macie jakieś sprawdzone źródło na uniballe? I niekoniecznie FLURo\O tylko coś tańszego?


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 06:35