![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 March 2003 Skąd: Lublin ![]() |
Coś czuje, że skończy się na "stalowych" tulejkach.
-------------------- Hp is one thing, putting it down to the track is another.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
CYTAT("radar":3g6vvlcx) firma Świątek Tuning wykonała uniballe (czy jakkolwiek by to pisać) zamiast tulei metalowo-gumowych w wahaczach, do swojego wyścigowego seicento..
Ale po jakiego dzwona je wykonywać? Bierzesz katalog pierwszej, lepszej firmy od łożysk i wybierasz. [url:3g6vvlcx]http://www.skf.com/portal/skf/home/products?lang=en&maincatalogue=1&newlink=3[/url:3g6vvlcx] Chyba że pod pojęciem ,,wykonać'' masz na myśli przeróbkę wahaczy. r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
CYTAT("k11":3tdu8t9m) CYTAT("radar":3tdu8t9m) firma Świątek Tuning wykonała uniballe (czy jakkolwiek by to pisać) zamiast tulei metalowo-gumowych w wahaczach, do swojego wyścigowego seicento.. Ale po jakiego dzwona je wykonywać? Bierzesz katalog pierwszej, lepszej firmy od łożysk i wybierasz. [url:3tdu8t9m]http://www.skf.com/portal/skf/home/products?lang=en&maincatalogue=1&newlink=3[/url:3tdu8t9m] Chyba że pod pojęciem ,,wykonać'' masz na myśli przeróbkę wahaczy. r. chodziło mi o dorobienie tulei do gotowych łożysk ps. a po jakiego dzwona przerabiać wahacze?? |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("radar":2ltkahny) ps. a po jakiego dzwona przerabiać wahacze??
Bo jak pakujesz się w uniballe to chyba po to żeby miec dodatkowe regulacje. -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
CYTAT("Azrael":36zzzmzs) CYTAT("radar":36zzzmzs) ps. a po jakiego dzwona przerabiać wahacze?? Bo jak pakujesz się w uniballe to chyba po to żeby miec dodatkowe regulacje. mógłbyś rozwinąć temat.. pisałem o wykonaniu do auta wyścigowego (seicento) w którym rozwiązanie to zdawało egzamin i nie potrzeba było więcej modyfikacji.. jeśli mówimy o zastosowaniu uniballi w aucie ulicznym to pojęcia nie mam jakie regulacje będą potrzebne, ponieważ uważam taką modyfikację za pozbawioną sensu. |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("radar":4r2agsmx) mógłbyś rozwinąć temat.. pisałem o wykonaniu do auta wyścigowego (seicento) w którym rozwiązanie to zdawało egzamin i nie potrzeba było więcej modyfikacji.. W Seicento masz z przodu wahacz trójkątny, uniballami na regulowanych śrubach mógłbyś regulwoac sobie zarówno pochylenie jak i wyprzedzenie. CYTAT jeśli mówimy o zastosowaniu uniballi w aucie ulicznym to pojęcia nie mam jakie regulacje będą potrzebne, ponieważ uważam taką modyfikację za pozbawioną sensu.
Wszystko zależy od auta. Np. w tylnych zawieszeniach często proste dołożenie regulacji zbieżności wymaga wywalenia seryjnych mocowań wahacza. W moim aucie konstrukcja zawiasu z natury jest malo sztywna z przodu i tutaj uniballe to wybawienie. Np. Delta w niektórych wersjach miała uniballe w serii w niektórych punktach zawiasu. -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
CYTAT("Azrael":35hqq92p) CYTAT("radar":35hqq92p) mógłbyś rozwinąć temat.. pisałem o wykonaniu do auta wyścigowego (seicento) w którym rozwiązanie to zdawało egzamin i nie potrzeba było więcej modyfikacji.. W Seicento masz z przodu wahacz trójkątny, uniballami na regulowanych śrubach mógłbyś regulwoac sobie zarówno pochylenie jak i wyprzedzenie. CYTAT jeśli mówimy o zastosowaniu uniballi w aucie ulicznym to pojęcia nie mam jakie regulacje będą potrzebne, ponieważ uważam taką modyfikację za pozbawioną sensu. Wszystko zależy od auta. Np. w tylnych zawieszeniach często proste dołożenie regulacji zbieżności wymaga wywalenia seryjnych mocowań wahacza. W moim aucie konstrukcja zawiasu z natury jest malo sztywna z przodu i tutaj uniballe to wybawienie. Np. Delta w niektórych wersjach miała uniballe w serii w niektórych punktach zawiasu. dzieki z odpowiedź.. odnośnie regulacji to montowałem uniballe tylko z tyłu i stąd moje pytania, niestety w kwestii tego typu zawieszeń moja wiedza jest raczej niewielka.. co do montażu w seryjnym aucie to zgadzam się z tym co napisałeś, jednak pisząc o tym, że jest to bezsensowna przeróbka miałem na myśli komfort jazdy, tzn. jego pogorszenie.. po 3 latach upalania tych samych aut w KJS'ach i na ulicy doszedłem do wniosku, że nie ma szans aby auto nadawało się do obu zastosowań dobrze spełniając swoją rolę, zacząłem także bardziej szanować swój kręgosłup ps. to tylko moje odczucia, być może Wy wykorzystujecie swoje auta w takim stopniu na ulicach, że rozwiązania takie są niezbędne.. |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("radar":43pxfo1q) dzieki z odpowiedź.. odnośnie regulacji to montowałem uniballe tylko z tyłu i stąd moje pytania, niestety w kwestii tego typu zawieszeń moja wiedza jest raczej niewielka.. Z tyłu Sej ma bardzo podobny zawias do Forda, regulacja zbieżności byłaby fajnym plusem w wyścigówce. CYTAT co do montażu w seryjnym aucie to zgadzam się z tym co napisałeś, jednak pisząc o tym, że jest to bezsensowna przeróbka miałem na myśli komfort jazdy, tzn. jego pogorszenie.. Nie zauważyłem najmniejszej różnicy. CYTAT ps. to tylko moje odczucia, być może Wy wykorzystujecie swoje auta w takim stopniu na ulicach, że rozwiązania takie są niezbędne..
Niektórzy nawet w zbyt dużym stopniu IMO (nie ja - ja jeżdżę ostatnio po ulicy bardzo powoli szczególnei po mieście). -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Wciśnięcie uniboli do seryjnych wahaczy zamiast silentbloków to imo nie taki zły pomysł. Tak właśnie mniej wiecej kombinuje zrobic. Regulację zapewnią mi górne regulowane wahacze
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
mialem przez jakis czas unibole w combo, potem zmienilem wszystko na pouliretany i uwazam ze na tych drugich lepiej sie jezdzi
-------------------- 2:05.534 Tor Poznań - zwykłe Combo na SP9000
2:26.273 - seria Combo 1.3CDTI następnym razem testuję Vivaro 1.9 |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
REN - a dlaczego?
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Dlaczego i kto Ci to zakładał?
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
czy to wazne kto zakladal na ile sposobow mozna wcisnac tuleje i przykrecic sruba
a dlaczego? poprostu z na pouliretanach samochod sie precyzyjniej prowadzi, takie sa moje wrazenia z jazdy -------------------- 2:05.534 Tor Poznań - zwykłe Combo na SP9000
2:26.273 - seria Combo 1.3CDTI następnym razem testuję Vivaro 1.9 |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("REN":xe586bzi) czy to wazne kto zakladal :) na ile sposobow mozna wcisnac tuleje i przykrecic sruba :) Mozna to dokumetnie spieprzyć. Jak niemasz dedyukowanego rozwiąznaia pod swoje auto to spasowanie tulejek centrujących uniball w geniździe wahaca itp to są ważne rzeczy. CYTAT a dlaczego? poprostu z na pouliretanach samochod sie precyzyjniej prowadzi, takie sa moje wrazenia z jazdy
Jakoś mało to logiczne przyznasz. -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 31 October 2002 Skąd: z doliny zakutych łbów ![]() |
unibole są zbyt hardcorowe na ulicę. Miałem i odradzam. Poliuretan jest dużo lepszy. Bardzo dobre są powerflexy http://www.powerflex.co.uk zainteresowanych proszę o kontakt na maila: sklep_tuning@jcauto.pl
-------------------- ...
Tor Poznań 1:38:100 (na starym asfalcie) www.select-automotive.pl Spełniamy marzenia najtaniej... |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Cały czas czekam na jakis konkretny argument dlaczego.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 31 October 2002 Skąd: z doliny zakutych łbów ![]() |
Mój samochód źle się prowadził, "pływał" na dziurach.
-------------------- ...
Tor Poznań 1:38:100 (na starym asfalcie) www.select-automotive.pl Spełniamy marzenia najtaniej... |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("TwinTurbo":xrt1vrer) Mój samochód źle się prowadził, "pływał" na dziurach.
Na pewno auto będzie bardziej nerwowe, ale znam wiele aut które przejechały dziesiątki tysięcy mil po ulicy na uniballach i nic się nie dzieje. W wielu wypadkach jest to po prostu prostrze rozwiązanie. Mój jeździ i na razie nic się nie dzieje, a auto i tak jest nerwowe. Szczerze móiac różnicy znacznej nie zauważyłem między poliuretanem a uniballem a dodatkowa regulacja jest super :-) -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
drift freak Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: kterej.pl ![]() |
to tak sie podepne pod temat :
Do samochodu ktory jest przygotowywany do Driftu, czasem ,ale rzadko na ulice, co lepiej zalozyc Powerflexa, czy Unibole??? Jezeli Unibole, to do kogo sie zglaszac i jakie to sa mw pieniadze. Prosze bez odpowiedzi, "bierz to, oo akurat mozesz to u mnie kupic...." dzieki pzdr -------------------- _http://www.drifters.pl
_http://www.kterej.pl |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
CYTAT("Azrael":31ivxvwn) ...ale znam wiele aut które przejechały dziesiątki tysięcy mil po ulicy na uniballach i nic się nie dzieje...
nie wiem czy właśnie tu nie mają przewagi, bo jak wiadomo drogi mierzone w milach są "trochę" równiejsze od naszych polskich.. czasem bywam w warszawie i faktycznie nie tak źle u Was z drogami, ale jakbyś sie przejechał po bydgoszczy na takim zawieszeniu to mógłbyś plomby zgubić, serio.. i właśnie dlatego wcześniej pisałem, że z mojego punktu widzenia nie jest to dobra inwestycja do dupowozu.. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 06:37 |