![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 10 June 2005 Skąd: Warszawa - Mokotów ![]() |
Witajcie
![]() ![]() Samochód: SAAB 9-5 2.0 Turbo LPT manual z 1999 roku Silnik: - Kompletny remont silnika, panewki, pierścienie, uszczelnienia, głowica, swap bloku z silnika B204 (Saab 900) + głowica B205 + wałki od 9-5 Aero - Usunięty napęd wałków balansowych - Turbosprężarka TD04-16T Przeniesienie napędu: - Sprzęgło z Aero Układ dolotowy: - Filtr stożkowy na seryjnym dolocie - Rura dolotowa od wersji Aero Układ wydechowy: - Seria, brak katalizatora Układ wtryskowy: - Wtryski czerwone - Regulator 4 bary Elektronika: - Wszystko wystrojone na hamowni na seryjnym ECU Trionic 7 przez Coobcia (Pb95 - program bezpieczny, auto użytkowane na co dzień) Zawieszenie: - Na razie seria (w planach od Aero) Hamulce: - Hamulce przód z wersji Aero (średnica 300mm) Koła: - Felgi Saab "Młoty Thora" 17" - Opony Goodyear Eagle F1 Wnętrze: - Kompletne od wersji Vector - Kierownica z 9-5 Aero Z fotkami poczekamy na lato, jedna z hamowni ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Saab 9-5 271hp @ 410Nm by Coobcio.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Hej tam masz Mitshubishi turbinę a nie garretta takie małe sprostowanie
![]() Troszkę fotek mi się ostało z Garażu ale najbardziej wpadły mi w oko te dwie: ![]() ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 10 June 2005 Skąd: Warszawa - Mokotów ![]() |
Hej tam masz Mitshubishi turbinę a nie garretta takie małe sprostowanie ![]() Oj tam, oj tam ![]() No i kilka zdjęć, które zachomikowałem z remontu i składania ![]() ![]() ![]() Jakiś moher mi się do samochodu dorwał ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Saab 9-5 271hp @ 410Nm by Coobcio.pl
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 06 May 2009 Skąd: Jelenia Góra ![]() |
ładny moment, jak osiągi?
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 10 June 2005 Skąd: Warszawa - Mokotów ![]() |
jeszcze nie zmierzone
![]() -------------------- Saab 9-5 271hp @ 410Nm by Coobcio.pl
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 26 February 2011 ![]() |
hi
does the 9-5 gearbox fits 204 block????? 204 comes with f25 gearbox and 205 engine comes with f35box ???? thankyou |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 26 February 2011 ![]() |
oh is it my mistake
found answer 9-5 gearbox are simply F25 with the larger diff splines of the F35. The 9-5 has a larger heavier flywheel so it gets a deeper bell-housing. All the internals are the same this means 9-5 gearbox fits b204 engine only with 9-5 flywheel and cluch |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: Warszawa Grochów ![]() |
Bardzo przyjemnie sie jeździ tym wozem
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 17 April 2003 Skąd: Warszawa-Ursynów ![]() |
nie doczytałem chyba, ile turbo pompuje?
-------------------- RS3 8Y Daily
E36 M54B30 Track |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
W piku 1,3 spadające na 0,95 przy odcince która obecnie wynosi 6500 (defauldowo jest to 6300), Trochę zdusza turbinkę seryjny dolot z wersji 150konnej - trzeba by go zastapić takim od wersji AERO no i pasowało by zalać czegoś szlachetniejszego jak PB95 to może coś pod 285KM udało by się z tego wystrugać...
Choć fakt faktem że Intercooler jak i wydech też są z wersji 150konnej, pod koniec pomiarów temperatura w dolocie za każdym razem przekraczała 50 stopni przy -10 na dworze... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 22 October 2009 Skąd: Mysłowice/Chełm Śląski ![]() |
Dlaczego wałki z 9-5 aero? czy są inne niż w zwykłym 150 konnym 2.0? a przede wszystkim czy są lepsze niż te z B204? Zawieszenia z aero nie polecam do bardziej dynamicznej jazdy, sam mam takie w 9-5 3.0T i szczerze mówiąc powinno to zawieszenie być do tej wersji wkładane jako fabryczne. Może warto pomyśleć nad regulowanymi amorkami Koni+ sprężyny aero lub jakieś delikatnie obniżające?
Pozdrawiam -------------------- BMW E36 M50B25 GT35 460KM 557NM
Opel Omega BFL X30XE + turbo w budowie Audi A6Q 2.7TT A3Q 1.8T |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 10 June 2005 Skąd: Warszawa - Mokotów ![]() |
Wałki z Aero są mniej agresywne niż z b204, a mi zależało, żeby auto jak najlepiej jechało z samego dołu - prawdopodobnie po włożeniu wałków z b204 udałoby się uzyskać więcej mocy (były one włożone do silnika przez 500 km), ale za to samochód wyczuwalnie nie miał dołu... Więc została podjęta decyzja o wrzuceniu wałków z Aero (podobno bardziej agresywne niż standardowe z b205)
-------------------- Saab 9-5 271hp @ 410Nm by Coobcio.pl
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Przy zblokowanych tylnych kolach na hamowni nie ma problemu,ze komp "widzi" 1szy bieg i automatycznie ucina boost?
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jak komp nie widzi prędkości z tylnych kół to jedzie po mapie głównej BOOSTU nie wykorzystując przy tym ograniczników momentu obrotowego przypisanego dla konkretnego biegu od R do 5...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 10 June 2005 Skąd: Warszawa - Mokotów ![]() |
No to pojawiło się jeszcze kilka małych modyfikacji:
- Hamulce przód z wersji Aero (300mm), różnica w hamowaniu jak pomiędzy bębnami, a tarczami ![]() - Rura dolotowa od wersji Aero (pomiędzy przepływomierzem, a turbiną), znacznie szersza od standardowej LPT A tak się pochwalić chciałem ![]() -------------------- Saab 9-5 271hp @ 410Nm by Coobcio.pl
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Kurcze, fajne te Saab'y są
![]() Ale bardzo mi się podoba koncepcja szybkiego dupowozu, który jest bardzo niepozorny ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 10 June 2005 Skąd: Warszawa - Mokotów ![]() |
Zawsze można dorzucić szperę i powinno iść znacznie lepiej... ale to już inna półka cenowa
![]() -------------------- Saab 9-5 271hp @ 410Nm by Coobcio.pl
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jakby to pasowało to by było całkiem fajnie i przyjemnie:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OBX-Helical...emZ180630358366 Przy okazji wsadu tego LSD można by łożyska w skrzyni wszystkie zmienić ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 10 June 2005 Skąd: Warszawa - Mokotów ![]() |
Joł men, jaka tanizna!!
![]() Weź mi sprowadź w takiej cenie, to pogadamy o włożeniu ![]() -------------------- Saab 9-5 271hp @ 410Nm by Coobcio.pl
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 22 October 2009 Skąd: Mysłowice/Chełm Śląski ![]() |
Naprawdę niezła cena, sam bym się skusił
![]() -------------------- BMW E36 M50B25 GT35 460KM 557NM
Opel Omega BFL X30XE + turbo w budowie Audi A6Q 2.7TT A3Q 1.8T |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 25 September 2025 - 20:22 |