Shoutbox 0 nowych PW 


18 Stron V  « < 14 15 16 17 18 >  
Closed TopicStart new topic
> AUDI S4 SID, Mocy dalej za mało ! ! !
Taffarel
post Wed, 21 Jul 2010 - 23:18
Post #301


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





CYTAT(Puco @ Wed, 21 Jul 2010 - 21:56) *
A próbował ktos wpakować 2x twin scroll do 2,7 bit? Jesli jest jakiś oczywisty powód na nie, proszę ładnie wytłumaczyć, bez mieszania z błotem kolegi w niewiedzy.


podpinam się pod pytanie, bo nie mialem 2,7 i tym samym niewiele o nim wiem, jednak znam różnice (np. w subaru) i jeśli chodzi o spool to twin scroll robi robote i mogłoby to być jakieś wyjście dla SID'a, któremu - jak widać po wypowiedziach - zależy na jak najmniejszym lagu.


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 21 Jul 2010 - 23:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
SID
post Wed, 21 Jul 2010 - 23:29
Post #302


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2005
Skąd: Rzeszów





CYTAT(lagadula @ Wed, 21 Jul 2010 - 21:59) *
Wypisać mandacik ?


no nie wiem - zmieniony jest wydech na 2 x 3" (a było 2x2,75" w 3" wiec moze uroslo z 3,5 ps biggrin.gif )

ale to nie wyscig zbrojen, byli lepsi, są lepsi i będą lepsi !

wyjscie na laga jest - wstawic V8 biturbo ! cool.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Wed, 21 Jul 2010 - 23:36
Post #303


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





SID a nie myslałes nad GT2560R oczywiscie razy dwa? wink.gif



--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Wed, 21 Jul 2010 - 23:48
Post #304


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(Nikolas @ Wed, 21 Jul 2010 - 18:58) *
Uważam że na te turbiny co ma SID to i tak zacny wynik.

U mnie jak narazie ograniczeniem jest prawie seryjny silnik, bo teraz to tylko55- 60% możliwości smile.gif

nie bardzo rozumiem czego 55-60%?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kremat0r
post Wed, 21 Jul 2010 - 23:49
Post #305


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 March 2009
Skąd: Czechy





Możliwości osprzętu, turbo itp.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Wed, 21 Jul 2010 - 23:55
Post #306


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





no wlasnie dlatego nie rozumiem smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Wed, 21 Jul 2010 - 23:59
Post #307


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(kosiniak @ Wed, 21 Jul 2010 - 23:55) *
no wlasnie dlatego nie rozumiem smile.gif


Czyli jak zakuja silnik bedzie 1100Nm tongue.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Thu, 22 Jul 2010 - 00:00
Post #308


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Nie wyrażnie się wypowiedziałem - chodzi o ok 60% wykożystania wydajności turbin.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Thu, 22 Jul 2010 - 00:00
Post #309


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





Nik liczył + nitro i luźnospasowana kucizna wink.gif


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Thu, 22 Jul 2010 - 00:02
Post #310


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





to do ilu one starczaja, bo mi wlasnie sie wydawalo ze do jakis 600-700ps a nie 1000-1100?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Thu, 22 Jul 2010 - 00:04
Post #311


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Max 700-750 koni + strzał nitro 150 km i będzie 100% wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Thu, 22 Jul 2010 - 00:06
Post #312


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





czyli jednak cos z procentami sie Ci pomylilo smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Thu, 22 Jul 2010 - 00:09
Post #313


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





kosi, mniejsza o większość, walnął się o marne 10% biggrin.gif


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Thu, 22 Jul 2010 - 00:12
Post #314


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Ee tam - czepiasz się procentów wink.gif Wydajność turbin nie koniecznie musiałem obliczać procentowo w koniach wink.gif - chodzi mi o to że mają spory zapas jeszcze - już bez procentów tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Thu, 22 Jul 2010 - 00:14
Post #315


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





ooo, tak jest o wiele lepiej smile.gif Turbiny starcza mysle maks 650ps, to i tak duzo smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Thu, 22 Jul 2010 - 00:19
Post #316


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





Tego to nie wiadomo , czy mają zapas. To , że aktualnie masz takie doładowanie , nie znaczy że na większym o 0,3 bara będzie lepiej. Ja już jeżdziłem na 1,95 bara w 2,2T i jechało gorzej niż na 1,7 bara. Liczą się możliwości przerobowe silnika , a to że powietrze stoi sobie w kolektorze ssącym pod ciśnieniem 10 bar nikogo nie obchodzi.


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Thu, 22 Jul 2010 - 00:21
Post #317


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





nie ma to jak nabałaganić w temacie u SID'a biggrin.gif

btw. na ponad 700KM z samych tych dmuchawek może zabraknąć pojemności moim zdaniem, ale to tylko takie moje teoretyzowanie - wróżenie z fusów wink.gif


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Thu, 22 Jul 2010 - 00:29
Post #318


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Fakt że sporo większe doładowanie może nie dać zamierzonego efektu, bo tu już będzie większa rzeżba i sporo czynników od których będzie zalezała większa moc, jednak są S4 w UE i US które na tych RSach miały po 700-750 koni. Musze poszukać, ale w necie ze 3 widziałem. Generalnie 350km z jednej turbiny można wyciągnąć bez dużej napinki, ale po co, jak można dobić konkretnym strzałem z podtlenku wink.gif lub dać większe turbawki jak się idzie grubo. W każdym razie na ten motor uważam je za idealne rozwiązanie - mały lag, a kości łamie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SID
post Thu, 22 Jul 2010 - 00:31
Post #319


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2005
Skąd: Rzeszów





a propo wydajnosci turbin to ciekaw jest bo :
- K04 z RS6 niby do 530-550ps a u mnie wycisnely 521ps (nie widzialem wyniku w S4 na 500ps i wiecej, MTM w RS4 na nich robi 490ps)
- u jacka GT25 poszly prawie 540ps (a ich wydajnosc do 550ps - chyba ze byly to werjsa na 600ps)
- te K04 z DE na 700ps (wyszly ze szkoda gadac na 540ps)
- poprzenie K04 z DE na 600ps (wyszy na 490ps prawie)
- K04 z RS4 do 450ps (pojedyncze w S3 1,8t daja do 250ps)
- GT28 narazie 540ps (wg info z neta sa na 350ps czyli 2x350ps=700ps )
i bedzie ciekawe ile pociagna w 2,7bi bez pomocy nitro


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Thu, 22 Jul 2010 - 00:37
Post #320


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Tego się dowiemy po zakuciu smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

18 Stron V  « < 14 15 16 17 18 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 07 August 2025 - 09:42