![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#301
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
A próbował ktos wpakować 2x twin scroll do 2,7 bit? Jesli jest jakiś oczywisty powód na nie, proszę ładnie wytłumaczyć, bez mieszania z błotem kolegi w niewiedzy. podpinam się pod pytanie, bo nie mialem 2,7 i tym samym niewiele o nim wiem, jednak znam różnice (np. w subaru) i jeśli chodzi o spool to twin scroll robi robote i mogłoby to być jakieś wyjście dla SID'a, któremu - jak widać po wypowiedziach - zależy na jak najmniejszym lagu. -------------------- BMW 135i
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#302
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
Wypisać mandacik ? no nie wiem - zmieniony jest wydech na 2 x 3" (a było 2x2,75" w 3" wiec moze uroslo z 3,5 ps ![]() ale to nie wyscig zbrojen, byli lepsi, są lepsi i będą lepsi ! wyjscie na laga jest - wstawic V8 biturbo ! ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#303
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
SID a nie myslałes nad GT2560R oczywiscie razy dwa?
![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#304
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#305
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
Możliwości osprzętu, turbo itp.
|
|
|
![]()
Post
#306
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
no wlasnie dlatego nie rozumiem
![]() |
|
|
![]()
Post
#307
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
no wlasnie dlatego nie rozumiem ![]() Czyli jak zakuja silnik bedzie 1100Nm ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#308
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie wyrażnie się wypowiedziałem - chodzi o ok 60% wykożystania wydajności turbin.
|
|
|
![]()
Post
#309
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
Nik liczył + nitro i luźnospasowana kucizna
![]() -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#310
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
to do ilu one starczaja, bo mi wlasnie sie wydawalo ze do jakis 600-700ps a nie 1000-1100?
|
|
|
![]()
Post
#311
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Max 700-750 koni + strzał nitro 150 km i będzie 100%
![]() |
|
|
![]()
Post
#312
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
czyli jednak cos z procentami sie Ci pomylilo
![]() |
|
|
![]()
Post
#313
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
kosi, mniejsza o większość, walnął się o marne 10%
![]() -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#314
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Ee tam - czepiasz się procentów
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#315
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
ooo, tak jest o wiele lepiej
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#316
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
Tego to nie wiadomo , czy mają zapas. To , że aktualnie masz takie doładowanie , nie znaczy że na większym o 0,3 bara będzie lepiej. Ja już jeżdziłem na 1,95 bara w 2,2T i jechało gorzej niż na 1,7 bara. Liczą się możliwości przerobowe silnika , a to że powietrze stoi sobie w kolektorze ssącym pod ciśnieniem 10 bar nikogo nie obchodzi.
-------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#317
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
nie ma to jak nabałaganić w temacie u SID'a
![]() btw. na ponad 700KM z samych tych dmuchawek może zabraknąć pojemności moim zdaniem, ale to tylko takie moje teoretyzowanie - wróżenie z fusów ![]() -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#318
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Fakt że sporo większe doładowanie może nie dać zamierzonego efektu, bo tu już będzie większa rzeżba i sporo czynników od których będzie zalezała większa moc, jednak są S4 w UE i US które na tych RSach miały po 700-750 koni. Musze poszukać, ale w necie ze 3 widziałem. Generalnie 350km z jednej turbiny można wyciągnąć bez dużej napinki, ale po co, jak można dobić konkretnym strzałem z podtlenku
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#319
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
a propo wydajnosci turbin to ciekaw jest bo :
- K04 z RS6 niby do 530-550ps a u mnie wycisnely 521ps (nie widzialem wyniku w S4 na 500ps i wiecej, MTM w RS4 na nich robi 490ps) - u jacka GT25 poszly prawie 540ps (a ich wydajnosc do 550ps - chyba ze byly to werjsa na 600ps) - te K04 z DE na 700ps (wyszly ze szkoda gadac na 540ps) - poprzenie K04 z DE na 600ps (wyszy na 490ps prawie) - K04 z RS4 do 450ps (pojedyncze w S3 1,8t daja do 250ps) - GT28 narazie 540ps (wg info z neta sa na 350ps czyli 2x350ps=700ps ) i bedzie ciekawe ile pociagna w 2,7bi bez pomocy nitro -------------------- |
|
|
![]()
Post
#320
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Tego się dowiemy po zakuciu
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 07 August 2025 - 09:42 |