![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#281
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: z Reguły ![]() |
Jak nie jeżdzi jak w czwartek rano widziałem jak śmigało po Nadarzynie oraz po Katowickiej na napojenie na Shellu w Wolicy
Jeździło zdecydowanie ![]() -------------------- ///M
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#282
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 06 March 2006 Skąd: z lasu ![]() |
![]() -------------------- Golf II 1,6 (chrupek )--> Volvo V40 (gorzelnik)--> W140 320 SE (pancernik)--> Audi A8 4,2(nazwy brak)
|
|
|
![]()
Post
#283
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
BUUUUUUhahahahaha
![]() |
|
|
![]()
Post
#284
|
|
User Dołączył: Thu, 03 June 2010 ![]() |
a czy to nie jest to auto ? link do strony z wykresem 536 KM
|
|
|
![]()
Post
#285
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
to, no i?
|
|
|
![]()
Post
#286
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
sid ma wiecej bedzie mandat
![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#287
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Dobrze że ja nie będę miał
![]() |
|
|
![]()
Post
#288
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Jaki dalej plan z autem ??
|
|
|
![]()
Post
#289
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
Auto jezdzi do zimy, a w zimie coś się zmieni.
Obecny wykres przed zmianą wydechu na większy. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#290
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 22 June 2007 Skąd: O-ka ![]() |
jednak NIKOLAS ma wiecej
![]() -------------------- Było lekkie A4 2.7biT
Była Integra Type R JDM Jest Civic b16 gt35 |
|
|
![]()
Post
#291
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Uważam że na te turbiny co ma SID to i tak zacny wynik.
U mnie jak narazie ograniczeniem jest prawie seryjny silnik, bo teraz to tylko55- 60% możliwości ![]() |
|
|
![]()
Post
#292
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Zaraz zaraz Andrzej ma turbawy za 20 kola nie mylic z k04 z rs6. Wiec Nikolas one sa prawie 3 razy drozsze od twoich. Zejdzmy na ziemie bo kazdy juz sie przyzwyczail do mocy 500 + a niedawno s4 po sofcie to byl mocny zawodnik. Sam pamietam jak leczylem na ulicy zawodniow i jaka Andrzej mial mine skrecajac na krakowska po chipsie w vtg na 320 koni hahah to byly czasy
http://cgi.ebay.de/Sport-Turbolader-LO750-...=item563d5e8e7c -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#293
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
To niech mi ktoś wyjaśni tą cenę... ! Za co? Niby mogą 750 koni, ale jak widzę w praktyce nie mogą...
Ok - niech wstają wcześniej, ale gdzie to się ma do 3 razy tańszych Garretów? |
|
|
![]()
Post
#294
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
nie kazdy jest hardcorem
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#295
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#296
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
moje wersje to 700ps (wg DE) i kosztowaly o rowne połowe mniej bo ja przerabialem K04 u nich.
Niemce poznali już moją opinie na temat tych turbo i zapewniam iż nie była pozytywna. U mnie turbo moze wiecej ale zatrzymało je wysokie EGT (może przez wydech, kolektory lub przez sam kształt gorącej strony). Nie wiadomo ile ale, nie sadze aby wypluły 600ps a jak juz to tylko z pomoca metanolu. Podsumowanie - gdybym mogł sie cofnać zostal bym na K04 z RS6 (były dobre do mojej jazdy i celów). Ale chce jeszcze poznac na wlasnej dupie jak sie zbiera u Nikiego auto w zakresie 3000-5000 obr/min, gdzie turbo wstaje, wiem jak ciagnie K04 z RS4, z RS6 i moje a nie wiem jak GT28 jak tylko znajde czas to zawitam do Wa-wy ![]() postarajcie sie do tego czasu nie "zakatowac" auta ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#297
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
To musisz Sid sie pospieszyc bo dwa katy w jednym aucie zle sie skonczy ja wiem jak jezdzi s4 na gt28rs ale nie powiem
![]() |
|
|
![]()
Post
#298
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 27 June 2008 ![]() |
A próbował ktos wpakować 2x twin scroll do 2,7 bit? Jesli jest jakiś oczywisty powód na nie, proszę ładnie wytłumaczyć, bez mieszania z błotem kolegi w niewiedzy.
|
|
|
![]()
Post
#299
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#300
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja tam katem nie jestem
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 10 August 2025 - 01:27 |