![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
Prace nad nowym projektem ruszyły ...
Audi S4 B5 2,7 bi 430 KM - przed (taka "wyczesana była" aż żal było ![]() ![]() Modyfikacje : - body RS4, ori części tylko ![]() ![]() - zmodyfikowany przednie zderzak pod duży IC ![]() - lekka maska carbon - duży IC - blok 2,8l, wał 2,8l, głowice 2,8l mods pm-motorsport ![]() - kute tłoki ROODS. korby ![]() - turbo RS6, flansze, uszczelki mods by VAST ![]() ![]() - wtryski Siemens 630cc Short *tnx dla ESTD ![]() - osprzęt silnika RS4 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - wtrysk metanolu ![]() - sprzęgło, docisk, koło zamach. mods pm-motorsport - skrzynia biegów, most tylni, zawieszenie RS4 - wzmocnione łapy, poduszki, stabilizatory itp ![]() ![]() - nowe zawieszenie gwint - wkrótce - nowy wydajniejszy układ wydechowy + kat *pm-motorsport - nowe kolektory wydechowe - podkładki pod kolektor ssący - turbo timer Apexi - G-TECH RR - zegary DEFI - duża chłodnica oleju ![]() - pompa paliwa Bosch 044 ![]() - hamulce Brembo 8-tłoczkowe 365x34mm, 335x22mm niebawem ![]() - duży wiatrak elektryczny ![]() - 2 x DV nowe ![]() - MBC ![]() - licznik RS4 V-max310 km/h (trzeba przeskalować na więcej ![]() ![]() - olej MOTUL ![]() - góra innych części i itp ... w planach 500 PS wykonanie www.pm-motorsport.pl części www.ESTD.pl z dawnego projektu S4 430 PS prawie nic nie zostanie ![]() w czwartek wrzucę więcej foto - brak czasu 10-6-2009 rano wyjazd - auto przygotowane już ![]() ![]() -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Kiedy auto ma wyjechać ?
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
Jest wszystko przygotowane postaramy sie ogarnac w trzy tyg.
![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
w skrocie - miazga ! mega szacun za fanatyczny wrecz zapal
-------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
Auto wczoraj bezpiecznie dowiozłem do celu
pokonanie 250 km po polskich drogach z lawetą wymagało "wysiłku" ode mnie i nie przespanej nocy (kiedy zrobią nam te autostrady ?!!!) ![]() S4 Killer vs S4 SID ![]() ![]() auto wyjedzie skończone w Lipcu jeśli wszystko będzie dobrze szło ![]() w między czasie szukam felg 19'' i zawieszenia -------------------- |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
To są korby Integrated Engineering? Kolega kupił od nich do ABF'a turbo jak jeszcze dolar był tani, z wysyłką wyszły śmieszne pieniądze. Ciekawe jak z ich wytrzymałością będzie.
Pierwsze wcielenie auta było ciekawsze z zewnątrz ![]() -------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
To są korby Integrated Engineering? Kolega kupił od nich do ABF'a turbo jak jeszcze dolar był tani, z wysyłką wyszły śmieszne pieniądze. Ciekawe jak z ich wytrzymałością będzie. Pierwsze wcielenie auta było ciekawsze z zewnątrz ![]() korby sa sprawdzone w USA - cenowo przystepne po zrobieniu RS4 chcialem aby byla seria z zewnatrz teraz dopiero bede to zmienial wróci maska carbonowa z wlotem powietrza, zderzak jak na foto z "łapaczem kur" może czarny dach ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Imponujący projekt. Oby osiągi dorastały wyglądowi.
Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja już raz oszczędziłem na korbach. Od tej porty tylko Pauter.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 05 April 2008 ![]() |
Odkopię i co jakiś postęp ?
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
Wszystko w swoim czasie mamy sezon rajdowo wyscigowy ale prace nad projektem sida sa robione na biezaco niedługo beda foty z prac jeszcze troszke cierpliwosci.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Plany są na 500KM czy może więcej??
![]() ![]() Pytanie do właściciela, powiedz gdzie będziesz śmigał autkiem o takiej mocy?? chodzi mi gdzie będzie można Cię spotkać? bo chyba nie będzie stało w garażu ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Może tak, może nie. Główną role tutaj odegrają raczej turbiny i ich wydajność.
Właściciela z tego co widzę w profilu będzie można zapewne spotkać w Rzeszowie. Auto zapewne będzie stało w garażu. Jak byś przejrzał inne wątki autora tego, to byś mógł zobaczyć, że chyba to będzie najmocniejsze s/rs4 w Polsce na seryjnym kompie. Więc nic nie wiadomo. Jednakże trzymam kciuki. O/T: Jakaś promocja na neo jest teraz? -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
User Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Szkoda by było jak by takie auto stało w garażu i robiło tylko symboliczne przebiegi, w końcu jak się pakuje tyle waluty w auto i robi takie moce to robi się to po to aby troche poupalać auto.
Też czekam na wyniki pracy, trzymam kciuki za duże moce ![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 18 April 2008 Skąd: Władek ![]() |
Heh, to już nie pierwsze spotkanie z S4 Killerem, chyba zmieniasz firmy idąc śladem tego auta
![]() S4 SID vs S4 Killer part 1 ![]() ![]() S4 SID vs S4 Killer part 2 ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
User Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Idzie śladem najlepszych specjalistów w temacie Audi, cały plan modyfikacji nie do końca mi się podoba np body kit ale jeżeli chodzi o warsztat to wybrał odpowiedni
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
mechanika to maly problem, zobaczymy jak tam strojenie wyjdzie
![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
User Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
No nie wiem czy taki mały, to nie są mody na 320KM gdzie montujesz Coolery z RS'a tylko coś więcej, zauważ że np. przy głowicach jest napisane ,,głowice mods by pm&motorsport" czyli są modyfikowane przez pm, a zmodyfikować głowice to już nie taki łatwe, oczywiście to tajemnica tunera jak przerabia głowice ale mody na 500KM++ to już nie jest takie łatwe.
Co do strojenia, pewnie strojeniem zajmie się ta sama firma co poprzednio czyli Jetronik także nie będzie problemu ![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
...xxx..., tak z ciekawosci, ile masz lat?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 02:04 |