Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> VW Passat 1.8T GT28RS Stage I by ZoLtaR, 286PS/337Nm @ 1 bar.. bedzie wiecej :)
Nuttie
post Sun, 08 Jun 2008 - 21:37
Post #41


Super User
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Warszawa / WN





http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=14261&page=9


--------------------
Passat B6 Highline 2.0 TDI DSG (BKP)
Passat B4 Exclusiv VR6 (AAA)
Passat B3 Trend Edition 1.8 (ABS)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 08 Jun 2008 - 21:37
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
marecek
post Sun, 08 Jun 2008 - 23:48
Post #42


Super User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: WuPeeR





W trasie można zrobić poniżej 10 (np. jak mocno pada). Max to 11.5... w mieście robi przeważnie 13-15.5. A jak załączysz "fun mode=on" to prepaid 100zł wystarcza na jakieś 80-90km... wink.gif Jeżdżę cały czas zatankowany pod korek, więc tankuje go raczej często. Nie są to wartości z komputera, tylko liczone na dystrybutorze... co 2. dzień smile.gif


--------------------
Lanos STI, na arabskich szlakach...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Mon, 09 Jun 2008 - 10:37
Post #43


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





projekt moze i fajny i ladnie zrobiony, ale kolejny projekt zaczety od zlej strony (inaczej od dupy strony) - przepraszam za slowa, ale to jest dla mnie zupelnym nieporozumieniem: jak mozna podnosic moc auto o 90%, bedzie pewno docelowo ponad 100%, a uklad hamulcowy zostawic seryjny, gdzie jest on juz w serii do bani...
dla mnie totalne zle podejscie do tuningu....
co nie zmienia zdania, ze podoba mi sie ten projekt, tylko ja bym najpierw zrobil heble i zawias, a potem szedl w mocniejszy tuning silnika....
ale jak widac polskie realia sa czesto inne.....
nie chcialbym sie z Toba scigac i potem przed Toba mocno hamowac z wyzszych predkosci, bo mialbym pewno Twoj znaczek VW na moich plecach.... wink.gif


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marecek
post Mon, 09 Jun 2008 - 10:50
Post #44


Super User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: WuPeeR





Sztywny zawias jest montowany dziś. Aktualne hamulce zatrzymują auto na mniej niż 39 metrach, więc nie jest to jakiś straszny wynik jak na Twoją opinię o VW. Jeszcze nie podjąłem decyzji czy iść dalej w 4 tłoczki czy sobie dać spokój. Auto to dupowóz, a nie wyścigówka, więc nie ma obaw - w... plecy Ci nie wjadę. A jak już dojdzie do konkretu, to przynajmniej nie będziesz miał problemu w odwrotnej sytuacji, prawda? wink.gif


--------------------
Lanos STI, na arabskich szlakach...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Mon, 09 Jun 2008 - 11:01
Post #45


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





no mialem kiedys Audi A4, ktore mialo z przodu tarcze 288mm i to jest naprawde malo na auto wazace prawie 1500kg...
ja mam w BMW 302 KM w serii i producent wstawia nie bez powodu tarcze 345m na przod...


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Wed, 11 Jun 2008 - 16:09
Post #46


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT(marecek @ Mon, 09 Jun 2008 - 09:50) *
Sztywny zawias jest montowany dziś. Aktualne hamulce zatrzymują auto na mniej niż 39 metrach, więc nie jest to jakiś straszny wynik jak na Twoją opinię o VW. Jeszcze nie podjąłem decyzji czy iść dalej w 4 tłoczki czy sobie dać spokój. Auto to dupowóz, a nie wyścigówka, więc nie ma obaw - w... plecy Ci nie wjadę. A jak już dojdzie do konkretu, to przynajmniej nie będziesz miał problemu w odwrotnej sytuacji, prawda? wink.gif



ale ze 100 to kazdy hamulce daje rade:d

ciekawe czy za 4tym razem ze 180 tez daja...


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marecek
post Wed, 11 Jun 2008 - 16:53
Post #47


Super User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: WuPeeR





CYTAT(ade @ Wed, 11 Jun 2008 - 15:09) *
ale ze 100 to kazdy hamulce daje rade:d

ciekawe czy za 4tym razem ze 180 tez daja...

Nie dają, nie muszą, nigdy nie było i nie będzie takiej potrzeby. Nie do tego zostały stworzone. Passat to nie wyścigówka, tylko wygodny i szybki dupowóz na trasę, a nie na KJS czy serpentyny. O czym w ogóle ta dyskusja jest?? Jak hamulce nie hamują albo są za bardzo rozgrzane, to się nie rozpędzam. Nigdzie w temacie nie widzę żeby było napisane "seryjne" hamulce, a obecne z serią łączy jedynie rozmiar. Auto jeździ tak szybko, jak tylko uważam to za bezpieczne przy obecnym układzie hamulcowym. Z mojej strony EOT. Jak ktoś chce jeszcze coś dodać o podchodzeniu do tuningu od d... strony to proszę moderatorów o zamknięcie tematu, bo temat się robi śmieszny z mojego punktu widzenia...


--------------------
Lanos STI, na arabskich szlakach...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poziek
post Wed, 11 Jun 2008 - 22:50
Post #48


Forum Killer
Dołączył: Sun, 23 October 2005
Skąd: WPR





Jak tam postępy w poszukiwaniu filtra powietrza ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
206 GTi
post Wed, 11 Jun 2008 - 23:09
Post #49


User
Dołączył: Mon, 16 April 2007





Marek i po co sie złościsz... Temat nie jest śmieszny tylko ludzie prezentują swoje poglądy. Jednemu przeszkadzają hamulce a drugiemu jeszcze co innego...

Po to jest ten temat żeby sie o projekcie wyczerpująco wypowiedzieć prawda??



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marecek
post Thu, 12 Jun 2008 - 08:40
Post #50


Super User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: WuPeeR





Poziek - na razie zapadła decyzja o przebudowie dolotu, bo w aktualnym układzie przepływka poddana działaniu wysokiej temperatury umiera w tydzień po założeniu, a to się robi droga zabawa... (chociaż auto jeździ OK bez przepływki, to jednak chciałbym żeby wszystko było "by the book").

206GTI - jest OK, po prostu komentuję IMO niecelne uwagi... Znasz mnie.


--------------------
Lanos STI, na arabskich szlakach...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poziek
post Thu, 12 Jun 2008 - 10:12
Post #51


Forum Killer
Dołączył: Sun, 23 October 2005
Skąd: WPR





A nie lepiej wstawić po prostu jakąś osłonę z blachy ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marecek
post Sun, 15 Jun 2008 - 22:08
Post #52


Super User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: WuPeeR





na niskim supersporcie i sprzęgle sachs sport to zupełnie inne auto. W ogóle się nie spodziewałem, że ten samochód może tak się ładnie do ziemi kleić. Bez palenia gumy zrobiłem dziś ET 14.33 i 14.28 (@1.4 bar) w pełnym rynsztunku bojowym (audio, zapas, gaśnica itd). Sprzęgło mam od wczoraj, więc nie było okazji się nauczyć porządnie ruszać wink.gif.


--------------------
Lanos STI, na arabskich szlakach...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Sun, 15 Jun 2008 - 22:18
Post #53


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





git smile.gif


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawkog
post Sun, 15 Jun 2008 - 23:24
Post #54


User
Dołączył: Sun, 27 January 2008
Skąd: Tarnów





gratki smile.gif Z kim stawałeś marku ?


--------------------
-------
AUTO MOTO SERWIS

WWW.AUTOMOTOSERWIS.COM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marecek
post Mon, 16 Jun 2008 - 16:18
Post #55


Super User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: WuPeeR





CYTAT(pawkog @ Sun, 15 Jun 2008 - 22:24) *
gratki smile.gif Z kim stawałeś marku ?


za pierwszym razem z

Nie udało nam się spotkać w rewanżu. Za drugim razem nie mam pojęcia co to było, ale zakładam, że najwolniejszy zawodnik w grupie turbo wink.gif Nikt nie wierzył, że passek kombi w ogóle jeździ i nie brali mnie jako poważnego zawodnika wink.gif


--------------------
Lanos STI, na arabskich szlakach...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poziek
post Mon, 16 Jun 2008 - 16:57
Post #56


Forum Killer
Dołączył: Sun, 23 October 2005
Skąd: WPR





To 14,28 było już na 1,4 bara ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
majlo
post Mon, 16 Jun 2008 - 18:22
Post #57


Super User
Dołączył: Tue, 29 October 2002
Skąd: Beer Honda Wawa





no marek gratulacje za projekt smile.gif
jakos musimy sie ustawic zobaczyc jak to jezdzi. a pamietam jeszcze jak gaz byl smile.gif gratuluje.
nawet nie wiedzialem ze masz opisane auto tutaj smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeviLL
post Mon, 16 Jun 2008 - 18:32
Post #58


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





Wczoraj widzialem w Rzeszowie i wozik daje rady wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stf
post Mon, 16 Jun 2008 - 20:17
Post #59


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 January 2008





poziek to jest ośka w kombiku.

nie chcę krakać ale z tym 1,4 bara na seryjnych gratach to średnio rozsądnie...


--------------------
Nordschleife 7.34 BTG /// 1430kg@340KM _https://youtu.be/7it0StugULU
Tor Poznań 1:42 /// 1320kg@370KM _https://youtu.be/bQfTU5LYmNw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Mon, 16 Jun 2008 - 22:23
Post #60


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





spokojnie 1,5-1,6 mozna ladowac na seryjnych gratach wink.gif p.s. fajne uno smile.gif jechalo toto?


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 20:11