![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Warszawa / WN ![]() |
-------------------- Passat B6 Highline 2.0 TDI DSG (BKP)
Passat B4 Exclusiv VR6 (AAA) Passat B3 Trend Edition 1.8 (ABS) |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: WuPeeR ![]() |
W trasie można zrobić poniżej 10 (np. jak mocno pada). Max to 11.5... w mieście robi przeważnie 13-15.5. A jak załączysz "fun mode=on" to prepaid 100zł wystarcza na jakieś 80-90km...
![]() ![]() -------------------- Lanos STI, na arabskich szlakach...
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
projekt moze i fajny i ladnie zrobiony, ale kolejny projekt zaczety od zlej strony (inaczej od dupy strony) - przepraszam za slowa, ale to jest dla mnie zupelnym nieporozumieniem: jak mozna podnosic moc auto o 90%, bedzie pewno docelowo ponad 100%, a uklad hamulcowy zostawic seryjny, gdzie jest on juz w serii do bani...
dla mnie totalne zle podejscie do tuningu.... co nie zmienia zdania, ze podoba mi sie ten projekt, tylko ja bym najpierw zrobil heble i zawias, a potem szedl w mocniejszy tuning silnika.... ale jak widac polskie realia sa czesto inne..... nie chcialbym sie z Toba scigac i potem przed Toba mocno hamowac z wyzszych predkosci, bo mialbym pewno Twoj znaczek VW na moich plecach.... ![]() -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: WuPeeR ![]() |
Sztywny zawias jest montowany dziś. Aktualne hamulce zatrzymują auto na mniej niż 39 metrach, więc nie jest to jakiś straszny wynik jak na Twoją opinię o VW. Jeszcze nie podjąłem decyzji czy iść dalej w 4 tłoczki czy sobie dać spokój. Auto to dupowóz, a nie wyścigówka, więc nie ma obaw - w... plecy Ci nie wjadę. A jak już dojdzie do konkretu, to przynajmniej nie będziesz miał problemu w odwrotnej sytuacji, prawda?
![]() -------------------- Lanos STI, na arabskich szlakach...
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
no mialem kiedys Audi A4, ktore mialo z przodu tarcze 288mm i to jest naprawde malo na auto wazace prawie 1500kg...
ja mam w BMW 302 KM w serii i producent wstawia nie bez powodu tarcze 345m na przod... -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
Sztywny zawias jest montowany dziś. Aktualne hamulce zatrzymują auto na mniej niż 39 metrach, więc nie jest to jakiś straszny wynik jak na Twoją opinię o VW. Jeszcze nie podjąłem decyzji czy iść dalej w 4 tłoczki czy sobie dać spokój. Auto to dupowóz, a nie wyścigówka, więc nie ma obaw - w... plecy Ci nie wjadę. A jak już dojdzie do konkretu, to przynajmniej nie będziesz miał problemu w odwrotnej sytuacji, prawda? ![]() ale ze 100 to kazdy hamulce daje rade:d ciekawe czy za 4tym razem ze 180 tez daja... -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: WuPeeR ![]() |
ale ze 100 to kazdy hamulce daje rade:d ciekawe czy za 4tym razem ze 180 tez daja... Nie dają, nie muszą, nigdy nie było i nie będzie takiej potrzeby. Nie do tego zostały stworzone. Passat to nie wyścigówka, tylko wygodny i szybki dupowóz na trasę, a nie na KJS czy serpentyny. O czym w ogóle ta dyskusja jest?? Jak hamulce nie hamują albo są za bardzo rozgrzane, to się nie rozpędzam. Nigdzie w temacie nie widzę żeby było napisane "seryjne" hamulce, a obecne z serią łączy jedynie rozmiar. Auto jeździ tak szybko, jak tylko uważam to za bezpieczne przy obecnym układzie hamulcowym. Z mojej strony EOT. Jak ktoś chce jeszcze coś dodać o podchodzeniu do tuningu od d... strony to proszę moderatorów o zamknięcie tematu, bo temat się robi śmieszny z mojego punktu widzenia... -------------------- Lanos STI, na arabskich szlakach...
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 23 October 2005 Skąd: WPR ![]() |
Jak tam postępy w poszukiwaniu filtra powietrza ?
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 16 April 2007 ![]() |
Marek i po co sie złościsz... Temat nie jest śmieszny tylko ludzie prezentują swoje poglądy. Jednemu przeszkadzają hamulce a drugiemu jeszcze co innego...
Po to jest ten temat żeby sie o projekcie wyczerpująco wypowiedzieć prawda?? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: WuPeeR ![]() |
Poziek - na razie zapadła decyzja o przebudowie dolotu, bo w aktualnym układzie przepływka poddana działaniu wysokiej temperatury umiera w tydzień po założeniu, a to się robi droga zabawa... (chociaż auto jeździ OK bez przepływki, to jednak chciałbym żeby wszystko było "by the book").
206GTI - jest OK, po prostu komentuję IMO niecelne uwagi... Znasz mnie. -------------------- Lanos STI, na arabskich szlakach...
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 23 October 2005 Skąd: WPR ![]() |
A nie lepiej wstawić po prostu jakąś osłonę z blachy ?
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: WuPeeR ![]() |
na niskim supersporcie i sprzęgle sachs sport to zupełnie inne auto. W ogóle się nie spodziewałem, że ten samochód może tak się ładnie do ziemi kleić. Bez palenia gumy zrobiłem dziś ET 14.33 i 14.28 (@1.4 bar) w pełnym rynsztunku bojowym (audio, zapas, gaśnica itd). Sprzęgło mam od wczoraj, więc nie było okazji się nauczyć porządnie ruszać
![]() -------------------- Lanos STI, na arabskich szlakach...
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
git
![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 27 January 2008 Skąd: Tarnów ![]() |
gratki
![]() -------------------- -------
AUTO MOTO SERWIS WWW.AUTOMOTOSERWIS.COM |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: WuPeeR ![]() |
gratki ![]() za pierwszym razem z ![]() Nie udało nam się spotkać w rewanżu. Za drugim razem nie mam pojęcia co to było, ale zakładam, że najwolniejszy zawodnik w grupie turbo ![]() ![]() -------------------- Lanos STI, na arabskich szlakach...
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 23 October 2005 Skąd: WPR ![]() |
To 14,28 było już na 1,4 bara ?
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
Super User Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Beer Honda Wawa ![]() |
no marek gratulacje za projekt
![]() jakos musimy sie ustawic zobaczyc jak to jezdzi. a pamietam jeszcze jak gaz byl ![]() nawet nie wiedzialem ze masz opisane auto tutaj ![]() |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
Wczoraj widzialem w Rzeszowie i wozik daje rady
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 January 2008 ![]() |
poziek to jest ośka w kombiku.
nie chcę krakać ale z tym 1,4 bara na seryjnych gratach to średnio rozsądnie... -------------------- Nordschleife 7.34 BTG /// 1430kg@340KM _https://youtu.be/7it0StugULU
Tor Poznań 1:42 /// 1320kg@370KM _https://youtu.be/bQfTU5LYmNw |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
spokojnie 1,5-1,6 mozna ladowac na seryjnych gratach
![]() ![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 20:11 |