Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> VW Passat 1.8T GT28RS Stage I by ZoLtaR, 286PS/337Nm @ 1 bar.. bedzie wiecej :)
ZoLt4R
post Mon, 28 Apr 2008 - 22:12
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





Witam

Chcialbym przedstawic auto, ktore zmodyfikowałem dla jednego z uzytkownikow tego forum smile.gif Pacjent to Passat 1.8T silnik AWT. Zalozenie bylo takie zeby auto z zewnatrz maksymalnie przypominało zwykłego paska varianta smile.gif
W skrocie setup:

- kolektor SPA Turbo. zainstalowany przeze mnie czujnik EGT
- turbo Garrett GT28RS 0.86 A/R
- 3" downpipe schodzacy w 2,5" wydech na dwoch tlumikach przelotowych (dwie zagiete do dolu koncowki tdi-style
- duzy FMIC (600x300x75)
- orurowanie FMIC 2,5" malowane na czarno
- filtr powietrza Pipercross
- dolot do turbo 3"
- przeplywomierz 3" S3/TT225
- złączki silikonowe Samco
- MBC Turbosmart
- wtryskiwacze Bosch 440cc
- 4 bar FPR
- przerobiona listwa wtryskowa
- pompa paliwa Walbro 255
- wskaźniki Boost, EGT, Oil Press AutoGauge z serii steppermotor peak&warning zamontowane na słupku.


z innych drobiazgow zostal dorobiony nowy przewod zasilajacy olejem turbosprezarke z wbudowanym restryktorem, nowy splyw oleju, przerobione przewody wodne do chlodzenia turbo, zrobiony generalny "porzadek" pod maska, wywalone lpg itd. Calosc modyfikacji mechanicznych wykonane przeze mnie. Strojenie by Waver Motorsport Andrzej Zając. Hamowanie na MAHA Nagaz Łódź.

Fotki:























Wykres z hamowni:


do czasu pojawienia się nowego sprzęgła... (Sachs Performance)
286KM@337Nm

troche wiecej info tutaj. forum vw-passat.pl

Pozdrawiam smile.gif


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 28 Apr 2008 - 22:12
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
nevada
post Mon, 28 Apr 2008 - 22:17
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Tue, 25 February 2003
Skąd: Gdańsk





Piękny wykres, moje wątpliwości budzi tylko filtr powietrza dotykający prawie turbosprężarki- nie idzie go jakoś dalej zamocować?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VIP
post Mon, 28 Apr 2008 - 22:35
Post #3


Super User
Dołączył: Tue, 20 February 2007
Skąd: Warszawa





Po raz kolejny muszę to napisać : super robota i zajebisty porządek pod maska smile.gif
Jakies video po strojeniu jest nagrane ?
Pozdrawiam


--------------------
0-100 - 2.8
100-200 - 6.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Mon, 28 Apr 2008 - 22:44
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Klasa wink.gif
Do pełnego cichociemnego stylu brakuje jedynie IC'ka trysnąć na czarno cool.gif

A i po co stożek dalej od turbo? Temperatura przed turbo większego znaczenia nia ma - i tak się rozgrzeje podczas przepływu przez bardzo ciepłą turbinę jak i podczas sprężania powietrza. Umiejscowienie IC i jego sprawność odgrywają dużą rolę w takim wypadku smile.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cubus1
post Mon, 28 Apr 2008 - 23:15
Post #5


Super User
Dołączył: Sat, 14 October 2006
Skąd: że znowu





Martwię się o los ic podczas killowania jakiegoś zająca na drodze... No i jeżeli ma to być cichociemniak to chociaż wrzucić foty bez tablic wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Witos
post Mon, 28 Apr 2008 - 23:23
Post #6


User
Dołączył: Sun, 03 August 2003
Skąd: Warszawa





Jak widać, foty są odpowiednio spreparowane.
Marek, z niecierpliwością czekam na efekty po montażu nowego sprzęgła, jednak auto już robi wrażenie.


--------------------
GTI VII Performance DSG
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cubus1
post Mon, 28 Apr 2008 - 23:46
Post #7


Super User
Dołączył: Sat, 14 October 2006
Skąd: że znowu





o k*** sorry... mam gorączkę i nie zauważyłem wink.gif
Projekt git tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poziek
post Tue, 29 Apr 2008 - 00:19
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Sun, 23 October 2005
Skąd: WPR





Jakie świece wsadziliście? I co z DV ? Ten zostaje ?

Gratki projektu smile.gif Mam nadzieję, że po sprzęgle się sprawdzimy...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Tue, 29 Apr 2008 - 01:06
Post #9


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





ZoLt4R- super robota- nic dodać, nic ująć. Miło widzieć takie projekty spod ręki byłego kierowcy rajdowego. Perfekcyjna i czyściutka robota, aż przyjemnie patrzeć na taki porządek pod maską.
Co do sprzęgła, to mam nadzieję, że namówisz przy okazji M od A4cabrio1.8T na jakies mocniejsze rozwiazanie, bo i w Passacie i A4 przydaloby sie trochę więcej niutków.

OT
budujesz w międzyczasie coś dla siebie na toruńskie oesy?


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marecek
post Tue, 29 Apr 2008 - 08:48
Post #10


Super User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: WuPeeR





Sam nie wiem co Wy chcecie od tego fabrycznego DV wink.gif Umieszczony jest odwrotnie niż fabryka przykazała, czyli sprężyna stawia opór tylko podczas zamykania zaworu, a nie w trakcie pompowania... Nie gubi ciśnienia i spalanie w normie. Przez chwilę jeździłem z atmosferycznym bovem i auto miało mega dziurę na niskich obrotach... i nawet fakt, że hałasowało niemiłosiernie nie rekompensuje spalania na poziomie 25 litrów wink.gif. Świece to wciąż seryjne platynówki (zaraz dostanę po głowie...) - na strojenie będą już denzo.

co do fotek z tablicami ... jak to fotki - można tam pokazać wszystko wink.gif Kratka w zderzaku też jest. Auto wygląda tak, jakby wyjechało z fabryki wink.gif


Mam straszną frajdę, bo auto służy do codziennej jazdy... Zoltar zapomniał dodać, że prace nad autem zaczęły się na początku lutego i trwały prawie do końca marca. Na 15-calach i kołpakach dopiero był niepozorny... wink.gif. Łukasz odwalił kawał niezłej roboty, choć zostało jeszcze kilka konstrukcyjnych detali do przebadania. Seryjne sprzęgło trzyma do 1.2 bara po rozgrzaniu. Wykres był robiony na III biegu przy doładowaniu 1.05 bara...

Po zrobieniu sprzęgła i tej nieszczęsnej pompy paliwa pan Andrzej znów będzie miał co robić wink.gif.

A tu jeszcze kilka fotek roboty Łukasza:



Do zrobienia pozostaje:
1. sprzęgło
2. pompa paliwa...
3. nowy program...
4. jakieś mocowanie cewek, bo... strzelają do góry... :]


--------------------
Lanos STI, na arabskich szlakach...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poziek
post Tue, 29 Apr 2008 - 09:03
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Sun, 23 October 2005
Skąd: WPR





Cewki strzelają do góry bo... świece są niedokręcone

Możesz też kupić takie :
http://www.ecstuning.com/stage/edpd/pagebu...;productID=7536

i przykręcić do dekielka
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poziek
post Tue, 29 Apr 2008 - 09:04
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Sun, 23 October 2005
Skąd: WPR





A świece Denso ktore konkretnie ?

I czy wyłączyliscie checka zwiazanego z 2 sondą lambda ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Tue, 29 Apr 2008 - 10:25
Post #13


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





Cieszę się bardzo ze wreszcie ktos dłubnął tak ciężką krowę FWD. Robota bardzo poukładana, jak każda spod ręki Zoltara.

Fajnie że pasio cichociemny, w dodatku ciężarówka z kratką smile.gif

Gratki Marek.


@poziek- z tego co wiem to świece maja byc chyba takie jak u Ciebie.(ngk)


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poziek
post Tue, 29 Apr 2008 - 11:23
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Sun, 23 October 2005
Skąd: WPR





NGK BKRE7-IX 2667

wymiana co 10 000km... ostatnio doczytałem smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stf
post Tue, 29 Apr 2008 - 11:35
Post #15


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 January 2008





CYTAT(poziek @ Tue, 29 Apr 2008 - 11:23) *
NGK BKRE7-IX 2667

wymiana co 10 000km... ostatnio doczytałem smile.gif



co ile ? ohmy.gif


--------------------
Nordschleife 7.34 BTG /// 1430kg@340KM _https://youtu.be/7it0StugULU
Tor Poznań 1:42 /// 1320kg@370KM _https://youtu.be/bQfTU5LYmNw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krystian
post Tue, 29 Apr 2008 - 13:55
Post #16


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: z Reguły





mnie najbardziej, poza oczywiście wykresem wink.gif , podoba się czystość pod maską, zamiast plątaniny kabli, rurek i przewodów jaką znamy z rodzimych produkcji, tu pełna kulturka, łacznie z plastikami.
W moim byłym Audi tez udało się zachować wszystkie plastki, a stożek który był przez pewien czas załozony tak samo, odgrodziłem od turbo blachą.

Ogólnie wielkie brawo i trzeba się strzec w okolicy wink.gif


--------------------
///M
Go to the top of the page
 
+Quote Post
izzy_rajder
post Tue, 29 Apr 2008 - 14:22
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Thu, 17 July 2003
Skąd: Warszawa





Bardzo ładnie i schludnie. I jeszcze seryjny wygląd - MALINA!


--------------------
twins on board
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawkog
post Tue, 29 Apr 2008 - 19:52
Post #18


User
Dołączył: Sun, 27 January 2008
Skąd: Tarnów





Super ! W końcu młodszy brat mojego smile.gif

Jak juz pytali inni jak rozwiązany problem kata i 2 sondy lambdy ?


--------------------
-------
AUTO MOTO SERWIS

WWW.AUTOMOTOSERWIS.COM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wronka
post Tue, 29 Apr 2008 - 22:07
Post #19


User
Dołączył: Sat, 26 August 2006
Skąd: Tarnów





pawkog,nie dlugo widzimy sie an spocie i robisz demonstracje jak to 1.8t w pasacie "odpycha":D


--------------------
VW Vento 1.9 SDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Tue, 29 Apr 2008 - 23:16
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





@poziek

z tego co pamietam Denso Iridium SVK20RZ8. kat wywalony, druga sonda wylaczona w programie. DV ma byc hybrydka albo jakis dobry recirc (bailey lub forge na przyklad).

@pavel

dzieki, moja dewiza jest to ze oprocz tego ze ma jezdzic ma rowniez wygladac. ma byc czysto schludnie i bez drutu. inaczej w ogole bym sie nie bral za ta robote, jakby nie patrzec kazde auto jest jezdzaca wizytowka wiec to bardzo wazna kwestia (!). co do rajdowki, narazie chroniczny brak czasu ale ciagnie mnie i to bardzo zeby cos sobie wystrugac i wrocic na oesy smile.gif


filtr faktycznie trzeba wyizolowac troche termicznie, czekam na "czepek" na goraca czesc turbiny, no i stozek jakas blacha sprobojemy wyizolowac jak Marek przyjedzie na pierwszy przegladzik. wynik jak na 1 bar doladowania naprawde niezly wg mnie, bardzo ladnie zestrojony, plaski moment jak juz wstanie turbo. milo musi sie nim smigac smile.gif. Jestem ciekaw wyniku na 1,5-1,6 bar.

a tak poza tematem, jestem wrecz zachwycony tymi nowymi wskaznikami autogauge'a z serii stepper motor, zamontowalem je juz paru autach, wszedzie smigaja bezproblemowo, porownywalem cisnienie oleju z manometrem technicznym, temperature podobnie i voltomierz z multimetrem, odchylki w granicach 0,05. naprawde polecam, no i cena dobra smile.gif


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 15:27