![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
Witam
Chcialbym przedstawic auto, ktore zmodyfikowałem dla jednego z uzytkownikow tego forum ![]() ![]() W skrocie setup: - kolektor SPA Turbo. zainstalowany przeze mnie czujnik EGT - turbo Garrett GT28RS 0.86 A/R - 3" downpipe schodzacy w 2,5" wydech na dwoch tlumikach przelotowych (dwie zagiete do dolu koncowki tdi-style - duzy FMIC (600x300x75) - orurowanie FMIC 2,5" malowane na czarno - filtr powietrza Pipercross - dolot do turbo 3" - przeplywomierz 3" S3/TT225 - złączki silikonowe Samco - MBC Turbosmart - wtryskiwacze Bosch 440cc - 4 bar FPR - przerobiona listwa wtryskowa - pompa paliwa Walbro 255 - wskaźniki Boost, EGT, Oil Press AutoGauge z serii steppermotor peak&warning zamontowane na słupku. z innych drobiazgow zostal dorobiony nowy przewod zasilajacy olejem turbosprezarke z wbudowanym restryktorem, nowy splyw oleju, przerobione przewody wodne do chlodzenia turbo, zrobiony generalny "porzadek" pod maska, wywalone lpg itd. Calosc modyfikacji mechanicznych wykonane przeze mnie. Strojenie by Waver Motorsport Andrzej Zając. Hamowanie na MAHA Nagaz Łódź. Fotki: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wykres z hamowni: ![]() do czasu pojawienia się nowego sprzęgła... (Sachs Performance) 286KM@337Nm troche wiecej info tutaj. forum vw-passat.pl Pozdrawiam ![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 25 February 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
Piękny wykres, moje wątpliwości budzi tylko filtr powietrza dotykający prawie turbosprężarki- nie idzie go jakoś dalej zamocować?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Tue, 20 February 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Po raz kolejny muszę to napisać : super robota i zajebisty porządek pod maska
![]() Jakies video po strojeniu jest nagrane ? Pozdrawiam -------------------- 0-100 - 2.8
100-200 - 6.0 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Klasa
![]() Do pełnego cichociemnego stylu brakuje jedynie IC'ka trysnąć na czarno ![]() A i po co stożek dalej od turbo? Temperatura przed turbo większego znaczenia nia ma - i tak się rozgrzeje podczas przepływu przez bardzo ciepłą turbinę jak i podczas sprężania powietrza. Umiejscowienie IC i jego sprawność odgrywają dużą rolę w takim wypadku ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 14 October 2006 Skąd: że znowu ![]() |
Martwię się o los ic podczas killowania jakiegoś zająca na drodze... No i jeżeli ma to być cichociemniak to chociaż wrzucić foty bez tablic
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Sun, 03 August 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak widać, foty są odpowiednio spreparowane.
Marek, z niecierpliwością czekam na efekty po montażu nowego sprzęgła, jednak auto już robi wrażenie. -------------------- GTI VII Performance DSG
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 14 October 2006 Skąd: że znowu ![]() |
o k*** sorry... mam gorączkę i nie zauważyłem
![]() Projekt git ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 23 October 2005 Skąd: WPR ![]() |
Jakie świece wsadziliście? I co z DV ? Ten zostaje ?
Gratki projektu ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
ZoLt4R- super robota- nic dodać, nic ująć. Miło widzieć takie projekty spod ręki byłego kierowcy rajdowego. Perfekcyjna i czyściutka robota, aż przyjemnie patrzeć na taki porządek pod maską.
Co do sprzęgła, to mam nadzieję, że namówisz przy okazji M od A4cabrio1.8T na jakies mocniejsze rozwiazanie, bo i w Passacie i A4 przydaloby sie trochę więcej niutków. OT budujesz w międzyczasie coś dla siebie na toruńskie oesy? -------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: WuPeeR ![]() |
Sam nie wiem co Wy chcecie od tego fabrycznego DV
![]() ![]() co do fotek z tablicami ... jak to fotki - można tam pokazać wszystko ![]() ![]() ![]() Mam straszną frajdę, bo auto służy do codziennej jazdy... Zoltar zapomniał dodać, że prace nad autem zaczęły się na początku lutego i trwały prawie do końca marca. Na 15-calach i kołpakach dopiero był niepozorny... ![]() Po zrobieniu sprzęgła i tej nieszczęsnej pompy paliwa pan Andrzej znów będzie miał co robić ![]() A tu jeszcze kilka fotek roboty Łukasza: ![]() ![]() ![]() ![]() Do zrobienia pozostaje: 1. sprzęgło 2. pompa paliwa... 3. nowy program... 4. jakieś mocowanie cewek, bo... strzelają do góry... :] -------------------- Lanos STI, na arabskich szlakach...
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 23 October 2005 Skąd: WPR ![]() |
Cewki strzelają do góry bo... świece są niedokręcone
Możesz też kupić takie : http://www.ecstuning.com/stage/edpd/pagebu...;productID=7536 i przykręcić do dekielka |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 23 October 2005 Skąd: WPR ![]() |
A świece Denso ktore konkretnie ?
I czy wyłączyliscie checka zwiazanego z 2 sondą lambda ? |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
Cieszę się bardzo ze wreszcie ktos dłubnął tak ciężką krowę FWD. Robota bardzo poukładana, jak każda spod ręki Zoltara.
Fajnie że pasio cichociemny, w dodatku ciężarówka z kratką ![]() Gratki Marek. @poziek- z tego co wiem to świece maja byc chyba takie jak u Ciebie.(ngk) -------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 23 October 2005 Skąd: WPR ![]() |
NGK BKRE7-IX 2667
wymiana co 10 000km... ostatnio doczytałem ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 January 2008 ![]() |
NGK BKRE7-IX 2667 wymiana co 10 000km... ostatnio doczytałem ![]() co ile ? ![]() -------------------- Nordschleife 7.34 BTG /// 1430kg@340KM _https://youtu.be/7it0StugULU
Tor Poznań 1:42 /// 1320kg@370KM _https://youtu.be/bQfTU5LYmNw |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: z Reguły ![]() |
mnie najbardziej, poza oczywiście wykresem
![]() W moim byłym Audi tez udało się zachować wszystkie plastki, a stożek który był przez pewien czas załozony tak samo, odgrodziłem od turbo blachą. Ogólnie wielkie brawo i trzeba się strzec w okolicy ![]() -------------------- ///M
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 17 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Bardzo ładnie i schludnie. I jeszcze seryjny wygląd - MALINA!
-------------------- twins on board
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 27 January 2008 Skąd: Tarnów ![]() |
Super ! W końcu młodszy brat mojego
![]() Jak juz pytali inni jak rozwiązany problem kata i 2 sondy lambdy ? -------------------- -------
AUTO MOTO SERWIS WWW.AUTOMOTOSERWIS.COM |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
User Dołączył: Sat, 26 August 2006 Skąd: Tarnów ![]() |
pawkog,nie dlugo widzimy sie an spocie i robisz demonstracje jak to 1.8t w pasacie "odpycha":D
-------------------- VW Vento 1.9 SDI
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
@poziek
z tego co pamietam Denso Iridium SVK20RZ8. kat wywalony, druga sonda wylaczona w programie. DV ma byc hybrydka albo jakis dobry recirc (bailey lub forge na przyklad). @pavel dzieki, moja dewiza jest to ze oprocz tego ze ma jezdzic ma rowniez wygladac. ma byc czysto schludnie i bez drutu. inaczej w ogole bym sie nie bral za ta robote, jakby nie patrzec kazde auto jest jezdzaca wizytowka wiec to bardzo wazna kwestia (!). co do rajdowki, narazie chroniczny brak czasu ale ciagnie mnie i to bardzo zeby cos sobie wystrugac i wrocic na oesy ![]() filtr faktycznie trzeba wyizolowac troche termicznie, czekam na "czepek" na goraca czesc turbiny, no i stozek jakas blacha sprobojemy wyizolowac jak Marek przyjedzie na pierwszy przegladzik. wynik jak na 1 bar doladowania naprawde niezly wg mnie, bardzo ladnie zestrojony, plaski moment jak juz wstanie turbo. milo musi sie nim smigac ![]() a tak poza tematem, jestem wrecz zachwycony tymi nowymi wskaznikami autogauge'a z serii stepper motor, zamontowalem je juz paru autach, wszedzie smigaja bezproblemowo, porownywalem cisnienie oleju z manometrem technicznym, temperature podobnie i voltomierz z multimetrem, odchylki w granicach 0,05. naprawde polecam, no i cena dobra ![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 15:27 |