Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  « < 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> 1.8T olej
MACH
post Thu, 25 Jun 2009 - 20:45
Post #61


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(slg @ Sun, 31 May 2009 - 17:59) *
"z gamy motula poza 300V do s3/tt lejemy 0w30 x-lite , specyfic 504.00 lub E-tech Ester 0w40."


poza 300V teraz to tylko jest x-lite zastapil E-techa
jest to jedyny olej w ktorego opisie motul pisze ze jest dedykowany do s3/tt
osobiscie zrobilem 100kkm na x-lite (wymieniany co 10kkm co 2 wymiana Engine Cleaner), zmienialem uszczelke pod deklem i silnik jest malinowy, zadnego nagaru jedynie splywajacy brazowy olej, z dekla mozna niemal jesc.
Ubytkow oleju 0, nic nie dolewam miedzy wymianami mimo ze turbo juz sporo przezylo.
Takze od poczatku stosuje sie do zalecen motula i niedawno sprawdzalem na wlasne oczy ze to ma sens smile.gif
pewnie zaraz ktos powie ze x-lite jest zbyt zadki, ja uwazam ze lepiej naprawic sobie auto niz "uszczelniac" olejem wink.gif

Oczywisci kazdy leje co tak chce, a opini jest tyle ile dziur w dupie, kazdy ma swoja biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 25 Jun 2009 - 20:45
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_bezduszny_*
post Thu, 25 Jun 2009 - 21:02
Post #62









CYTAT
Ubytkow oleju 0

nie ma takiej możliwości wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MACH
post Thu, 25 Jun 2009 - 21:09
Post #63


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(bezduszny @ Thu, 25 Jun 2009 - 21:02) *
nie ma takiej możliwości wink.gif


zdaje sobie sprawe ze dla wielu... 1.8T... jest to nierealne wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Thu, 25 Jun 2009 - 21:10
Post #64









każdy silnik "bierze olej"... mniej lub więcej ale zawsze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MACH
post Thu, 25 Jun 2009 - 21:21
Post #65


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Warszawa





dobra, moze nie precyzyjnie sie wyrazilem, zmienial olej co 10kkm leje zawsze do polowy min/max i nigdy nie dolewam do nastepnej wymiany, co nie oznacza ze do nastepnej wymiany dojezdzam z poziomem na min, po prostu przed kolejna wymiana jest nadal polowa miedzy min/max
to moja osobista obserwacja wiec nie ma sie co wdawac w dyskusje, bo zaraz ktos dojdzie do wniosku ze mi tego oleju przybywa i bede musial zrobic uszczelke pod glowica... zeby bylo konkretnie to nie chodzi o ubytki oleju ale o to który olej do 1.8T wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Thu, 25 Jun 2009 - 21:27
Post #66









ten o którym piszemy ma już trochę naganiane ... no i nie wiadomo w jakiej jest kondycji + pracował na 10/40

zalanie "30" to porażka, zalanie "40" może nie być wystarczające... dlatego proponuję to co sprawdzone czyli M1 5/50
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MrSpike
post Tue, 11 Aug 2009 - 14:56
Post #67


Super User
Dołączył: Thu, 17 August 2006
Skąd: Warszawa





a mnie co poradzicie:
AUQ + k04, licze ze bedzie po robocie kolo 250km, przebieg 95000 smile.gif
auto jezdzone codzienie do roboty 30km, troszke korka, troszke "trasy".
na karteczce przy silniku info a aso ze nalane jest shell 5w30

pozdr
spajk
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Tue, 11 Aug 2009 - 15:16
Post #68









5/40 syntetyk
... a jak mocno kręcony to 5/50
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Tue, 11 Aug 2009 - 18:54
Post #69


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





jak masz karteczke w seriwsu to pewnie jest tam zalany Shell Helix VX 5W30 longlifeIII teraz leja to do wszystkiego

mozesz zastosowac jakis syntetyk 5W40 lub poszukac jakis usportowionych olej syntetycznych


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
patry(m)k(3)
post Sun, 30 Aug 2009 - 17:23
Post #70


Rookie
Dołączył: Sun, 23 August 2009





Od 3 tyg w moim 1,8t aeb mam zalanego MOTUL 6100 Synergie Plus 10W-40 wczesniej zrobione na vavoline również półsyntetyku 10 tyś po sprowadzeniu auta nie widomo co było lane mechanik zadecydował że półsyntetyk między wymianami dolewane ok 0,7 bez większych konsekwencji mogę przejść na pełensyntetyk ? wiem temat był poruszany i naprawde nic sie nie dzieje po takiej zmianie ?

Doradźcie co będzie najlepszym wyjściem...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
strikerbest
post Fri, 04 Sep 2009 - 01:47
Post #71


User
Dołączył: Sat, 20 December 2008
Skąd: Łódź





Wygląda na to że w moim Audi czeka mnie wymiana Turbo. Zastanawiam się czy dobrze robię lejąc do silnika Mobil1 SuperS 10W40. Po przeczytaniu tego wątku widzę że są grupy walczące ze sobą który olej jest gorszy. Dotyczy to zwłaszcza Castrola i Mobil1...
Kupując auto nie miałem pojęcia na czym wcześniej jeździło. Ojciec doradził żeby zalać półsyntetyk żeby czasem nie wypłukać jakichś nagarów w silniku i żeby nie zaczęło lecieć. Może to i dobry pomysł. Autko eksploatowało się dobrze ale i brało niewiele oleju, 350ml/2500km. Ostatnio jednak przygody (dymienie z wydechu) wskazują na uszkodzoną turbinę. Zaczął brać ok 300ml/700km. Zastanawiam się czy po wymianie turbo powinienem zmienić olej. Jeśli tak to czy jest dla mnie jeszcze szansa na powrót na syntetyk bez ryzyka uszkodzenia silnika? Jaki powinienem zastosować olej, jakiej marki?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jaro812
post Thu, 10 Sep 2009 - 23:29
Post #72


Rookie
Dołączył: Mon, 07 September 2009





elo smile.gif temat rzeka widze... ale mam zamiar go pociągnąć tongue.gif kupilem sobie miesiac temu A4 1.8T AEB i narazie doprowadzam go do dobrze jezdzacej seri... (angole w ogole nie dbaja o fury wiec duzo pracy mnie czeka...) wymienilem odrazu olej ale slyszac zawory i widzac syf pod korkiem postanowilem najpierw dolac plukacz komory i wywalic ten czarny syf i zalac zwyklym 10w40 zeby jeszcze troche poczyscilo w miedzy czasie wymienilem turbinke, rozrzad, napinacze, reszte paskow pompe wody i na koncu termostat i znow niespodzianka... silnik w koncu zaczal odpowiednio sie dogzrewac bo termostat ok ale jak wczesniej w dluzszej trasie lub po jakims skatowaniu swiecil olej i stukaly konkretnie popychacze tak teraz dzieje sie to duzo szybciej i znow chce wymienic olej i filtr i poczekac na efekt bo szkoda mi dac 10funtow za szt a jest ich 20 wiec konkretne zabiegi zrobie dopiero w pl ale na teraz musze wybrac wiec pytam jaki olej w koncu?? auto konkretny przebieg ma bo 190tys mil czyli ok 300tys km chcialem valvoline racing 10w60 (mialem w polo g40 i byl ok) ale czytajac komentarze zglupialem... a wiec- duzy przebieg i glosne popychacze przy nagrzaniu- jaka rada??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Fri, 11 Sep 2009 - 08:17
Post #73









płukanie, naprawa i zalanie 5/50
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tukan
post Fri, 11 Sep 2009 - 10:13
Post #74


Rookie
Dołączył: Sun, 12 October 2008





A do S4 2,7 BiT 200 tys przebiegu co zalecacie,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Fri, 11 Sep 2009 - 10:17
Post #75


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





10/60 dobrego producenta *czyt. nie castrola.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tukan2000
post Sat, 12 Sep 2009 - 19:40
Post #76


User
Dołączył: Mon, 06 November 2006
Skąd: okolice krk





ale czy 10w to nie pol syntetyk?? teraz auto jezdzi na 5W40.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sat, 12 Sep 2009 - 19:42
Post #77









zależy jakiego producenta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tukan2000
post Sat, 12 Sep 2009 - 19:49
Post #78


User
Dołączył: Mon, 06 November 2006
Skąd: okolice krk





Ale chyba lepiej jezdzic na syntetyku w S4? teraz pytanie ktory lepszy Motul 8100 X-cess 5W40 czy moze Motul seria 300V 5W40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sat, 12 Sep 2009 - 19:52
Post #79









może być i syntetyk 10/60
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jaro812
post Sat, 12 Sep 2009 - 20:50
Post #80


Rookie
Dołączył: Mon, 07 September 2009





kupilem Valvoline Racing 5W/50 i nowy filtr i wyplukalem komore - narazie cisza:) dalem jej troche w pi... az olej prawie 100we mial i nic nie klapie wiec dobry olej to podstawa biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 00:27