Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> E30 m62b44 wiecej mocy?, Wiecej paliwa?
Misior
post Thu, 06 Jan 2011 - 19:32
Post #41


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





No auto jest raczej jako bokolot i czasem sie gdzies przebujac smile.gif
Wracając do tematu.
Pompe paliwa zaloze walbro 255. Wtryski narazie zostawie tak jak regulator. Jakie zastosowac kolektory zeby byly jak najmniejsze straty?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 06 Jan 2011 - 19:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Karol_e28
post Fri, 07 Jan 2011 - 11:45
Post #42


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2008
Skąd: TheDark





Misior siedzisz na driftforum.. wiesz, ze przy samej zmianie wydechu, dlubnięciu elektroniki u Mospina wyszlo ~315km
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Fri, 07 Jan 2011 - 12:54
Post #43


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





A kojarzysz co tam z wydechem zrobił?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Fri, 07 Jan 2011 - 17:11
Post #44


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





No wlasnie wiem ze tak wyszlo. Tylko niewiem wlasnie jakie ma kolektory i jaki wydech. Na stronie puza niewiele pisze a nikt nic nie chce powiedziec smile.gif
Myslalem ze moze dolewając wiecej paliwa udało by sie jeszcze cos uzyskac bo moze seria nie wyrabia ale jak mowicie ze nie trzeba no to lipa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Fri, 07 Jan 2011 - 22:05
Post #45


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Miałeś 330i mogłeś wpaść na kompresor i ze 350KM na początek bym Ci wykrzesał.
Teraz masz inny silnik.
Nadal kombinujesz w troche dziwny sposób.
Chcez dolewać w seryjnym silniku paliwa nie ziększając ilości powietrza, czyli taki pseudo chip-tuning który niewiele wniesie poza wiekszym spalaniem.
Musisz się dobrze zastanowić czy chcesz dłubać wolnossaka czy podjechać na kompresor.
Wiadomo że im więcej masz wykonanych przeróbek na wolnossaku związanych z dystrybują powietrza i nie tylko tym bardziej zaowocuje to przy dołożeniu kompresora.


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Sat, 08 Jan 2011 - 08:04
Post #46


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





Dzieki Mario za odpowiedz. Jednak sobie daruje z tym paliwem tak jak piszecie. Zrobie tylko dobry wydech, pompe paliwa i program i narazie tyle.
Co do 330i i dolozenia do niego kompresora to wszystko zajefajna sprawa tylko zawsze rozchodzi sie o $. Jak skoncze projekt z m62 to juz bede miał taki silnik jaki mi narazie wystarczy i kiedys do niego bede myslal o doladowaniu.

p.s. Mozesz mi napisac na priva jaki jest przyblizony koszt zrobienia kompresora w m54 a jaki w m62? Chodzi o rząd wielkosci a nie dokladna kwota oczywiscie.
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Sat, 08 Jan 2011 - 21:10
Post #47


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





Jeszcze jedno pytanie. Niemam gumy od przeplywki i zastanawiam sie czy kupic oryginalna czy moze od m60 taka od wersji bez ASC? Czy jak wyrzuce ta cala przepustnice od ASC to bedzie jakies zamieszanie czy nic sie nie bedzie działo?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Driftman
post Sun, 09 Jan 2011 - 03:51
Post #48


Forum Homee
Dołączył: Mon, 29 January 2007
Skąd: Z Mercedesów i Hond





Po zmianie przepustnicy trzeba zrobić korektę softu, zresztą właściwie tak jak po wszystkim.


--------------------
Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ?
Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny.
Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Sun, 09 Jan 2011 - 08:37
Post #49


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





Tej "normalnej" przepustnicy nie bede zmieniał. Chcialbym tylko wywalic ta druga ktora jest od ASC. O nią pytalem. Potem tez trzeba zmienic soft? Czy wystarczy gdzies zawiesic kabelek z wyjetym z niej mechanizmem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 17 June 2025 - 20:40