![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
No auto jest raczej jako bokolot i czasem sie gdzies przebujac
![]() Wracając do tematu. Pompe paliwa zaloze walbro 255. Wtryski narazie zostawie tak jak regulator. Jakie zastosowac kolektory zeby byly jak najmniejsze straty? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2008 Skąd: TheDark ![]() |
Misior siedzisz na driftforum.. wiesz, ze przy samej zmianie wydechu, dlubnięciu elektroniki u Mospina wyszlo ~315km
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
A kojarzysz co tam z wydechem zrobił?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
No wlasnie wiem ze tak wyszlo. Tylko niewiem wlasnie jakie ma kolektory i jaki wydech. Na stronie puza niewiele pisze a nikt nic nie chce powiedziec
![]() Myslalem ze moze dolewając wiecej paliwa udało by sie jeszcze cos uzyskac bo moze seria nie wyrabia ale jak mowicie ze nie trzeba no to lipa. |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Miałeś 330i mogłeś wpaść na kompresor i ze 350KM na początek bym Ci wykrzesał.
Teraz masz inny silnik. Nadal kombinujesz w troche dziwny sposób. Chcez dolewać w seryjnym silniku paliwa nie ziększając ilości powietrza, czyli taki pseudo chip-tuning który niewiele wniesie poza wiekszym spalaniem. Musisz się dobrze zastanowić czy chcesz dłubać wolnossaka czy podjechać na kompresor. Wiadomo że im więcej masz wykonanych przeróbek na wolnossaku związanych z dystrybują powietrza i nie tylko tym bardziej zaowocuje to przy dołożeniu kompresora. -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Dzieki Mario za odpowiedz. Jednak sobie daruje z tym paliwem tak jak piszecie. Zrobie tylko dobry wydech, pompe paliwa i program i narazie tyle.
Co do 330i i dolozenia do niego kompresora to wszystko zajefajna sprawa tylko zawsze rozchodzi sie o $. Jak skoncze projekt z m62 to juz bede miał taki silnik jaki mi narazie wystarczy i kiedys do niego bede myslal o doladowaniu. p.s. Mozesz mi napisac na priva jaki jest przyblizony koszt zrobienia kompresora w m54 a jaki w m62? Chodzi o rząd wielkosci a nie dokladna kwota oczywiscie. Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Jeszcze jedno pytanie. Niemam gumy od przeplywki i zastanawiam sie czy kupic oryginalna czy moze od m60 taka od wersji bez ASC? Czy jak wyrzuce ta cala przepustnice od ASC to bedzie jakies zamieszanie czy nic sie nie bedzie działo?
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Po zmianie przepustnicy trzeba zrobić korektę softu, zresztą właściwie tak jak po wszystkim.
-------------------- Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny. Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników. |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Tej "normalnej" przepustnicy nie bede zmieniał. Chcialbym tylko wywalic ta druga ktora jest od ASC. O nią pytalem. Potem tez trzeba zmienic soft? Czy wystarczy gdzies zawiesic kabelek z wyjetym z niej mechanizmem?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 17 June 2025 - 20:40 |