Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> E30 m62b44 wiecej mocy?, Wiecej paliwa?
Kajman
post Thu, 06 Jan 2011 - 10:02
Post #21


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





A pewnie że 3 z przodu lepiej brzmi smile.gif Do tego co chcesz to fabryka z dobrą pompą ci wystarczy moim zdaniem. Usunięcie sond to dla mnie dyskusyjna sprawa... Nie sądzę by samochód lepiej jechał. Na hamowni będziesz się badał na pełnym gwizdku, ale ciekawe jak na srednim to będzie działać.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 06 Jan 2011 - 10:02
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Misior
post Thu, 06 Jan 2011 - 10:07
Post #22


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





Kumpel juz jakis czas tak jezdzi i nie problemow. Uwierz mi ze upychanie 4 sond i katalizatorow w e30 to zadna przyjemnosc smile.gif
To mowisz ze wtryskow nie ruszac. Ok.
A co z regulatorem cisnienia? Zalozyc zewnetrzny i podnosic troche cisnienie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 06 Jan 2011 - 10:18
Post #23


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT(Misior @ Thu, 06 Jan 2011 - 10:07) *
Kumpel juz jakis czas tak jezdzi i nie problemow. Uwierz mi ze upychanie 4 sond i katalizatorow w e30 to zadna przyjemnosc smile.gif
To mowisz ze wtryskow nie ruszac. Ok.
A co z regulatorem cisnienia? Zalozyc zewnetrzny i podnosic troche cisnienie?



To że jeździ to nie dziwota, odepniesz połowę czujników z silnia i też będzie chodził wink.gif Ale czy aby na pewno najlepiej jak potrafi?
Jeśli masz 4 sondy to masz m62b44 s2 coś mi się wydaje, czyli raczej z vanosem... Ja mam 2 sondy w swoim, wydech z m3 e36 podchodzi idealnie z katami jako pierwsyz montaż, teraz będę dopiero robił coś pod wymiar.
Regulator założyć to moment, jedź na strojenie bez i potem kombinuj jak się okaże że trzeba.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Thu, 06 Jan 2011 - 10:51
Post #24


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





Silnik bez vanosów ale myslalem ze ma 4 sondy ? Cos mi sie w instalacji pomieszalo smile.gif
A kolektory wydechowe jakie masz?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 06 Jan 2011 - 10:54
Post #25


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Ty go masz już czy jeszcze nie? Bez VANOSA (jednego, 2 ma s62) S1 powinien miec 2 sondy, 4 później,chyba razem z vanosem weszły w S2. Kolektory oryginalne, przerobione żeby weszły.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Thu, 06 Jan 2011 - 11:25
Post #26


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





Mam tylko instalacja ma odciete wtyczki od sond i zdawalo mi sie ze sa 4 ale moglem sie pomylic. Wlasnie zastanawiam sie nad kolektorami, czy szukac tych od x5 np czy moze spawac swoje?
Nie chcialbym popsuc fabryki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 06 Jan 2011 - 11:28
Post #27


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Ja tam czekam aż się ociepli trochę i hamownia. Zobaczymy jak pierwsze podejście wyjdzie. A potem modzenie,ale drobne, nie ma sensu wydawać tysięcy dla kilkunastu koni.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Thu, 06 Jan 2011 - 12:27
Post #28


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





Dziwnie na tym schemacie widac 2 sondy na strone:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=18&fg=10
ale niewiem czemu nr 8 jest nie aktywny? To wkoncu sa dwie czy 4 sondy smile.gif ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 06 Jan 2011 - 12:40
Post #29


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Nie widzisz, że to wszystko od 1998r, czyli S2?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Thu, 06 Jan 2011 - 12:41
Post #30


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





Kolego DO a nie OD smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 06 Jan 2011 - 12:52
Post #31


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Ano, jaja, w każdym razie oglądałem silników sporo i miały po 2 sondy smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Thu, 06 Jan 2011 - 13:02
Post #32


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





Az pojde zobaczyc i policzyc te kable smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 06 Jan 2011 - 13:32
Post #33


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Ja mam 2 na bank. 09.1996


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Thu, 06 Jan 2011 - 14:00
Post #34


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





Juz chyba wszytko jasne. Cos mi sie widzi ze mi sie pomylilo smile.gif
Z prawego dekla wychodzi wiazka 5 kabli. Dwa dlugosci okolo pol metra, jeden z prostokatna wtyczka na 2 piny i drugi z okragla wtyczka na 5 pinów (niewiem od czego sa te dwa kable). Natomiast dalej idzie okolo metrowa wiazka 3 kabli z czego jeden ma na koncu wtyczke okragla 15pinowa a dwa pozostale kable to 4zylowe wiazki z stalowymi kablami w kolorach szary-braz-ziel-czar i drugi czarny-ziel-szary-czerw. I to te dwa kable sa obciete. To chyba te dwa beda od sond? I wychodzilo by na to ze sa dwie sondy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anjinsan
post Thu, 06 Jan 2011 - 15:23
Post #35


Rookie
Dołączył: Thu, 06 January 2011
Skąd: Warszawa





Witam!
Z doświadczenia wiem, że bez obróbki mechanicznej silnika nie ma co kombinować z paliwem i elektronika. Lepiej zostawić serię a i tak trochę czasu upłynie za nim ogarniesz e30 z M62B44. Lepiej zainwestuj w porządne opony, hamulce i zawieszenie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Thu, 06 Jan 2011 - 16:08
Post #36


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





Reszte juz mam. Wczesniej jezdzielem z m54b30 ale juz troche mocy bylo malo smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 06 Jan 2011 - 17:33
Post #37


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





A masz gdzieś foty tego swojego auta?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Thu, 06 Jan 2011 - 17:58
Post #38


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





Niemam niestety.
Czyli to co opisalem to beda przewody do sond?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kremat0r
post Thu, 06 Jan 2011 - 18:05
Post #39


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 March 2009
Skąd: Czechy





CYTAT
Reszte juz mam. Wczesniej jezdzielem z m54b30 ale juz troche mocy bylo malo


M62 to nie szał, do 5000ciągnie potem już jest marnie. Do boków super, do sprintu klapa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 06 Jan 2011 - 18:09
Post #40


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Hmm, za to idealny do nitro, wtedy w sprincie da radę smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 17 June 2025 - 20:43