![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 27 April 2006 ![]() |
WItam jak w temacie zastanawiam sie nad swapem silnika M50 z E36 ale nie wiem czy lepszy bedzie z Vanosem czy bez a moze double vanos ?
wiekszych silnikow nie chce silnik ba byc n/a bez turbo -------------------- AE86
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
M52 bedzie napewno lzejszy.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Administrator Dołączył: Wed, 17 August 2005 Skąd: go brać, skąd go brać? ![]() |
Sosen śmiga z m30 i daje radę, a vanos chyba nie ma takiego znaczenia, bo jak się popatrzy na filmiki, to i tak wszyscy jadą gdzieś pod koniec obrotomierza
jak auto ma być tylko do driftu, to odpowiedni most wiele załatwia double vanosa nie było w e36 i to zazwyczaj sa to droższe silniki -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 21 March 2007 Skąd: warszawa ![]() |
m54B30 mysle ze jest idealny dla ciebie - n/a i nie duza pojemnosc ,latwo go kupic i nie jest jeszcze stary konstrukcyjnie albo s54 ( ja osobiscie bym sie nie zastanawial i szukal n54 ale na to jeszcze bedzie czas i pieniazki)
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
S54 to rozumiem M-ka jest, a co to jes n54??
Jak ma być koszmarnie tanie to m30, a jak chcesz megarzeźbę to m70, tanie są, można na allegro za 1,5kzł wyrwać w świetnym stanie, a mocy pod dostatkiem. Pozdro Dziku |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 27 January 2003 Skąd: warszawa ![]() |
PODOBNO v12 nie jest ciezkie jak na V12 nie wiem jak z dostepnoscia skrzyn ale moment wszedzie a tak na serio szukalbym m52b28 myk z kolektorem i 220 ps okolo moment duzo nizej niz w m50 a koszta chyba nie duzo wieksze
-------------------- Kopnac to mozesz swoja starą |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 17 September 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
N54 to jest 3.0 bi-turbo, 306hp i 400 nm, wychodzi z nową trójką.
Też słyszałem taką opinię o V12 BMW. To może jak już jechać po bandzie i kombinować w tę stronę M73b54 czy jak to tam się nazywa, z początków produkcji... -------------------- aryjska puszka 2.0
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 20 October 2002 Skąd: Natolin ![]() |
A tak chodząc po ziemi to wydaje mi się, że M52B28 byłoby dobrym wyborem.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 21 March 2007 Skąd: warszawa ![]() |
CYTAT("///M3":3c6lu0sy) A tak chodząc po ziemi to wydaje mi się, że M52B28 byłoby dobrym wyborem.
nieee ,malo rozwojowy a wiadomo ze apetyt rosnie w miare jedzenia , ale jak juz mialbym zostac przy serii to m54b30 |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 15 November 2006 Skąd: Knurow(slask) ![]() |
ja bym sugerowal m50b25 ale nie wiem czy cos tam ma byc jeszcze robione a jezeli ma zostac w seri to m52b28
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 22 February 2007 Skąd: okolice Torunia ![]() |
hmmm nie wiem czy M52B28 tak malo rozwojowy kolega ma program alpiny po niewielkich modach 215 koni 310Nm na seryjnym kolektorze. lada dzien bede robil ten program u siebie a samym kolektorem, wydechem i dolotem zrobilem 214 koni i 280 Nm. z tego co wiem po zmianie walkow mozna uzyskac okolo 260 mysle ze do lekkiej e30 w zupelnosci wystarczy no i koszta w porownaniu z M54 sa duzo nizsze. poza tym porownywalem klika wykresow M54 i M52 i wlasnie M52 z kolektorem M50 o dziwo utrzymuje sredni moment do odcinki, gdzie seria M54 i M52 powyzej 5000 umiera
-------------------- Power Ultimate Zone
http://www.puz.com.pl Swapy, Mechanika, Części BMW, kompleksowa budowa aut do sportu |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 21 September 2006 Skąd: Z Kresów Wschodnich ( White Stock) ![]() |
Z m52b28 na vanosie nie będzie tyle rzeźby co z m54b30, będzie w miarę tanio, potencjał w n/a ma na 100% nie mniejszy niż m50, mało waży w porównaniu do m50 i m30- IMHO najlepszy kompromis
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 15 November 2006 Skąd: Knurow(slask) ![]() |
a ile chcesz przeznaczyc na ten cel ?? moze troche pozbierac i moze s50b30 kupic albo s50b32?
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa ![]() |
Jeździ jedna E30 z S50B30. Rozmawiałem z właścicielem na treningu na Bemowie. Bardzo brakuje mu dołu, a auto ogarnia fajnie. Pytanie, czy silnik aby napewno jest sprawny...
Wydaje mi się, że do zabawy na serio, powinieneś szukać czegoś >300KM. Zabawa na serio - koszta na serio. -------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
gość_>STAN<_* |
![]()
Post
#15
|
![]() |
M54B30 lub tak jak pisali wczesniej m52B28..
osobiscie brał bym 3l do tego zrobić dobry układ wydechowy + program i powinno być około 250PS |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 01 July 2025 - 09:40 |