Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> BMW E30 jaki silnik do driftu
animal
post Fri, 08 Jun 2007 - 19:47
Post #1


User
Dołączył: Thu, 27 April 2006





WItam jak w temacie zastanawiam sie nad swapem silnika M50 z E36 ale nie wiem czy lepszy bedzie z Vanosem czy bez a moze double vanos ?
wiekszych silnikow nie chce silnik ba byc n/a bez turbo


--------------------
AE86
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 08 Jun 2007 - 19:47
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
berkut
post Fri, 08 Jun 2007 - 23:46
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: warszawa





M52 bedzie napewno lzejszy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PioterW
post Sat, 09 Jun 2007 - 01:04
Post #3


Administrator
Dołączył: Wed, 17 August 2005
Skąd: go brać, skąd go brać?





Sosen śmiga z m30 i daje radę, a vanos chyba nie ma takiego znaczenia, bo jak się popatrzy na filmiki, to i tak wszyscy jadą gdzieś pod koniec obrotomierza

jak auto ma być tylko do driftu, to odpowiedni most wiele załatwia

double vanosa nie było w e36 i to zazwyczaj sa to droższe silniki


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuras
post Sat, 09 Jun 2007 - 08:23
Post #4


Frequent User
Dołączył: Wed, 21 March 2007
Skąd: warszawa





m54B30 mysle ze jest idealny dla ciebie - n/a i nie duza pojemnosc ,latwo go kupic i nie jest jeszcze stary konstrukcyjnie albo s54 ( ja osobiscie bym sie nie zastanawial i szukal n54 ale na to jeszcze bedzie czas i pieniazki)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Sat, 09 Jun 2007 - 11:02
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





S54 to rozumiem M-ka jest, a co to jes n54??
Jak ma być koszmarnie tanie to m30, a jak chcesz megarzeźbę to m70, tanie są, można na allegro za 1,5kzł wyrwać w świetnym stanie, a mocy pod dostatkiem.
Pozdro Dziku
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zwierzak
post Sat, 09 Jun 2007 - 11:05
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Mon, 27 January 2003
Skąd: warszawa





PODOBNO v12 nie jest ciezkie jak na V12 nie wiem jak z dostepnoscia skrzyn ale moment wszedzie a tak na serio szukalbym m52b28 myk z kolektorem i 220 ps okolo moment duzo nizej niz w m50 a koszta chyba nie duzo wieksze


--------------------

Kopnac to mozesz swoja starą
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cibor
post Sat, 09 Jun 2007 - 11:17
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Sat, 17 September 2005
Skąd: Warszawa





N54 to jest 3.0 bi-turbo, 306hp i 400 nm, wychodzi z nową trójką.

Też słyszałem taką opinię o V12 BMW. To może jak już jechać po bandzie i kombinować w tę stronę M73b54 czy jak to tam się nazywa, z początków produkcji...


--------------------
aryjska puszka 2.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
///M3
post Sat, 09 Jun 2007 - 22:10
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 October 2002
Skąd: Natolin





A tak chodząc po ziemi to wydaje mi się, że M52B28 byłoby dobrym wyborem.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuras
post Sat, 09 Jun 2007 - 22:20
Post #9


Frequent User
Dołączył: Wed, 21 March 2007
Skąd: warszawa





CYTAT("///M3":3c6lu0sy)
A tak chodząc po ziemi to wydaje mi się, że M52B28 byłoby dobrym wyborem.


nieee ,malo rozwojowy a wiadomo ze apetyt rosnie w miare jedzenia , ale jak juz mialbym zostac przy serii to m54b30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@welll
post Sat, 09 Jun 2007 - 22:54
Post #10


Frequent User
Dołączył: Wed, 15 November 2006
Skąd: Knurow(slask)





ja bym sugerowal m50b25 ale nie wiem czy cos tam ma byc jeszcze robione a jezeli ma zostac w seri to m52b28
Go to the top of the page
 
+Quote Post
puz
post Sat, 09 Jun 2007 - 23:53
Post #11


User
Dołączył: Thu, 22 February 2007
Skąd: okolice Torunia





hmmm nie wiem czy M52B28 tak malo rozwojowy kolega ma program alpiny po niewielkich modach 215 koni 310Nm na seryjnym kolektorze. lada dzien bede robil ten program u siebie a samym kolektorem, wydechem i dolotem zrobilem 214 koni i 280 Nm. z tego co wiem po zmianie walkow mozna uzyskac okolo 260 mysle ze do lekkiej e30 w zupelnosci wystarczy no i koszta w porownaniu z M54 sa duzo nizsze. poza tym porownywalem klika wykresow M54 i M52 i wlasnie M52 z kolektorem M50 o dziwo utrzymuje sredni moment do odcinki, gdzie seria M54 i M52 powyzej 5000 umiera


--------------------
Power Ultimate Zone
http://www.puz.com.pl
Swapy, Mechanika, Części BMW, kompleksowa budowa aut do sportu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Don Pablo
post Sun, 10 Jun 2007 - 19:21
Post #12


Super User
Dołączył: Thu, 21 September 2006
Skąd: Z Kresów Wschodnich ( White Stock)





Z m52b28 na vanosie nie będzie tyle rzeźby co z m54b30, będzie w miarę tanio, potencjał w n/a ma na 100% nie mniejszy niż m50, mało waży w porównaniu do m50 i m30- IMHO najlepszy kompromis
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@welll
post Sun, 10 Jun 2007 - 22:18
Post #13


Frequent User
Dołączył: Wed, 15 November 2006
Skąd: Knurow(slask)





a ile chcesz przeznaczyc na ten cel ?? moze troche pozbierac i moze s50b30 kupic albo s50b32?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PMN
post Sun, 10 Jun 2007 - 22:24
Post #14


Moderator
Dołączył: Thu, 27 November 2003
Skąd: Plateau/Warszawa





Jeździ jedna E30 z S50B30. Rozmawiałem z właścicielem na treningu na Bemowie. Bardzo brakuje mu dołu, a auto ogarnia fajnie. Pytanie, czy silnik aby napewno jest sprawny...

Wydaje mi się, że do zabawy na serio, powinieneś szukać czegoś >300KM. Zabawa na serio - koszta na serio.


--------------------
BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_>STAN<_*
post Mon, 11 Jun 2007 - 10:03
Post #15









M54B30 lub tak jak pisali wczesniej m52B28..

osobiscie brał bym 3l do tego zrobić dobry układ wydechowy + program i powinno być około 250PS
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 01 July 2025 - 09:40