![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 19 November 2012 ![]() |
Silnik m111 2.3 kompressor 2001r moc 197KM
Motor z całym zestawem napędowym jest juz zdementowany Mam pytanie co do modyfikacji cześć juz jest zrobionych a cześć będzie w najbliższym czasie zrobione jest: koło pasowe większej średnicy daje około 40KM na + porting kompressora i górnego dolotu większy intercooler kupiłem fmic 550x140x65mm (proszę o sugestie czy pojemność jest dobra moze wybrać inny chce uniknąć efektu "dziury") kolektor wydechowy supersprint wkład filtra K&N (nie chce stosować stożków) do zrobienia: Nowy dolot do IC reszta układu wydechowego z kwasu oraz sportowy katalizator Porting głowicy ROBIĆ CZY NIE ?? wciąż myślę nad sportowymi wałkami rozrządu wszystko to planuje zgrać ecu masterem Chce uzyskać moc 300KM, jakie macie rady co do modów |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa/Poznań ![]() |
własnie składam taki silnik
![]() ![]() ![]() -------------------- MB W202
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 19 November 2012 ![]() |
Chciałem zostać przy kompresorze bo cały projekt polega na jak najbardziej seryjnym wyglądzie silnika nie pierwszy rzut oka.
ja mam silnik z oryginalnym przebiegiem 105tyś km wiec powinno byc dobrze Robisz u siebie kute tłoki i korby? Kolektor ssący juz zrobiony? ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa/Poznań ![]() |
W202 ma aluminiowy kolektor
![]() -------------------- MB W202
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 16:53 |