![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_mlody2788_* |
![]()
Post
#21
|
![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 December 2003 Skąd: Gliwice ![]() |
Dwumas i sprzęgło z 2.4 JTD ![]() Nie do konca ale jest to najmocniejszy zestaw wchodzący do Getraga ![]() Sprzęgło myślę wytrzyma spokojnie +400Nm. Btw Lesiu - drzy cos dwumas/buda przy przyspieszaniu? I jak wrazenia z jazdy? Pozdro -------------------- WWW.CINSOFT.PL
|
|
|
gość_mlody2788_* |
![]()
Post
#23
|
![]() |
Nie do konca ale jest to najmocniejszy zestaw wchodzący do Getraga ![]() Sprzęgło myślę wytrzyma spokojnie +400Nm. Btw Lesiu - drzy cos dwumas/buda przy przyspieszaniu? I jak wrazenia z jazdy? Pozdro Narazie wszystko ok drgań nie ma ale zobaczymy co będzie później ![]() |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#24
|
![]() |
zastanawiam się czy taki przeszczep sprzęgła i dwumasy od 2.4 jtd przejdzie p&p do opla 1.9 cdti 150 .... i czy coś poprawi.....?
|
|
|
gość_mlody2788_* |
![]()
Post
#25
|
![]() |
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#26
|
![]() |
...lejesz miód ma moje serce
![]() |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 December 2003 Skąd: Gliwice ![]() |
zastanawiam się czy taki przeszczep sprzęgła i dwumasy od 2.4 jtd przejdzie p&p do opla 1.9 cdti 150 .... i czy coś poprawi.....? Tam moze byc 235 jak w stilo mjtd lub 240mm jak w cromie. Jesli to drugie to inny jest dwumas. Pozdro -------------------- WWW.CINSOFT.PL
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 December 2003 Skąd: Gliwice ![]() |
Narazie wszystko ok drgań nie ma ale zobaczymy co będzie później ![]() No to dobrze slyszec ![]() -------------------- WWW.CINSOFT.PL
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
User Dołączył: Thu, 14 July 2005 Skąd: Lubliniec , Gliwice ![]() |
Jest Nas w tym momencie trzech ..... w trakcie przewodu .... habilitacja nastąpi myślę jak przekroczymy 200 kuni na 8v jtd ... ale sami wiecie jak to jest ... apetyt rośnie w miarę jedzenia
![]() -------------------- Fiut na rope
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 11 November 2008 Skąd: oława ![]() |
A z czego montowałes FMIC u siebie, bo się zastanawiam nad jakimiś modami a z seryjnym SMIC daleko nie ujade
![]() Miejsca raczej mało dlatego zastanawiam się czy była żeźba czy podchodzi jakies p&p -------------------- _http://www.mr2.pl
|
|
|
gość_mlody2788_* |
![]()
Post
#31
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 08 January 2004 Skąd: prosty chłopak ze wsi ![]() |
bez problemu sprzęgło z JTD da radę na 400Nm+
sprawdzone od 30.000 u mnie w AR 156. |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#33
|
![]() |
a ile masz u siebie ?
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 December 2003 Skąd: Gliwice ![]() |
bez problemu sprzęgło z JTD da radę na 400Nm+ sprawdzone od 30.000 u mnie w AR 156. 156 ale z motorem 2.4 - tam jest inne sprzęgło. Seryjne sprzęgło 235mm z 1.9 115ps tyle nie przeniesie, seryjny dwumas zaś drga już przy 360Nm w aucie ~1400kg. Pozdro -------------------- WWW.CINSOFT.PL
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
User Dołączył: Thu, 14 July 2005 Skąd: Lubliniec , Gliwice ![]() |
U mnie rzeźba, troche zabawy z tym było i masa poprawek ![]() Ej Lechu nie zawsze jest problem ... moim zdaniem popełniłes jeden blad ... trza było icek dac do przespawania ... czytaj wlot i wylot po tej samej stronie ... masa problemow odchodzi ![]() ![]() -------------------- Fiut na rope
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 08 January 2004 Skąd: prosty chłopak ze wsi ![]() |
wiem że mam kibel, okolice 200 km i 420 Nm...
ale sprzęgło i skrzynia na złość niektórym bardzo bardzo daje rady... |
|
|
gość_mlody2788_* |
![]()
Post
#37
|
![]() |
Ej Lechu nie zawsze jest problem ... moim zdaniem popełniłes jeden blad ... trza było icek dac do przespawania ... czytaj wlot i wylot po tej samej stronie ... masa problemow odchodzi ![]() ![]() Tu masz racje, zawsze to dużo mniej roboty ale na razie zostawiam tak jak jest ![]() |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 December 2003 Skąd: Gliwice ![]() |
Tu masz racje, zawsze to dużo mniej roboty ale na razie zostawiam tak jak jest ![]() Dodatkowo masz mniejszą pojemność układu więc i turbo minimalnie szybciej będzie wstawać. Pozdro -------------------- WWW.CINSOFT.PL
|
|
|
gość_mlody2788_* |
![]()
Post
#39
|
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 11:40 |