Shoutbox 0 nowych PW 


34 Stron V  « < 31 32 33 34 >  
Reply to this topicStart new topic
> Seat Ibiza 2.0 16v Turbo, 380KM 404 NM
jemiol7
post Tue, 17 Mar 2015 - 20:44
Post #641


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Auto było wystrojone na 1,2b. Na więcej nie pozwalały wtryski. Jeśli dalej są 430cc to na doładowaniu 1,5b długo to nie pojeździ. Zmierzcie porządnie AFR, doładowanie i EGT. Wszystkie te wskaźniki to AG, więc mogą nie być do końca miarodajne, tym bardziej po tylu latach.


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 17 Mar 2015 - 20:44
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Kenet
post Wed, 18 Mar 2015 - 09:28
Post #642


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Low budget, ale jakoś do tej pory nie wybuchło. Jak na auto za 10 tys. to chyba dobre osiągi i wytrzymałosć prezentuje. Zamiast tesotwać ile stopni ubije ten silnik radzę jechać do kogoś ogarniętego na strojenie. Jak Jemioł auto użytkował wszystko było dokładnie sprawdzane, podstrajane, dolewane, dokręcane przed każdą jazdą o ile tego wymagało. Trzeba dbać, użytkować z głową i będzie jeździć nawet przy niskim nakładzie waluty.

Daj jakieś fotki wnętrza i z zewnątrz, ciekaw jestem jak się los z autem obszedł przez ten czas.


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
post Wed, 18 Mar 2015 - 11:38
Post #643


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 December 2004
Skąd: Warszawa





Hehe pamietam ta zacna odme do butelki po oleju zeby wlewac spowrotem. Auto bylo stworzone do zapier.... za grosze, spelnilo swoje zalozenie w 200% wiec chyba nie ma co tu czy to drut czy nie drut. I tak mysle, ze finalnie jemiol ja jakos ucywilizowal w porownainu do poczatkow biggrin.gif


--------------------
Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior
Bilstei Wolf Suspension
ex rst :) 2.0 16v zetec in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Wed, 18 Mar 2015 - 13:09
Post #644


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Coobcio stroił auto, wątpię, że zapłon jest bardzo wycofany. tongue.gif


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz5456
post Fri, 20 Mar 2015 - 14:25
Post #645


Rookie
Dołączył: Mon, 16 March 2015
Skąd: Brzeziny





wiem ze auto bylo wystrojone na 1.2bara bo tyle trzymalo jak je kupilem. potem sie cos rozjechalo.
z tego co widze po zdjeciach w aucie sie nic nie zmienilo. jak bd mial chwile to zrobie jakies foty. wtryskow mysle ze tez nikt nie ruszyl. a co moze sie stac przy doladowaniu 1,5bara jezeli wtryski faktycznie sa nadal 430cc? odma z banki po oleju nadal jest.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 20 Mar 2015 - 15:12
Post #646


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(lukasz5456 @ Fri, 20 Mar 2015 - 14:25) *
wiem ze auto bylo wystrojone na 1.2bara bo tyle trzymalo jak je kupilem. potem sie cos rozjechalo.
z tego co widze po zdjeciach w aucie sie nic nie zmienilo. jak bd mial chwile to zrobie jakies foty. wtryskow mysle ze tez nikt nie ruszyl. a co moze sie stac przy doladowaniu 1,5bara jezeli wtryski faktycznie sa nadal 430cc? odma z banki po oleju nadal jest.


Nic strasznego , moze sie tylko wypalic smile.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Fri, 20 Mar 2015 - 15:15
Post #647


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Bum sie moze stać ,bo będzie za uboga mieszanka.


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Sat, 21 Mar 2015 - 11:46
Post #648


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





CYTAT
Low budget, ale jakoś do tej pory nie wybuchło. Jak na auto za 10 tys. to chyba dobre osiągi i wytrzymałosć prezentuje. Zamiast tesotwać ile stopni ubije ten silnik radzę jechać do kogoś ogarniętego na strojenie. Jak Jemioł auto użytkował wszystko było dokładnie sprawdzane, podstrajane, dolewane, dokręcane przed każdą jazdą o ile tego wymagało. Trzeba dbać, użytkować z głową i będzie jeździć nawet przy niskim nakładzie waluty.

Daj jakieś fotki wnętrza i z zewnątrz, ciekaw jestem jak się los z autem obszedł przez ten czas.


nie wybuchł bo silnik to pancerna jednostka z lat 90'tych. Ale misiek co ty tam chcesz stroić jak tam pod maską jest najebane tyle gównianego osprzętu który nadaje się tylko do wymiany. Bo co chwila sie rozpierdala. Począwszy od zjebanego układu wtryskowego który jest skalibrowany tak że pożal sie boże (problem z odpalaniem - od zawsze !!! ) po zjebany układ wydechowy z wastegatem chińskiej produkcji włącznie. I nie siej fermentu ze ten wóz podawał luks i był dopracowany luks w rękach Jemioła. Byłem przy zakupie tego sprzętu jak był jeszcze w rękach Jemioła i stage miał wiele do życzenia co by można było go nazwać dopracowanym. Nowy właściciel wizał auto bo cena była dobra i miał doprowadzić to do ładu, ale wyszło innaczej i nic w nim nie zmienił tylko sprzedał wóz dalej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 21 Mar 2015 - 17:13
Post #649


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Jak chiński wastegate to pewno się rozkręcił, albo membrana się przepaliła...
Jak sie rozkrecił to poskręcaj wszytko na klej do gwintów i będzie nadal niezawodnie śmigało pod warunkiem że nie będzie przekraczać się 1,2 bara biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
deejey!
post Sat, 21 Mar 2015 - 18:55
Post #650


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 November 2010
Skąd: Łódź





No... Widzę odkopany temat - patrze 380km, a coś mi się w niedziele na zakręcie obiło o uszy, że kręci się czerwona ibiza o takiej mocy... I bach - to to auto było smile.gif Jaki ten świat mały...


--------------------
E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz5456
post Mon, 23 Mar 2015 - 10:20
Post #651


Rookie
Dołączył: Mon, 16 March 2015
Skąd: Brzeziny





szybko sie rozniosla wiesc o ibizie. problemy z odpalaniem, niby zapala przez pare sekund tylko nie rowno chodzi po zapaleniu zimnej. w tym tygodniu postaram sie zajrzec do wastegate.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
qczarq
post Mon, 23 Mar 2015 - 21:21
Post #652


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Poznań





Jak widziałem w jakim to stanie auto było pół roku temu na spocie w Poznaniu, to życzę powodzenia w doprowadzeniu tego do stanu jak z fabryki.
Bo na tamten moment to strach było tym jeździć.
Dla porównania jechało mniej więcej tak jak Cupra 1P 360/450 z pełnym środkiem.
Zmierzone na rolce 50-200km/h


--------------------
Seat Leon Cupra BWJ 440HP 560NM

Ekypa-PN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz5456
post Wed, 25 Mar 2015 - 08:58
Post #653


Rookie
Dołączył: Mon, 16 March 2015
Skąd: Brzeziny





orientujecie sie czy da sie dokupic sama membrane do wastegate 38mm tial?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Neo2005
post Wed, 25 Mar 2015 - 09:18
Post #654


Frequent User
Dołączył: Thu, 09 October 2008
Skąd: Warszawa





Tak da się.

Zapytaj tutaj: http://www.motorsportshop.pl


--------------------
komercyjne sygnatury tylko dla kont PRO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz5456
post Wed, 10 Feb 2016 - 13:17
Post #655


Rookie
Dołączył: Mon, 16 March 2015
Skąd: Brzeziny





Orientuje się ktoś na jakich pierścieniach Złożone było to auto? Na chwilę obecna zdjęta glowica, brak kompresji na drugim tloku
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Wed, 10 Feb 2016 - 14:28
Post #656


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Goetze albo Mahle, nie pamietam juz. Ale raczej Mahle.


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Wed, 10 Feb 2016 - 14:35
Post #657


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





A z ciekawości, znowu pierścień pękł? Temu blokowi nalezy sie juz obróbka i tłoki nadwymiarowe.


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kkkacper
post Wed, 10 Feb 2016 - 14:44
Post #658


Forum Killer
Dołączył: Fri, 31 December 2010
Skąd: pomorskie





wymiana membrany w chinskich tialach to wyrzucanie kasy w bloto wedlug mnie.. wink.gif


--------------------
Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz5456
post Thu, 11 Feb 2016 - 06:06
Post #659


Rookie
Dołączył: Mon, 16 March 2015
Skąd: Brzeziny





Nie rozebralem jeszcze dołu tylko górę silnika, pewnie wieczorem to zrobie. Blok źle nie wygląda. Auto ma przebieg 183 tys więc trochę wytrzymało.... Membrany nie wymienilem tylko cały zawór na kolejny. A firme panewek kojarzysz?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Thu, 11 Feb 2016 - 07:59
Post #660


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Zwróć uwagę na progi na bloku. Panewki byly Glyco chyba.


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

34 Stron V  « < 31 32 33 34 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 23 June 2025 - 19:34