![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#641
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Auto było wystrojone na 1,2b. Na więcej nie pozwalały wtryski. Jeśli dalej są 430cc to na doładowaniu 1,5b długo to nie pojeździ. Zmierzcie porządnie AFR, doładowanie i EGT. Wszystkie te wskaźniki to AG, więc mogą nie być do końca miarodajne, tym bardziej po tylu latach.
-------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#642
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Low budget, ale jakoś do tej pory nie wybuchło. Jak na auto za 10 tys. to chyba dobre osiągi i wytrzymałosć prezentuje. Zamiast tesotwać ile stopni ubije ten silnik radzę jechać do kogoś ogarniętego na strojenie. Jak Jemioł auto użytkował wszystko było dokładnie sprawdzane, podstrajane, dolewane, dokręcane przed każdą jazdą o ile tego wymagało. Trzeba dbać, użytkować z głową i będzie jeździć nawet przy niskim nakładzie waluty.
Daj jakieś fotki wnętrza i z zewnątrz, ciekaw jestem jak się los z autem obszedł przez ten czas. -------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#643
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Hehe pamietam ta zacna odme do butelki po oleju zeby wlewac spowrotem. Auto bylo stworzone do zapier.... za grosze, spelnilo swoje zalozenie w 200% wiec chyba nie ma co tu czy to drut czy nie drut. I tak mysle, ze finalnie jemiol ja jakos ucywilizowal w porownainu do poczatkow
![]() -------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#644
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Coobcio stroił auto, wątpię, że zapłon jest bardzo wycofany.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#645
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 16 March 2015 Skąd: Brzeziny ![]() |
wiem ze auto bylo wystrojone na 1.2bara bo tyle trzymalo jak je kupilem. potem sie cos rozjechalo.
z tego co widze po zdjeciach w aucie sie nic nie zmienilo. jak bd mial chwile to zrobie jakies foty. wtryskow mysle ze tez nikt nie ruszyl. a co moze sie stac przy doladowaniu 1,5bara jezeli wtryski faktycznie sa nadal 430cc? odma z banki po oleju nadal jest. |
|
|
![]()
Post
#646
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
wiem ze auto bylo wystrojone na 1.2bara bo tyle trzymalo jak je kupilem. potem sie cos rozjechalo. z tego co widze po zdjeciach w aucie sie nic nie zmienilo. jak bd mial chwile to zrobie jakies foty. wtryskow mysle ze tez nikt nie ruszyl. a co moze sie stac przy doladowaniu 1,5bara jezeli wtryski faktycznie sa nadal 430cc? odma z banki po oleju nadal jest. Nic strasznego , moze sie tylko wypalic ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#647
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Bum sie moze stać ,bo będzie za uboga mieszanka.
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#648
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
CYTAT Low budget, ale jakoś do tej pory nie wybuchło. Jak na auto za 10 tys. to chyba dobre osiągi i wytrzymałosć prezentuje. Zamiast tesotwać ile stopni ubije ten silnik radzę jechać do kogoś ogarniętego na strojenie. Jak Jemioł auto użytkował wszystko było dokładnie sprawdzane, podstrajane, dolewane, dokręcane przed każdą jazdą o ile tego wymagało. Trzeba dbać, użytkować z głową i będzie jeździć nawet przy niskim nakładzie waluty. Daj jakieś fotki wnętrza i z zewnątrz, ciekaw jestem jak się los z autem obszedł przez ten czas. nie wybuchł bo silnik to pancerna jednostka z lat 90'tych. Ale misiek co ty tam chcesz stroić jak tam pod maską jest najebane tyle gównianego osprzętu który nadaje się tylko do wymiany. Bo co chwila sie rozpierdala. Począwszy od zjebanego układu wtryskowego który jest skalibrowany tak że pożal sie boże (problem z odpalaniem - od zawsze !!! ) po zjebany układ wydechowy z wastegatem chińskiej produkcji włącznie. I nie siej fermentu ze ten wóz podawał luks i był dopracowany luks w rękach Jemioła. Byłem przy zakupie tego sprzętu jak był jeszcze w rękach Jemioła i stage miał wiele do życzenia co by można było go nazwać dopracowanym. Nowy właściciel wizał auto bo cena była dobra i miał doprowadzić to do ładu, ale wyszło innaczej i nic w nim nie zmienił tylko sprzedał wóz dalej. |
|
|
![]()
Post
#649
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jak chiński wastegate to pewno się rozkręcił, albo membrana się przepaliła...
Jak sie rozkrecił to poskręcaj wszytko na klej do gwintów i będzie nadal niezawodnie śmigało pod warunkiem że nie będzie przekraczać się 1,2 bara ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#650
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
No... Widzę odkopany temat - patrze 380km, a coś mi się w niedziele na zakręcie obiło o uszy, że kręci się czerwona ibiza o takiej mocy... I bach - to to auto było
![]() -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#651
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 16 March 2015 Skąd: Brzeziny ![]() |
szybko sie rozniosla wiesc o ibizie. problemy z odpalaniem, niby zapala przez pare sekund tylko nie rowno chodzi po zapaleniu zimnej. w tym tygodniu postaram sie zajrzec do wastegate.
|
|
|
![]()
Post
#652
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Poznań ![]() |
Jak widziałem w jakim to stanie auto było pół roku temu na spocie w Poznaniu, to życzę powodzenia w doprowadzeniu tego do stanu jak z fabryki.
Bo na tamten moment to strach było tym jeździć. Dla porównania jechało mniej więcej tak jak Cupra 1P 360/450 z pełnym środkiem. Zmierzone na rolce 50-200km/h -------------------- Seat Leon Cupra BWJ 440HP 560NM
Ekypa-PN |
|
|
![]()
Post
#653
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 16 March 2015 Skąd: Brzeziny ![]() |
orientujecie sie czy da sie dokupic sama membrane do wastegate 38mm tial?
|
|
|
![]()
Post
#654
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 09 October 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
-------------------- komercyjne sygnatury tylko dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#655
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 16 March 2015 Skąd: Brzeziny ![]() |
Orientuje się ktoś na jakich pierścieniach Złożone było to auto? Na chwilę obecna zdjęta glowica, brak kompresji na drugim tloku
|
|
|
![]()
Post
#656
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Goetze albo Mahle, nie pamietam juz. Ale raczej Mahle.
-------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#657
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
A z ciekawości, znowu pierścień pękł? Temu blokowi nalezy sie juz obróbka i tłoki nadwymiarowe.
-------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#658
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 31 December 2010 Skąd: pomorskie ![]() |
wymiana membrany w chinskich tialach to wyrzucanie kasy w bloto wedlug mnie..
![]() -------------------- Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
|
|
|
![]()
Post
#659
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 16 March 2015 Skąd: Brzeziny ![]() |
Nie rozebralem jeszcze dołu tylko górę silnika, pewnie wieczorem to zrobie. Blok źle nie wygląda. Auto ma przebieg 183 tys więc trochę wytrzymało.... Membrany nie wymienilem tylko cały zawór na kolejny. A firme panewek kojarzysz?
|
|
|
![]()
Post
#660
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Zwróć uwagę na progi na bloku. Panewki byly Glyco chyba.
-------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 23 June 2025 - 19:34 |