Shoutbox 0 nowych PW 


34 Stron V  « < 22 23 24 25 26 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Seat Ibiza 2.0 16v Turbo, 380KM 404 NM
qbejs
post Sun, 05 Feb 2012 - 15:43
Post #461


Forum Killer
Dołączył: Sun, 30 April 2006
Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer





Do 7500 można śmiało kręcić silnik. Ja tak przelatałem 2 sezony i było okej. 7700 też wydoli seria tyle że w USA wtedy zalecają wrzucić ARP na korby.


--------------------
VW 16V++ :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 05 Feb 2012 - 15:43
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
wojti RAYLLE
post Sun, 05 Feb 2012 - 18:17
Post #462


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 August 2006
Skąd: POMORZE





tak potwierdzam ze na 7700 moje auto tez jeżdziło , choć te kreski wydają mi się dziwne taka duża sprężarka a wykres trochę dziwny coś ala kompressor ,
chyba że da tak radę zrobić zapłonem że tak inaczej narasta ta moc, i te nm, ale wynik fajny , choć ja chciałbym zobaczyć co zrobiła by ta sprężarka przy 2 barach


--------------------
Usunięto komercyjną sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Sun, 05 Feb 2012 - 19:32
Post #463


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





no ala kompresor bo boost ciagle dmucha w wg. gdyby bylo mbc z kulka albo n75 to by bylo bardziej plasko.


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sun, 05 Feb 2012 - 19:56
Post #464


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Gratulacje!!! A mnie tylko jedno interesuje - czy po wpinaniu kolejnych biegów jest od razu cios czy zmuła i dopiero potem cios?


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Sun, 05 Feb 2012 - 20:33
Post #465


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Też bym z chęcia zobaczył co wygeneruje ta sprężarka przy dwóch barach wink.gif na seryjnym silniku nie będę jednak sprawdzał biggrin.gif
Dużo nie jeździłem, ale zmułke odnotowalem jedynie jak biłem z 4 na 5, tyle że była to strasznie wolna zmiana, bo coś mi 5 opornie wchodzi. Z 3 na 4 jest całkiem fajnie. Nie ma takiej natychmiastowej reakcji jak w przypadku t28, ale nie jest tak ze sie nic nie dzieje. Jak znajde chwilę, to nagram jakiś film.


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Fri, 09 Mar 2012 - 21:11
Post #466


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Mały update tongue.gif
Nareszcie uporałem się ze sterowaniem doładowaniem. Po założeniu zewn. WG jestem w stanie utrzymać nawet 0,7b (wewnętrzny WG jest odłączony, jeżdzę na samym zewn). Przy pomocy MBC ustawiłem sobie doładowanie na 1.2 bara. Turbo zaczęło wcześniej wstawać i pojawił sie przyjemny "cios" wink.gif No i do tego fajnie się drze tongue.gif


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Fri, 09 Mar 2012 - 21:40
Post #467


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





To jakis klip poprosimy:)


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 10 Mar 2012 - 08:43
Post #468


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No zmułki nie ma po zmianie o to chodziło smile.gif
Wpadaj na rolki i na S8 pojedziemy filmik nakręcić smile.gif
Odcinka na 7700 by się przydała to może na tym 1,2 bara by te 450KM wyszło i jeszcze by była mniejsza zmułka po zmianie smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LucasSR
post Sat, 10 Mar 2012 - 09:47
Post #469


Frequent User
Dołączył: Thu, 29 January 2009
Skąd: Warszawa/Radom





Dajcie znać jak będziecie ruszać na s8 smile.gif


--------------------
360 km / 450nm

http://scirocco-club.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rychu
post Sat, 10 Mar 2012 - 10:51
Post #470


Frequent User
Dołączył: Thu, 09 March 2006





jakie S8 panowie, przecież to są niemieckie autostrady wink.gif


--------------------
www.facebook.com/rotiformpolska
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sat, 10 Mar 2012 - 12:14
Post #471


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(rychu @ Sat, 10 Mar 2012 - 10:51) *
jakie S8 panowie, przecież to są niemieckie autostrady wink.gif


Pewnie chodzilo mu o A8, http://pl.wikipedia.org/wiki/Autostrada_A8_(Niemcy). Zwykla literowka smile.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jankes6
post Sat, 10 Mar 2012 - 12:22
Post #472


Super User
Dołączył: Thu, 19 November 2009
Skąd: Warszawa





CYTAT(LucasSR @ Sat, 10 Mar 2012 - 09:47) *
Dajcie znać jak będziecie ruszać na s8 smile.gif


też bym pająki powyganiał po zimie z zakamarków
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Sat, 10 Mar 2012 - 22:10
Post #473


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Dzis to raczej sredni pomysl, 3 bieg i brak tracji wiec srednio bezpiecznie, ale za to jutro podobno ma byc juz lepiej


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wilu 20VT
post Sun, 11 Mar 2012 - 19:20
Post #474


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 September 2007
Skąd: SS





Musiało być bardzo zimno skoro podczas hamowania było -7 stopni... Przy 20 stopniach to moc z wykresu moco optymistyczna...
Przebieg wykresu bardzo ładny, gratki!


--------------------
www.premium-detailing.pl

Coupe 20VT, M5 e60, Pug 106 Rallye
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jankes6
post Sun, 11 Mar 2012 - 19:39
Post #475


Super User
Dołączył: Thu, 19 November 2009
Skąd: Warszawa





widziałem dzisiaj tego HX-a u jemioła pod machą i kurde strasznie to duże jest..smile.gif)) strach sie bac:))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Sun, 11 Mar 2012 - 19:40
Post #476


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





To fakt że pomiar był robiony w te największe mrozy, było na bank z -15, także trochę zawyżony wynik mógł wyjść, natomiast nie jakoś bardzo, bo 440 wtryski z 4 barowym regulatorem starczają do ~ <400 km. Dziś trochę pojeździłem, dźwięk ryczącego WG bezcenny tongue.gif


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Sun, 11 Mar 2012 - 20:27
Post #477


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Kiedy jakies hamowanie planujecie?


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Sun, 11 Mar 2012 - 20:36
Post #478


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Jest parę pierdół do ogarnięcia i myślę, że trzeba będzie jechać na jakąś porządną obciążeniówkę żeby nie było wątpliwości co do realnej mocy.


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Sun, 18 Mar 2012 - 23:19
Post #479


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Jakiś tam film:



Póki co z balastem ok. 100 kg czas 100-200 to ok. 8s. Na 2ce ładuje 0,7-0,8 na 3ce 1 bar. Egt na końcu niecałe 900 st. C.


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Sun, 18 Mar 2012 - 23:21
Post #480


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Wybaczcie, nie chce mi się przeglądać tematu. Wleciały w końcu kute korby czy dalej seria odprężona kanapką? Jak tak, to jakiej grubości?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

34 Stron V  « < 22 23 24 25 26 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 04:53