![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#461
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 30 April 2006 Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer ![]() |
Do 7500 można śmiało kręcić silnik. Ja tak przelatałem 2 sezony i było okej. 7700 też wydoli seria tyle że w USA wtedy zalecają wrzucić ARP na korby.
-------------------- VW 16V++ :)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#462
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE ![]() |
tak potwierdzam ze na 7700 moje auto tez jeżdziło , choć te kreski wydają mi się dziwne taka duża sprężarka a wykres trochę dziwny coś ala kompressor ,
chyba że da tak radę zrobić zapłonem że tak inaczej narasta ta moc, i te nm, ale wynik fajny , choć ja chciałbym zobaczyć co zrobiła by ta sprężarka przy 2 barach -------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#463
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
no ala kompresor bo boost ciagle dmucha w wg. gdyby bylo mbc z kulka albo n75 to by bylo bardziej plasko.
-------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#464
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Gratulacje!!! A mnie tylko jedno interesuje - czy po wpinaniu kolejnych biegów jest od razu cios czy zmuła i dopiero potem cios?
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#465
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Też bym z chęcia zobaczył co wygeneruje ta sprężarka przy dwóch barach
![]() ![]() Dużo nie jeździłem, ale zmułke odnotowalem jedynie jak biłem z 4 na 5, tyle że była to strasznie wolna zmiana, bo coś mi 5 opornie wchodzi. Z 3 na 4 jest całkiem fajnie. Nie ma takiej natychmiastowej reakcji jak w przypadku t28, ale nie jest tak ze sie nic nie dzieje. Jak znajde chwilę, to nagram jakiś film. -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#466
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Mały update
![]() Nareszcie uporałem się ze sterowaniem doładowaniem. Po założeniu zewn. WG jestem w stanie utrzymać nawet 0,7b (wewnętrzny WG jest odłączony, jeżdzę na samym zewn). Przy pomocy MBC ustawiłem sobie doładowanie na 1.2 bara. Turbo zaczęło wcześniej wstawać i pojawił sie przyjemny "cios" ![]() ![]() -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#467
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
To jakis klip poprosimy:)
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#468
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No zmułki nie ma po zmianie o to chodziło
![]() Wpadaj na rolki i na S8 pojedziemy filmik nakręcić ![]() Odcinka na 7700 by się przydała to może na tym 1,2 bara by te 450KM wyszło i jeszcze by była mniejsza zmułka po zmianie ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#469
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 29 January 2009 Skąd: Warszawa/Radom ![]() |
Dajcie znać jak będziecie ruszać na s8
![]() -------------------- 360 km / 450nm
http://scirocco-club.pl |
|
|
![]()
Post
#470
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 09 March 2006 ![]() |
jakie S8 panowie, przecież to są niemieckie autostrady
![]() -------------------- www.facebook.com/rotiformpolska
|
|
|
![]()
Post
#471
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
jakie S8 panowie, przecież to są niemieckie autostrady ![]() Pewnie chodzilo mu o A8, http://pl.wikipedia.org/wiki/Autostrada_A8_(Niemcy). Zwykla literowka ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#472
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 November 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#473
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Dzis to raczej sredni pomysl, 3 bieg i brak tracji wiec srednio bezpiecznie, ale za to jutro podobno ma byc juz lepiej
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#474
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 September 2007 Skąd: SS ![]() |
Musiało być bardzo zimno skoro podczas hamowania było -7 stopni... Przy 20 stopniach to moc z wykresu moco optymistyczna...
Przebieg wykresu bardzo ładny, gratki! -------------------- www.premium-detailing.pl
Coupe 20VT, M5 e60, Pug 106 Rallye |
|
|
![]()
Post
#475
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 November 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
widziałem dzisiaj tego HX-a u jemioła pod machą i kurde strasznie to duże jest..
![]() |
|
|
![]()
Post
#476
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
To fakt że pomiar był robiony w te największe mrozy, było na bank z -15, także trochę zawyżony wynik mógł wyjść, natomiast nie jakoś bardzo, bo 440 wtryski z 4 barowym regulatorem starczają do ~ <400 km. Dziś trochę pojeździłem, dźwięk ryczącego WG bezcenny
![]() -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#477
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Kiedy jakies hamowanie planujecie?
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#478
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Jest parę pierdół do ogarnięcia i myślę, że trzeba będzie jechać na jakąś porządną obciążeniówkę żeby nie było wątpliwości co do realnej mocy.
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#479
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Jakiś tam film:
Póki co z balastem ok. 100 kg czas 100-200 to ok. 8s. Na 2ce ładuje 0,7-0,8 na 3ce 1 bar. Egt na końcu niecałe 900 st. C. -------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#480
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Wybaczcie, nie chce mi się przeglądać tematu. Wleciały w końcu kute korby czy dalej seria odprężona kanapką? Jak tak, to jakiej grubości?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 04:53 |