![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#441
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja jeszcze mam cichą nadzieję że jak nie będzie -20 na zewnątrz to doładowanie trochę spadnie i będzie optymalnie
![]() -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#442
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Bardzo fajne kreski
![]() Czyli jednak wbrew opinii niektorych Holsety daja rade! -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#443
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
co to za dziwny opis "antilag properfect"? Cienkie kreski to po prostu auto wystrojone?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#444
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
pewnie chodzi o mbc
![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#445
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Ja w swoim N/A mam odcinke na 7.5k rpm i daje rade.Mysle ze spokojnie do 7.2 -7,3 k rpm mozna krecic.Spodziewalem sie z 350KM ale nie 380.Gratki.
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#446
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 June 2007 Skąd: WG ![]() |
a jak to jest z temperaturą oliwy w przypadku turbiny nie chłodzonej płynem?? Dużo bardziej się olej grzeje niż w przypadku turbo z chłodzeniem??
-------------------- A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC |
|
|
![]()
Post
#447
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
pewnie chodzi o mbc ![]() ok, ale auto niby tego mbc nie ma ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#448
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Na rolkach na próbę zostało wsadzone, niestety podnosiło boost w całym zakresie chciałem żeby tylko dół się poprawił i owszem poprawił się znacznie ale na górze te 0,1 bara także wzrastało...
Ale efekt taki że 1 bar pojawiał się przy 4000obr.min zamiast przy 5500... Moim zdaniem wtryski 630ccm by się przydały i wystroić to jak jest 1,1 bara między 4200 a 6000 a powyżej łagodnie narastające do 1,5... Okolica 400KM na mocno wycofanym zapłonie powinna z tego wyjść tylko nie wiadomo jak to zniosą seryjne tłoki i korby. -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#449
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Nie da się ukryć, że przebieg krzywych na seryjnym aktuatorze nie jest fajny do robienia dobrych czasow (przydałaby się równa krzywa momentu od punktu po zmianie biegu), ale za to szanuje mocno korby...Najrozsądniejsze rozwiązanie do zewnętrzny WG i EBC, ale wiadomo też, że najbardziej kosztowne
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#450
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Temperatury oleju nie mam, ale ciśnienie na wolnych nie spadło mi jeszcze poniżej 2b, więc póki co nie ma lipy. W lato pewnie będzie gorzej... Wtryski na przyszłość i tak się większe przydadzą. Zatem zewn wg i wtryski są w najbliższej przyszłości do zrobienia, ale póki co cieszę się tym co jest, bo naprawdę daje frajdę i satysfakcje
![]() -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#451
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
co to za dziwny opis "antilag properfect"? Cienkie kreski to po prostu auto wystrojone? Grube kreski to auto wystrojone, bez mbc. -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#452
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Auto rozumiem ogarniane na det , dlaczego nie wykorzystacie mapy injection w det ?
|
|
|
![]()
Post
#453
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Dzisiaj już namawiałem Jemioła by dołożyć N75 i właśnie z niej skorzystać.
MBC jest fajny ale podnosi boost w całym zakresie a chodzi o to żeby środek podbić a górę zostawić bez zmian. -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#454
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
a gdyby zluzowac troche sztange?
-------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#455
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Dzisiaj już namawiałem Jemioła by dołożyć N75 i właśnie z niej skorzystać. MBC jest fajny ale podnosi boost w całym zakresie a chodzi o to żeby środek podbić a górę zostawić bez zmian. No właśnie mnie to zdziwiło , działajcie z n75 ![]() ![]() pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#456
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Wcześniej przecież korby musiały dawać radę z ponad 400Nm przy 3500 dodatkowo przy zmianie biegów przeładowywało i pewno jeszcze więcej Nm się tworzyło i dawały radę, więc teraz to sobie odpoczywają, porównanie:
![]() A jest: ![]() te 400Nm pojawia się dobre 500obr.min później i nie ma przeładowania przy zmianie biegu wiec silniczkowi powinno być lżej, nic tylko większe wtryski odcinka na 7500 jak tu kolega napisał i 400KM powinno być złamane ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#457
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Wychodzi na to że abf to naprawde konkretny silnik .
|
|
|
![]()
Post
#458
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Coobciu, ale zauważ, że jest istnieje w przyrodzie coś takiego jak zmęczenie materiału
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#459
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Pogoni za mocą już nie będziemy robić, trzeba dopracować to co jest, zrobić flat shifta i szykować ibize na Bemowo. Muszę potrenować starty na nowym setupie. Na jedynce jeszcze nie próbowałem, ale doładowanie fajnie rośnie po biegach, tak że na 2 nie ładuje więcej niż bara, więc na jedynce może być jeszcze kapke mniej, a co za tym idzie powinna być całkiem fajna trakcja.
-------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#460
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Wynik super jak na seryjne korbowody ,ale moje zdanie jest takie ze przy takim przebiegu kresek auto nie zrobi lepszego czasu aczkolwiek zycze ci tego naprawde szczerze . Tak jak Coobcio pisze musicie dac jakis n75 i nadmuchac kapke wiecej boostu z dolu. Pozdro
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 04:54 |