Shoutbox 0 nowych PW 


34 Stron V  « < 21 22 23 24 25 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Seat Ibiza 2.0 16v Turbo, 380KM 404 NM
jemiol7
post Sat, 04 Feb 2012 - 21:12
Post #441


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Ja jeszcze mam cichą nadzieję że jak nie będzie -20 na zewnątrz to doładowanie trochę spadnie i będzie optymalnie wink.gif a jak nie, to wleci ten zewn wg. W przyszłości konieczne też będą większe wtryski.


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 04 Feb 2012 - 21:12
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
noorec
post Sat, 04 Feb 2012 - 21:14
Post #442


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Bardzo fajne kreski smile.gif
Czyli jednak wbrew opinii niektorych Holsety daja rade!


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sat, 04 Feb 2012 - 21:23
Post #443


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





co to za dziwny opis "antilag properfect"? Cienkie kreski to po prostu auto wystrojone?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Sat, 04 Feb 2012 - 21:26
Post #444


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





pewnie chodzi o mbc wink.gif


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Sat, 04 Feb 2012 - 21:26
Post #445


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Ja w swoim N/A mam odcinke na 7.5k rpm i daje rade.Mysle ze spokojnie do 7.2 -7,3 k rpm mozna krecic.Spodziewalem sie z 350KM ale nie 380.Gratki.


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uki82
post Sat, 04 Feb 2012 - 21:28
Post #446


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 June 2007
Skąd: WG





a jak to jest z temperaturą oliwy w przypadku turbiny nie chłodzonej płynem?? Dużo bardziej się olej grzeje niż w przypadku turbo z chłodzeniem??



--------------------
A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sat, 04 Feb 2012 - 21:33
Post #447


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





CYTAT(noorec @ Sat, 04 Feb 2012 - 22:26) *
pewnie chodzi o mbc wink.gif

ok, ale auto niby tego mbc nie ma smile.gif Czy wkładaliscie na rolkach na próbę?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 04 Feb 2012 - 21:39
Post #448


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Na rolkach na próbę zostało wsadzone, niestety podnosiło boost w całym zakresie chciałem żeby tylko dół się poprawił i owszem poprawił się znacznie ale na górze te 0,1 bara także wzrastało...
Ale efekt taki że 1 bar pojawiał się przy 4000obr.min zamiast przy 5500...
Moim zdaniem wtryski 630ccm by się przydały i wystroić to jak jest 1,1 bara między 4200 a 6000 a powyżej łagodnie narastające do 1,5... Okolica 400KM na mocno wycofanym zapłonie powinna z tego wyjść tylko nie wiadomo jak to zniosą seryjne tłoki i korby.


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sat, 04 Feb 2012 - 21:49
Post #449


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Nie da się ukryć, że przebieg krzywych na seryjnym aktuatorze nie jest fajny do robienia dobrych czasow (przydałaby się równa krzywa momentu od punktu po zmianie biegu), ale za to szanuje mocno korby...Najrozsądniejsze rozwiązanie do zewnętrzny WG i EBC, ale wiadomo też, że najbardziej kosztowne smile.gif Moim zdaniem już teraz auto znajduje sie na pograniczu swojej wytrzymałości..


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Sat, 04 Feb 2012 - 22:13
Post #450


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Temperatury oleju nie mam, ale ciśnienie na wolnych nie spadło mi jeszcze poniżej 2b, więc póki co nie ma lipy. W lato pewnie będzie gorzej... Wtryski na przyszłość i tak się większe przydadzą. Zatem zewn wg i wtryski są w najbliższej przyszłości do zrobienia, ale póki co cieszę się tym co jest, bo naprawdę daje frajdę i satysfakcje biggrin.gif


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Sat, 04 Feb 2012 - 22:16
Post #451


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





CYTAT(Fawor @ Sat, 04 Feb 2012 - 21:23) *
co to za dziwny opis "antilag properfect"? Cienkie kreski to po prostu auto wystrojone?

Grube kreski to auto wystrojone, bez mbc.


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Sat, 04 Feb 2012 - 22:35
Post #452


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Auto rozumiem ogarniane na det , dlaczego nie wykorzystacie mapy injection w det ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 04 Feb 2012 - 22:49
Post #453


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Dzisiaj już namawiałem Jemioła by dołożyć N75 i właśnie z niej skorzystać.
MBC jest fajny ale podnosi boost w całym zakresie a chodzi o to żeby środek podbić a górę zostawić bez zmian.


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Sat, 04 Feb 2012 - 23:32
Post #454


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





a gdyby zluzowac troche sztange?


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Sat, 04 Feb 2012 - 23:58
Post #455


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





CYTAT(Coobcio @ Sat, 04 Feb 2012 - 22:49) *
Dzisiaj już namawiałem Jemioła by dołożyć N75 i właśnie z niej skorzystać.
MBC jest fajny ale podnosi boost w całym zakresie a chodzi o to żeby środek podbić a górę zostawić bez zmian.


No właśnie mnie to zdziwiło , działajcie z n75 smile.gif. Chociaż ten przebieg niutona dobrze robi korbom smile.gif

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 05 Feb 2012 - 08:52
Post #456


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Wcześniej przecież korby musiały dawać radę z ponad 400Nm przy 3500 dodatkowo przy zmianie biegów przeładowywało i pewno jeszcze więcej Nm się tworzyło i dawały radę, więc teraz to sobie odpoczywają, porównanie:



A jest:


te 400Nm pojawia się dobre 500obr.min później i nie ma przeładowania przy zmianie biegu wiec silniczkowi powinno być lżej, nic tylko większe wtryski odcinka na 7500 jak tu kolega napisał i 400KM powinno być złamane smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Sun, 05 Feb 2012 - 09:08
Post #457


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Wychodzi na to że abf to naprawde konkretny silnik .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sun, 05 Feb 2012 - 10:22
Post #458


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Coobciu, ale zauważ, że jest istnieje w przyrodzie coś takiego jak zmęczenie materiału smile.gif Temu silnikowi nie będzie coraz lepiej..


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Sun, 05 Feb 2012 - 12:26
Post #459


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Pogoni za mocą już nie będziemy robić, trzeba dopracować to co jest, zrobić flat shifta i szykować ibize na Bemowo. Muszę potrenować starty na nowym setupie. Na jedynce jeszcze nie próbowałem, ale doładowanie fajnie rośnie po biegach, tak że na 2 nie ładuje więcej niż bara, więc na jedynce może być jeszcze kapke mniej, a co za tym idzie powinna być całkiem fajna trakcja.


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 05 Feb 2012 - 13:20
Post #460


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Wynik super jak na seryjne korbowody ,ale moje zdanie jest takie ze przy takim przebiegu kresek auto nie zrobi lepszego czasu aczkolwiek zycze ci tego naprawde szczerze . Tak jak Coobcio pisze musicie dac jakis n75 i nadmuchac kapke wiecej boostu z dolu. Pozdro


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post

34 Stron V  « < 21 22 23 24 25 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 04:54