![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#421
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
A czy średnica 38mm będzie waszym zdaniem wystarczająca by utrzymać bara?
-------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#422
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jak dajesz na jednego runera to średnica obojętne i 20mm by było dobrze
![]() Oby tylko z miejscem nie było problemu. PS. ja polecam te chińskie 38mm ala Tial, tylko przed montażem trzeba papierem ściernym trzonek zaworu w nim oszlifować z tej czarnej farby bo się przycina. -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#423
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
w jednym z naszych aut jest wlasnie taka podróbka 38mm z estd (ale nie karbowany korpus, normalnie jak tialowy) i bez problemu sobie chodzi od dwóch lat. Na td04-16 można zejść do 0,4bar.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#424
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
-------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#425
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Nie jest trudno zrobić dobry jakościowo korpus - różnica jest w środku: sprężyna, prowadzenie tłoczka..
|
|
|
![]()
Post
#426
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Wyjdzie w praniu, najwyżej będę działał na dwa wastegaty, wewnetrzny i zewnętrzny
![]() ![]() -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#427
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Kurde wygląda jak mój oryginał... jesli takowy w ogóle mam
![]() |
|
|
![]()
Post
#428
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Postanowiłem przeprowadzić jeszcze jedną próbę zanim przed założeniem zewn wg i wywierciłem w żeliwie otwór, tak że teraz upuszcza z dwóch scrolli. Wiem że może później wstawać, ale nie ma tragedii, w zasadzie różnicy nie odnotowałem
![]() Jestem właśnie po pierwszych testach i jest lepiej. Doładowanie nie przekracza w peaku 1,3b na trzecim i czwartym biegu, wiec przy panujących mrozach, nie jest źle ![]() ![]() ![]() -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#429
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Super, ja dzisiaj na rolkach u Red Raców siedziałem, było dzwonić i wpadać - ciekawe co wyjdzie z nowego setupu
![]() Ps. Jest zmułka po przejściu z III na IV bieg ?? -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#430
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Upalanie na WOT całkiem nowego turbo dużo większego od poprzedniego? Prosisz się o unfall..
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#431
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jemiął ma AFR wskaźnik przecież więc nie uszkodzi motoru, no chyba że tak na kierowaniu musi się skupiać że nie ma jak na niego luknąć
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#432
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Wiem wiem, chciałem tylko sprawdzić doładowanie, czy w ogóle jest co stroić. A że przy tym AFR nie był zły i nie było żadnych niepokojących objawów to pocisnąłem trochę.
-------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#433
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
jak masz afr to jeszcze spoko. Czekam na porządne 12tki w wydaniu ibizy
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#434
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Byliśmy dziś na hamowni z Coobciem i stroiliśmy ibize. Wynik to 380KM i 404NM przy 1.2b.
![]() ![]() ![]() -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#435
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
ale obcięliście boost ebc na dole czy rośnie sam z siebie ?
|
|
|
![]()
Post
#436
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie ma nic co steruje doładowaniem. Ani MBC ani EBC, dmucha prosto w actuator, czyli minimum ile może to turbo dmuchać z tym wg.
-------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#437
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
rozumiem , czekam na wykres .
pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#438
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Ladnie
![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#439
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 November 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
oj bedzie bogato szło z rolki....
|
|
|
![]()
Post
#440
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
MBC musi być coby z dołu to lepiej szło i nie było zmułki po zmianie biegów odrazu musi być full moment
![]() Na Hamowni auto nam dmuchało 1,2 bara przy odcince a na drodze do 1,4 dobija i robi się ubogo, tak więc koniec już wydajności wtrysków 440ccm wspomaganych 4-ro barowym regulatorem paliwa. ![]() Fajnie bo moc rośnie cały czas z obrotami jakby tak delikatnie podnieść limiter chociaż tylko do 7500-7700 to myślę że także by się pojawiło sporo ekstra mocy, tylko nie wiadomo czy te silniki to znoszą w serii... Dodam jeszcze że Jemioł sam jeździł po rolkach i szło mu to bardzo dobrze, mogłem spokojnie się skupić na laptopie... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 12:44 |