Shoutbox 0 nowych PW 


34 Stron V  « < 20 21 22 23 24 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Seat Ibiza 2.0 16v Turbo, 380KM 404 NM
jemiol7
post Sat, 14 Jan 2012 - 09:29
Post #421


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





A czy średnica 38mm będzie waszym zdaniem wystarczająca by utrzymać bara?


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 14 Jan 2012 - 09:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Coobcio
post Sat, 14 Jan 2012 - 10:50
Post #422


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Jak dajesz na jednego runera to średnica obojętne i 20mm by było dobrze smile.gif
Oby tylko z miejscem nie było problemu.
PS. ja polecam te chińskie 38mm ala Tial, tylko przed montażem trzeba papierem ściernym trzonek zaworu w nim oszlifować z tej czarnej farby bo się przycina.


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sun, 15 Jan 2012 - 22:07
Post #423


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





w jednym z naszych aut jest wlasnie taka podróbka 38mm z estd (ale nie karbowany korpus, normalnie jak tialowy) i bez problemu sobie chodzi od dwóch lat. Na td04-16 można zejść do 0,4bar.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Sun, 15 Jan 2012 - 22:21
Post #424


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Odebrałem dziś tego "Tiala" wink.gif Wygląda całkiem solidnie jak na chiński wyrób biggrin.gif



--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomiw
post Sun, 15 Jan 2012 - 23:14
Post #425


Super User
Dołączył: Sat, 14 March 2009
Skąd: Kraków





Nie jest trudno zrobić dobry jakościowo korpus - różnica jest w środku: sprężyna, prowadzenie tłoczka..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Sun, 15 Jan 2012 - 23:28
Post #426


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Wyjdzie w praniu, najwyżej będę działał na dwa wastegaty, wewnetrzny i zewnętrzny biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Mon, 16 Jan 2012 - 06:13
Post #427


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Kurde wygląda jak mój oryginał... jesli takowy w ogóle mam wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Fri, 03 Feb 2012 - 20:19
Post #428


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Postanowiłem przeprowadzić jeszcze jedną próbę zanim przed założeniem zewn wg i wywierciłem w żeliwie otwór, tak że teraz upuszcza z dwóch scrolli. Wiem że może później wstawać, ale nie ma tragedii, w zasadzie różnicy nie odnotowałem wink.gif
Jestem właśnie po pierwszych testach i jest lepiej. Doładowanie nie przekracza w peaku 1,3b na trzecim i czwartym biegu, wiec przy panujących mrozach, nie jest źle wink.gif Odciłałem kilka razy 3 i ibiza nadal jeździ tongue.gif trzeba ja wystroić i odwiedzić hamownie, bo dupohamownia mówi że nie jest źle. Ciężko się na drodze zmieścić tongue.gif


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 03 Feb 2012 - 20:24
Post #429


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Super, ja dzisiaj na rolkach u Red Raców siedziałem, było dzwonić i wpadać - ciekawe co wyjdzie z nowego setupu tongue.gif ?
Ps. Jest zmułka po przejściu z III na IV bieg ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Fri, 03 Feb 2012 - 20:34
Post #430


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Upalanie na WOT całkiem nowego turbo dużo większego od poprzedniego? Prosisz się o unfall..


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 03 Feb 2012 - 20:37
Post #431


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Jemiął ma AFR wskaźnik przecież więc nie uszkodzi motoru, no chyba że tak na kierowaniu musi się skupiać że nie ma jak na niego luknąć biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Fri, 03 Feb 2012 - 20:41
Post #432


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Wiem wiem, chciałem tylko sprawdzić doładowanie, czy w ogóle jest co stroić. A że przy tym AFR nie był zły i nie było żadnych niepokojących objawów to pocisnąłem trochę.


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Fri, 03 Feb 2012 - 20:43
Post #433


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





jak masz afr to jeszcze spoko. Czekam na porządne 12tki w wydaniu ibizy smile.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Sat, 04 Feb 2012 - 17:55
Post #434


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Byliśmy dziś na hamowni z Coobciem i stroiliśmy ibize. Wynik to 380KM i 404NM przy 1.2b. smile.gif Coobcio później wrzuci wykres. Doładowanie rośnie fajnie liniowo wraz z obrotami jakby był kompresor wink.gif , dzięki czemu jest całkiem fajna trakcja tongue.gif


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Sat, 04 Feb 2012 - 18:16
Post #435


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





ale obcięliście boost ebc na dole czy rośnie sam z siebie ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Sat, 04 Feb 2012 - 18:21
Post #436


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Nie ma nic co steruje doładowaniem. Ani MBC ani EBC, dmucha prosto w actuator, czyli minimum ile może to turbo dmuchać z tym wg.


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Sat, 04 Feb 2012 - 18:24
Post #437


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





rozumiem , czekam na wykres .

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Sat, 04 Feb 2012 - 18:52
Post #438


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Ladnie smile.gif Czekam na zawody i piękne 12 no i sparingi z różowym....


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jankes6
post Sat, 04 Feb 2012 - 19:00
Post #439


Super User
Dołączył: Thu, 19 November 2009
Skąd: Warszawa





oj bedzie bogato szło z rolki....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 04 Feb 2012 - 20:57
Post #440


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





MBC musi być coby z dołu to lepiej szło i nie było zmułki po zmianie biegów odrazu musi być full moment biggrin.gif

Na Hamowni auto nam dmuchało 1,2 bara przy odcince a na drodze do 1,4 dobija i robi się ubogo, tak więc koniec już wydajności wtrysków 440ccm wspomaganych 4-ro barowym regulatorem paliwa.


Fajnie bo moc rośnie cały czas z obrotami jakby tak delikatnie podnieść limiter chociaż tylko do 7500-7700 to myślę że także by się pojawiło sporo ekstra mocy, tylko nie wiadomo czy te silniki to znoszą w serii...
Dodam jeszcze że Jemioł sam jeździł po rolkach i szło mu to bardzo dobrze, mogłem spokojnie się skupić na laptopie...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post

34 Stron V  « < 20 21 22 23 24 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 12:44