![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#381
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 01 October 2006 Skąd: Wwa / Octane Squad ;) ![]() |
Przeciez Maciek z Kenetem wycieli juz hardc otwor w masce ..
-------------------- WWW.PROCUSTOM.PL
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#382
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Zgadza się, nad turbiną jest wycięty sporych rozmiarów otwór, ale niewykluczone że jak będzie ciepło to pomyśle nad jakimś dodatkowym łapaczem powietrza. Turbo tez pewnie owinę, a kolektor już jest owinięty bandażem.
-------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#383
|
|
User Dołączył: Fri, 12 October 2007 ![]() |
stozek bedzie mial cieplo
![]() -------------------- A14NET
|
|
|
![]()
Post
#384
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Maska jest już trochę pocięta, więc nadmuch na stożek można będzie dorobić bez bólu. Nie sądzę jednak żeby była taka potrzeba, ponieważ obecny otwór w masce pięknie uwalnia ciepło, a te parę stopni więcej po stronie ssącej zginie i tak w sporym jak na średnicę rur dolotowych intercoolerze.
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#385
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska ![]() |
zepsujecie tego abf-a tą turbiną
![]() życzę powodzenia z ciekawością obserwuję temat |
|
|
![]()
Post
#386
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
Ciekaw jestem czy woz nie straci tego co bylo w nim najlpesze czyli streetowosc.
-------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#387
|
|
User Dołączył: Thu, 14 August 2008 Skąd: tbu ![]() |
zepsujecie tego abf-a tą turbiną ![]() życzę powodzenia z ciekawością obserwuję temat jezeli obserwujesz temat to chyba wiesz ze taki jest zamiar w/w panów,ja jestem ciekawy co kleknie pierwsze,fajnie by było go hamowac po kazdej zmianie boostu,wrtedy byłoby oczywisste ile zniesie ten motór,czekam na rozwiązanie sytuacji jak i na nowy forget silnik ![]() |
|
|
![]()
Post
#388
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Jeśli doładowanie będzie się dało utrzymać na sensownym poziomie, to myślę że nic mu ta turbina nie zrobi i to tak naprawdę jest kluczowy problem. Jeśli to się uda, to podobną moc jak na t28 będzie osiągał na mniejszym doładowaniu, a co ważniejsze w wyższych partiach obrotów, bo turbo będzie później wstawać, co dla korb jest lepsze. Będzie miał też "luźniej" po stronie wydechowej, bo myślę że trzymała go malutka strona gorąca t28. Oczywiście wszystko to pod warunkiem, że zachowany będzie zdrowy rozsądek i nie pójdziemy za ostro przy strojeniu
![]() A jak będzie to wyjdzie w praniu. Jak wszystko dobrze pójdzie to w tym tygodniu ją odpalę. -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#389
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
oby też wzrosty (ewentualne) w mocy, momencie i ich przebiegu nie zostały w wyniku na ćwiartkę zjedzone przez laga po zmianie każdego biegu...
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#390
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Też się tego trochę obawiam, ale pomyślimy z Coobciem nad flatshiftem
![]() -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#391
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Należy sprostować, że celem tego projektu nie jest wysadzenie ABFa w powietrze, natomiast jeśli zdarzy się taki efekt uboczny, to cóż - zbuduje się drugi silnik.
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#392
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
kiedy można spodziewać się strojenia ? Strasznie mnie ciekawi kiedy to turbo wstanie
pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#393
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Mnie też ciekawi - Jemiął jaką stronę zimną miałeś, ile łopatek - jest możliwość zwymiarowania jeszcze koła kompresji ??
Jak strona gorąca 12 to obstawiam że pełen cios będzie gdzieś tak od 4000obr.min. PS. Regulator ciśnienia paliwa masz tam u siebie bo 440ccm tak pi razy oko tylko do 330 może do 340KM starczy... ;/ A tak lekko licząc 400 by pasowało ugrać na jakimś doładowaniu w granicach 1,3-1,4 bara... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#394
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
coobcio, musze stwierdzić, ze Ty faktycznie nie boisz się problemu wysadzania silników - nawet klientów..
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#395
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
LoL !
|
|
|
![]()
Post
#396
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Oni się już znają tyle, że to raczej współpraca z ryzykiem na obopólną zgodą
![]() PS. Skoro sr20ve bez rozbierania wytrzymał 380 kucyków i nadal jezdzi to moze i te Niemiec da rade -------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#397
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Fawor po co piszesz takie teksty? Nie musisz odpowiadać. Jak jemioł będzie chciał wysadzić silnik to wysadzi, a jak nie to nie. Coobcio stroił furę do tej pory i jeździ - jeszcze jakieś pytania? Darujcie sobie osobiste pojazdy chociaż w tym temacie. Odpał planowany jest na jutro wieczór.
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#398
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
A jednak pozwolę sobie odpisać. Mowię tak, bo zadziwia mnie (nawet nie wiem czy pozytywnie, czy negatywnie..) podejście Coobcia do sprawy strojenia silników. Lubie go i to nie jest jakiś mega agresywny podjazd
![]() ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#399
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Dzisiaj nareszcie udało się poskładać dziada, odpalić i nawet wykonać jazdę próbną. Ogólnie jestem bardzo zadowolony, turbo wstaję przyzwoicie (nie pamietam dokładnych wartości, potem Kenet wrzuci film). Wóz ma chęć iść, ale slisko, zrywa na 3 jak boost wchodzi, a 4 nie próbowałem
![]() Dzięki dla Keneta i Griftera za dzisiejszą pomoc. Pozdr -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#400
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
bedzie podawac
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 21:52 |