Shoutbox 0 nowych PW 


34 Stron V  « < 18 19 20 21 22 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Seat Ibiza 2.0 16v Turbo, 380KM 404 NM
Hubanek
post Sat, 07 Jan 2012 - 12:09
Post #381


Super User
Dołączył: Sun, 01 October 2006
Skąd: Wwa / Octane Squad ;)





Przeciez Maciek z Kenetem wycieli juz hardc otwor w masce ..


--------------------
WWW.PROCUSTOM.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 07 Jan 2012 - 12:09
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jemiol7
post Sat, 07 Jan 2012 - 15:12
Post #382


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Zgadza się, nad turbiną jest wycięty sporych rozmiarów otwór, ale niewykluczone że jak będzie ciepło to pomyśle nad jakimś dodatkowym łapaczem powietrza. Turbo tez pewnie owinę, a kolektor już jest owinięty bandażem.


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
souler
post Sat, 07 Jan 2012 - 22:13
Post #383


User
Dołączył: Fri, 12 October 2007





stozek bedzie mial cieplo smile.gif wiem ze swojego doswiadczenia, choc z drugiej strony dzwiek ssania bajka...


--------------------
A14NET
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Sun, 08 Jan 2012 - 00:03
Post #384


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Maska jest już trochę pocięta, więc nadmuch na stożek można będzie dorobić bez bólu. Nie sądzę jednak żeby była taka potrzeba, ponieważ obecny otwór w masce pięknie uwalnia ciepło, a te parę stopni więcej po stronie ssącej zginie i tak w sporym jak na średnicę rur dolotowych intercoolerze.


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GMS.
post Sun, 08 Jan 2012 - 16:26
Post #385


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska





zepsujecie tego abf-a tą turbiną tongue.gif ja bym przynajmniej korby zmienił myślę że to max co on może przyjąć teraz.
życzę powodzenia z ciekawością obserwuję temat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeniman
post Sun, 08 Jan 2012 - 16:54
Post #386


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





Ciekaw jestem czy woz nie straci tego co bylo w nim najlpesze czyli streetowosc.


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukas.g60
post Sun, 08 Jan 2012 - 18:59
Post #387


User
Dołączył: Thu, 14 August 2008
Skąd: tbu





CYTAT(GMS. @ Sun, 08 Jan 2012 - 16:26) *
zepsujecie tego abf-a tą turbiną tongue.gif ja bym przynajmniej korby zmienił myślę że to max co on może przyjąć teraz.
życzę powodzenia z ciekawością obserwuję temat


jezeli obserwujesz temat to chyba wiesz ze taki jest zamiar w/w panów,ja jestem ciekawy co kleknie pierwsze,fajnie by było go hamowac po kazdej zmianie boostu,wrtedy byłoby oczywisste ile zniesie ten motór,czekam na rozwiązanie sytuacji jak i na nowy forget silnik biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Sun, 08 Jan 2012 - 19:07
Post #388


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Jeśli doładowanie będzie się dało utrzymać na sensownym poziomie, to myślę że nic mu ta turbina nie zrobi i to tak naprawdę jest kluczowy problem. Jeśli to się uda, to podobną moc jak na t28 będzie osiągał na mniejszym doładowaniu, a co ważniejsze w wyższych partiach obrotów, bo turbo będzie później wstawać, co dla korb jest lepsze. Będzie miał też "luźniej" po stronie wydechowej, bo myślę że trzymała go malutka strona gorąca t28. Oczywiście wszystko to pod warunkiem, że zachowany będzie zdrowy rozsądek i nie pójdziemy za ostro przy strojeniu wink.gif (ale to też tak naprawdę będzie niemożliwe, bo trzymają nas 440 wtryski). Co do streetowości to myślę że będzie na podobnym poziomie co poprzednio tylko wóz będzie bardziej lagliwy.
A jak będzie to wyjdzie w praniu. Jak wszystko dobrze pójdzie to w tym tygodniu ją odpalę.


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sun, 08 Jan 2012 - 19:30
Post #389


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





oby też wzrosty (ewentualne) w mocy, momencie i ich przebiegu nie zostały w wyniku na ćwiartkę zjedzone przez laga po zmianie każdego biegu...


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Sun, 08 Jan 2012 - 19:40
Post #390


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Też się tego trochę obawiam, ale pomyślimy z Coobciem nad flatshiftem tongue.gif


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Sun, 08 Jan 2012 - 23:29
Post #391


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Należy sprostować, że celem tego projektu nie jest wysadzenie ABFa w powietrze, natomiast jeśli zdarzy się taki efekt uboczny, to cóż - zbuduje się drugi silnik.


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Mon, 09 Jan 2012 - 00:09
Post #392


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





kiedy można spodziewać się strojenia ? Strasznie mnie ciekawi kiedy to turbo wstanie

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 09 Jan 2012 - 11:27
Post #393


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Mnie też ciekawi - Jemiął jaką stronę zimną miałeś, ile łopatek - jest możliwość zwymiarowania jeszcze koła kompresji ??
Jak strona gorąca 12 to obstawiam że pełen cios będzie gdzieś tak od 4000obr.min.

PS. Regulator ciśnienia paliwa masz tam u siebie bo 440ccm tak pi razy oko tylko do 330 może do 340KM starczy... ;/ A tak lekko licząc 400 by pasowało ugrać na jakimś doładowaniu w granicach 1,3-1,4 bara...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Mon, 09 Jan 2012 - 16:44
Post #394


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





coobcio, musze stwierdzić, ze Ty faktycznie nie boisz się problemu wysadzania silników - nawet klientów..


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Mon, 09 Jan 2012 - 20:51
Post #395


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





LoL !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
post Mon, 09 Jan 2012 - 22:16
Post #396


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 December 2004
Skąd: Warszawa





Oni się już znają tyle, że to raczej współpraca z ryzykiem na obopólną zgodą biggrin.gif Tu jest gra w otwarte karty. Będzie hardcore!

PS. Skoro sr20ve bez rozbierania wytrzymał 380 kucyków i nadal jezdzi to moze i te Niemiec da rade


--------------------
Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior
Bilstei Wolf Suspension
ex rst :) 2.0 16v zetec in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Mon, 09 Jan 2012 - 22:41
Post #397


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Fawor po co piszesz takie teksty? Nie musisz odpowiadać. Jak jemioł będzie chciał wysadzić silnik to wysadzi, a jak nie to nie. Coobcio stroił furę do tej pory i jeździ - jeszcze jakieś pytania? Darujcie sobie osobiste pojazdy chociaż w tym temacie. Odpał planowany jest na jutro wieczór.


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Mon, 09 Jan 2012 - 23:14
Post #398


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





A jednak pozwolę sobie odpisać. Mowię tak, bo zadziwia mnie (nawet nie wiem czy pozytywnie, czy negatywnie..) podejście Coobcia do sprawy strojenia silników. Lubie go i to nie jest jakiś mega agresywny podjazd smile.gif Nie tak miał byc odebrany. Po prostu mega lekko słyszy się "aa, je*bniemy se z dwulitrówki 400KM na seryjnym dole" - i tyle smile.gif Nie musisz się napinać.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Wed, 11 Jan 2012 - 00:25
Post #399


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Dzisiaj nareszcie udało się poskładać dziada, odpalić i nawet wykonać jazdę próbną. Ogólnie jestem bardzo zadowolony, turbo wstaję przyzwoicie (nie pamietam dokładnych wartości, potem Kenet wrzuci film). Wóz ma chęć iść, ale slisko, zrywa na 3 jak boost wchodzi, a 4 nie próbowałem wink.gif Jest tez pewien problem, a mianowicie, na 3 zaczynało pompować 1,2b. Na 2 0,8 do odciny trzyma. Jak odpiąłem zupełnie actuator to na 3 do końca 0,8, tak więc nie jest źle, będe musial podziałać trochę przy actuatorze żeby maks bara utrzymać.
Dzięki dla Keneta i Griftera za dzisiejszą pomoc. Pozdr


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grifter
post Wed, 11 Jan 2012 - 00:33
Post #400


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 September 2005





bedzie podawac cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

34 Stron V  « < 18 19 20 21 22 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 21:52