Shoutbox 0 nowych PW 


34 Stron V  « < 16 17 18 19 20 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Seat Ibiza 2.0 16v Turbo, 380KM 404 NM
Gr00bY
post Wed, 26 Oct 2011 - 20:24
Post #341


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Chyba 150 jak będzie całą trasę szedł 200km/h bez chłodnicy oleju....


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 26 Oct 2011 - 20:24
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jemiol7
post Wed, 26 Oct 2011 - 20:24
Post #342


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





CYTAT(jackkpl @ Wed, 26 Oct 2011 - 20:21) *
Jadac tak ze stala predkoscia 200km/h, jaka temperature moze miec olej ? chyba 100 stopni nie przekroczy ?

Myślę że przekroczy śmiało. Chociaż Wy w Saabach macie długie skrzynie i po 200 to na trójce latacie, więc na piątce to prędkość ekonomiczna biggrin.gif


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 26 Oct 2011 - 20:25
Post #343


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Gr00bY @ Wed, 26 Oct 2011 - 20:24) *
Chyba 150 jak będzie całą trasę szedł 200km/h bez chłodnicy oleju....


No bez chlodnicy oleju,ale nie pod maks obciazeniem. Zakladam,ze 200km/h pociagnie cywilne 2.0 n/a , ktore chyba seryjnie nie maja chlodnic oleju.

CYTAT
Myślę że przekroczy śmiało. Chociaż Wy w Saabach macie długie skrzynie i po 200 to na trójce latacie, więc na piątce to prędkość ekonomiczna biggrin.gif


Saab na 5-tce ma (zaleznie od skrzyni) jakies 4500rpm przy 200. To juz tez nie tak malo.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Wed, 26 Oct 2011 - 20:28
Post #344


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Cywilne 2.0 owszem, ale Ibizą bym się nie podjął mimo wszystko. Ona ma za zadanie jeździć bezawaryjnie 400m na zawodach i równie bezawaryjnie osiągnąć 0-vmax na niemieckiej autostradzie i tyle. Więcej od niej nie wymagam


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Wed, 26 Oct 2011 - 20:34
Post #345


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Nawet jak samochód jest seryjny to i tak 2h jazda 200km/h na pewno nie wpłynie dobrze na temp. oleju. Ale koniec tego bezsensownego OT.

Wydaje mi się, że pomimo braku wody na upalania na ćwiartkę i okazjonalne przedmuchanie na autobahnie da radę. Ile będzie pompowane z wiadra? Bedzie BAR? biggrin.gif


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Wed, 26 Oct 2011 - 20:40
Post #346


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Zobaczę jak to się będzie zachowywać. Będę zaczynał od minimalnego co jest w stanie utrzymać wewnętrzny WG no i pewnie do zimy wystroi się do zamknięcia obecnych wtrysków, nie wiem jakie to będzie doładowanie, ale myślę że mniej niż bar.


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Wed, 26 Oct 2011 - 20:45
Post #347


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





u mnie powyzej 160 olej stygnie i nie tyle przez chlodnice, co przez to ze misa jest odslonieta.
na miescie skacze do 120, na trasie nie przekracza 100


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xs
post Wed, 26 Oct 2011 - 22:02
Post #348


Frequent User
Dołączył: Thu, 01 April 2004
Skąd: Sz-n





CYTAT(jackkpl @ Wed, 26 Oct 2011 - 21:25) *
Zakladam,ze 200km/h pociagnie cywilne 2.0 n/a , ktore chyba seryjnie nie maja chlodnic oleju.

4g63 czyli 2.0 n/a z eclipsa 1g ma chlodnice oleju i to bynajmniej nie jakies malenstwo przy filtrze... a gdzie n/a do T jesli chodzi o wydzielanie ciepla...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Thu, 27 Oct 2011 - 08:52
Post #349


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Astra GSI C20XE też ma smile.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Thu, 27 Oct 2011 - 12:22
Post #350


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





CYTAT(specu @ Thu, 27 Oct 2011 - 08:52) *
Astra GSI C20XE też ma smile.gif

Bo swego czasu ATRSA GSI16V to była najmocniejsza opcja i to był taki oplowski "autobahnraser" więc zapakowali do tego chłodnice oleju.

Co do Ibizy to Jemioł napisał że auto nie jeździ ani w trasy ani na mile więc przy odrobinie rozsądku da rade opanować temp oleju...

działaj szybko aby przed śniegiem sprawdzić jak to jedzie;-)))


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Fri, 28 Oct 2011 - 10:14
Post #351


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Ja patrzac na tco Ibiza robi z olejem jak jest cieplo stwierdzam ze napewno chlodnica sie przyda, mysle ze w Jemiolowej tez. Jesli przy kilku butach do 100-120kmh olej nagle robi sie 115-120st to przy wiekszej mocy u mnie i u niego bedzie napewno cieplej. Chlodnica to nie wielki wydatek a napewno sie przyda i pozwoli zachowac spokojna psychike smile.gif


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Fri, 28 Oct 2011 - 17:53
Post #352


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Na pewno by było lepiej gdyby chłodnica była, ale z racji tego że idzie zima i niskie temperatury a ja słabo stoję ze szmalem to musi wystarczyć zdrowy rozsądek przy upalaniu i obserwacja temperatury/ciśnienia oleju.


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Fri, 28 Oct 2011 - 18:25
Post #353


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





O widze ze siedzimy na tej samej laweczce jesli chodzi o kase smile.gif Powodzenia w modach ziom i oby sie wszystrko kupy trzymalo smile.gif


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Sun, 30 Oct 2011 - 16:05
Post #354


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





CYTAT(jemiol7 @ Fri, 28 Oct 2011 - 17:53) *
Na pewno by było lepiej gdyby chłodnica była, ale z racji tego że idzie zima i niskie temperatury a ja słabo stoję ze szmalem to musi wystarczyć zdrowy rozsądek przy upalaniu i obserwacja temperatury/ciśnienia oleju.

zaraz chwile a czy przypadkiem ABF nie ma fabrycznego wymiennika olej/woda??


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
REMAX
post Sun, 30 Oct 2011 - 18:03
Post #355


User
Dołączył: Mon, 13 November 2006
Skąd: 3CITY





Niestety nie ma


--------------------
Renault Megane 3RS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
qbejs
post Sun, 30 Oct 2011 - 18:45
Post #356


Forum Killer
Dołączył: Sun, 30 April 2006
Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer





Całe życie wydawało mi się że wymiennik ma tak samo jak moje 9A....


--------------------
VW 16V++ :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GMS.
post Sun, 30 Oct 2011 - 23:21
Post #357


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska





ma wymiennik i jak jest sprawny to oleju się tak łatwo nie zagrzeje przy sprawnym układzie chłodzenia...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
REMAX
post Mon, 31 Oct 2011 - 08:22
Post #358


User
Dołączył: Mon, 13 November 2006
Skąd: 3CITY





A gdzie on jest ?tam gdzie filtr przykręcasz?


--------------------
Renault Megane 3RS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Mon, 31 Oct 2011 - 10:58
Post #359


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Sprawa jest pewnie oczywista ale mam pytanie. Twin scroll to runnery 1+4 i 2+3.
Czy prawidłowe jest ułożenie takie jak tu gdzie runnery 1+4 napędzają bardziej zewnętrzną "oddaloną" od środka sprężarki "mniejszą" część wirnika:

Czy takie jak tu, gdzie runnery 1+4 napędzają tą "bliższą środkowi sprężarki" "większą" część wirnika:

Mam nadzieje że rozumiecie o co mi chodzi wink.gif


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sat, 05 Nov 2011 - 20:51
Post #360


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





na rownoodleglosciowym kolektorze nie bedzie chyba znaczenia?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

34 Stron V  « < 16 17 18 19 20 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 14:32