![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#341
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Chyba 150 jak będzie całą trasę szedł 200km/h bez chłodnicy oleju....
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#342
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Jadac tak ze stala predkoscia 200km/h, jaka temperature moze miec olej ? chyba 100 stopni nie przekroczy ? Myślę że przekroczy śmiało. Chociaż Wy w Saabach macie długie skrzynie i po 200 to na trójce latacie, więc na piątce to prędkość ekonomiczna ![]() -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#343
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Chyba 150 jak będzie całą trasę szedł 200km/h bez chłodnicy oleju.... No bez chlodnicy oleju,ale nie pod maks obciazeniem. Zakladam,ze 200km/h pociagnie cywilne 2.0 n/a , ktore chyba seryjnie nie maja chlodnic oleju. CYTAT Myślę że przekroczy śmiało. Chociaż Wy w Saabach macie długie skrzynie i po 200 to na trójce latacie, więc na piątce to prędkość ekonomiczna biggrin.gif Saab na 5-tce ma (zaleznie od skrzyni) jakies 4500rpm przy 200. To juz tez nie tak malo. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#344
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Cywilne 2.0 owszem, ale Ibizą bym się nie podjął mimo wszystko. Ona ma za zadanie jeździć bezawaryjnie 400m na zawodach i równie bezawaryjnie osiągnąć 0-vmax na niemieckiej autostradzie i tyle. Więcej od niej nie wymagam
-------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#345
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Nawet jak samochód jest seryjny to i tak 2h jazda 200km/h na pewno nie wpłynie dobrze na temp. oleju. Ale koniec tego bezsensownego OT.
Wydaje mi się, że pomimo braku wody na upalania na ćwiartkę i okazjonalne przedmuchanie na autobahnie da radę. Ile będzie pompowane z wiadra? Bedzie BAR? ![]() -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#346
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Zobaczę jak to się będzie zachowywać. Będę zaczynał od minimalnego co jest w stanie utrzymać wewnętrzny WG no i pewnie do zimy wystroi się do zamknięcia obecnych wtrysków, nie wiem jakie to będzie doładowanie, ale myślę że mniej niż bar.
-------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#347
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
u mnie powyzej 160 olej stygnie i nie tyle przez chlodnice, co przez to ze misa jest odslonieta.
na miescie skacze do 120, na trasie nie przekracza 100 -------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#348
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 01 April 2004 Skąd: Sz-n ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#349
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Astra GSI C20XE też ma
![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#350
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
Astra GSI C20XE też ma ![]() Bo swego czasu ATRSA GSI16V to była najmocniejsza opcja i to był taki oplowski "autobahnraser" więc zapakowali do tego chłodnice oleju. Co do Ibizy to Jemioł napisał że auto nie jeździ ani w trasy ani na mile więc przy odrobinie rozsądku da rade opanować temp oleju... działaj szybko aby przed śniegiem sprawdzić jak to jedzie;-))) -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#351
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja patrzac na tco Ibiza robi z olejem jak jest cieplo stwierdzam ze napewno chlodnica sie przyda, mysle ze w Jemiolowej tez. Jesli przy kilku butach do 100-120kmh olej nagle robi sie 115-120st to przy wiekszej mocy u mnie i u niego bedzie napewno cieplej. Chlodnica to nie wielki wydatek a napewno sie przyda i pozwoli zachowac spokojna psychike
![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#352
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Na pewno by było lepiej gdyby chłodnica była, ale z racji tego że idzie zima i niskie temperatury a ja słabo stoję ze szmalem to musi wystarczyć zdrowy rozsądek przy upalaniu i obserwacja temperatury/ciśnienia oleju.
-------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#353
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
O widze ze siedzimy na tej samej laweczce jesli chodzi o kase
![]() ![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#354
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
Na pewno by było lepiej gdyby chłodnica była, ale z racji tego że idzie zima i niskie temperatury a ja słabo stoję ze szmalem to musi wystarczyć zdrowy rozsądek przy upalaniu i obserwacja temperatury/ciśnienia oleju. zaraz chwile a czy przypadkiem ABF nie ma fabrycznego wymiennika olej/woda?? -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#355
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 13 November 2006 Skąd: 3CITY ![]() |
Niestety nie ma
-------------------- Renault Megane 3RS
|
|
|
![]()
Post
#356
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 30 April 2006 Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer ![]() |
Całe życie wydawało mi się że wymiennik ma tak samo jak moje 9A....
-------------------- VW 16V++ :)
|
|
|
![]()
Post
#357
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska ![]() |
ma wymiennik i jak jest sprawny to oleju się tak łatwo nie zagrzeje przy sprawnym układzie chłodzenia...
|
|
|
![]()
Post
#358
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 13 November 2006 Skąd: 3CITY ![]() |
A gdzie on jest ?tam gdzie filtr przykręcasz?
-------------------- Renault Megane 3RS
|
|
|
![]()
Post
#359
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Sprawa jest pewnie oczywista ale mam pytanie. Twin scroll to runnery 1+4 i 2+3.
Czy prawidłowe jest ułożenie takie jak tu gdzie runnery 1+4 napędzają bardziej zewnętrzną "oddaloną" od środka sprężarki "mniejszą" część wirnika: ![]() Czy takie jak tu, gdzie runnery 1+4 napędzają tą "bliższą środkowi sprężarki" "większą" część wirnika: ![]() Mam nadzieje że rozumiecie o co mi chodzi ![]() -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#360
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
na rownoodleglosciowym kolektorze nie bedzie chyba znaczenia?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 14:32 |