Shoutbox 0 nowych PW 


34 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Seat Ibiza 2.0 16v Turbo, 380KM 404 NM
DEMISS
post Wed, 31 Mar 2010 - 14:50
Post #141


Frequent User
Dołączył: Tue, 30 October 2007
Skąd: mmz





jemioł7 takie oponki sa na magazynie w www.rpmotorsport.pl w 3-4 dni moga byc u Ciebie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 31 Mar 2010 - 14:50
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jemiol7
post Wed, 07 Apr 2010 - 21:27
Post #142


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Dziś pobawiliśmy się z Coobciem trochę zapłonem i przy doładowaniu 1 - 1,1 bara uzyskaliśmy 319 km i 408 Nm. Wykresik:


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Wed, 07 Apr 2010 - 22:05
Post #143


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Grubooo. Moment fajowy wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 07 Apr 2010 - 22:41
Post #144


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





no ,no zaczyna sie robic kozacko ...moment fajny ,ale teraz to pewnie dopiero na trzecim biegu zaczyna trakcje lapac


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 08 Apr 2010 - 00:07
Post #145


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Dzięki uprzejmości Kreatora Mocy, dostaliśmy zaproszenie na gratisowe ponowne sprawdzenia auta na ich hamowni ale tym razem 4x4 bowiem na tej jedno osiowej niestety nie byliśmy w stanie utrzymać stałego ciśnienia oraz dobić do wartości 1,2 czyli takiej jaką auto trzyma na drodze.
Mimo skorzystania z jednosiówki udało się nam troszkę dopieścić zapłon tzn. znaleść kompromis by na seryjnym układzie zapłonowym on nie wypadał i pozostawić jakąś namiastkę bezpieczeństwa coby za szybko nic się nie pourywało - przynajmniej na hamowni biggrin.gif

Ps. z Jemiołem napalaliśmy się na okolicę 450Nm, dzisiaj się nie udało to może jutro się uda wink.gif
A no i będę chłopaka namawiać by mu wcisnąć zamiast MBC drugiego ECU Mastera i zrobić na nim mapę dla n75 ale w funkcji prędkości... Coby troszkę zdjąć z ognia na niskich biegach.


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
F-16
post Thu, 08 Apr 2010 - 09:25
Post #146


User
Dołączył: Sat, 02 February 2008
Skąd: ostrowiec św.





no ,bardzo ładny wykresik i pewnie będzie ładnie latać na 1/4. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 08 Apr 2010 - 09:40
Post #147


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Mojego Sunnego objeżdża o czym przekonałem się wielo krotnie w drodze powrotnej z Hamowni biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 08 Apr 2010 - 10:01
Post #148


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Troche nie rozumiem po co 450nm , jak przod nawet nie jest zaszperowany ...mh ,ale moze ja sie nie znam i mam jakies inne teorie ... ps sprzeglo daje jeszcze rade??


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Thu, 08 Apr 2010 - 10:02
Post #149


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Bardzo podoba mi się ten projekt.Są plany na zwiększenie doładowania na tym dole czy dopiero po zakuciu?Swoją droga jestem zdziwiony że seryjne sprzegło daje radę utrzymać taki moment.


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Thu, 08 Apr 2010 - 10:30
Post #150


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





CYTAT(Rafalek114 @ Wed, 07 Apr 2010 - 22:41) *
no ,no zaczyna sie robic kozacko ...moment fajny ,ale teraz to pewnie dopiero na trzecim biegu zaczyna trakcje lapac


bez przesady z ta trakcja na 3 biegu, to mozna miec dpiero przy mocnieszym wolnossaku to raz, dwa widze ze moc i moment landie rosnie i nie od razu i to mi sie najbardziej podoba
i nastepna sprawa stary piles cos ? bo ja nie widze tych 450nm tongue.gif
pozdrawiam


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Thu, 08 Apr 2010 - 12:57
Post #151


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(henry @ Thu, 08 Apr 2010 - 10:30) *
i nastepna sprawa stary piles cos ? bo ja nie widze tych 450nm tongue.gif

Ja nie piłem smile.gif

CYTAT(Coobcio @ Thu, 08 Apr 2010 - 00:07) *
Ps. z Jemiołem napalaliśmy się na okolicę 450Nm, dzisiaj się nie udało to może jutro się uda wink.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Thu, 08 Apr 2010 - 14:37
Post #152


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Sprzęgło też mnie pozytywnie zaskakuje biggrin.gif Póki co dmuchać więcej nie bedziemy bo układ paliwowy i zapłonowy na to nie pozwoli wink.gif


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Thu, 08 Apr 2010 - 14:43
Post #153


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





Gruuubo smile.gif


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Thu, 08 Apr 2010 - 16:10
Post #154


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





CYTAT(joker @ Thu, 08 Apr 2010 - 12:57) *
Ja nie piłem smile.gif

zwracam honor
peace


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Fri, 09 Apr 2010 - 17:08
Post #155


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





wartości na wykresie fajne ale ja bym je bardziej w prawo przesunął
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DEMISS
post Sun, 25 Apr 2010 - 16:15
Post #156


Frequent User
Dołączył: Tue, 30 October 2007
Skąd: mmz





no i jak narazie 13.3 na bemowie:D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Sun, 25 Apr 2010 - 16:37
Post #157


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Tak jest, dokładnie 13.376. Jak na totalny brak trakcji na pierwszych dwóch biegach na GY F1 195/45/16 i problemy z wypadającym zapłonem to jest naprawdę OK biggrin.gif Generalnie tak jak się spodziewałem. Na szczęście jest co poprawiać i liczę że jest jescze trochę do urwania. Ogólnie fajna impreza biggrin.gif


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 25 Apr 2010 - 16:58
Post #158


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Kurcze no fajna zabawa była - gdybym Ci udostępnił moje A048 to myślę że spokojnie poniżej 13 sek by było tongue.gif
Ps. z tymi zapłonami to jaja, już przewę masz na 0,4 bara - strasznie musisz mieć gorąco pod maską... Można dać długie przewody WN i gdzieś w chłodniejsze miejsce przenieść cewki...
Tak czy siak wóz CI podaje smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Sun, 25 Apr 2010 - 17:14
Post #159


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Do nasŧępnych zawodów ogarniemy to co dziś zawiodło i 12stka będzie jak pogoda pozwoli. Auto daje radę, na tle reszty turbo ośiek i 4wd nie ma się czego wstydzić biggrin.gif


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Mon, 26 Apr 2010 - 13:08
Post #160


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





CYTAT(Coobcio @ Sun, 25 Apr 2010 - 16:58) *
Ps. z tymi zapłonami to jaja, już przewę masz na 0,4 bara - strasznie musisz mieć gorąco pod maską... Można dać długie przewody WN i gdzieś w chłodniejsze miejsce przenieść cewki...
Tak czy siak wóz CI podaje smile.gif

No mimo szybkiej akcji zmniejszania przerwy na świecy zapłon wypadał. Trochę niepotrzebnie boosta zwiększałem. Jak Zdjąłem do 1.1 bara na ostatni przejazd, to było lepiej. Dzięki Coobcio za szybka i fachową pomoc smile.gif


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

34 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 06:36