![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 30 October 2007 Skąd: mmz ![]() |
jemioł7 takie oponki sa na magazynie w www.rpmotorsport.pl w 3-4 dni moga byc u Ciebie.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Dziś pobawiliśmy się z Coobciem trochę zapłonem i przy doładowaniu 1 - 1,1 bara uzyskaliśmy 319 km i 408 Nm. Wykresik:
![]() -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Grubooo. Moment fajowy
![]() |
|
|
![]()
Post
#144
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
no ,no zaczyna sie robic kozacko ...moment fajny ,ale teraz to pewnie dopiero na trzecim biegu zaczyna trakcje lapac
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Dzięki uprzejmości Kreatora Mocy, dostaliśmy zaproszenie na gratisowe ponowne sprawdzenia auta na ich hamowni ale tym razem 4x4 bowiem na tej jedno osiowej niestety nie byliśmy w stanie utrzymać stałego ciśnienia oraz dobić do wartości 1,2 czyli takiej jaką auto trzyma na drodze.
Mimo skorzystania z jednosiówki udało się nam troszkę dopieścić zapłon tzn. znaleść kompromis by na seryjnym układzie zapłonowym on nie wypadał i pozostawić jakąś namiastkę bezpieczeństwa coby za szybko nic się nie pourywało - przynajmniej na hamowni ![]() Ps. z Jemiołem napalaliśmy się na okolicę 450Nm, dzisiaj się nie udało to może jutro się uda ![]() A no i będę chłopaka namawiać by mu wcisnąć zamiast MBC drugiego ECU Mastera i zrobić na nim mapę dla n75 ale w funkcji prędkości... Coby troszkę zdjąć z ognia na niskich biegach. -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#146
|
|
User Dołączył: Sat, 02 February 2008 Skąd: ostrowiec św. ![]() |
no ,bardzo ładny wykresik i pewnie będzie ładnie latać na 1/4.
![]() |
|
|
![]()
Post
#147
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Mojego Sunnego objeżdża o czym przekonałem się wielo krotnie w drodze powrotnej z Hamowni
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Troche nie rozumiem po co 450nm , jak przod nawet nie jest zaszperowany ...mh ,ale moze ja sie nie znam i mam jakies inne teorie ... ps sprzeglo daje jeszcze rade??
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Bardzo podoba mi się ten projekt.Są plany na zwiększenie doładowania na tym dole czy dopiero po zakuciu?Swoją droga jestem zdziwiony że seryjne sprzegło daje radę utrzymać taki moment.
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#150
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
no ,no zaczyna sie robic kozacko ...moment fajny ,ale teraz to pewnie dopiero na trzecim biegu zaczyna trakcje lapac bez przesady z ta trakcja na 3 biegu, to mozna miec dpiero przy mocnieszym wolnossaku to raz, dwa widze ze moc i moment landie rosnie i nie od razu i to mi sie najbardziej podoba i nastepna sprawa stary piles cos ? bo ja nie widze tych 450nm ![]() pozdrawiam -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#151
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#152
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Sprzęgło też mnie pozytywnie zaskakuje
![]() ![]() -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
Gruuubo
![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#154
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
-------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#155
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
wartości na wykresie fajne ale ja bym je bardziej w prawo przesunął
|
|
|
![]()
Post
#156
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 30 October 2007 Skąd: mmz ![]() |
no i jak narazie 13.3 na bemowie:D
|
|
|
![]()
Post
#157
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Tak jest, dokładnie 13.376. Jak na totalny brak trakcji na pierwszych dwóch biegach na GY F1 195/45/16 i problemy z wypadającym zapłonem to jest naprawdę OK
![]() ![]() -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#158
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Kurcze no fajna zabawa była - gdybym Ci udostępnił moje A048 to myślę że spokojnie poniżej 13 sek by było
![]() Ps. z tymi zapłonami to jaja, już przewę masz na 0,4 bara - strasznie musisz mieć gorąco pod maską... Można dać długie przewody WN i gdzieś w chłodniejsze miejsce przenieść cewki... Tak czy siak wóz CI podaje ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#159
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Do nasŧępnych zawodów ogarniemy to co dziś zawiodło i 12stka będzie jak pogoda pozwoli. Auto daje radę, na tle reszty turbo ośiek i 4wd nie ma się czego wstydzić
![]() -------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#160
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Ps. z tymi zapłonami to jaja, już przewę masz na 0,4 bara - strasznie musisz mieć gorąco pod maską... Można dać długie przewody WN i gdzieś w chłodniejsze miejsce przenieść cewki... Tak czy siak wóz CI podaje ![]() No mimo szybkiej akcji zmniejszania przerwy na świecy zapłon wypadał. Trochę niepotrzebnie boosta zwiększałem. Jak Zdjąłem do 1.1 bara na ostatni przejazd, to było lepiej. Dzięki Coobcio za szybka i fachową pomoc ![]() -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 06:36 |