![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
a mnie sie ten wynalazek w ogole nie podoba.. nie wiem jakich zabiegow stylistycznych dokonano w stosunku do oryginalnego nadwozia (o ile jakichs dokonano) - ale i tak jest paskudny..
wczesniejsze pytanie "itr czy fto" to jakis zarcik byl..? to az tak super skreca, zeby zastanawiac sie czy fto, czy moze "best handling fwd"? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Super User Dołączył: Tue, 27 September 2005 Skąd: Lublin ![]() |
to była czysta ciekawość co wyjdzie taniej, nie biorąc pod uwagę aspektów takich jak skręcanie np
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
Super projekt, jako entuzjasta marki mitsu jestem pod wrażeniem !!!!
-------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
CYTAT("!markos":1ou6iec9) wczesniejsze pytanie "itr czy fto" to jakis zarcik byl..? to az tak super skreca, zeby zastanawiac sie czy fto, czy moze "best handling fwd"?
Nie demonizowałbym na twoim miejscu, bo FTO też jest szerokie i ma niezły zawias. Nie twierdzę, że jest szybsze od ITR, ale uważam, że to porównywalna liga. -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
luz, jak zwykle zle cos ujalem bylem bardziej ciekaw, niz chcialem wyglaszac jakies opinie nie znajac auta
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 17 October 2007 Skąd: Poznań ![]() |
CYTAT("Marlon":2edqbwkd) no fajnie fajnie, ale forum się nazywa "performance" a nie "dashboard swapping", więc chętnie byśmy się czegoś dowiedzieli... Co to auto umie, jaki to silnik, jakie opcje na przyszłość?
Witam mitsubishi fto version-r wedlug moich informacji 1500szt. tego wypuscili w manualu i z seryjna szpera i odlaczana trakcja taki model wlasnie posiadam odrazu zapewniam ze skreca jeszcze zadnej latarni nie zaliczylem ale powaznie na sawiasie D2 da sie prowadzic calkiem ostro. silnik;V6 DOHC24v w ukladzie mivec typ silnika 6A12 pojemnosc 2000 PS-220/7500 podobno?jeszcze niesprawdzilem ale calkiem sie zbiera niutki 204/6000 waga mojej sztuki bo to juz sprawdzilem to 1090kg Added after 11 minutes: I jeszcze z ciekawostek FTO jest na plycie podlogowej lancera EVO3,ma to samo zawieszenie i hamulce,uklad kierowniczy tez. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 ![]() |
A nie zwykłego Lancera? Mogę się mylić, ale Evo chyba miało napęd na cztery koła...
Co to znaczy "to samo zawieszenie" - jego układ, czy poszczególne części? Układ hamulcowy w starych Evo bez zacisków Brembo to żadna rewelacja... |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 25 June 2007 ![]() |
Z całym szacunkiem do projektu ale muszę parę rzeczy wyprostować:
GP Version R podobnie jak GPX miała 200 PS więc jeżeli u Ciebie jest więcej pewnie podłubane. Dodatkowo posiadała ona pierdoły z Ralliart’u: 1.Tłumik końcowy 2.Rozpórki przód i tył Nic nigdy nie słyszałem na temat szpery więc pewnie została dołożona. Porównując zawieszenie, hamulce i układ kierowniczy z EVO byłbym bardzo ostrożny. Jeżeli chodzi o wagę pomyliłeś się o 80kg czyli 1170(seria), u Ciebie więcej( ~ seria + audio). MIVEC to system zmiennych faz rozrządu, takie hondoskie VTI. Pozdrawiam P.S. Projekt bardzo ciekawy, chyba wybiorę się do tego autoR’a- też bym se takie sprawił |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 17 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("slevin":3fldcaic) MIVEC to system zmiennych faz rozrządu, takie hondoskie VTI.
Pozdrawiam Jak już przytaczasz takie dokładne dane apropos FTO, to mogłeś się ustrzec takiego babola. VTI to w hondzie wersja wyposażenia. Tobie pewnie chodziło o VTEC... -------------------- twins on board
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 17 October 2007 Skąd: Poznań ![]() |
CYTAT("240Z":3wpyodiz) A nie zwykłego Lancera? Mogę się mylić, ale Evo chyba miało napęd na cztery koła...
Co to znaczy "to samo zawieszenie" - jego układ, czy poszczególne części? Układ hamulcowy w starych Evo bez zacisków Brembo to żadna rewelacja...[/quote pisalem o zawieszeniu;amortyzatory,wachacze,drazkach. Added after 3 minutes: CYTAT("240Z":3wpyodiz) A nie zwykłego Lancera? Mogę się mylić, ale Evo chyba miało napęd na cztery koła... Co to znaczy "to samo zawieszenie" - jego układ, czy poszczególne części? Układ hamulcowy w starych Evo bez zacisków Brembo to żadna rewelacja... pisalem o zawieszeniu;amortyzatorach,wachaczach,koncowkach,listwie kierowniczej.A nie napedech -------------------- |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
OK, czy jeśli rzeczywiście ukłąd(albo płyta podłogowa) z evo są pokrewne, to jest szansa na AWD? Bo samochodzik fajny, tylko napęd ma na niewłaściwe koła, więc jak nie da rady rwd, to może chociaż 4x4?
Pozdro |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 25 June 2007 ![]() |
CYTAT("izzy_rajder":2jccypz1) CYTAT("slevin":2jccypz1) MIVEC to system zmiennych faz rozrządu, takie hondoskie VTI. Pozdrawiam Jak już przytaczasz takie dokładne dane apropos FTO, to mogłeś się ustrzec takiego babola. VTI to w hondzie wersja wyposażenia. Tobie pewnie chodziło o VTEC... Babol, babol,oj tam, każdy wie o co mi chodziło |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 17 October 2007 Skąd: Poznań ![]() |
CYTAT("slevin":3tjytopw) Z całym szacunkiem do projektu ale muszę parę rzeczy wyprostować:
GP Version R podobnie jak GPX miała 200 PS więc jeżeli u Ciebie jest więcej pewnie podłubane. Dodatkowo posiadała ona pierdoły z Ralliart’u: 1.Tłumik końcowy 2.Rozpórki przód i tył Nic nigdy nie słyszałem na temat szpery więc pewnie została dołożona. Porównując zawieszenie, hamulce i układ kierowniczy z EVO byłbym bardzo ostrożny. Jeżeli chodzi o wagę pomyliłeś się o 80kg czyli 1170(seria), u Ciebie więcej( ~ seria + audio). MIVEC to system zmiennych faz rozrządu, takie hondoskie VTI. Pozdrawiam P.S. Projekt bardzo ciekawy, chyba wybiorę się do tego autoR’a- też bym se takie sprawił co do twojego sprostowania,na temat dodatkow Ralliart to masz racje,co do mocy GPX tez ale jeszcze troche wiedzy brak.Co do szpey tez sie mylisz.Co do porownania z evo tez mam racje wiem z jakich czesci korzystalem,przy przerobce,dodam jeszcze ze te same hamulce sa w galancie P.S.Widzisz co do tego gdzie chcesz jechac zeby sobie sprawic takie auto tez sie MYLISZ -------------------- |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 ![]() |
CYTAT("waldek HOT":3gdi2uf2) P.S.Widzisz co do tego gdzie chcesz jechac zeby sobie sprawic takie auto tez sie MYLISZ
Przyganiał kocioł garnkowi... Czy mi się wydaje, czy jesteście konkurencją? |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 17 October 2007 Skąd: Poznań ![]() |
CYTAT("Dziku":3hwe9srt) OK, czy jeśli rzeczywiście ukłąd(albo płyta podłogowa) z evo są pokrewne, to jest szansa na AWD? Bo samochodzik fajny, tylko napęd ma na niewłaściwe koła, więc jak nie da rady rwd, to może chociaż 4x4?
Pozdro sa pokrewne wystarczy sprawdzic punkty pomiarowe na elektronicznej plycie podlogowej sa identyczne,rozstaw osi tez identyczny;4x4 mam w planie.ale juz nie z tym silnikiem tylko od vr4.na razie chcialem zobaczyc jak to dziala w serii no i jeszcze musze troche popracowac nad szczegolami.4lata szukalem tego auta mialem wielka wiedze teoretyczna.a teraz zaczynam posiadac praktyczna no i musze stwierdzic ze te dwie wiedze mocno sie roznia. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 25 June 2007 ![]() |
CYTAT("waldek HOT":6w2r62mg) CYTAT("slevin":6w2r62mg) Z całym szacunkiem do projektu ale muszę parę rzeczy wyprostować: GP Version R podobnie jak GPX miała 200 PS więc jeżeli u Ciebie jest więcej pewnie podłubane. Dodatkowo posiadała ona pierdoły z Ralliart’u: 1.Tłumik końcowy 2.Rozpórki przód i tył Nic nigdy nie słyszałem na temat szpery więc pewnie została dołożona. Porównując zawieszenie, hamulce i układ kierowniczy z EVO byłbym bardzo ostrożny. Jeżeli chodzi o wagę pomyliłeś się o 80kg czyli 1170(seria), u Ciebie więcej( ~ seria + audio). MIVEC to system zmiennych faz rozrządu, takie hondoskie VTI. Pozdrawiam P.S. Projekt bardzo ciekawy, chyba wybiorę się do tego autoR’a- też bym se takie sprawił co do twojego sprostowania,na temat dodatkow Ralliart to masz racje,co do mocy GPX tez ale jeszcze troche wiedzy brak.Co do szpey tez sie mylisz.Co do porownania z evo tez mam racje wiem z jakich czesci korzystalem,przy przerobce,dodam jeszcze ze te same hamulce sa w galancie P.S.Widzisz co do tego gdzie chcesz jechac zeby sobie sprawic takie auto tez sie MYLISZ Ja patrzyłem na twoje zdjęcia, a limitowana wersja FTO w kolorze żółtym była wyposażana fabrycznie w LSD - gp version R LSD nie zapewniało. Nie wykluczam,że może być na Twoim aucie trzeci kolor. Na temat powiązań z EVO nie polemizuję. Słyszałem, że autoR składa właśnie drugiego FTO i mam zdecydowanie bliżej. |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 17 October 2007 Skąd: Poznań ![]() |
CYTAT("240Z":uzcyjzqq) CYTAT("waldek HOT":uzcyjzqq) P.S.Widzisz co do tego gdzie chcesz jechac zeby sobie sprawic takie auto tez sie MYLISZ Przyganiał kocioł garnkowi... Czy mi się wydaje, czy jesteście konkurencją? nie znam tego pana, chyba?ale masz racje "przyganial kociolek garnkowi',bynajmniej nie po to pokazalem wam te auto zeby sie z kims przekomarzac na temat tego co stoi u mnie w garazu. Added after 8 minutes: CYTAT("slevin":uzcyjzqq) CYTAT("waldek HOT":uzcyjzqq) CYTAT("slevin":uzcyjzqq) Z całym szacunkiem do projektu ale muszę parę rzeczy wyprostować: GP Version R podobnie jak GPX miała 200 PS więc jeżeli u Ciebie jest więcej pewnie podłubane. Dodatkowo posiadała ona pierdoły z Ralliart’u: 1.Tłumik końcowy 2.Rozpórki przód i tył Nic nigdy nie słyszałem na temat szpery więc pewnie została dołożona. Porównując zawieszenie, hamulce i układ kierowniczy z EVO byłbym bardzo ostrożny. Jeżeli chodzi o wagę pomyliłeś się o 80kg czyli 1170(seria), u Ciebie więcej( ~ seria + audio). MIVEC to system zmiennych faz rozrządu, takie hondoskie VTI. Pozdrawiam P.S. Projekt bardzo ciekawy, chyba wybiorę się do tego autoR’a- też bym se takie sprawił co do twojego sprostowania,na temat dodatkow Ralliart to masz racje,co do mocy GPX tez ale jeszcze troche wiedzy brak.Co do szpey tez sie mylisz.Co do porownania z evo tez mam racje wiem z jakich czesci korzystalem,przy przerobce,dodam jeszcze ze te same hamulce sa w galancie P.S.Widzisz co do tego gdzie chcesz jechac zeby sobie sprawic takie auto tez sie MYLISZ Ja patrzyłem na twoje zdjęcia, a limitowana wersja FTO w kolorze żółtym była wyposażana fabrycznie w LSD - gp version R LSD nie zapewniało. Nie wykluczam,że może być na Twoim aucie trzeci kolor. Na temat powiązań z EVO nie polemizuję. Słyszałem, że autoR składa właśnie drugiego FTO i mam zdecydowanie bliżej. na moim aucie jest tylko jeden kolor zielony,pozostale cztery zdarlem do blachy! pis. pozdrawiam -------------------- |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Super User Dołączył: Tue, 27 September 2005 Skąd: Lublin ![]() |
mnie zaskoczyły koszty zrobienia takiego FTO podane przez Auto'R a
a co do LSD, czytałem w jakiejś angielskiej gazecie, że była w tej wersji |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 25 June 2007 ![]() |
CYTAT("sharxhunter":1p1o6eoz) mnie zaskoczyły koszty zrobienia takiego FTO podane przez Auto'R a
a co do LSD, czytałem w jakiejś angielskiej gazecie, że była w tej wersji No nie wiem z tego co ja czytałem LSD to tylko w limitowanej żółtej budzie występowało. No ale wydaje mi się że nie ma już co tak polemizować i trzeba pogratulować dobrego projektu i życzyć powodzenia w następnych. |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Sharx, a na ile autoR wycenia taką przeróbkę, bo jakoś nie mogłem się dopytać...
Pozdro |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 18:53 |