Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> MITSUBISHI FTO PIERWSZE LHD
!markos
post Thu, 18 Oct 2007 - 00:10
Post #21


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





a mnie sie ten wynalazek w ogole nie podoba.. nie wiem jakich zabiegow stylistycznych dokonano w stosunku do oryginalnego nadwozia (o ile jakichs dokonano) - ale i tak jest paskudny..

wczesniejsze pytanie "itr czy fto" to jakis zarcik byl..? to az tak super skreca, zeby zastanawiac sie czy fto, czy moze "best handling fwd"?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 18 Oct 2007 - 00:10
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
sharxhunter
post Thu, 18 Oct 2007 - 08:38
Post #22


Super User
Dołączył: Tue, 27 September 2005
Skąd: Lublin





to była czysta ciekawość co wyjdzie taniej, nie biorąc pod uwagę aspektów takich jak skręcanie np
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Thu, 18 Oct 2007 - 09:51
Post #23


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





Super projekt, jako entuzjasta marki mitsu jestem pod wrażeniem !!!!


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Thu, 18 Oct 2007 - 13:22
Post #24


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT("!markos":1ou6iec9)
wczesniejsze pytanie "itr czy fto" to jakis zarcik byl..? to az tak super skreca, zeby zastanawiac sie czy fto, czy moze "best handling fwd"?


Nie demonizowałbym na twoim miejscu, bo FTO też jest szerokie i ma niezły zawias. Nie twierdzę, że jest szybsze od ITR, ale uważam, że to porównywalna liga.


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Thu, 18 Oct 2007 - 13:38
Post #25


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





luz, jak zwykle zle cos ujalem bylem bardziej ciekaw, niz chcialem wyglaszac jakies opinie nie znajac auta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
waldek HOT
post Thu, 18 Oct 2007 - 16:13
Post #26


Rookie
Dołączył: Wed, 17 October 2007
Skąd: Poznań





CYTAT("Marlon":2edqbwkd)
no fajnie fajnie, ale forum się nazywa "performance" a nie "dashboard swapping", więc chętnie byśmy się czegoś dowiedzieli... Co to auto umie, jaki to silnik, jakie opcje na przyszłość?

Witam
mitsubishi fto version-r wedlug moich informacji 1500szt. tego wypuscili w manualu i z seryjna szpera i odlaczana trakcja taki model wlasnie posiadam odrazu zapewniam ze skreca jeszcze zadnej latarni nie zaliczylem ale powaznie na sawiasie D2 da sie prowadzic calkiem ostro.
silnik;V6 DOHC24v w ukladzie mivec
typ silnika 6A12
pojemnosc 2000
PS-220/7500 podobno?jeszcze niesprawdzilem ale calkiem sie zbiera
niutki 204/6000
waga mojej sztuki bo to juz sprawdzilem to 1090kg

Added after 11 minutes:

I jeszcze z ciekawostek FTO jest na plycie podlogowej lancera EVO3,ma to samo zawieszenie i hamulce,uklad kierowniczy tez.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
240Z
post Thu, 18 Oct 2007 - 17:27
Post #27


SHIFT_oldschool
Dołączył: Sun, 14 November 2004





A nie zwykłego Lancera? Mogę się mylić, ale Evo chyba miało napęd na cztery koła...

Co to znaczy "to samo zawieszenie" - jego układ, czy poszczególne części? Układ hamulcowy w starych Evo bez zacisków Brembo to żadna rewelacja...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slevin
post Thu, 18 Oct 2007 - 18:40
Post #28


Rookie
Dołączył: Mon, 25 June 2007





Z całym szacunkiem do projektu ale muszę parę rzeczy wyprostować:
GP Version R podobnie jak GPX miała 200 PS więc jeżeli u Ciebie jest więcej pewnie podłubane.
Dodatkowo posiadała ona pierdoły z Ralliart’u:
1.Tłumik końcowy
2.Rozpórki przód i tył
Nic nigdy nie słyszałem na temat szpery więc pewnie została dołożona.
Porównując zawieszenie, hamulce i układ kierowniczy z EVO byłbym bardzo ostrożny.
Jeżeli chodzi o wagę pomyliłeś się o 80kg czyli 1170(seria), u Ciebie więcej( ~ seria + audio).
MIVEC to system zmiennych faz rozrządu, takie hondoskie VTI.
Pozdrawiam



P.S. Projekt bardzo ciekawy, chyba wybiorę się do tego autoR’a- też bym se takie sprawił
Go to the top of the page
 
+Quote Post
izzy_rajder
post Thu, 18 Oct 2007 - 19:19
Post #29


Forum Killer
Dołączył: Thu, 17 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("slevin":3fldcaic)
MIVEC to system zmiennych faz rozrządu, takie hondoskie VTI.
Pozdrawiam


Jak już przytaczasz takie dokładne dane apropos FTO, to mogłeś się ustrzec takiego babola. VTI to w hondzie wersja wyposażenia. Tobie pewnie chodziło o VTEC...


--------------------
twins on board
Go to the top of the page
 
+Quote Post
waldek HOT
post Thu, 18 Oct 2007 - 19:25
Post #30


Rookie
Dołączył: Wed, 17 October 2007
Skąd: Poznań





CYTAT("240Z":3wpyodiz)
A nie zwykłego Lancera? Mogę się mylić, ale Evo chyba miało napęd na cztery koła...

Co to znaczy "to samo zawieszenie" - jego układ, czy poszczególne części? Układ hamulcowy w starych Evo bez zacisków Brembo to żadna rewelacja...[/quote
pisalem o zawieszeniu;amortyzatory,wachacze,drazkach.

Added after 3 minutes:

CYTAT("240Z":3wpyodiz)
A nie zwykłego Lancera? Mogę się mylić, ale Evo chyba miało napęd na cztery koła...

Co to znaczy "to samo zawieszenie" - jego układ, czy poszczególne części? Układ hamulcowy w starych Evo bez zacisków Brembo to żadna rewelacja...

pisalem o zawieszeniu;amortyzatorach,wachaczach,koncowkach,listwie kierowniczej.A nie napedech


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Thu, 18 Oct 2007 - 19:31
Post #31


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





OK, czy jeśli rzeczywiście ukłąd(albo płyta podłogowa) z evo są pokrewne, to jest szansa na AWD? Bo samochodzik fajny, tylko napęd ma na niewłaściwe koła, więc jak nie da rady rwd, to może chociaż 4x4?
Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slevin
post Thu, 18 Oct 2007 - 19:35
Post #32


Rookie
Dołączył: Mon, 25 June 2007





CYTAT("izzy_rajder":2jccypz1)
CYTAT("slevin":2jccypz1)

MIVEC to system zmiennych faz rozrządu, takie hondoskie VTI.
Pozdrawiam


Jak już przytaczasz takie dokładne dane apropos FTO, to mogłeś się ustrzec takiego babola. VTI to w hondzie wersja wyposażenia. Tobie pewnie chodziło o VTEC...


Babol, babol,oj tam, każdy wie o co mi chodziło
Go to the top of the page
 
+Quote Post
waldek HOT
post Thu, 18 Oct 2007 - 19:35
Post #33


Rookie
Dołączył: Wed, 17 October 2007
Skąd: Poznań





CYTAT("slevin":3tjytopw)
Z całym szacunkiem do projektu ale muszę parę rzeczy wyprostować:
GP Version R podobnie jak GPX miała 200 PS więc jeżeli u Ciebie jest więcej pewnie podłubane.
Dodatkowo posiadała ona pierdoły z Ralliart’u:
1.Tłumik końcowy
2.Rozpórki przód i tył
Nic nigdy nie słyszałem na temat szpery więc pewnie została dołożona.
Porównując zawieszenie, hamulce i układ kierowniczy z EVO byłbym bardzo ostrożny.
Jeżeli chodzi o wagę pomyliłeś się o 80kg czyli 1170(seria), u Ciebie więcej( ~ seria + audio).
MIVEC to system zmiennych faz rozrządu, takie hondoskie VTI.
Pozdrawiam



P.S. Projekt bardzo ciekawy, chyba wybiorę się do tego autoR’a- też bym se takie sprawił



co do twojego sprostowania,na temat dodatkow Ralliart to masz racje,co do mocy GPX tez ale jeszcze troche wiedzy brak.Co do szpey tez sie mylisz.Co do porownania z evo tez mam racje wiem z jakich czesci korzystalem,przy przerobce,dodam jeszcze ze te same hamulce sa w galancie


P.S.Widzisz co do tego gdzie chcesz jechac zeby sobie sprawic takie auto tez sie MYLISZ


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
240Z
post Thu, 18 Oct 2007 - 19:47
Post #34


SHIFT_oldschool
Dołączył: Sun, 14 November 2004





CYTAT("waldek HOT":3gdi2uf2)
P.S.Widzisz co do tego gdzie chcesz jechac zeby sobie sprawic takie auto tez sie MYLISZ


Przyganiał kocioł garnkowi... Czy mi się wydaje, czy jesteście konkurencją?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
waldek HOT
post Thu, 18 Oct 2007 - 19:49
Post #35


Rookie
Dołączył: Wed, 17 October 2007
Skąd: Poznań





CYTAT("Dziku":3hwe9srt)
OK, czy jeśli rzeczywiście ukłąd(albo płyta podłogowa) z evo są pokrewne, to jest szansa na AWD? Bo samochodzik fajny, tylko napęd ma na niewłaściwe koła, więc jak nie da rady rwd, to może chociaż 4x4?
Pozdro



sa pokrewne wystarczy sprawdzic punkty pomiarowe na elektronicznej plycie podlogowej sa identyczne,rozstaw osi tez identyczny;4x4 mam w planie.ale juz nie z tym silnikiem tylko od vr4.na razie chcialem zobaczyc jak to dziala w serii no i jeszcze musze troche popracowac nad szczegolami.4lata szukalem tego auta mialem wielka wiedze teoretyczna.a teraz zaczynam posiadac praktyczna no i musze stwierdzic ze te dwie wiedze mocno sie roznia.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slevin
post Thu, 18 Oct 2007 - 19:52
Post #36


Rookie
Dołączył: Mon, 25 June 2007





CYTAT("waldek HOT":6w2r62mg)
CYTAT("slevin":6w2r62mg)
Z całym szacunkiem do projektu ale muszę parę rzeczy wyprostować:
GP Version R podobnie jak GPX miała 200 PS więc jeżeli u Ciebie jest więcej pewnie podłubane.
Dodatkowo posiadała ona pierdoły z Ralliart’u:
1.Tłumik końcowy
2.Rozpórki przód i tył
Nic nigdy nie słyszałem na temat szpery więc pewnie została dołożona.
Porównując zawieszenie, hamulce i układ kierowniczy z EVO byłbym bardzo ostrożny.
Jeżeli chodzi o wagę pomyliłeś się o 80kg czyli 1170(seria), u Ciebie więcej( ~ seria + audio).
MIVEC to system zmiennych faz rozrządu, takie hondoskie VTI.
Pozdrawiam



P.S. Projekt bardzo ciekawy, chyba wybiorę się do tego autoR’a- też bym se takie sprawił



co do twojego sprostowania,na temat dodatkow Ralliart to masz racje,co do mocy GPX tez ale jeszcze troche wiedzy brak.Co do szpey tez sie mylisz.Co do porownania z evo tez mam racje wiem z jakich czesci korzystalem,przy przerobce,dodam jeszcze ze te same hamulce sa w galancie


P.S.Widzisz co do tego gdzie chcesz jechac zeby sobie sprawic takie auto tez sie MYLISZ


Ja patrzyłem na twoje zdjęcia, a limitowana wersja FTO w kolorze żółtym była wyposażana fabrycznie w LSD - gp version R LSD nie zapewniało.
Nie wykluczam,że może być na Twoim aucie trzeci kolor. Na temat powiązań z EVO nie polemizuję. Słyszałem, że autoR składa właśnie drugiego FTO i mam zdecydowanie bliżej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
waldek HOT
post Thu, 18 Oct 2007 - 20:04
Post #37


Rookie
Dołączył: Wed, 17 October 2007
Skąd: Poznań





CYTAT("240Z":uzcyjzqq)
CYTAT("waldek HOT":uzcyjzqq)
P.S.Widzisz co do tego gdzie chcesz jechac zeby sobie sprawic takie auto tez sie MYLISZ


Przyganiał kocioł garnkowi... Czy mi się wydaje, czy jesteście konkurencją?




nie znam tego pana, chyba?ale masz racje "przyganial kociolek garnkowi',bynajmniej nie po to pokazalem wam te auto zeby sie z kims przekomarzac na temat tego co stoi u mnie w garazu.

Added after 8 minutes:

CYTAT("slevin":uzcyjzqq)
CYTAT("waldek HOT":uzcyjzqq)
CYTAT("slevin":uzcyjzqq)
Z całym szacunkiem do projektu ale muszę parę rzeczy wyprostować:
GP Version R podobnie jak GPX miała 200 PS więc jeżeli u Ciebie jest więcej pewnie podłubane.
Dodatkowo posiadała ona pierdoły z Ralliart’u:
1.Tłumik końcowy
2.Rozpórki przód i tył
Nic nigdy nie słyszałem na temat szpery więc pewnie została dołożona.
Porównując zawieszenie, hamulce i układ kierowniczy z EVO byłbym bardzo ostrożny.
Jeżeli chodzi o wagę pomyliłeś się o 80kg czyli 1170(seria), u Ciebie więcej( ~ seria + audio).
MIVEC to system zmiennych faz rozrządu, takie hondoskie VTI.
Pozdrawiam



P.S. Projekt bardzo ciekawy, chyba wybiorę się do tego autoR’a- też bym se takie sprawił



co do twojego sprostowania,na temat dodatkow Ralliart to masz racje,co do mocy GPX tez ale jeszcze troche wiedzy brak.Co do szpey tez sie mylisz.Co do porownania z evo tez mam racje wiem z jakich czesci korzystalem,przy przerobce,dodam jeszcze ze te same hamulce sa w galancie


P.S.Widzisz co do tego gdzie chcesz jechac zeby sobie sprawic takie auto tez sie MYLISZ


Ja patrzyłem na twoje zdjęcia, a limitowana wersja FTO w kolorze żółtym była wyposażana fabrycznie w LSD - gp version R LSD nie zapewniało.
Nie wykluczam,że może być na Twoim aucie trzeci kolor. Na temat powiązań z EVO nie polemizuję. Słyszałem, że autoR składa właśnie drugiego FTO i mam zdecydowanie bliżej.




na moim aucie jest tylko jeden kolor zielony,pozostale cztery zdarlem do blachy! pis. pozdrawiam


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sharxhunter
post Thu, 18 Oct 2007 - 20:04
Post #38


Super User
Dołączył: Tue, 27 September 2005
Skąd: Lublin





mnie zaskoczyły koszty zrobienia takiego FTO podane przez Auto'R a
a co do LSD, czytałem w jakiejś angielskiej gazecie, że była w tej wersji
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slevin
post Thu, 18 Oct 2007 - 20:27
Post #39


Rookie
Dołączył: Mon, 25 June 2007





CYTAT("sharxhunter":1p1o6eoz)
mnie zaskoczyły koszty zrobienia takiego FTO podane przez Auto'R a
a co do LSD, czytałem w jakiejś angielskiej gazecie, że była w tej wersji


No nie wiem z tego co ja czytałem LSD to tylko w limitowanej żółtej budzie występowało.
No ale wydaje mi się że nie ma już co tak polemizować i trzeba pogratulować dobrego projektu i życzyć powodzenia w następnych.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Thu, 18 Oct 2007 - 20:45
Post #40


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





Sharx, a na ile autoR wycenia taką przeróbkę, bo jakoś nie mogłem się dopytać...
Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 18:53