![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 August 2004 ![]() |
Przed zimą
![]() p.s. Tak brałem pod uwagę zmianę katów skrętu i zbieżności w funkcji ugięcia zawieszenie , a jak to w praktyce wygląda wyjdzie po badaniu. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Szkoda tylko że zamiast jakiegoś trójkątnego wahacza, zastosowałeś to badziewie ze stabilizatorem...
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 August 2004 ![]() |
Nic nie stoi na przeszkodzie później przebudować przednią belkę i wahacze.
p.s. Na razie na tym etapie samochód kosztował ok 40 tyś +\- 5 tyś zł, więc wybacz ze wykorzystuje elementy które mam. |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Dużo problemów z pedalnicą miałeś przy łączeniu wałka kierownicy z maglownicą? Teraz wałek idzie z drugiej strony podłużnicy, mocno pedały przezkadzają żeby puścić go od środka?
Powodzenia w pracach. |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 06 March 2009 ![]() |
Z tego co widzę to on ma pompę hamulcową lucasa więc zapewne i pedaliera jest z lucasa. Jeżeli tak to przy niej nie powinno być takich problemów z puszczeniem wałka kolumny kierownicy tak jak to ma miejsce w starym układzie. Ramie pedału hamulca w nowym układzie jest puszczone przy ramieniu sprzęgła więc nie ma tego problemu co w starych układach że wałek kolumny kierowniczej ociera się o pedał hamulca.
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 August 2004 ![]() |
oj był, był problem to f 125p nie polonez i "pedryle" nie są zamienne z poldkiem.
Problem, był w zapięciu serwa z Lukasa natomiast z walkiem żadnego jedynie dolną część blachy "pedryli" trzeba było obciąć. |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 August 2004 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Zazdroszczę zaplecza...
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 09 March 2006 ![]() |
Pełna profeska widzę
![]() -------------------- www.facebook.com/rotiformpolska
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn ![]() |
Trochę poniosło chyba z wielkością tych kobyłek
![]() Starczyła by 1/4 tego ![]() -------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 August 2004 ![]() |
Jak mam robić przyrząd to nie na jedno auto. Założeniem było udźwignięcie "wszystkiego" do 3.5t i żeby nie było strach stać koło tego. Sztywność statywów pozwala mi samemu zawiesić auto i samemu je obracać.
p.s. Zaręczam ci, że wszystko co jest robione do/przy aucie jest efektem przemyśleń i przeliczeń. Niczego nie zostawiam lub przynajmniej staram się nie zostawiać przypadkowi. |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
przypadkowosc w twoim wykonaniu zmienia jakby znaczenie
![]() |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 August 2004 ![]() |
Jakieś zastrzeżenia? Jak coś to może się coś poprawi już teraz.
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
jakie zastrzezenia . Pelna profeska . Nic dodac nic ujac .
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 August 2004 ![]() |
Little update:
Podłoga bagażnika przed ![]() "System pomiarowy" ![]() ![]() Spawanie kopuł ![]() ![]() Kopuły ładnie mieszczą się pod półką ![]() Zawieszenie w bagazniku ![]() Podłoga bagażnika po (oczywiście dostanie jeszcze poprzecznice. Tył wymaga jeszcze wpasowania: akumulatora, zbiornika i wydechu) ![]() Bagażnik od pasazerów ![]() Tylne hamulce 298mm ![]() Wystawanie kół osi tylnej ![]() Wygląd finalny od strony bagażnika ![]() Podłoga z zawieszeniem E39 ![]() Pospawane podłożnice przód (zostały obspawane i wzmocnione bo w serii lubią się rozwarstwiać) ![]() P.S. Niestety trzeba było nanieść poprawki: powrót do piast BMW i zmiana układu hamulcowego, minus jest taki ze kolejne 3,5k wydane , plus jest taki ze zostaną ori półosie z M5. Z tyłu wentylowana tarcza 298mm przód 305mm z zaciskiem czterotłoczkowym Brembo. |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Zawieszenie wygląda jak by stąd było
![]() pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 Skąd: Wrocław ![]() |
Niiiiice
![]() Jakby to powiedzieć... fajna dupa w kredensie ![]() Klatka w tym jakaś musi być bo fiacior sam w sobie, jak wszyscy wiedzą, działa jak piąta sprężyna. Będzie? Powiedz że będzie ![]() -------------------- Project FiA 6Y20VT - v 1.5
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 August 2004 ![]() |
Nie boje. Na początku się trochę obawiałem, ale nie było nic poważniej wycinance na raz. Jedynie jak otwarłem podłużnice to samochód wisiał za przednie mocowania piór, czyli przed "osłabieniem" konstrukcji. Reszta podcinania i spawania miała znikomy wpływ na sztywność nadwozia bo było to robione w odpowiedniej kolejności nie na tzw. "Jeden raz"
p.s. Tak będzie klatka , ale w nowym sezonie. Na razie finanse niszczą. |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 ![]() |
niszczy wykonanie tego co robisz:) ten zawias jak seria wyglada:P
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Jest piekny:) tak to z fabryki powinno wyjezdzac:)
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 09:10 |