Shoutbox 0 nowych PW 


11 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Fiat 125p 86r 2.0 16V TURBO
kania_
post Thu, 29 Sep 2011 - 10:59
Post #81


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 August 2004





Przed zimą tongue.gif jest termin pierwszych jazd na terenie zamkniętym.

p.s.
Tak brałem pod uwagę zmianę katów skrętu i zbieżności w funkcji ugięcia zawieszenie , a jak to w praktyce wygląda wyjdzie po badaniu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 29 Sep 2011 - 10:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Dziku
post Thu, 29 Sep 2011 - 11:48
Post #82


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





Szkoda tylko że zamiast jakiegoś trójkątnego wahacza, zastosowałeś to badziewie ze stabilizatorem...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kania_
post Thu, 29 Sep 2011 - 14:53
Post #83


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 August 2004





Nic nie stoi na przeszkodzie później przebudować przednią belkę i wahacze.

p.s.
Na razie na tym etapie samochód kosztował ok 40 tyś +\- 5 tyś zł, więc wybacz ze wykorzystuje elementy które mam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
menzuramenzura
post Thu, 29 Sep 2011 - 20:26
Post #84


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 June 2010
Skąd: Łódź





Dużo problemów z pedalnicą miałeś przy łączeniu wałka kierownicy z maglownicą? Teraz wałek idzie z drugiej strony podłużnicy, mocno pedały przezkadzają żeby puścić go od środka?
Powodzenia w pracach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lino
post Thu, 29 Sep 2011 - 20:41
Post #85


Frequent User
Dołączył: Fri, 06 March 2009





Z tego co widzę to on ma pompę hamulcową lucasa więc zapewne i pedaliera jest z lucasa. Jeżeli tak to przy niej nie powinno być takich problemów z puszczeniem wałka kolumny kierownicy tak jak to ma miejsce w starym układzie. Ramie pedału hamulca w nowym układzie jest puszczone przy ramieniu sprzęgła więc nie ma tego problemu co w starych układach że wałek kolumny kierowniczej ociera się o pedał hamulca.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kania_
post Fri, 30 Sep 2011 - 02:39
Post #86


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 August 2004





oj był, był problem to f 125p nie polonez i "pedryle" nie są zamienne z poldkiem.
Problem, był w zapięciu serwa z Lukasa natomiast z walkiem żadnego jedynie dolną część blachy "pedryli" trzeba było obciąć.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kania_
post Sun, 16 Oct 2011 - 21:28
Post #87


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 August 2004





Obiekt główny całego "zamieszania" z wyciętymi podłużnicami:


Nadwozie pozbawione z tyłu zbędnych przeszkadzających detali:


No i kant zawisł:




Świat stanął na głowie:




Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Mon, 17 Oct 2011 - 09:03
Post #88


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Zazdroszczę zaplecza...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rychu
post Mon, 17 Oct 2011 - 12:27
Post #89


Frequent User
Dołączył: Thu, 09 March 2006





Pełna profeska widzę cool.gif


--------------------
www.facebook.com/rotiformpolska
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paww99
post Mon, 17 Oct 2011 - 19:27
Post #90


Super User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Olsztyn





Trochę poniosło chyba z wielkością tych kobyłek biggrin.gif
Starczyła by 1/4 tego smile.gif


--------------------
Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm.
Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek
Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kania_
post Mon, 17 Oct 2011 - 20:23
Post #91


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 August 2004





Jak mam robić przyrząd to nie na jedno auto. Założeniem było udźwignięcie "wszystkiego" do 3.5t i żeby nie było strach stać koło tego. Sztywność statywów pozwala mi samemu zawiesić auto i samemu je obracać.

p.s.
Zaręczam ci, że wszystko co jest robione do/przy aucie jest efektem przemyśleń i przeliczeń. Niczego nie zostawiam lub przynajmniej staram się nie zostawiać przypadkowi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gicy
post Mon, 17 Oct 2011 - 21:09
Post #92


Super User
Dołączył: Sun, 30 April 2006





przypadkowosc w twoim wykonaniu zmienia jakby znaczenie rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kania_
post Mon, 17 Oct 2011 - 21:27
Post #93


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 August 2004





Jakieś zastrzeżenia? Jak coś to może się coś poprawi już teraz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gicy
post Mon, 17 Oct 2011 - 21:34
Post #94


Super User
Dołączył: Sun, 30 April 2006





jakie zastrzezenia . Pelna profeska . Nic dodac nic ujac .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kania_
post Thu, 01 Dec 2011 - 12:09
Post #95


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 August 2004





Little update:
Podłoga bagażnika przed


"System pomiarowy"




Spawanie kopuł




Kopuły ładnie mieszczą się pod półką


Zawieszenie w bagazniku


Podłoga bagażnika po (oczywiście dostanie jeszcze poprzecznice. Tył wymaga jeszcze wpasowania: akumulatora, zbiornika i wydechu)


Bagażnik od pasazerów


Tylne hamulce 298mm


Wystawanie kół osi tylnej


Wygląd finalny od strony bagażnika


Podłoga z zawieszeniem E39


Pospawane podłożnice przód (zostały obspawane i wzmocnione bo w serii lubią się rozwarstwiać)


P.S.
Niestety trzeba było nanieść poprawki: powrót do piast BMW i zmiana układu hamulcowego, minus jest taki ze kolejne 3,5k wydane , plus jest taki ze zostaną ori półosie z M5. Z tyłu wentylowana tarcza 298mm przód 305mm z zaciskiem czterotłoczkowym Brembo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Thu, 01 Dec 2011 - 12:09
Post #96


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Zawieszenie wygląda jak by stąd było smile.gif. Nie boisz się zwichrowania budy przy spawaniu jej w takiej pozycji ?

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sev
post Thu, 01 Dec 2011 - 12:13
Post #97


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





Niiiiice ohmy.gif

Jakby to powiedzieć... fajna dupa w kredensie smile.gif

Klatka w tym jakaś musi być bo fiacior sam w sobie, jak wszyscy wiedzą, działa jak piąta sprężyna. Będzie? Powiedz że będzie smile.gif


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kania_
post Thu, 01 Dec 2011 - 12:19
Post #98


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 August 2004





Nie boje. Na początku się trochę obawiałem, ale nie było nic poważniej wycinance na raz. Jedynie jak otwarłem podłużnice to samochód wisiał za przednie mocowania piór, czyli przed "osłabieniem" konstrukcji. Reszta podcinania i spawania miała znikomy wpływ na sztywność nadwozia bo było to robione w odpowiedniej kolejności nie na tzw. "Jeden raz"

p.s.
Tak będzie klatka , ale w nowym sezonie. Na razie finanse niszczą.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specnaz14
post Thu, 01 Dec 2011 - 12:55
Post #99


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006





niszczy wykonanie tego co robisz:) ten zawias jak seria wyglada:P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Thu, 01 Dec 2011 - 13:06
Post #100


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Jest piekny:) tak to z fabryki powinno wyjezdzac:)


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 09:10