![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 29 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("RUfi":31n0f108) Fajny projekt, czy będzie to próba przełamania dominacji TDi na 1/4 mili .
Trzymam kciuki mam nadzieję, że z 250PS zrobicie. Tyle to helmuty robią zdaje się pierdząco! Chłopaki sa bardziej chyba ambitni.... -------------------- RS4 powered by MT&Sportmile 3070/6046szt. :D
Do zobaczenia Jasięty, do zobaczenia....................... ['] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 06 March 2005 Skąd: B-stok ![]() |
Zobaczylem to i powiem ze tragicznie sie napalilem na takiego SWAPA, wczesniej chodzilo mi po glowie jakies V8 lub 3.5 R6 ale to mi sie bardzo spodobalo, nie chce wyjsc na pozera ale powiem ze strasznie mi to wszystko przypadlo do gustu, nie moge sie doczekac kiedy juz wkoncu wroce do kraju -jeszcze dluuugi miesiac
-------------------- Zbieram wszystkie zabawki na wiosne...
Sprzedam: E30 325ix Coupe 6500zl Golf 4 1.8T 2002r ok 200KM -23000zl |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 28 August 2003 Skąd: z przypadku ![]() |
CYTAT("tomp":1hfart49) Keyser, czy zakładając, że bazą jest E30 318is, przewidujesz jakieś dodatkowe problemy, czy raczej zakres prac będzie podobny?
pozdrawiam dodatkkowe kwestie to: miska pompa oleju - te dwie rzeczy z racji na but sprzodu oraz łapy ale jak to mówią: nie ma problemu, bez rozwiązania Added after 7 minutes: E36 KOMBI równie ochoczo przyjmie pod maskę coś takiego - równie ŁATWO będzie wsadzić do E36 każdy z generacji 3.0litrowych diesli.... 184KM 218KM a nawet ten z 535d - 270KM wszystko wygląda jak z fabryki, oryginalne łapy BMW, tyle, że z "innego" modelu, chłodnice, pompy (bo diesel ma 3), zbiorniczek na wodę... większość do kupienia bez problemu na szrotach i giełdach |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
no gratuluje, keyser, juz gadalismy na ten temat w Poznaniu, projekt mi sie bardzo podoba i czekam na pokazanie sie autka w PG
Piotrekk, a co do zrobienia biturbo, to jest troche roboty, bo jako baza musi byc silnik CR, a ten pierwszy 3.0d byl na pompie. Da sie to przerobic, ale jest duzo przy tym roboty -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 28 August 2003 Skąd: z przypadku ![]() |
ten też jest commonrail, tylko różnica jest taka, że inaczej są napędzane wałki,
w starszym łańcuch napędza oba wałki... w nowszym, łańcuch napędza jeden wałek, a drugi jest napędzany od tego, kołem zębatym więc sporo roboty |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 17 April 2004 Skąd: 3miasto ![]() |
Piękna robota, piękne auto... gratulacje !!!
Wiadomo może ile waży teraz całe auto? I jak to się prowadzi bo jednak ten silnik jest cięższy od poprzednika??? -------------------- [url=http://www.dieselteam.pl/:3qxpuhia]www.dieselteam.pl[/url:3qxpuhia]
Golf IV TDI powered by Chiptec Koni Sport, Weitec |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda ![]() |
Bardzo, bardzo ciekawy samochod. Gratuluje pomyslu i realizaji.
Jesli mozna to prosilbym o odpowiedzi: Jaki obecnie jest rozklad mas na osie i ile wazy caly samochod? A jak tego nie wiecie to moze chociaz o ile ciezszy jest sam silnik? Czy uklad przeniesienia napedu zostal zmodyfikow ny czy seryjny jest dosyc wytrzymaly? -------------------- 318is
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 18 March 2005 Skąd: inąd ![]() |
Popularność diesli staje się niepokojąca, niedługo dźwięk wkręcającej się na 6000 obr/min benzyny będzie można usłyszeć w multimedialnej encyklopedii, albo w starych filmach
Jak to dźwięczy tak naprawdę? W którym miejscu (obroty) jest odcięcie? -------------------- Jeździec Burzy
EX : BMW E30 mit Hartge H26s motor, niezłe 6 garów i 25% SZPERA 3.73 |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: Płock/W-wa ![]() |
Wreszcie sie ktos zajal tematem i patrzac na ceny modow i samego auta jeszcze bardziej mi sie to podoba Czy wlasciciel planuje pozostac przy seryjnych gratach i jezdzic tylko na programie, czy moze jakies niespodzianki wchodza w gre?
-------------------- Forum Leasing.pl
TDIRACINGTEAM |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
ja mysle, ze KSR na pewno namowi klienta na dalsze mody w kierunku 300 KM
-------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 26 March 2005 Skąd: wr ![]() |
Bardzo udany projekt Planowałem własnie e36 coupe,ale 2.5 lub 2.8 a cos takiego bardziej przypadło mi do gustu,oczywiscie chodzi głownie o spalanie ale i o wysoki moment którego "benzyniaki" moga pozazdroscic
Rozumiem ze mozecie zrobic cos podobnego raz jeszcze ? -------------------- diesel power
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa ![]() |
CYTAT("piechur":191nzcl4) Bardzo, bardzo ciekawy samochod. Gratuluje pomyslu i realizaji.
Jesli mozna to prosilbym o odpowiedzi: Jaki obecnie jest rozklad mas na osie i ile wazy caly samochod? A jak tego nie wiecie to moze chociaz o ile ciezszy jest sam silnik? Czy uklad przeniesienia napedu zostal zmodyfikow ny czy seryjny jest dosyc wytrzymaly? Nie ważyliśmy całego auta, ale silnik jest zbliżony wagowo do 2.5tds i 10kg cięższy od S50B30, także nie ma tragedii. Cały układ napędowy został zmieniony. Skrzynia to komplet z silnikiem, przerobiony wał z dużym gumowym tłumikiem drgań od diesla, duży dyfer... Narazie jeździ na serii, ale mamy nadzieje, że z czasem klient będzie się decydował na rozwój -------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda ![]() |
CYTAT("PMN":2i3d7gyq) Nie ważyliśmy całego auta, ale silnik jest zbliżony wagowo do 2.5tds i 10kg cięższy od S50B30, także nie ma tragedii. Cały układ napędowy został zmieniony. Skrzynia to komplet z silnikiem, przerobiony wał z dużym gumowym tłumikiem drgań od diesla, duży dyfer...
Bylem wlasnie ciekawy jak to sie ma do m3. Dzieki. Bede musial jeszcze raz przemyslec to jaki samochod kupic -------------------- 318is
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: www.dogbox.pl ![]() |
dzis mialem okazje sie przejechać dieslem potworem....nie jechałem jeszcze takim szybkim dieslem(choć jechałem ostatnio golfem 4 tdi z 400Nm na pokładzie)->jednak tył naped daje rade bardziej
reasumując mam nadzieje ze każde autko KSR-owe bedzie tak udane jak to G R A T K I -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
dzisiaj tez go widzialem, nawet sie ustawilismy
ladnie idzie. -------------------- Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria - R5 blue, 2.0 16 - 160KM - R5 black 1.4t mpi - R5 red 1.4t - R5 silver 1.4t Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 14 November 2002 Skąd: Milanówek/WWA ![]() |
Sądząc po blachach to ziom więc wcześniej czy później gdzieś na siebie wpadniemy
Gratulacje chłopaki, fajne autko. |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 28 July 2005 ![]() |
Super pomysł, Super wykonanie, ale cena MOCNO przesadzona.
W Wawie jest koleś któy robi podobne rzeczy niemalże na co dzień. Piszę niemalże bo ma warsztat BMW i generalnie robi mechanikę, ale SWAPY silników również. Wkładali do e30 tek różne silniki, często 3.5 np m20. Spokojnie i do e30 i do e36 włożą diesla i zapewniam że nie wyniesie to 13tysięcy. Wszystko dorabiają bardzo ładnie, nie jest to warsztat pana Kazia z żelastwem i spawarką (mam na myśli łapy). Dodatkowo na placu mają kilka samochodów rozbitych na części oraz kontakty ze sklepami z częściami używanymi itp. Oczywiście dla chcącego nowe części też zamawiają Mam nadzieję że nie uraziłem nikogo... ale piszę co myślę... zawsze... -------------------- e21 Baur M50B25
e24 635csi e30 TC BAUR e34 Dupowóz |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Moze i mozna taniej, wszystko mozna.
Jednak barawa dla Keysera za to ze nie boi sie podac cen, zazwyczaj ceny wszystkich przerobek to wielka tajemnica. Pozatym jestem pewien ze sa firmy ktore by na wstepie powiedzialy 4-5tys a podczas prac cena by rosla delikatnymi kroczkami, x2, x3. -------------------- Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria - R5 blue, 2.0 16 - 160KM - R5 black 1.4t mpi - R5 red 1.4t - R5 silver 1.4t Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 28 July 2005 ![]() |
Nie mówię że najtaniej znaczy najlepiej, nie to miałem na myśli. A faktycznie są firmy które robią ludzi w balona z cenami i takich należy opisywać na forach wszelkich. Uważam że rozsądne wyjścia są dwa. Pierwsze to jeżeli to jest firma z doświadczeniem to spisujemy umowę. Oczywiście z klauzulami w stylu cena od do w zależności od... A jeżeli ktoś mowi że nie ma pojęcia ile to będzie kosztowało to chyba można odpuścić, bo kalkulację da się zrobić zawsze. Mogą by ć przecież zawsze dwie
Optymistyczna i pesymistyczna. Np: Kupi się łąpy od innej beemki i będą kosztowały 100, lub trzbe będzie dorabiać i wyjdą 300. Ceny wiele elementów można mieć przed złożeniem oferty klientowi, prawda? Generalnie ustala się cenę robocizny. Chyba że fachowiec stwierdza że nigdy tego nie robił i nie wie czy wiatrak na chłodnicy się zmieści, chy chłodnica się nada czy będzie za mała, czy skrzynia pasuje czy nie... pobróbować możemy Nie znam Waszego kolegi, nie oceniam jego pracy, chociaż wygląda to bardzo ładnie;) Jednak wydaje mi się to troszkę drogo. Zresztą co tu będę uogólniał, ten co to robi się na tym zna. Mechanik o któym pisąłem wcześniej na moje pytanie o 3.5 u mnie , od razu wyminił listę części z głowy. Tzn. wymienił ile rzeczy trzeba wyrzucić i co robić, żebym sobie policzył ile to czasu i dlaczego tyle to kosztuje -------------------- e21 Baur M50B25
e24 635csi e30 TC BAUR e34 Dupowóz |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
CYTAT("KotSylwester":eapmjbvu) Nie znam Waszego kolegi, nie oceniam jego pracy, chociaż wygląda to bardzo ładnie;) Jednak wydaje mi się to troszkę drogo.
Zależy ile kosztował silnik + skrzynia, tzn. w jakim stanie kupiony, czy był rozbierany jeszcze przed swapem... Jeśli kogoś stać, to lepiej zrobić to najlepszą możliwą drogą na nowych gratach. -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 17 June 2025 - 22:27 |