Shoutbox 0 nowych PW 


10 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Closed TopicStart new topic
> E36 330Cd - inaczej COUPE DIESEL - KSRmotorsport
gość_>STAN<_*
post Thu, 01 Sep 2005 - 17:11
Post #121









CYTAT("joker":2n8v5uch)
CYTAT("Artiv":2n8v5uch)
Panowie nie ma co się bawić w spekulacje czy 330d jeździ lepiej od ///M3 3.0. Właściciel uzna że postawi ja na ćwiartkę w Modlinie to się wszystko okaże .

Tu nie ma co się okazywać ani nie ma nad czym sepkulować. ~200 KM diesla mając nawet swój moment to stanowczo za mało, żeby przrównywać go do M3.


wydaje mi sie ze forum SR.pl zawiera za dużo teoretyków... a najlepsze jest to ze kwalifikacje niektórych z nich opierają sie na wiedzy przelotnej; czyli ktos cos tam gdzies przeczytał a sam nie ma pojecia jak to działa...

Co wiecej sa to osoby których Ja jako Ja nawet nie znam ani nic o nich wczesniej nie słyszałem...
żenada...

Dla wiadomości paru osób...
330 Diesel E36 zapier.... równo...
I nie bulwersujcie sie za kazdym razem jak sie porównuje taki samochód do Mki...bo silink BMW łatwiej sie przerabia niż MGmbh.
to tyle.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 01 Sep 2005 - 17:11
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
przemir
post Thu, 01 Sep 2005 - 18:52
Post #122


Frequent User
Dołączył: Thu, 12 December 2002
Skąd: Fałtekowo





a to "zapier...równo.." to organoleptycznie zapytam z kim stawal i wygral? ile Ciebie Stan wciaga? wystartuje na Bemowie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Artiv
post Thu, 01 Sep 2005 - 19:05
Post #123


Super User
Dołączył: Sun, 01 May 2005
Skąd: Śląsk





Okaże się jak Diesel pojedzie na Bemowie.


--------------------
///Freude am Fahren /// 325i QP
e36 318i limo
e36 325i coupe
cd nastąpił ...
też Coupe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_>STAN<_*
post Thu, 01 Sep 2005 - 20:01
Post #124









to o ile mnie wciag to juz moja tajemnica...
sam jestem ciekaw jaki czas by miala 3jeczka...
kolega mierzyl ja n G techu raz i wykazało mu b.niskie 14..ale G-tech to Gtech i to tylko proste urzadzenie...

nie wiadomo czy ujzymy to auto na zawodach ..byc moze kiedys;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Artiv
post Thu, 01 Sep 2005 - 20:03
Post #125


Super User
Dołączył: Sun, 01 May 2005
Skąd: Śląsk





(">STAN<":21j9otnl)
to o ile mnie wciag to juz moja tajemnica...
sam jestem ciekaw jaki czas by miala 3jeczka...
kolega mierzyl ja n G techu raz i wykazało mu b.niskie 14..ale G-tech to Gtech i to tylko proste urzadzenie...

nie wiadomo czy ujzymy to auto na zawodach ..byc moze kiedys;)[/quote]

A szkoda bo na bank było by ciekawie takie auto postawić z M3 .


--------------------
///Freude am Fahren /// 325i QP
e36 318i limo
e36 325i coupe
cd nastąpił ...
też Coupe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Da3
post Thu, 01 Sep 2005 - 22:03
Post #126


Super User
Dołączył: Thu, 09 January 2003
Skąd: Kraków/Bielsko-Biala





CYTAT("Artiv":2bdd7yfv)
Okaże się jak Diesel pojedzie na Modlinie .


no na modlinie to moze byc ciezko bo tam juz sie nie odbywaja zawody

ale ciekaw jestem co pokaze na Bemowie mysle ze nie zejdzie ponizej 14tu


--------------------
Powered by CompSport
Dark Knights
292bba7d19]http://da3s3.w.interia.pl/3333333333333333.jpg[/]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karmi
post Thu, 01 Sep 2005 - 22:35
Post #127


Super User
Dołączył: Tue, 16 November 2004
Skąd: 22





jak bedzie miala wgrany program i slicki to zejdzie...
...najwiekszy problem to chyba trakcja
pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RUfi
post Fri, 02 Sep 2005 - 07:21
Post #128


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 26 October 2002
Skąd: WWA





CYTAT("karmi":1p4t9plh)
jak bedzie miala wgrany program i slicki to zejdzie...
...najwiekszy problem to chyba trakcja
pzdr


Ile ten samochód waży???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GRE
post Fri, 02 Sep 2005 - 07:35
Post #129


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: www.dogbox.pl





1300, to usłysdzałem z ust Keysera


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzik
post Fri, 02 Sep 2005 - 08:20
Post #130


Forum Homee
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: Warszawa





Ja mialem przyjemnosc, jechalismy z rolowanego.
Predkosc startowa niska, ja bylem w polowie jedynki, bmw na II.
Jak ruszylismy dostalem ponad pol dlugosci na starcie bo musialem zmienic z I na II, II stalismy w miejscu, od III dochodzilem, na IV juz bym wygral.

STAN, co do teoretykow to z tego grona narazie Ty nim jestes. Jak widac teoria momentu sie nie sprawdzila, mimo ze ja mam lekko ponad 200Nm dalem rade.
Musialy isc rowno bo ja wtedy mialem ok 180KM przy masie 1200kg wobec 200KM przy masie 1300kg. Moment czy 100 czy 1000 mnie nie obchodzi.
W Szymanach gdy bylem lzejszy o dobre 50kg jak nie wiecej wywalone z bagaznika +10KM mialem 14.3 wiec teraz spokojnie to BMW zrobi dobra 14-tke, chociaz czy po samym chipowaniu zejdzie do 13-tki nie wiem, bez zrzucenia wagi raczej nie.

Po chipie napewno bym dostal baty, kiedys bedzie rewanz, ale innym samochodem


--------------------
Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria
- R5 blue, 2.0 16 - 160KM
- R5 black 1.4t mpi
- R5 red 1.4t
- R5 silver 1.4t
Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SAFIK
post Fri, 02 Sep 2005 - 08:45
Post #131


Super User
Dołączył: Mon, 17 March 2003
Skąd: Wa-wa





mimo że jestem fanem BMW, to potrafię chłodno ocenić systuację - na codzień, na ulicę auto jest b.dynamiczne, szybkie i cholernie elastyczne ale ma seryjny silnik i w tym stanie rzeczy nie wiele może zwojować na 1/4 z najlepszymi - wystarczy popatrzeć jaką specyfikację mają wygrywające diesle ( moc, waga, napęd )
ale oczywiście w tym silniku siedzi potencjał ( pojemność ), który czeka na uwolnienie i czekam na to oczywiście niecierpliwie
taka jest moja opinia, osoby która siedziała i jechała tym samochodem ...


--------------------
Będziesz
Mógł
Więcej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wala
post Fri, 02 Sep 2005 - 08:48
Post #132


Forum Killer
Dołączył: Fri, 18 March 2005
Skąd: inąd





Moment to nie wszystko, szereg czynników - waga, moc, max moc przy jakich obrotach, max moment przy jakich obr, stan sprzęgła, kierownik, opony - wszystko to sprawia, ze na nic te spekulacje.

No Stan, rzeczywiście, jeżeli Ty jako Ty nie znasz kogoś, to musi byc nikim - fakt, żenada.... :?


--------------------
Jeździec Burzy
EX :
BMW E30 mit Hartge H26s motor,
niezłe 6 garów i
25% SZPERA 3.73
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzik
post Fri, 02 Sep 2005 - 09:55
Post #133


Forum Homee
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: Warszawa





To BMW jak kazdy turbo gnojek, a wlasciwie jak kazdy turbo silnik z nie przerosnieta turbina dol ma mocniejszy niz wolnossacy, dlatego ja musialem pilowac kawalek I a bmw pojechalo na II, to zaleta fakt. Ale pozniej i tak piluje swojego w zakresie 5-7tys i mam gdziej jaki mam moc/moment przy 3tys


--------------------
Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria
- R5 blue, 2.0 16 - 160KM
- R5 black 1.4t mpi
- R5 red 1.4t
- R5 silver 1.4t
Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arts_corsa
post Fri, 02 Sep 2005 - 09:58
Post #134


Frequent User
Dołączył: Sun, 08 August 2004
Skąd: WPR....





(">STAN<":214pq9wa)
to o ile mnie wciag to juz moja tajemnica...
sam jestem ciekaw jaki czas by miala 3jeczka...
kolega mierzyl ja n G techu raz i wykazało mu b.niskie 14..ale G-tech to Gtech i to tylko proste urzadzenie...

nie wiadomo czy ujzymy to auto na zawodach ..byc moze kiedys;)[/quote]

a nie lepiej jak wypowiada sie wlasciciel auta ? on chyba najlepiej wie czy wystartuje na bemowie czy nie, czy robic jakies tajemnice czy nie .. adwkoatow chyba mu nie potrzeba


--------------------
C20let na palecie jeszcze...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_>STAN<_*
post Fri, 02 Sep 2005 - 21:19
Post #135









CYTAT("Wala":j3jn6cjf)
Moment to nie wszystko, szereg czynników - waga, moc, max moc przy jakich obrotach, max moment przy jakich obr, stan sprzęgła, kierownik, opony - wszystko to sprawia, ze na nic te spekulacje.

No Stan, rzeczywiście, jeżeli Ty jako Ty nie znasz kogoś, to musi byc nikim - fakt, żenada.... :?

,,nie chce mi sie tłumaczyć mojego cytatu"ale widzę ze poczułeś się urażony więc przepraszam

troche sie scigam...znam troche osob...widze jak samochody jezdza i to mi na razie wystarczy...

Added after 7 minutes:

CYTAT("dzik":j3jn6cjf)
Ja mialem przyjemnosc, jechalismy z rolowanego.
Predkosc startowa niska, ja bylem w polowie jedynki, bmw na II.
Jak ruszylismy dostalem ponad pol dlugosci na starcie bo musialem zmienic z I na II, II stalismy w miejscu, od III dochodzilem, na IV juz bym wygral.

STAN, co do teoretykow to z tego grona narazie Ty nim jestes. Jak widac teoria momentu sie nie sprawdzila, mimo ze ja mam lekko ponad 200Nm dalem rade.
Musialy isc rowno bo ja wtedy mialem ok 180KM przy masie 1200kg wobec 200KM przy masie 1300kg. Moment czy 100 czy 1000 mnie nie obchodzi.
W Szymanach gdy bylem lzejszy o dobre 50kg jak nie wiecej wywalone z bagaznika +10KM mialem 14.3 wiec teraz spokojnie to BMW zrobi dobra 14-tke, chociaz czy po samym chipowaniu zejdzie do 13-tki nie wiem, bez zrzucenia wagi raczej nie.

Po chipie napewno bym dostal baty, kiedys bedzie rewanz, ale innym samochodem


Słyszalem o twoim wyścigu i PMN'a..w tym samochodzie...
Jak widziałeś nie napisałem że samochod jest szybszy od M3 ale porownanie nie jest grzechem...

A czy przypadkiem PMN ci na prostej tym Dieslem nie włoił?
ja się tutaj na temat momentu nie wypowiadam alem moment to nie wszystko..liczy się też kierowca
Go to the top of the page
 
+Quote Post
keyser
post Sat, 03 Sep 2005 - 09:22
Post #136


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 28 August 2003
Skąd: z przypadku





hehe...

nie każda firma tuningowa w tym kraju, robi klientom samochody TYLKO po to, żeby startowali w wyścigach na 1/4 mili...

...są też tacy, którzy chcą mieć przyjemność z samochodu na codzień,

a 1/4 mili i przyjemność z jazdy, w obecnym stanie w klasach, NIE IDĄ W PARZE


DZIK: możemy zrobić jeszcze jeden wyścig, tylko tym razem rozgrzej silnik, wrzuć odpowiedni bieg, wystartujemy z miejsca...... tak żeby nie było na co zwalać okej ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzik
post Sat, 03 Sep 2005 - 09:49
Post #137


Forum Homee
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: Warszawa





[quote="keyser":1wwo1z8o]DZIK: możemy zrobić jeszcze jeden wyścig, tylko tym razem rozgrzej silnik, wrzuć odpowiedni bieg, wystartujemy z miejsca...... tak żeby nie było na co zwalać okej ??[/quote]

Dobra, ale ja oska jestem
Jak bede przelatywal blisko to wpadne, umawiac sie czy czesto u was stoi?

Added after 1 minutes:

(">STAN<":1wwo1z8o)
A czy przypadkiem PMN ci na prostej tym Dieslem nie włoił?
ja się tutaj na temat momentu nie wypowiadam alem moment to nie wszystko..liczy się też kierowca [/quote]

Za pierwszym razem owszem, ale bylem zimny i mialem odcinke 6500rpm. Pozniej juz bylo lepiej
Mozemy zrobic powtorke


--------------------
Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria
- R5 blue, 2.0 16 - 160KM
- R5 black 1.4t mpi
- R5 red 1.4t
- R5 silver 1.4t
Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przem
post Sat, 03 Sep 2005 - 12:20
Post #138


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 May 2003
Skąd: wpr/wgm





nie to zebym sie czepiał czy cos ale betka to tez oska;) tylko ta dróga:D
pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Sat, 03 Sep 2005 - 15:20
Post #139


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





(">STAN<":ddx0bw8t)
Jak widziałeś nie napisałem że samochod jest szybszy od M3 ale porownanie nie jest grzechem...[/quote]
Porównanie? Boże....czego do czego? Wynikło z większości postów, że te 330 Cd ma <7 do setki tak? Sprawdź ile ma seryne M3, a nie porównuj już obu aut na 1/4 bo to jednak jest grzechem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Artiv
post Sat, 03 Sep 2005 - 16:00
Post #140


Super User
Dołączył: Sun, 01 May 2005
Skąd: Śląsk





Jeśli już mowa o codziennym użytkowaniu to ile pali to auto w mieście przy normalnej jeździe ?? Bo w wartość 7,5l ciężko jest uwierzyć .


--------------------
///Freude am Fahren /// 325i QP
e36 318i limo
e36 325i coupe
cd nastąpił ...
też Coupe
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 12:35