Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V  « < 2 3 4 5 6 >  
Closed TopicStart new topic
> BMW E30 B204 turbo, tak na szybko auto do zabawy - niskobudżetowo ale ciekawie
szpera
post Thu, 01 Mar 2012 - 11:58
Post #61


Rookie
Dołączył: Tue, 30 November 2010





Kibicuje!! biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 01 Mar 2012 - 11:58
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
witan
post Mon, 19 Mar 2012 - 09:57
Post #62


Rookie
Dołączył: Sun, 19 February 2012
Skąd: Warszawa





Trochę ostatnio mało efektownych rzeczy się działo, niestety- 2 kroki do przodu, jeden w tył...
Motor już złożony na gotowo, trochę go przetarłem z kurzu, grube koło zamachowe, zmieniona będzie zwężka nad przepustnicą, wał skrócony o 7cm i zostało już tylko ogarnięcie prądu- ale to zostawiam dla gientkiego smile.gif
Nawet wentylator z saaba pasuje jak by stąd był. Zostało założyć rurki wody, dolotu i wydech... to już łatwe.

Przeróbka smoka i przegrody w misce











Silnik ze skrzynia na miejscu, chłodnica z wentylatorem z saaba







i to tyle niebawem kolejne foty
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Mon, 19 Mar 2012 - 18:30
Post #63


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Jakoś strasznie silnik jest przesunięty przed kielichy amorów... W e30 fabrycznie silniki R4 tak były? Bo w e36 jest inaczej...


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gientki21
post Mon, 19 Mar 2012 - 20:08
Post #64


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Pruszków/Grójec





nie wiem jak jest fabrycznie bo kupiona buda bez pocisku :-) ale pewnie jest podobnie w e30 seryjnej jak teraz, silnik jest 5-8 cm od grodzi, dokładnie nie pamiętam trzeba zmierzyć. W grę nie wchodziło cięcie grodzi i wpychanie silnika do kabiny ,jest to auto uliczne do codziennej jazdy i zabawy :-) I priorytetem było jak najmniej ingerować w budę, co by można w przyszłości przełożyć wszystko szybko do innej budy jak by się tej kuku zrobiło ;-)....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
witan
post Tue, 20 Mar 2012 - 13:26
Post #65


Rookie
Dołączył: Sun, 19 February 2012
Skąd: Warszawa





silnik jest w zasadzie cofnięty najdalej jak się da, w najbliższym miejscu jest około 2cm od grodzi...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Tue, 20 Mar 2012 - 15:33
Post #66


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





A nie wydaje Wam się ze jest strasznie nisko?
Kołyska pod silnikiem jest z 7-10cm niżej jak ori e30 (tak mi się wydaje)?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
witan
post Tue, 20 Mar 2012 - 18:33
Post #67


Rookie
Dołączył: Sun, 19 February 2012
Skąd: Warszawa





Nie wydaje Ci się, było o tym wcześniej... Motor jest najniżej jak się dało (udało)- pewnie można jeszcze niżej, ale prześwit i tak już jest mizerny. Finalny obraz i tak będzie widoczny po założeniu gwintów, uzbrojeniu auta i zmianie kół na docelowe(mam 16' ale celuje w 17').
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sun, 25 Mar 2012 - 13:32
Post #68


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





nie zetnie Ci tych nakretek na misce?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
witan
post Sun, 25 Mar 2012 - 22:23
Post #69


Rookie
Dołączył: Sun, 19 February 2012
Skąd: Warszawa





Na razie są po dwie sztuki, bo kontrowałem miskę podczas składania, ale będzie po jednej nakrętce. Pierwotnie miały być wpuszczone śruby ampulowe, ale naprężenia miski , a raczej dotoczonych tulei z fazą na łby śrub, uniemożliwiają wkręcenie śrub i musiały zostać szpilki sad.gif .
Belka już jest przystosowana pod płytę, bo przy tym prześwicie to konieczność, więc nakrętek nie zetnie, jedynie korek muszę zmienić na wpuszczany, bo przedobrzyłem i tracę na nim 1,5 cm, a to dużo tu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gientki21
post Fri, 20 Apr 2012 - 10:08
Post #70


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Pruszków/Grójec





...kalendarzowa wiosna już jest, ale za oknem aura jeszcze słaba. Silnik już prawie na finiszu, pozostało dokonczyc układ wodny, paliwo,i wiązke. Kilka szybkich fot. Szczegółowo po weekendzie.

Wydech z kwasa 3 cale przelotowy z jednym tłumikiem. Wydech robiony z zapasem pod inna turbinę w przyszłości.... dlatego taki dziwaczny początek wydechu.





Komora silnika, skrecony dolot, podlączone podciśnienia.



Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubota
post Mon, 23 Apr 2012 - 14:54
Post #71


User
Dołączył: Thu, 22 December 2011
Skąd: Radom





Bardzo fajnie to wyglada:) Czekam na odpalenie. Jak byś mógł to zrobił bys fotke prześwitu


--------------------
E30 Aero coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gientki21
post Mon, 23 Apr 2012 - 15:23
Post #72


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Pruszków/Grójec





ok zrobię, ale teraz nie jest docelowe zawieszenie, będzie gwint z e36 i koło 16 cali, ale gleba bedzie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Wed, 25 Apr 2012 - 18:33
Post #73


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





nie dalo sie dac kolanka za przepustnica (niebieskie) o mniejszym kącie niz 90 stopni?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gientki21
post Wed, 25 Apr 2012 - 19:07
Post #74


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Pruszków/Grójec





dało by się to bardziej łagodniej, może 2 kolanka po 45 stopni jedno u góry drugie u dołu i rura pod skosem ale za duzo by łagodniej nie było, niżej są jeszcze rury od wody i się ciasno robi, najlepiej by było wyspawac dolot z łagodniejszymi katami z kwasa albo aluminium , ale poszliśmy jednak w ta stronę i jest tak troche na " kwadratowo"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Petercali
post Thu, 24 May 2012 - 17:29
Post #75


User
Dołączył: Thu, 22 October 2009
Skąd: Piotrków tryb.





dzieje sie cos w projekcie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gientki21
post Thu, 24 May 2012 - 22:04
Post #76


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Pruszków/Grójec





dzieje sie auto już pracuje, wiazka pospinana, teraz pierdoły typu fotele , pasy , zmiana piast na 5 srubek i kosmetyka.....

wrzuce jakies foty niebawem jak znajde chwile.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jelonekna102
post Tue, 04 Sep 2012 - 12:54
Post #77


Rookie
Dołączył: Wed, 01 August 2012





wrzucisz jakieś foty?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
witan
post Mon, 08 Oct 2012 - 20:47
Post #78


Rookie
Dołączył: Sun, 19 February 2012
Skąd: Warszawa





To może ja, jako właściciel i główny rzeźbiarz w tej kupie zabiorę głos.
Z początkiem lata myślelismy, że auto mechanicznie jest "skończone"-przynajmniej na tyle by wyjechać na ulicę, wrzucić pare fotek projektu i może jakiś filmik, jak jeździ. No i wyniki z hamowni oczywiście...
Niestety, jak to się zdarza przy tego typu projektach (czytaj: tanio, tanio, tanio i mozliwie szybko, a nie, że tu nie wiadomo co wykombinowane...) cięcia budżetowe sprawiły, że nie można było pokończyc pewnych niezbędnych rzeczy, ponadto, kilka innych zupełnie nie związanych z zakresem prac miało ochotę się popsuć (np. nagrzewnica, chlodnica, szyba kierowcy i inne pierdoły, które skutecznie wytrącały mnie z równowagi...)
Dodatkowo okres wakacji i równoległa budowa innego, znacznie bardziej ambitnego i oryginalnego(jak na nasz kraj oczywiście) auta odciągały mnie od prac przy tym bmw...
Stan na dziś wygląda następująco:
-poskładane zawieszenie-regulowane koni, gwint, konwersja na 5 śrub, regulowany wahaczem kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy w zakresie całego błotnika, powiększony skręt, szpera 100% itp.
-z wyglądu nic sie nie zmieniło, bo takie były założenia od początku...
-auto jeździ, odpala, nie grzeje się, nie dymi, nie puka, ma porządek w kabelkach i smaży laka, niestety to trochę mało, by zaśmiecać to forum nic nie wnoszacymi zdjeciami, więc jeszcze chwilę...
Ostatnia rzecz, która mi została do zrobienia to po raz trzeci przerobić belkę. Niestety, gwint nie podnosi auta tyle, co myslałem, na profilu opony 40 jest naprawdę nisko... Niestety za nisko. Testy wykazaly, że troche się zagalopowałem z tym niskim sadzaniem motoru i bije się teraz w pierś. Muszę przenieść podstawkę filtra oleju, jak kolega Kubota w bliźniaczym projekcie, podnieść magiel( przy okazji chyba założę od razu z E36), podnieść belkę no i oczywiście ponownie przerobić miskę sad.gif Tylko tyle i aż tyle.
Mam nadzieje na szybką aktualizację tematu smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matt_matt
post Mon, 08 Oct 2012 - 20:58
Post #79


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Mazowieckie





Ja powiem tylko że nawet ta prymitywna podstawka którą zrobił Kubota jak do tej pory nie puściła ani kropelki oleju, tak że jeśli masz jakieś obawy związane ze szczelnością tego rozwiązania to zda egzamin. Opaski GBS i węże na 10Bar i temperaturę.

Co do waszego prześwitu to tak przypuszczaliśmy że będzie za nisko, w E30 też jest dość nisko.

Kibicujemy! Powodzenia! wink.gif


--------------------
Stage3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Tue, 09 Oct 2012 - 22:05
Post #80


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Fajna bryka motor rozwojowy tylko szkoda troche E30 że niesiedzi tam jakaś orginalna jednostka BMW 2,7eta turbo, 2,8turbo 3,0 turbo jest tyle super silników smile.gif

jestem pod mega wrażeniem swapu pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V  « < 2 3 4 5 6 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 02:51