![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Warszawa/Toruń ![]() |
Też słyszałem o nich pozytywne opinie, ale cholera chyba mam jakiś trefny samochód, bo A T E nie robi Power Disc do mojej Alfy
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
ATE jest okej. Sam ich nie miałem ale kilku kolegów było zadowolonych. Można brać.
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
miałem ATE PD w clio i dobra tarcza ale kurcze sie dziwnym trafem 1 zgieła i to porządnie i poszły do kubła al e wszyscy sobie chwalą ate a mnie uzanli za mistzra w zajezdżaniu tarcz
-------------------- powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax _http://www.youtube.com/user/Jokerakp _http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT _http://www.barylax.fotosik.pl |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 31 July 2005 Skąd: Sieradz ![]() |
oryginalne tarcze w audi, A T E, delikatnie mowiac mi sie wygiely...dalem wiec do przetoczenia...wszystko si, tydzien i znow krzywe...a autem jezdzi moja mama teraz jest zimmermann 30000km i gites
-------------------- A6 3.0 TDi -->290KM@560Nm
E46 330d -->230KM@580Nm R1 RN12 -->172KM@105Nm |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 04 July 2004 Skąd: Kaliszfornia ![]() |
zimmer to juz standard ze peka i sie wygina zadna to nowosc
ATE PD - zrobilem 10tys i jest OK.... zobaczymy co bedzie dalej -------------------- APevents.pl - zloty i spotkania motoryzacyjne
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 31 July 2005 Skąd: Sieradz ![]() |
tu bylo napisane Piter, ze zimmer sie nie wygina tylko peka, a A T E wygina sie...a wlasnie, dlaczego A T E trzeba tak pisac??Bo cos mi tu gwiazdki pokazuje
-------------------- A6 3.0 TDi -->290KM@560Nm
E46 330d -->230KM@580Nm R1 RN12 -->172KM@105Nm |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 19 April 2006 Skąd: Wałbrzych ![]() |
To ja odgrzeje temat, juz mialem kupic Zimmermany S do mojej Vectry, i sie lekko zdziwilem bo slyszalem wczesniej tylko dobre opinie na temat tych tarcz. Obecnie mam tarcze wiercone i nacinane (TAROX Sport Japan) i po 3 kompletach klockow i 55 tys ida do kosza i tez mi popekaly w miejscach gdzie sa przewiercone.
Co do Zimmeramnnow to z tego co sie orietuje to jest jedna zasada poprawnego ich urzywania - klocek musi byc miekki wiek kazdy green czy red odpada ja chcialem je kupic w komplecie ze zwyklymi klockami Minteksa. -------------------- I've got petrol in my veins
VA 250KM 370Nm 4x4 A6 280KM 570Nm quattro |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 January 2005 Skąd: ScyZZor'kowo ![]() |
CYTAT("cygi":3r2md84n) Co do Zimmeramnnow to z tego co sie orietuje to jest jedna zasada poprawnego ich urzywania - klocek musi byc miekki wiek kazdy green czy red odpada ja chcialem je kupic w komplecie ze zwyklymi klockami Minteksa.
Jest jeszcze druga zasada - należy bardzo często przedmuchiwać dziurki,żeby miały odpowiednią wentylację.Wtedy ich szybko szlag nie trafi - sprawdzone.Ostatnio będąc w stolicy,natknąłem się na Porsche.Patrzę sobie na tarcze a tam jeden wielki syf i oczywiście wszystko popękane - zarówno z przodu jak i z tyłu A to przecież wystarczy 5 minuty roboty dwa razy w tygodniu i jest spokój. -------------------- Nauka jazdy,przygotowywanie do KJS/OES - /Tor Kielce,Ułęż,NMnP/ - pisać PW ;)
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 31 July 2005 Skąd: Sieradz ![]() |
moj specjalista od hamulcow mowi to samo, podjechac na karchera i splukac przynajmniej...co by pylku w dziurkach nie bylo to pekac nie bedzie:))
-------------------- A6 3.0 TDi -->290KM@560Nm
E46 330d -->230KM@580Nm R1 RN12 -->172KM@105Nm |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#70
|
![]() |
A jakie polecacie te dobre i sprawdzone miękkie klocki ?
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 31 July 2005 Skąd: Sieradz ![]() |
ja nie mam miekkich- ferodo ds i zrobilem 30000km bez problemu, nawet klocek sie nie zuzyl do konca
-------------------- A6 3.0 TDi -->290KM@560Nm
E46 330d -->230KM@580Nm R1 RN12 -->172KM@105Nm |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
don padre Dołączył: Thu, 18 September 2003 Skąd: officially Boat. ![]() |
kaloh - a dlaczego bezduszny pyta o miękkie klocki?? nie przyszło Ci do głowy?
-------------------- Giulia/i3/S40/e36
'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'. |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 31 July 2005 Skąd: Sieradz ![]() |
napisalem tylko jak sprawuja sie z ferodo ds w audi a6, chyba zblizone gabarytowo auto do bezdusznego
-------------------- A6 3.0 TDi -->290KM@560Nm
E46 330d -->230KM@580Nm R1 RN12 -->172KM@105Nm |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 19 April 2006 Skąd: Wałbrzych ![]() |
CYTAT("waszka":e9rml7pp) A to przecież wystarczy 5 minuty roboty dwa razy w tygodniu i jest spokój. Zalezy jakie masz felgi ... bo sciagac kola przed kazda taka zabawa to nie jest 5 min Jak probowalem to czyscic u siebie to trzeba bylo za kazdym razem urzywac srobokreta bo sprezone powietrze nic nie dawalo ... a tak BTW to czy ktos kiedys slyszal ze te pekniecia doprowadzily do jakiegos nieszczescia typu odlamanie kawalka tarczy ... ? CYTAT("bezduszny":e9rml7pp) A jakie polecacie te dobre i sprawdzone miękkie klocki ?
Tak jak pisalem normalny Mintex (ewentualnie M1144 - C-tech), sam nie urzywalem ale maja dobra opinie szczegolnie z Zimmermannami. -------------------- I've got petrol in my veins
VA 250KM 370Nm 4x4 A6 280KM 570Nm quattro |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 January 2005 Skąd: ScyZZor'kowo ![]() |
CYTAT("cygi":1xw5pati) CYTAT("waszka":1xw5pati) A to przecież wystarczy 5 minuty roboty dwa razy w tygodniu i jest spokój. Zalezy jakie masz felgi ... bo sciagac kola przed kazda taka zabawa to nie jest 5 min Jak probowalem to czyscic u siebie to trzeba bylo za kazdym razem urzywac srobokreta bo sprezone powietrze nic nie dawalo ... To fakt.Ale ponoć Polacy potrafią ściągnąć wszystkie 4 koła w 2,4 sekundy, w tym czasie przebić numery nadwozia i przemalować cały samochód Skoro kompresor nie pomagał to niezły syf musiałeś tam mieć -------------------- Nauka jazdy,przygotowywanie do KJS/OES - /Tor Kielce,Ułęż,NMnP/ - pisać PW ;)
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 31 July 2005 Skąd: Sieradz ![]() |
ja mylem myjka z dodatkiem chemii do felg, nawet dalo rade..chociaz trzeba bedzie teraz powtorzyc ten zabieg..albo na myjni powiedziec, zeby szczegolnie zwrocili uwage na domycie dziurek i domyja;)
-------------------- A6 3.0 TDi -->290KM@560Nm
E46 330d -->230KM@580Nm R1 RN12 -->172KM@105Nm |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 19 April 2006 Skąd: Wałbrzych ![]() |
CYTAT("waszka":cgsx7pfx) CYTAT("cygi":cgsx7pfx) CYTAT("waszka":cgsx7pfx) A to przecież wystarczy 5 minuty roboty dwa razy w tygodniu i jest spokój. Zalezy jakie masz felgi ... bo sciagac kola przed kazda taka zabawa to nie jest 5 min Jak probowalem to czyscic u siebie to trzeba bylo za kazdym razem urzywac srobokreta bo sprezone powietrze nic nie dawalo ... To fakt.Ale ponoć Polacy potrafią ściągnąć wszystkie 4 koła w 2,4 sekundy, w tym czasie przebić numery nadwozia i przemalować cały samochód Skoro kompresor nie pomagał to niezły syf musiałeś tam mieć ponoc tak, ale ja nie z tych magikow syf byl niezly - czyszcze to w sumie ze 2 razy w ciagu lata i za kazdym razem musze praktycznie wiercic w tym hehe, moze to wlasnie urok urzywania miekkich klockow. Jezeli chodzi o te Zimmermanny to w sumie nie wiem co o nich po tym wszystkim myslec -------------------- I've got petrol in my veins
VA 250KM 370Nm 4x4 A6 280KM 570Nm quattro |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 24 November 2006 Skąd: Sosnowiec ![]() |
CYTAT("starfish":2bv8hqnp) nie, pytalem sie gdzie zamawiaja takie tarcze "pod wymiar" i powiedzial ze sa to tarcze zimmermana
Tuningbaja przywołuje znanych producentów z nazwy a to co zostanie Ci zapakowane nie ma z tym nic wspólnego. |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 18 July 2004 Skąd: Warszawa - Ożarów Maz. ![]() |
no domyslam sie, i zaczynam szukac kogos innego bo drugi zestaw tarcz jakie zamowilem w tuningbaja zaczyna mi bic po niecalym roku...
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Odkopuję temat bo chciałem zaktualizować wiadomości o tarczach.
Od 3 lat jeżdżę na Brembo Max + Ferrodo Premium zrobiłem jakieś 60tyś. Rowki się trochę pospłycały już po 8 miesiącach użytkowania ale nadal po 3 latach mimo "wyślizgania" auto dobrze hamuje i nie ma z hamulcami kłopotów. Następnie tarcze ATE w BMW + ferrodo zwykłe - jeździ się przyjemnie również bez zastrzeżeń. Teraz chcę kupić tarcze Zimmerman Sport nawiercane do BMW M3 i do tego dobrać jakieś klocki . Czy nadal macie na ich temat negatywną opinię czy zniszczenia tarcz były spowodowane niewłaściwym doborek klocków. Napiszcie również jakie klocki pod te Zimmermany polecacie. Pozdrawiam. -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 10:59 |